RazširiImel sem model pred A.R 145-146 in je bil brez pikice rje do 6 let starosti. Bila je pa črna in glancana non stop,črnega avta nikoli več.
Zakon avto.. 145/146 sta pa bila prav tako Super. Sploh 145 s štiriperesno deteljico 33ka je sicer najbolje prodajana Alfa vseh casov.
Antare so že stare... Mokka (v zdajšnji generaciji se mu je pridružila črka "X") je pa luštn avto... Vprašanje le če ni premajhna.
RazširiOpazuj malo trg.
To ni nikakršna eksotika, samo preznačkana zadeva.
Drugače pa sta izbira in odločitev na tvoji strani.
Problem pri nas je pač ker vse kar ni nemško je podcenjeno, kar je pa neznano pa narod avtomatsko obide ker se ne interesira glede modelov ter ne upa vprašati za njih.
Se strinjam, da so nemški avtomobili mnogokrat precenjeni in verjemi,da jaz raje pogledam in kupim kaj drugega kot nemca.
Fiat freemont in dodge journey sta pa preznackana modela,ne? Obojih je pri nas precej malo (kar ne pomeni,da sta slaba avta), ampak ne vidim pa zakaj bi jih šel gledati, ob poplavi nemških in nenemskih konkurentov. Imam raje nekaj kar mehaniki poznajo in za kar zlahka dobim rezervne dele.
Tako je; zgolj Porsche in subaru imata Boxer. Freemont? Dolgo časa nisem vedel,da obstaja 4x4 v tem avtu... Jaz se take "eksotike"nebi šel... Je dosti druge izbire.
RazširiRes je, prvi primerki so imeli Mercedesovo srce in mehaniko, ostalo pa je bilo od pokojnega Daewoo-ja.
Nekakšen korejsko-nemški mix je to bil.
Kaj pa zadnje Chevrolet-e si kaj gledal?
A ni bilo tako,da je Daewoo precej pozno vmešal prste? Musso je bil v štartu Ssangyong, šele kasneje se je za krajši čas preimenoval v Daewoo Musso.
Kaj pa ima Chevrolet zadnje čase od 4x4? Itak jih že nekaj časa ni na EU trgu (ali pa vsaj na našem trgu), pa že prej je bila vec ali manj zgolj captiva, kot neka napol preznackana Opel antara...
Razširina tvojem WC-ju? hmmm, kot bi bla navodila za tazadnjo obrisat. 😈
Ampak v tem sneženem vremenu je tole fejst neprektična zadeva, ko želiš odmaknit brisalce od šipe, da jo očistiš pomrznjenega snega. In seveda bohnedej, da pozabiš odmaknjene od šipe in daš kontakt, ker želiš, da se ti avto ogreje. Roka brisalca najprej zaruži po robu havbe nato pa brisalec s silo udari po šipi. Z mal "sreče" poči še šipa.
Čisto resno; tole je meni ena boljših pogruntavščin pri Citroenu; tudi če ugasnes avto z ročico na "ON", moraš po ponovnem zagonu motorja, dati ročico najprej na "OFF" in šele potem spet na "ON", da delajo brisalci. Tako se izogneš nepotrebnemu in neželenemu vklopu brisalcev.
Tudi jaz na službenih avtih občutim slabšo odzivnost (malo z zamikom)+cager za temperaturo zna malo več pokazati+zna malo po zazganem smrdeti. Takrat ga ne smeš ugasniti.
RazširiDrži, pa tudi oblikovno so se bistveno popravili glede na tiste zmazke iz začetka tisočletja. Rodius je po moje najgrši avto tega tisočletja.
Jp,pa actyon (sploh pickup), kyron, rexton.... No,saj tudi precej nov Tivoli ni neka lepota... Ubistvu je tale korando prvi ki je kolikor toliko...
Meni je cx30 noro všeč, sploh notri. Stelvio mi je res Kul,vsec mi je ne preveč nacickana notranjost (verjetno to kar večino moti ), crv nisem nikoli preveč gledal,ampak glede na pedigre je zihr ok.
Hibridna tehnika pri Toyoti me prej odbije,kot pritegne (old school), ssangyong si nebi upal kupiti (če bi gledal ta cenovni rang bi raje vitaro ali dusterja), zaljubljen sem pa itak v subaru XV...
A smo spet odplavali z raznimi Nivami in Lamboji ter jaguarji na drugi strani bo spet anketa?
Pri Citroenu je tako,da pritisnes ročko navzdol pri ugasnjenem motorju. Je za probati.
RazširiNo evo... še mal pa bodo tudi ostali ugotovili, da so sanke na strehi al pa v prtljažniku pač samo dodatna krama za povečanje teže. 🤪
Zato ma pa Picasso (a.k.a. Kapelica ali piksna) samo utore , kamor se po potrebi da prečke.... In ni ničesar po nepotrebnem na strehi:)
RazširiNaredil tehničnega, presenečen da avto tehta 1780kg. V prtljažniku mam sanke, to je pa to. Se pravi, cela familija notri skoraj 2t,malo manj no
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
Sanke v prtljažniku dodajo težo.... Vprašanje kolk dodajo še sani na strehi....
Nisem vedel,da je leganza tako tesno povezana z omego. Je pa bila konkurenca sonati , prvemu magentisu, to pa vem.
Za 7sedeznega premacya tudi nisem vedel..
RazširiTo ni nič čudnega in to mi lahko potrdi legendarni punker in taksist Marin kateri je stalno na Mazdah, edino sedaj ima Kio Soul.
Kia pa kot vemo je delana na Mazdini licenci.
Od vzhodnjakov sem imel nekaj Toyot (Carina, Starlet) ter Daewoo (Nexia, Leganza) ter seveda taksiral pravtako z Mazda Premacy in sam lahko potrdim da je z razliko od ostalih znamk tu zvestoba in oprema, medtem ko drugje šteje samo imidž
Poznam kar nekaj starejših oseb ki imajo japonce po 15 in več let, sploh pa če ste opazili jih je največ parkiranih pred domovi upokojencev ter podobnimi zavodi
Nexia in leganza... Kje so te časi nexia je bila zAsnovana pod oplovim okriljem,ne? Racer je bil preznackan kadet , nexia pa kot nekakšen naslednik...
HR-V tudi meni ni všeč, ampak sem jo omenil,ker je ravno v tem rangu in je ni noben omenil,pa je Japonec.
Sicer pa bi tudi jaz za ta denar gledal Zgolj avte,ki so mi že na prvi pogled všeč (Tucson, xv, eclipse cross, rav4, cx30...).
RazširiPrvotno CX-30 (ker je tudi boljši polovici bolj všeč:)), in kot sem napisal sem mi zdi to že malo prevelik za moje potrebe (za CRV pa kot sem že v enem postu napisal, ker Honda nima drugega pametne izbire - frv pa je not go). Me pa zanima, sem si sedaj malo pogledal na netu....zakaj je CX-5 celo cenejši kot CX-30, ker je "kao" star model, CX-30 pa sedaj nov model, novi motorji, itd., čeprav je večji avto oz. drug rang.?
HR-V si pogledal? Jaz bi v tem rangu pogledal še Nissan "kaškaj", Mitsubishi asx ali eclipse cross (meni zelo vsecen ; sem ga vozil) in definitivno subaru XV (meni eden ljubših nasploh). Če ti je cx5 prevelika, ti je rav4 tudi verjetno?
RazširiPa še moja pot v Mazdino družino
1. Jugo 45 (1981) - 45KM (pobrušeni valji, zamenjana glava pa še nekaj malenkosti. ocenjena moč glede na top speed 65-70KM)
2. Peugeot 305 1.1 (1980) - 60KM (prvi avto, kjer sem se zaljubil v obliko limuzin)
3. Wartburg 1.3 (1990) - 58KM (4-taktni, klasična šasija, manj kot tono teže. Presenetljivo uporaben avto)
4. Kia Clarus 1.8 (1999) - 118KM (prvi nov avto, prvič klima, motor narejen po mazdini licenci)
5. Mazda 6 2.0 (2004) - 121KM (prvič dizel, prvič turbo and I love it)
6. Mazda 6 2.0 II (2008) - 140KM (odlična kombinacija športnosti in uporabnosti, naredil v 11 letih skoraj 300kkm)
7. Citroen Picasso (2001) - 116KM (eeee kaj?!?!? Trenutek slabosti, itak jo je pa baba pol vozila, tako da je bila zgolj na papirjih moja)
8. Mazda 6 2.2 III (2019) - 150KM (najbolj eleganten avto do zdaj, skoraj premium občutek)
Priznaj,da ti je bil Picasso najbolj všeč.... Tisti športen filing, neposreden volan, ful ergonomski sedezi, Ergonomija sedenja je pa itak dbest... Pa še ko se spije kakšno pivo se od daleč ne ve kaj je prednji in kaj zadnji del avta...
Če smo že pri mazdi in Japoncih.... A o cx5 si razmišljal?
Napisano
No,recimo en avto,ki je po krivem spregledan; outlander.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani