ja...cpu ?e dobi? za kak?en specifi?en avto, ne pa injektorjev, ventilov, filtrov,...to pa pa?e 'na vse' oz. ne pa?e, ker je pomembno medsebojno spajanje zadev, elektri?ne upornosti, pretoki, itd.
Prosim za link do kita za mazdo 6, ki bo vseboval cpu, injektorje, uparjalnik, filter, ventile...
Ok, ?e spra?uje? za nasvete ne potem toliko filozofirati, samo predlagamo.
Vsak dober proizvajalec ima za dolo?en tip avtov dolo?ene injektorje.....govorim o Tartariniju, ker je tema o mazdi 2.3 - lahko sam pogoogla?.
Moja mazda 2.3 DISI je bila prva v slo (CX7) z doti?nim sisitemom SAMO za ta avto in me ?e danes kli?e vgraditelj, ali lahko dam tvojo cifro....sistem brez napake - dela.
Mam pa kolega ki je dal notri plineksov sistem, dela, ampak sej je samo 6x ?el nazaj nastavljati - ZATO KER sistem ni za ta avto, in ga nih?e ne zna optimalno nastaviti, to je pa rubrika vse na vse.
Ne re?em za obi?ne bencinarje, samo japanac je vedno neki zase.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Treba se je zavedat,da 1.8 motor ali pa 2.3 motor mora proizvajati pri 130kmh (primer) enako mo? za poganjanje vozila (enak zra?ni upor, enako kotalno trenje, itd...le notranji upori so malenkost razli?ni). Ker pa bo imel 2.3 motor manj vrtljajev kot 1.8 pri enaki hitrosti bo posledi?no porabil manj bencina...zakaj?...iz termodinamike sledi, da so po?asnej?i toplotni procesi bolj u?inkoviti, kar pomeni, da motor pri isti koli?ini goriva pretvori ve? kemi?ne energije v uporabno delo.
V praksi se poka?e, da 2.3 motor pokuri ve? kot 1.8...zakaj?...ker je pri pospe?evanju motor sposoben zagotoviti bistveno ve?jo mo?, kar pomeni ve?jo porabo bencina. Tukaj se pa ?lovek te?ko prepri?a, da zelo po?asi pritiska na pedal za plin.
Moja poraba po BC:
- obvoznica, center LJ, BTC - 9.1 (po cca 200km izklju?no tega)
- izlet LJ-ZM in nazaj je to zbil na 8.3 (po prej?nih 200km, 130km izvenmestne vo?nje -regionalna cesta)
...toliko za ob?utek
Sori samo kar si napisal je narobe - pozabil si na ?as, ki je pomemben. Da se avto pelje - premakne do 130 bo motor 1.8 porabil veliko ve? mo?i in ?asa kot 2.3 - zakaj ker bo 1.8 z manj zmogljivosti potreboval ve? ?asa da premakne nekaj te?kega kot mo?nej?i 2.3 motor.
?e druga?e, 2.3 motor bo mogo?e ve? porabil pri 'napenjanju' do 130 vendar bo to opravil veliko hitreje kot 1.8 motor, in bo potem potovanje pri 130 dalj?e in potreboval manj mo?i za ohranjanje te hitrosti.
mo?nej?i motor porabi manj energije v enakem ?asu - seveda je pa vzdr?evanje le tega pri delu bolj potratno - to se vidi predvsem pri kraj?ih relacijah, mestni vo?nji....saj navsezadnje ima pol litra ve?jo prostornino.
Predvsem pa po?asi pritiskat pedal povzro?a ve?jo porabo, ker podalj?uje? ?as in mu?i? motor.
Mogo?e si mislil, da opravita enako delo, delo je pa mo? x ?as
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Tudi pri meni ni problema... tretji zaporedni tank petrola pa je avto skoz zuni parkiran in v ponedeljek je kazala temperatura -17°C pa je kresnil v prvo brez te?av in kakr?negakoli cukanja.
Kaj pa ?e bi ti Jures dal enkrat mal ?obe nastavt/sprogramirat - mrbit ti zarad tega cuka. :ne vem:
benz je....?telanje ni? ne pomaga, oziroma zadostuje za par 100km
Boss ti nisi referenca, ker dodaja? redno aditiv za ?obe
Jo?a - so Vinetu potrdili, da je res zarad nafte s petrola crknila na cesti?
Nimam ni? proti Petrolu sploj, enostavno pa o?itno ne pa?e temu avtu, Seat je redno tankal Petrol, res da je TDI zvok zjutraj res traktorski ampak med vo?njo bp :ne vem:
Nekateri so na primer tudi servisirali in to?ili OMV, Mol...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
jaz tankam izklju?no petrol( ni drugih bencinskih v poso?ju) in nimam nobenih te?av s cukanjem ali v?iganjem v mrazu....
no ja, ma pa 196.000km.....
no pa zadnji 3je tanki so - petrol Se?ana, Gorica in zadnji v medvodah sedaj pa omv kranj, grem pa testirat hra?ki omv/petrol in ?G jugpetrol al kaj je ?e.
Danes mi je tudi icemannrekel da z jugo nafto nobenega problema v slo pa.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Skuril tank petrola na samih relacijah in 1200-1300 nekje je cukal kot konj, kljub petrolovem dodatnem aditivu, sedaj tankal OMV in avto vle?e od 1000 naprej brez kakr?negakoli pardona ali kihanja.
Ne predstavljam si kako bi bilo na petrol zjutraj brez webasta.
Teta na OMV je rekla da imajo v OMV Alpin polno aditivov, in da zato tudi ne prodajajo nobenih na polici extra...
V glavnem, razlika je ogromna, ampak samo pozimi, o?itno ima Petrol res problem, ne sam na plinu...
OMV Alpin Desel vsebuje aditiv za izbolj?anje pretoka filtra za gorivo (flowimprover), ki vpliva na to?ko zama?itve filtra. Ta to?ka se ugotavlja z laboratorijskim testom, ki dolo?a zmo?nost filtriranja goriva v mrzlih pogojih. Aditiv spremeni strukturo parafinov v gorivu tako, da prepre?uje tvorjenje ve?jih parafinskih kristalov, zato se gorivo pri nizkih temperaturah brez te?av filtrira skozi filter za gorivo.
Poleg tega je gorivu OMV Alpin Diesel dodan tudi aditiv Wax Anti Settling Additive (WASA), ki upo?asni umirjanje kristalov in tako izbolj?a delovanje vozila v mrzlih pogojih.
Zaradi tega postopka je OMV Alpin Diesel eno najzanesljivej?ih zimskih dizelskih goriv in zagotavlja zagon vozila celo pri zelo nizkih temperaturah.
PETROL
Petrol Diesel ? filtrirnost goriva (CFPP)
Filtrirnost PETROL Diesla v prodaji v zimskem obdobju se obi?ajno giblje med -21 in -28°C.
Filtrirnost goriva se razlikuje glede na letno obdobje in mora biti vsaj:
Letno obdobje
Temperatura filtrirnosti (CFPP)
od 15. aprila do 30. septembra (poletno obdobje)
najve? 0°C
od 1. oktobra do 15. novembra (jesensko obdobje)
najve? -10°C
od 16. novembra do 29. februarja (zimsko obdobje)
najve? -20°C
od 1. marca do 14. aprila (pomladansko obdobje)
najve? -10°C
Uporaba nizkotemperaturnih dodatkov za dizelsko gorivo
V primeru napovedi ekstremno nizkih temperatur (pod -18°C) in parkiranju vozila na vremensko zelo izpostavljenih lokacijah ali v primeru, ko se skladi??enju goriva na prostem nikakor ne moremo izogniti (delovi??a, terensko delo ipd.), lahko filtrirnost goriva ?e nekoliko izbolj?amo z uporaba ustreznega nizkotemperaturnega dodatka (aditiva).
UPO?TEVAJ:
dodatki u?inkujejo PREVENTIVNO, torej le ob pravo?asni uporabi, ko je gorivo ?e bistro,
v primeru ?e izlo?enega parafina dodatki NE U?INKUJE(!) (parafin se »raztopi« le z ustreznim segrevanjem goriva),
zagotoviti moramo dobro ME?ANJE dodatka z gorivom (dodajanje pred ali med novim polnjenjem rezervoarja),
tudi ob upo?tevanju vseh zgornjih zahtev u?inka uporabljenega dodatka ?al ni mogo?e natan?no predvideti.
Koristni nasveti
Priprava vozila na zimo: ta naj vklju?uje servisni pregled napajalnega sistema pred zimo (izpust vode iz filtra goriva, po potrebi tudi zamenjava filtra), pregled elektri?ne napeljave ter odpravo vseh med letom zaznanih motenj ali napak.
Za??ita izpostavljenih delov: najbolj izpostavljene dele rezervoarja in cevovodov, kjer je to mo?no, dodatno za??ititi pred mrazom. V dnevih, ko se pri?akujejo zelo nizke zunanje temperature se izogibajmo parkiranju vozila, kot tudi skladi??enju goriva (sodi, kontejnerji, avto in druge cisterne ipd.) na vremensko zelo izpostavljenih lokacijah.
Skladi??enje goriva: pred zimo zalogo goriva obvezno obnoviti z »zimskim« gorivom. Pred nalitjem novega ? zimskega goriva, rezervoar izprazniti v celoti, po potrebi pa tudi o?istiti. Gorivo v rezervoarjih naj se pozimi menjuje (obra?a) pogosteje. Ob dalj?em mirovanju in izpostavljenosti mrazu lahko pride do odsedanja izlo?enega parafina, kar ekstremno poslab?a preto?nost goriva prav na dnu rezervoarja, kjer je obi?ajno mesto odvzema.
Petrolovi NIZKOTEMPERATURNI DODATKI ZA GORIVA (aditivi)
Priporo?amo uporabo tovrstnih dodatkov blagovne znamke Petrol in sicer:
PETROL aditiv DIESEL WINTER PROTECT (za dieselsko gorivo)
PETROL aditiv DIESEL WINTER PROTECT K (za KO EL).
Ko berem OMV in Petrol je razvidno, da je OMV diesel Alpin nadgradnja njihovega standardnega dizla z aditivi, medtem ko je Petrol Diesel standardno gorivo, ki se uporablja ?ez celo leto - spreminjajo mu pa filtrirnost, torej me?anico....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?al so tr?ne vrednosti avta dale? od tega kolikor je avto vreden po uporabnosti.
Sem ti ?e nekaj ?asa nazaj napisal na ZS, ko sem se zanimal, da bi za razbito bila cena tam nekje 3k, ker je cela na avto netu za okoli 5k....
Tako, da ?e ra?una? popravilo ?e za jurja si tam tam. V bistvu se mora? odlo?iti - ali ima? re?en problem prevoza in ?as ?akati ali pa roka in odpelje ker bi rad imel kmalu vozen avto....oz, ?e vedno gre? lahko popravljati za razliko.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Vsak dober proizvajalec ima za dolo?en tip avtov dolo?ene injektorje.....govorim o Tartariniju, ker je tema o mazdi 2.3 - lahko sam pogoogla?.
Moja mazda 2.3 DISI je bila prva v slo (CX7) z doti?nim sisitemom SAMO za ta avto in me ?e danes kli?e vgraditelj, ali lahko dam tvojo cifro....sistem brez napake - dela.
Mam pa kolega ki je dal notri plineksov sistem, dela, ampak sej je samo 6x ?el nazaj nastavljati - ZATO KER sistem ni za ta avto, in ga nih?e ne zna optimalno nastaviti, to je pa rubrika vse na vse.
Ne re?em za obi?ne bencinarje, samo japanac je vedno neki zase.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani