Pri temperaturi 15 ?C je gostota zraka pribli?no 1,225 kg/m3 , gostota vode je pa tam jurja na kubik. Hidroupor pri vo?nji v de?ju zato predstavlja pomemben faktor.
Bolj verjetna sta dva scenarija, ki vplivata na porabo v de?ju.
?e je de?ja malo in samo vla?i cesto brez, da bi se na njej stala vode zna biti poraba celo ni?ja saj gre za manj?i upor pri stiku gume in asfalta - posledi?no manj?a poraba.
?e je de?ja veliko pa na porabo zelo negativno predvsem voda na cesti, ki jo mora guma odriniti.
Drugi vpliv je tista voda, ki jo kolesa me?ejo v zrak. Vsaki kapljici je treba dati kineti?no energijo, da jo vr?e z neko hitrostjo v zrak - vsa ta energija mora priti od nekod in to je iz goriva avtomobila.
Tretji vpliv, ki je za moje pojme ?e najmanj?i, pa s same padajo?e kapljice de?ja, ki udarjajo v avto. Energija teh je zaradi manj?e skupne mase verjetno vpliva bistveno manj kot pa vsa masa vode, ki jo avto na kolesih odriva s ceste in me?e v zrak.
V?eraj sem montiral nove letne gume na prebarvane feltne, dim. 215/45/17,Good Year F1 asymmetric 3. Gume kot za na dirke, dr?ijo pa tudi noro po mokrem (testirane danes). Res je, da je dale? najbolj ?portna guma, kar sem jih imel doslej na M6 (tudi dimenzija druga kot prej), a prvi vtis je fantasti?en.
To sem imel sam pred leti situacijo, da stojimo v kri?i??u trga MDB in osebku na za?etku kolon pri zeleni crkne avto, ta drug pa ?ist ?iv?en pa gas v rikverc, da bo ?el po desni mimo, in direkt mene nasadi.
Model pol spizdi jaz pa kli?em policijo, ki ga seveda najde saj sem si zapomnil registrsko. Pol pa fora, policaj me kli?e nazaj in pravi, da mu je un rekel, da sem se jaz zaletel v njega od zadaj ter, da je on stal.
Pol pa jaz polcaju, zakaj pa je pobegnil, ?e sem se jaz v njega zaletel, bolj logi?no bi bilo, da bi jaz pobegnil. Polidcaj pa samo "aja, sej res"
Da samo v enem malem kri?i??u 2x dobi? situacijo zrelo za trk je pa ?e mal huda... ?e dobro, da sem iz preventive peljal manj kot 30km/h pa hitri refleksi na zavori.
Ampak, ?e ni Audija je pa BMW pa ?e s CE registracijo - dobitna kombinacija. Verjetno za njih znak nima? prednosti pa? ne velja. Voznik Renault kapelce pa... ne vem kaj je sploh to blo? :ne vem:
Probaj tako kot jaz... najvi?ja prestava pri neki hitrosti pa poglej kolk ti BC ka?e trenutno porabo. Pol pa isto naredi z zamenjanim pa bo? videl a se trenutna poraba, pod istimi pogoji, kaj spremeni.
Druga?e pa lahko poskusi? tudi s ?istilnim sprejem za MAF senzorje - ima ga recimo Potokar avtodeli pa ziher ?e kdo... cena pa 8?.
Aha. Kako je pa s porabo ? Je z okvarjenim kaj vecja/manjsa?
Pri porabi ni bilo neke razlike... ve? ali manj imam skos enako povpre?je. Pri meni se dogaja to, da je me?anica prerevna oziroma premal dodaja goriva zato bi lahko verjetno celo rekel, da je lahko celo malenkost ni?ja.
Jup. Kolikor vem imam jest z 1.8 motorjem isti senzor kot oce pri drugi generaciji 2.0. Tako da so vec ali manj usi isti . A k si ga pa spucal je bilo pa ok samo za kratek cas ?
Aha isti je.. jaz mam zdele notri od 1.8 bencinarce prve generacije.
Sem pa prej svojega spucal kolikor se je dalo, samo tiste ?i?ke so globoko notri in curek spreja jih te?ko dose?e. Po ?i??enju je bistveno bolje ampak ?e vedno ne tako dobro kot z drugim senzorjem.
Se pa spomnim, da je rekel, da je isti za vse Mazde (vsak do takrat), cene se tud spomnim, ker je rekel, da nov stane 57.000 SIT (tole je enkrat leta 2006)
uff uff, sej sem vedel, da je bolj? da se usedem... ?e je to ?e takrat bilo 240? je danes verjetno tam nekje med 250 in 300. Bom vseeno vpra?al samo prej bom en Persen vzel za vsak slu?aj.
?al ne.. pri?ge se le v primeru ko ?ist crkne. Ker pa samo napa?no uravnava dotok goriva je pa zgolj slabo delovanje oziroma filanje napa?nih podatkov, ?e? da je me?anica zraka in goriva prebogata in zato ra?unalnik zmanj?uje dotok goriva, ker dejansko ne ve ali je to res ali pa MAF ne deluje optimalno.
Ne vle?e dobro.. skos ima? ob?utek, da ga nekaj du?i.
Najla?je pa vidi? tako, da v 6. prestavi pri 120km/h pohodi? do konca gas in pri zjebanem MAF-u se je trenutna poraba na BC gibala okoli 13l/100km in temu primerni so bili crapy pospe?ki. Ko sem ga s?istil sem spravil na 15-16l/100km, s fotrovim MAF-om gre pa poraba pri polnem plinu od 18-19l/100km. Ob?utek v pospe?kih je temu primerno bolj?i - avto dejansko gre tako kot mora in spet privablja nasmeh na ustnice.
- Na Mazdi si pa sploh ne upam vpra?at, ker mam bolj slabo srce pa ne vem, ?e bi pre?ivu ob ?oku.
Sicer sem svoj senzor o?istil s specialnim sprejem za ?i??enje teh zadevic in dela neprimerno bolje ampak vseeno ni to to, ker trenutno imam notri senzor od fotrove bancinske Mazde in je zadeva neprimerno bolj?a tako, da je edina re?itev, da zadevo zamenjam.
Se pravi rabi? za polno polnjenje en cel dan... to je crap, se pravi ?e en razlog zakaj se ne primejo elektri?ni avti.
Sam men se neki ne izzide.. Zoe ima kolk 40kWh baterijo? 25% je torej 10kWh. Verjetno ima omejitev na klasi?ni vti?nici, da ne obremenjuje ve? kot 1,5kW. Mogo?e se da kje nastavit, da lahko pove?a? na vsaj 3kW, kar bi pri 16A moralo brez te?av zdr?ati.
malo me mika, da bi naredil remap na M6 Miriai 2.2d 129km in M5 1.6d 115km. Na www.veckonjev.si sem gledal, da spravijo 6ko na 200km in 5ko na 145km. Ima kdo od vas izku?nje z remapom omenjenih motorjev? Kdo koga priporo?a mogo?e? Vsak info bo dobrodo?el
Hmmm, skoraj dvomim, da lahko normalno spravijo 1,6 na 145KM... ?e gre ?ez 130KM je ?e zelo dober rezultat. Normalno sem napisal zato, ker pri ve? bo te?ava z dimljenjem in DPF-jem.
Druga zgodba pa je 2.2 motor, ki je res zadu?en in ?ist verjamem, da gre tud do 200KM.
Moj point je - ve?ina ljudi ne pogleda dlje od ?tevilke na prospektu in mogo?e ?tevilke na potovalnem ra?unalniku. ?e jim poservira? majhno ?tevilko tamle, si zmagal kot firma in kve?jemu se bo ?tevilo nategov pove?evalo. Ti in jaz morda res preveriva koliko nam firme la?ejo, ampak ve?ina trga ki bo te avte kupila pa pa? ne.
To?no tako, zato pa sem napisal ignorance is bliss... ljudje samo gledajo spiske opreme, prodajalci imajo "argumente" za la?jo prodajo, prakti?no pa se 80% ljudi sploh ne vpra?a ali to res potrebujejo in sploh ali zadeva dejansko ponuja tisto za kar jo reklamirajo.
Bi bilo pa zanimivo, ?e bi lahko konfiguriral vsak del dodatne opreme in bi zraven ti?al znesek, kolk to stane... me res firbec matra, kolk ljudi bi vzelo SS, kondenzator, hill holder ipd, ?e bi moral za vsak tak dodatek posebej pla?ati? Tako pa je vse skupaj ?e vsebovano v nivojih opreme in enostavno v vi?ji ceni.
Na koncu pa ugotovi?, da je ena navadna katrca leta 1990 porabila toliko, kot sodobni majhni avtomobil?ki, napolnjeni z vso elektroniko in pomagali za zmanj?anje porabe...
Tole pa ne bo dr?alo katrca ima vsaj liter vi?jo porabo kot recimo danes Twingo III, ki je cca 300kg te?ji pa 2x do 2,5x mo?nej?i - o varnosti pa sploh raje ne bi, ker je svetlobna leta razlike - katra je truga.
Glede na to da je edino vpra?anje vedno "poraba?" in je pol forumov tudi polni predrkavanja okoli porabe kjer se ljudje kregajo o decilitrih ("Moj BMW s 3.0 ma?ino nuca 4L/100km, kaku ti tu vozi??!?!") in nakladajo o totalno nerealnih ?tevilkah... pa? ne more biti druga?e a ne?
V bistvu je ?ude? da potovalni ra?unalniki ka?ejo karkoli blizu realne porabe ker glede na zahteve kupcev ima vsak motivacijo da jih "zoptimizira" da ka?ejo manj.
ignorance is bliss
?udno, da si vse skupaj razumel kot prepucavanje okol porabe... point je ?isto nekje drugje. "Optimiziranje/goljufanje" BC jim ?isto ni? ne pomaga, saj nekateri ?e vedno znamo ro?no izra?unat dejansko porabo. Druga?e gre pa zato, da se izumljajo dodatki, ki so ve? ali manj namenjeni, da prinesejo okoli test. In kaj ima? ti od tega - normirne porabe 95% uporabnikov ne more dose?i, pla?a? zato dodatke kot so SS in razni kondenzatorji za katere ra?una?, da ti bodo skozi leta povrnili nekaj denarja v zmanj?ani porabi oziroma vsaj toliko, da povrnejo vi?jo ceno avta zaradi njih. A rezultat? Jeba, ni ga ali pa je skoraj zanemarljiv.
Kaj ho?em povedat? uvajajo dodatke, da prenesejo okoli test, kupec jih pa na koncu ?e pla?a ob nakupu in je nategnjen 2x - enkrat zaradi nerealne porabe in obljubljenega prihranka in drugi? pri kon?ni ceni izdelka, kjer so ti dodatki v?teti v vi?jo ceno.
Ne vem kako se ti po?uti? ob tem, samo meni pa? ni? ne pa?e, ?e me nategujejo. Zato pa dobivajo ?edalje ve? to?b in prijav odgovornim in?titucijam tako, da se ?e pripravljajo spremembe v testiranjih. Mogo?e bomo kon?no res pri?li do tega, da pa? 3litrska diesel ma?ina ne kuri 5 litrov/100km in da litrski turbo bencinski mlin?ek pa? nima porabe 4,5litra.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
uuuuooouuuu... sej bomo ?e obogateli
Povezava za deljenje
Deli na druge strani