Mal sarkazma k jo bilo sedaj ene par izrednih stroskov na forumu
V bistvu je bil res en problem z motorjem, ker so bile konstrukcijske znane napake.
In cela znanost o tem, kako so tej motorji delikatni, pa da mora? pazit, da se pod obrati ne razletijo, pa bogi vi, ki imate dizle, poglejte nas benzinarje. Tudi ?e vozimo 120 po avtocesti nas skoraj noben kamion ne prehiti. Pa ?e pije nam takrat res malo.?e pa se damo v zavetrje kakega kamiona pa je rezultat ?e bolj?i.
Alex, pa kje hudi?a si ti prebral, da mora? avto ulaufavat 15.000km? Mogo?e pi?e 1500km, sigurno pa ne 15kkm. Ne spomnim se, da bi obstajal kak model avtomobila, da bi imel tak?en dolg proces.
Pri novem avtu je treba pazit teh 1500km predvsem na to:
- motor naj ne gre preko 4000 obratov se pravi "gas do daske" odpade.
- obvezno naj se ne uporablja tempomat in nikar vozit s konstantnimi obrati. ?im ve? menjanja obratov tem bolje.
- izogibat se kratkim vo?njam, da se motor sploh ne ogreje
- vleka prikolice je no-go
- izogibat se uporabi raznih metabond izdelkov, do prve redne menjave olja, ker se mora motor najprej dobro "ule?at" potem pa lahko raznorazne nanoma?e dodaja?.
Na?eloma je pa to to... in ?e se tega dr?i? si naredil maksimum, kar lahko.
Sej je pribli?no isto. Ravnati mora? z novim kot z dojen?kom.
Ve?ina ne kupi novega avta zato, da ga bo zamenjala ?ez dve ali tri leta. To storijo, ker kot ovce nasedejo reklamam za nove modele, ki so kao oh in sploh bolj?i kot jih imajo sami. To je podobno kot s telefoni. Sej v bistvu reve?i ne vedo, koliko mesecev ali let ga bodo imeli. Ni nujno, da vsi s svojimi stvarmi delajo slabo. Jaz tudi avto rent a carja vozim tako, kot da bi bil moj. Ve?ina ljudi ?uva vsaj nove avte, ?e ?e starej?ih ne. Se pa strinjam, da obstajajo razni pacienti, ki z vsem delajo kot svinja z mehom. Takim itak ni pomo?i.
Eeee, ne vem, pa ravno na tem forumu sem bral, da znajo sploh dizela?i biti zelo iz?rpavajo?i za lastnikovo denarnico...
Nisi prebral vsega... porodne te?ave. To so ?e zdavnaj re?ili.
To?no to je tudi meni padlo na pamet; kako bo? vedel,da ga je tisti pred tabo lepo vozil takrat ko je to najbolj pomembno?
Jaz sem prista? novega avta iz dveh razlogov; ker si lahko privo??im osnovno verzijo nekega novega povpre?nega avtomobila (z gadgeti nafilanega pa ne ?elim/potrebujem) in ker je mo?nost natega bistveno ve?ja kot da dobim za 20% ni?jo ceno pol leta super primerek, ki ga nekdo prodaja zgolj zato,ker mu ni v?e?...
Zato ker so kupili avto z mislijo,da ga bodo prodali ?ez leto,dve,tri in se jim fu?ka kako bo delal naslednjemu lastniku.
Ljudje dostikrat ne znajo pri?gati lu?i (?e nimajo senzorja), pa bi znali voziti s posluhom... Verjemi, nekateri so zleht , oziroma jih boli qrac, ogromno je pa tudi takih,ki preprosto nimajo filinga.
Mislim, da malo pretiravate in imate velike o?i straha. ?e punce, ki kupijo nov avto razlagajo, kako morajo vozit nov avto in ga vozijo po?asi. In to pomeni tudi na nizkih obratih. Verjetno ne vedo, zakaj je to dobro ampak vozijo tako, ker so jim rekli.Sicer pa mislim, da ?e malo pretiravamo s tem, kajti tej novi motorji so vzdr?ljivi in ne crknejo kar tako.Vsi motorji imajo ?e veliko rezerve in tudi, ?e se kdo spozabi in kdaj malo hitreje odpelje nov avto, mu ne bo hudega.
Mi smo iskali ve? kot eno leto, ?e zdaj od ?asa do ?asa kaj pogledamo, ampak za izbrat pa nismo na?li ni?. Pa pred kratkim sem bral "do?ivljajski spis", avtor je pa Boss, kako se je pa on spravil k nakupu novega avta. Moram priznati, da je njegovo besedilo ?e bolj napeto - sploh proti koncu...
Kako pa ve?, da tisti pred teboj ni vozil na obratih in da je pazil na avto? Ali pa si je mislil: tri leta bo ?lo, potem naj se pa jajca tisti, ki ga bo kupil...
Upa?, da je tako. Zakaj pa bi lastnik pred tabo vozil narobe, ?e ima vsak navodila, kako se vozi nov avto?
Tu ni nobene filozofije,?e ima? denar ali ti ga ni ?koda kupi? novega in to takega ki si ?eli?,?e ga pa nima? dovolj pa tisto kar misli?,da je ugodno in najbolj?e tisti trenutek,pa seveda nima? take izbire kot pri novih!
Jaz recimo sem imel denar za nov avto ampak mi ga je ?koda, da ga me?em tako skozi okno.Kot je ?e nekdo napisal, raje grem za razliko denarja pozimi v dolomite na smu?anje, poleti na morje kam v tujino, vmes si privo??im tri do ?tiri koncerte( komplet familija) v tujini
Pa ?isto enako se bom vozil. Pa ?e ,ko je nov avto, mora? 15 tiso? kilometrov voziti skrbno, ne na obratih, pa po avtocesti 120/ uro
Z novim avtom se mora? skratka obna?ati kot z nedono?en?kom. Jaz sem opazil, da ?ele sedaj gre avto kot mora it, menjalnik je ?e bolj?i in se ?alta kot po putr?ku.
Dokaj novi se prodajajo, ker mogo?e kak model z ful ke?a ugotovi, da ni kupil pravega avta(motorja) in da noter staro za novo.In dobi? skoraj nov avto z malo kilometri. Ali kako testno vozilo, slu?beni avto.
Recimo moj sodelavec je pravkar zamenjal dve leti staro kio z 30 tiso? kilometri za uni njihov nov suv?ek.(?e mora? imeti vedno ta zadnji model avta) Pa kupi? skoraj nov avto po ugodni ceni.
Tudi,?e ima? avto 10 in ve? let se spla?a kupit avto druge roke, ki ima malo kilometrov. In gleda?, da je ?im bolj ohranjen, ko ga kupi?. In noben ne bo opazil, da si kupil rabljenega. Vsaj pri meni je bilo tako, da so vsi mislili, da je avto glanc nov. Glede okvar je pa itak loterija, lahko se ti pokvari nov ali rabljen.
Tudi, ko prodaja? 10 in ve? let star avto skoraj nobenega ne briga, ali je bil predhodno en lastnik ali pa dva. Velikokrat je lahko avto z ve? lastniki bolje ohranjen kot avto samo enega lastnika.
Jaz z rabljenimi stvarmi na?eloma nimam problemov,ko kaj kupujem. ?e posebej, ?e so ohranjene in po ugodni ceni.
Sem malo gledal cene rabljenih in ?e bi mojo sedaj po enem letu prodal, bi dobil enak znesek nazaj ali pa celo ve?, kot ko sem jo kupil.
Jaz pa, ?e je le mo?no, kupim nov avto. Potem je pa vsaj 10 let (oziroma kak?nih 280.000 km) mir. Nato po?asi za?nem spet razmi?ljati o novem. Popolnoma novem. Menim, da je stro?ek enak, kot ?e bi kupoval rabljene in toliko ve? podpiral raznorazne mehanike. Seveda pa se strinjam s tistimi, ki novega ne bi nikoli kupili in prisegajo na rabljene. Tako vsaj imam zagotovilo, da bom rabljen avto lahko prodal...
Ampak ne nam. Mi kupujemo leto ali dve star (nov) avto z ?im manj kilometri, po mo?nosti ?e v garanciji.Ne kupujemo starodobnikov Tvoji po moje potujejo kam na jug.
Corolla je kar OK, edina toyota da nekako izgleda. Novi RAV4 spet ne ve ali ?eli biti lexus, malo tiguan, malo morda tucson, kvadratasti izrezi koles pa itak zmagajo...
ysej na corollo sem mislil, ko sem pisal o toyoti.
Le tako naprej, sam z veseljem kupujem malo vo?ene 2-4 leta stare avte za 50 do 60 % cene novega. Nekateri 5k EUR ali ve? pridelajo izgube pri novem avtu, nekateri pa gremo raje 3x letno na dopust za ta denar. Vsakemu svoje...
Se strinjam. Zanimivo, da je tudi toyota za?ela z zanimivim oblikovanjem in v?e?nimi avti.
Vsekakor gredo v pravo smer. Ostali japonci, razen mazde pa delajo vse bolj ki?aste oblike, prav za azijski trg. Vsekakor na evropskem trgu to ne zapali.
No, meni tudi suvi na?eloma niso v?e?, ?eprav mazdini so mi ; sploh prej?nja cx5ka in tale cx30, ki mi je na slikah izgledala ubogo, v ?ivo mi pa je Super.
Mogo?e bi mi tudi s pobarvanimi obrobami v ?ivo bila vsec.
Skratka; kakor mi je 5vratna trojka dizaster, mi je cx30ka ?edalje bolj v?e?.
Res je, v ?ivo je neprimerno lep?a. Kot da ni fotogeni?na?
Meni druga?e razni suvi ala kia in podobni povpre?no sivi avti niso niti od dale? v?e?. No, Mazda je s tem modelom res izdelala zopet lep avto, najvarnej?i avto na svetu in obenem verjetno trenutno najlep?i in najskladnej?i suv.
Seveda to ni avto za modele, ki so radi v senci in so bili v razredu vedno nekje v ozadju in nevidni. To je avto za tiste, ki si tak avto zaslu?ijo.Nekateri ga bodo obo?evali, drugi, ki vozijo druge znamke ga bodo sovra?ili. To je ?e zaznati...
Sem ga videl v soboto prvi? v ?ivo. Seveda v moji najlep?i barvi. In ?e bi bil ?e brez te ?rne plastike okoli, cel rde?, bi bil celo lep.Skoraj bi ga lahko, ?e ne bi bilo 6 ke seveda, imel.S tem kupom ?rne plastike okoli avta je pa grozna.
Jaz imam tudi zimske feltne 8"in gume 225.Pa ?e ET imam 40 tako, da izgleda vse skupaj bistveno lep?e, ker je guma pomaknjena bolj proti ven in ne izgleda tako sme?no, kot na originalnih. Pa tudi guma lep?e sede v feltno in izgleda vse skupaj ?ir?e. Pustimo to, da so gume 17".Vse ostalo je bolj?e. Razmi?ljam, da bi te original 19"prodal in kupil ?ir?e z manj?im ET.
DIY izolacija je itak najbolj?a.
Res je. Sicer pa se mora v avto nekaj sli?ati od zunaj, da ne zaspi? in da ve?, da se vozi? z pravim avtom ne pa elektri?nim.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Si me moral kontaktirat... bi ?la na kako pija?o, medtem ko si ?akal na servisu.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani