RazširiSaj Mazdina navigacija ocitno ni edina s takimi problemi pri cestninskih postajah... Dostikrat vidim kaksnega tujca, ki se pelje mimo lokacije, kjer je vcasih bila cestninska postaja in zavira... marsikod celo na prehitevalnem pasu ... In ugibam, da mu pac navigacija ali infotainment v avtu kaze se vedno podatek, da je tam hitrost omejena na 60 km/h ali pa ponekod celo na 40 km/h ...
Na garmin najnovejša varianta ni več cestninskih postaj. Preverjeno.
A se bo kdo spomnil in naredil verzijo "mimo vrste" za nas, ki nam je potekla tri letna zastonj posodobitev.?🤔
RazširiMa pri nas boš težko sploh dobil 400€ za njih.
Originalna platišča pašejo samo na Mazdo (no fizično pašejo še na Hyundaie ampak jih pol ne moreš homologirat) in tako si omejen pri prodaji samo na lastnike Mazd, teh pa tudi ni dosti.
Res je. V Nemčiji je res več Mazd kot pri nas. 😉
To bo kupil nekdo, ki hoče imeti original feltne in so mu nove takšne predrage. Res težko, da bodo šle za 400€.
V bistvu se v Nemčiji prodajajo od 450€ gor,kokor sem uspel prečekirati.
Kot so napisali, kolikor so kupci pripravljeni plačati in koliko podobnih se že prodaja. Tisto, koliko pride novo platišče, da je drago itd..pozabi.Če dobiš za vsa štiri 400€ si lahko zadovoljen.
Razširi
Montiraj zavorne čeljusti od M6 MPS in 320mm diske, kot sem jaz naredo, pa ne boš več mel problemov z slabimi zavorami 😉😎🤘
https://www.mazda-si.net/topic/14888-aless-m3-m6/
A to gre tudi na ta nove 6-ke?😳
Razširi@Alex:
Ja, če ne bi diskov in ploščic menjal ravno 10k km nazaj, bi res gledal v tej smeri.
Saj ne, da sem v življenju vozil same hude avte, ampak Mazda ima med primerljivimi (Accord, C5) pač slabše zavore - in to očitno.
Vsaj 20-25 mm večji premer diskov bi rabila ...
Kaj pa si montiral gor?
RazširiTo pa zato, ker imajo skoraj vse Mazde poddimenzionirane zavore ... Res ne razumem, zakaj se na tem delu varcuje. To je moja edina vecja zamera tem avtom.
Montiraj gor kake narezane diske, pa abc ploščice ali podobne kvalitetne pa ne bodo več poddimenzionirane.
Takrat bo nevarnost, da te kdo nasadi od zadaj. 🤗
RazširiToyo so ene izmed najboljših gum samo tako kot pravi Aless je treba kupit taprav model.
![]()
Ta ki je sedaj gor na avtu ziher ni taprav model haha, iskreno nevem kater točno (bom preveril jutri) ampak jim dam 3 od 5 zvezdic. Če bi vozil kdo od vas, bi jim verjetno dal 4.5 od 5. Za dinamiko v dežju res niso (neprijetno se čuti, da jim manjka grip, pa ni kriv avto, ker je na zimskih Sava vse ok). Po suhem pa limajo res dobro in nimam nobene pripombe. Tako da za povprečnega uporabnika od A do B so več kot dobre ne glede na mesto/relacija/AC in tudi v dežju. Ni pa se za furat na limit v dežju. Hvala bogu še nisem imel close call-a ali potrebe po močnem zaviranju tako da glede tega vam pa neznam povedat.
Če se primejo v dežju, bi dobile od mene kvečemu 2/5. Jaz testiram gume tako, da v mokrem vozim skozi krožišče in ugotavljam, pri kaki hitrosti "spusti" oprijem.
Meni je važen bočni oprijem gume. Te GY F1, ki jih imam trenutno gor, so prve gume, ki res držijo tako dolgo, da zvoziš ovinek z res veliko hitrostjo.Na suhem so pa itak lepilo. Proti Conti sport, ki sem jih imel prej gor. so neprimerno boljše.
RazširiJaz na moje Toyo nimam pripomb
Dokler ne probaš res vrhunskih gum misliš, da so v redu. 🤗
RazširiPrav za 1. vgradnjo se avtomobilske firme potrudijo, da sklenejo dogovor z gumarskimi firmami o dobri ceni. To pomeni slabša kvaliteta kot istoimenske gume na tržišču sicer.
Mazda je dobavljala šestice s turing gumami, ki so v parih mesecih postale čelavstonke.
Ja za naš trg, ki je tretjerazredni. Tudi rjavele so mazde izdelane za naš trg.Moja 6-ka prve generacije je stara 16 let in jo sedaj veliko vozi sin. In še vedno nima pikice rje nikjer, niti na blatnikih.Tako,da bo res nekaj na tem.
Kot sem že napisal, moja, ki je bila uvožena iz Italije je imela original Pirelli gor. In so zdržale štiri leta.
Evo, sem očistil dobro šipo z sredstvom za razmaščevanje(silikon free,) katerega uporabljam pri lakiranje. Ne morete verjeti, kako mastna zna bit šipa.
Sedaj brisalci res dobro brišejo in ne škripajo več. Se splača vsake toliko to narediti, ker razna čistila za šipe izgleda, da niso dovolj agresivna.
Verjetno je odvisno, koliko se je kakšna znamka avtomobilov odločila šparati. Tudi take stvari, kot so gume, povedo veliko o tem, koliko je resna in koliko ji je za kupca.
RazširiMa mene Toyo ni prepričal, sicer je res da sem mel bolj touring model toyo gume, ampak v dežju so bile porazne.
Zdajšnja Sava UHP2 je v dežju svetlobna leta boljša.
Nevem pa kakose obnesejo bolj športni toyo modeli.
Verjamem, da je Sava UHP2 veliko boljša. Nekateri jo celo primerjajo kot malo slabšo GY F1. Naj bi bili pri obeh zelo podobni materiali. Pa še cena Save....Verjetno je Best buy.
Na novo homologirat?
RazširiNi imela mazda na nekaterih modelih Toyo prvovgradnjo?
Mislim, da ja. Za nemški trg recimo, so gor original gume na novih vozilih Mazda- Continental. Verjetno so zahteve trgov različne.Recimo prvo Mazdo, ki sem jo skoraj novo uvozil iz Italije je imela original gor Pirelli gume.
Samo res, prvič slišim za to firmo. Kitajska?
Eno vprašanje, tako, malo smešno. Ko vklopim DAB, mi napiše nekaj v smislu, da ni povezave. Kakšne? 🤔
Napisano
Tele 19" ki so do zadnjega FL gor so made in china. Ne vem pa, kdo jih izdeluje za Mazdo. Za gmp pa mi je ravno ta model, kjer sem jaz kupil feltne pravil, da jih večinoma kupujejo kot zimska platišča. So sicer italijanskega proizvajalca a se vlivajo na Kitajskem.Naj ne bi bile preveč trdne, kar se tiče zavijanja.Ne poznam pa nikogar, ki bi jih imel. A ti bi jih vzel za zimske gume?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani