Ja no, se kr pozna, da je napredek. Vo?nja se mi je zdela za odtenek bol udobna. Izklop valjev se rahlo ?uti ampak me ni ni? motilo. Dobro se mi zdi, da se pri brisalcih, ko so na auto vklju?i lu?ka, da to jasno ve?, ker pri moji nisi vedno siguren. Pa da vitrex ?prica direkto iz brisalcev je tudi zanimivo( ne vem pa, ?e je bolje). Zavore je treba pa kr zelo mo?no pritisnit, da primejo. Res da je imel avto slaba dva jurja prevo?enih ampak pri moji so ?e na za?etku bolje. Kyles je bolj?i. Samo roko da? na kljuko in se odpre ni potrebe po pritisku gumba na sami kljuki. Mogo?e je malo bolj?a vzratna kamera. Odklep pokrova za dolivanje goriva je mogo?e tudi bolj enostaven ( odvisno od posameznika) ga samo pritisne? in se odpre pri moji je gumb v avtu. Je pa ?e bolj nepregledna kot moja( zadnje ?ipe skoraj ni). Toliko zaenkrat iz moje strani.
Dober opis ampak ni? o vo?nji in pospe?kih, porabi itd.....
Tudi jaz bi na moji G122 raje onemogo?il izklop cilindrov, in i-stop permanentno. Druga?e zelo zadovoljen, cca 3.000km, poraba 6,1.
Me pa zanima kako bo i-stop poleti ko bo klima laufala na polno. ?e zdaj se mi avto v?asih sam od sebe v?ge, ne da bi kaj naredil (stisnil sklopko recimo).
To je normalno saj meri porabo energije v aku.in zato pri veliko porabniki ne ugasne ali pa hitro pri?ge nazaj, tudi hladnega nikoli ne ugasne kar je tako razumljivo.
No pa da ne bo sam ?koda na udaru V soboto smo se fural z mer?om CLA AT in sorry za 56k ? je pa prava ?ala. Najbolj sm pri?akval kolk bo to bolj izoliran pa udobno v vo?nji, pol so me pa zici v rebre ti??al, komfort na AC pa ni? ve?ji kot pri moji M6, piha tu piha tam, motor se dere k ga prtisne?.
Kar pa nism pri?akoval je pa:
* da je njihov Hi Mercedes prava ?ala. Ni? se nismo mogl z njim zmenit. To?no dolo?ene ukaze pozna in tam se zadeva kon?a
* oblika infotainmenta in ?tevcev mi tak al tak niso v?e?, sm mislu, da majo vsaj en velik monitor, sta pa dva notri lo?eno, no fun
* gadgeti/widgeti polno "cukr?kov" k ji sproba? na testu, med vsakdanjo uporabo je pa ve? kot odve?, aja pa ta model ko smo ga mel je biu brez DAB radia, yay
* upravlanje infotainmenta ... omg, zakaj v to tla?jo touch pad, al je preob?utljiv al pa ne prime pa ?e probleme sm meu razbrat kje na infotainmentu je "kurzor" in nism vedu ka klikam
* motor je biu 2.0d, ok 150 dizelskih konjev, od kterih sm vseen pri?akoval ve?, aja pa niti neupam vpra?at kolk bi bla cena za mal bolj resne motorje
* ?rn strop notranjosti, je fajn, ?e ho?e? sred belega dneva spat, drga? je pa pretemn. Hkrati majo zlo velik ?rne plastike v sijaju, bljak.
Na kratko je to za vsaj 20k dra?ji ?pas kot na?e M6 pa ni? ve? ne dobi?, juhu Aja ... dobi? ?isto zadnjo kamero, to je pa res, ker je skrita v logotipu
Kaj pa ni?an na prednji havbi ma? ?e pa teganima potem pa je res......
Danes vozi ?kodilaka Kodijaka. ?ist novega, 100km na ?tevcu, dizl, samo 150 kojn, 7stopenjski DSG, 4WD. Uglavnem zelo udobna vo?nja, dobri sede?i, zelo dobra zvo?na izolacija - glede na ki?tasto obliko ni sli?at vetra, ogledala ne vibrirajo. Sedi se skoraj tako visoko kot pri Toyoti LC, te?i??e seveda visoko in vo?nja v ovinkih temu primerna. Pospe?kov s ?ist novo ma?ino nisem preizku?al, ampak ob?utek je bil, da za take sorte avto in za 4WD bi pa res lahko imel kak?nega kojna ve?.
Kar je fascinantno pri tem avtu je Prostor, in to z veliko za?etnico. Med naslonjali prednjih sede?ev in zadnjo klopjo je 1/2 metra. Ko odpre? prtlja?nik, je do naslonjal zadnjih zicev zeelo dale?.
Na terenu - ?e se blaten in res ne raven travnik lahko tako imenjuje, me je pa presenetil, se je kar zakopal, se mi zdi da bi moj scout zadevo bolje zvozil. Ampak to je moja subjektivna ocena. ?eprav, moj Scout je res dober.
U?ivaj v ?kodi, vsake o?i imajo svojega malarija...
Bolj ko spremlja? promet za sabo bolj si varn in ne prihaja do takih situacij, je pa res da te ?ena pri tem ne moti, ker potem prihaja do teh situacij....
Mogo?e je problem sedaj ko je mrzlo,meni na citron?ku ne dela i.stop,?e je zunaj pod-2. Na M3 pa mi vse dela kot je treba. Lepo po vrsti se mi obarva vse po vrsti,najprej aku.petem motor in na koncu gumbi za reg.temperature v kabini.
Moja ?e tega nima,se pa zato dere na polno,tako da te opozozi na te nevidne kote,kar mi je ?isto dovolj. Naj bi pa imela zaviranje v sili naprej, ampak nevem kako bi preizkusil ?e dobro dela,ker do sedaj se mi ?e ni aktiviral. Dobro je vedeti ?e sploh dela!
To z oljem je ?udno ja...u Nem?iji so mojga uradno na 30 menjali...tukaj zahtevajo na 15... 2x razlika halooo, isti avto...Kdo zdej koga....
Loh bi bilo na 20 oz 1leto....in je po moje ravno prav ... to se kr neki zmislujejo res...
Js ga itak sam na 18- 20 menjam ...pa prov vidim da je ?e svetel oz ni umazan... Ko menjam pa staro Mazdo na 15 je pa tok ?rn ko dimnik, ne umije? rok do boga
Na dizlu ja, na bencinu pa pozabi,, da bi to lahko bilo....
Potem so vam o?itno pomotoma to?ili kak?no WRC, NASCAR ali F1 olje (referenca na temo slabo olje mazda dexTelia), saj z elfom verjetno ne bi zdr?al 380k kilometrov s prvimi ojni?nimi le?aji.
Sedaj pa nazaj na temo...
Va?no da je toliko zdr?al, kaj so pa to?ili not pa nevem.
O 2.0 dci se bere zelo malo slabega, dejansko edini renaultov dizel, ki je ?e od za?etka OK. Od lani naprej so ga po 4 letih pavze ponovno za?eli vgrajevati, ker je bil 1.6 dci twinturbo polom na celi ?rti (pa ne samo zaradi emisij). Ojni?ni le?aji so pri 2.0 dci pri okrog 200k lahko problem pri tistih, ki menjajo olje na 30.000 kilometrov, druga?e pa je motor brez te?av. Perferija, turbo, DPF, ?obe, pumpe BP. Pri mojem je bil pri 160.000 menjan EGR in cev IC, pa ?e to bi se EGR verjetno dalo re?iti, a je prvi lastnik avto vzdr?eval izklju?no na uradnem servisu in tam pa? rade volje zamenjajo EGR za 500+ EUR. Ostalo je vse original. Avto ima sicer prazen 1920 kg (gajba espace 4), zato je bilo treba pri 180 k km menjati dva zgloba in dva kon?nika spredaj, a se mi zdi povsem sprejemljivo, pa? nekaj 10 EUR stro?ka.
Poraba je sme?no nizka, pozimi 7,3, poleti 6,9 (je zadnji FL pred novim modelom, tu so dodali rekuperacijo zavorne energije, izbolj?ali aerodinamiko, itd., zato porabi ca. liter manj kot modeli do 2011, tam pod 8l v espacu ne gre). Precej relacij, ?ez teden pa tudi veliko kratkih vo?enj. AC vedno 130 ali 140 na tempomatu, regionalke dinami?no. Glede prostora sem ?e pisal, za moje trenutne potrebe je to idealen avto, da o krivulji sploh ne govorim...
To?no to,, servisi delavni na 30k in motor na generalki pri 230,drugi na 220 pa ?e turbo je ?el adijo. Pri tem dobili 1leto garancije in po 30k ?e enkrat jovo na novo! Ko so zrihtal pod garancijo pa smo zelo z veseljem oba prodali. Isti ?as imeli Megana 1.5 z njim pa nobenih problemov in smo ga vozili do380k, potem pa je ?el v prodajo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani