To z oljem je ?udno ja...u Nem?iji so mojga uradno na 30 menjali...tukaj zahtevajo na 15... 2x razlika halooo, isti avto...Kdo zdej koga....
Loh bi bilo na 20 oz 1leto....in je po moje ravno prav ... to se kr neki zmislujejo res...
Js ga itak sam na 18- 20 menjam ...pa prov vidim da je ?e svetel oz ni umazan... Ko menjam pa staro Mazdo na 15 je pa tok ?rn ko dimnik, ne umije? rok do boga
Na dizlu ja, na bencinu pa pozabi,, da bi to lahko bilo....
Potem so vam o?itno pomotoma to?ili kak?no WRC, NASCAR ali F1 olje (referenca na temo slabo olje mazda dexTelia), saj z elfom verjetno ne bi zdr?al 380k kilometrov s prvimi ojni?nimi le?aji.
Sedaj pa nazaj na temo...
Va?no da je toliko zdr?al, kaj so pa to?ili not pa nevem.
O 2.0 dci se bere zelo malo slabega, dejansko edini renaultov dizel, ki je ?e od za?etka OK. Od lani naprej so ga po 4 letih pavze ponovno za?eli vgrajevati, ker je bil 1.6 dci twinturbo polom na celi ?rti (pa ne samo zaradi emisij). Ojni?ni le?aji so pri 2.0 dci pri okrog 200k lahko problem pri tistih, ki menjajo olje na 30.000 kilometrov, druga?e pa je motor brez te?av. Perferija, turbo, DPF, ?obe, pumpe BP. Pri mojem je bil pri 160.000 menjan EGR in cev IC, pa ?e to bi se EGR verjetno dalo re?iti, a je prvi lastnik avto vzdr?eval izklju?no na uradnem servisu in tam pa? rade volje zamenjajo EGR za 500+ EUR. Ostalo je vse original. Avto ima sicer prazen 1920 kg (gajba espace 4), zato je bilo treba pri 180 k km menjati dva zgloba in dva kon?nika spredaj, a se mi zdi povsem sprejemljivo, pa? nekaj 10 EUR stro?ka.
Poraba je sme?no nizka, pozimi 7,3, poleti 6,9 (je zadnji FL pred novim modelom, tu so dodali rekuperacijo zavorne energije, izbolj?ali aerodinamiko, itd., zato porabi ca. liter manj kot modeli do 2011, tam pod 8l v espacu ne gre). Precej relacij, ?ez teden pa tudi veliko kratkih vo?enj. AC vedno 130 ali 140 na tempomatu, regionalke dinami?no. Glede prostora sem ?e pisal, za moje trenutne potrebe je to idealen avto, da o krivulji sploh ne govorim...
To?no to,, servisi delavni na 30k in motor na generalki pri 230,drugi na 220 pa ?e turbo je ?el adijo. Pri tem dobili 1leto garancije in po 30k ?e enkrat jovo na novo! Ko so zrihtal pod garancijo pa smo zelo z veseljem oba prodali. Isti ?as imeli Megana 1.5 z njim pa nobenih problemov in smo ga vozili do380k, potem pa je ?el v prodajo.
Jp.... Jaz imam v zadnjih 15ih letih krepko ?ez milijon.... Ampak... Dostikrat ogromno mestne voznje... Ni malokrat ko na koncu dneva BC poka?e manj kot 200km in 8h delujo?ega motorja...
O kilometrih na kolesu (kjer si ravno tako nabere? kar nekaj izku?enj, ki ti koristijo tudi v avtu) pa nebi...
Je pa nevarno,da ti dajo te kilometri ob?utek nedotakljivosti za volanom; meni se ?e kdaj zgodi,da Me kaj preseneti (zadnje ?ase predvsem ?love?ka brezbri?nost).
Sicer pa moj Osebni rekord v vo?nji brez sopotnikov (?e ne ?tejem CD-jev od limp bizkit); lj-celje-innsbruck-lj.
S sopotniki : lj-nantes-lj.
S kolesom pa imam v 30 letih tam nekje okoli 70-80000 km, pa zvozil 5 koles, kar sicer ni nekaj ekstra sploh v primerjavo s tabo!
Ja to so neke vrste lepi dose?ki,za tiste ki naredijo vsaki dan par kilometrov. Za mene in ene izmed vas pa niti ne,saj pre?ivimo poslovno ali slu?eno kar nekaj ?asa na cesti,npr.jaz nekje ?ez prst izmerjeno v 25 letih-3000000 km. Brez nedelj in praznikov ter dopusta.
Premalo cenite svoje Mazde,saj so ja ?e skoraj premijske,to pa nekaj stane aja pa ?e malo jih je na netu to pa dvigne ceno. Tudi mi bomo prodajali enkrat stare Mazde zato naj kar dr?ijo ceno. Eni kupijo Golfa samo zato ker dr?i ceno,bog jim pomagaj,sva?ta.....
Ne si ga ?eleti... se kvarijo bj kot bilo kateri avti. Pa ?e v?ge se jih veliko.Pa kasko tudi pride veliko denarja. Ti kar ostani na mazdi in bo? ?e naprej v dobri dru?bi. Hvala bogu,da mazd ne kupujejo ?losarji in popoldanski fu?arji. Ostaja eksoti?ni avto, katerega bi vsi imeli, ker je lep, a si ga ne upajo kupit, ker ga ne poznajo in se ga bojijo. Kar naj ostane tako naprej.
Ni? hudega. Mazde vozijo tisti, ki si to zaslu?ijo. Pri mazdi bi morali imeti vpra?alnik in kdor ne bi odgovoril vsaj na 90% vpra?anj to?no,ne bi smel vozit mazde.
No, mislim, da je tudi brez tega to urejeno.
Ima? prav, npr.gregc 88 tega testa neb na redu, ker....
So bile lepe,pa malo manj lepe,pa zopet zelo lepe in sem jo moral kupit,?e avto leta Evrope je bila mimogrede. Po tistem malo krize,sedaj pa zopet lepa paleta Alf,samo predrage.....
Saj sem gledal, zato mi je pa zanimivo, da je tukaj posko?nej?a...kje pa vidi?, da so se pri dimenziji zatipkali? Saj pi?e 215/45 R18?
Pri Takumi je 214 45 28 sicer banalna napaka, ampak je.... ?e pogleda? kak test 120tke gre v 2 preko 100 in ni ?anse da ima tak rezultat kot tam pi?e. Jaz bi verjel bolj tovarni?kim rezultatom.
?al ne bo dr?alo, pre?itaj kak drugi test. Jaz eno mam drugo pa isprobal in je ravno nasprotno. Nova je te?ja in zato nima toliko posko?nosti, pa podatki niso to?ni. ?e dimenzijo gum so se zatipkal, tak da.....
Nogo?e si spregledal ta rekord, ki je po mojem potrditev, da je to najbolj?i dizel motor v svoji kubaturi.Ne samo, da je dober, ta motor je najbolj?i. Tega ne pravim jaz, to so dokazali dirka?i z serijskim avtom (ni? prirejanja kot so za to specialisti pri ljudskih vozilih in njihovih derivatih.
To je res, tudi na salonih (kamor rad zahajam; Bologna in Zagreb recimo) so ve?inoma zgolj top opremljene razli?ice, tudi v prodajnih salonih dostikrat nimajo ?isto osnovnega modela... Seveda, da te narajcajo, da je bolj?a oprema dra?ja zgolj 10eur/mesec....
Saj je pri vseh stvareh tako; tiste osnovne smu?ke Elan v hervisu "od 300eur" so tam zato, da te privabijo v stacuno , kjer se pustimo (ali pa ne) premakniti za bolj?i model.
Ampak... Recimo jaz sem eden takih, ki kupujem osnovni model avta. Ker imam raje nov avto z osnovno opremo, kot pa rabljenega , oziroma dam raje denar za dopust, kot za 2cola ve?je gume...
Oprema ,ki jo ?elim / rabim pri bodo?em avtu: klima (lahko ro?na) , tempomat (seveda navaden), naslon za roke, usnje na volanu (lahko tudi kasneje tapetnik zrihta), cimmanjse feltne (jebiga, raje na 3leta nove gume,kot pa da sem eden tistih,ki nima za nove 17ke),ogrevani ?pegli in prednje ?ipe na ?trom, rezervna guma...
Za?uda... Dostikrat ni dovolj osnovni rang opreme za to...
Recimo Moj fotr je isti, oziroma on tudi naslona , usnja in tempomata ni pripravljen dopla?ati...
Razlicni ljudje pa to...
Je pa pa? treba ?e v ?tartu vedeti , da tak avto pa? niti slu?ajno ne bo izgledal tako, kot tisti v prospektu,ampak.... Meni so druge stvari pomembnejse kot to,kako moj avto zgleda, pre?ivim pa tudi ne veliko ?asa v njemu,da bi se mi kakovost ?ivljenja izbolj?ala zaradi opreme.
Te?a izbora? Hja.. nekateri pa? ne spremljajo avtomobilskih novitet in jih tako izbori malo spomnijo,kaj je novega in pocukajo za rokav , da zdaj pa res nujno rabijo nov avto... En triger tu, en triger tam... Pa se ga gre kupiti...
Joj kako ti dam prav, samo kaj ko me vle?e nase lep avto! Racionalnost je pa popolnoma na tvoji strani..
Za tiste ki ne morete z rde?e barve res ni, ma?inska siva je pa lepa ker ta(grda) plastika ni tako izrazita! Meni je med temi, kao SUVi vseeno naj, pa tudi ni?ja je za 5-10 cm in mi deluje kot neki SUV-CUPE.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani