V bistvu imaš prav...je na železnici enako...je pol vleke fuč,ker je en pretvornik crknil...samo goni naprej...in preostali pretvornik dobi vso breme,preostala dva motorja od štirih pa "pregrevanje", tako da npr. v Koper ne smeš z samo pol vleke (Siemens serija 312),k se drugače moraš par krat ustaviti,ker se pregreje ves pogon,in seveda potniki bogi cakajo,da se ohladi in gasa naprej...
In če ne sme v Koper...za jeseniško progo bo pa dober....bomo šparali,naj košta koliko hoče....
In je to samo za 312...drugje pri drugih serijah je enako,a le z to razliko,da npr. pri Stadlerju je sistem tako narejen,da imaš max. hitrost kljub 1/2 vleki....sam dal in gasa naprej...ko pa do konca škripne pa ni nihče kriv.....
Vetjamem,da na avtobusih ni nič drugače...nadrejeni...k mu nebi dal niti kolesa za paziti...da komando-teraj miško....in terajo,dokler ni prisilnega "postanka"...
Še nekaj.. @DonFelipe ...a ti dejansko verjameš,da če obstajajo navodila,da to kaj pomaga?..če npr. crkne en motor,so najbrž navodila,da samo do delavnice...a avtobus ali vlakovna garnitura dela in vozi naprej....pač izgovor-"nimamo drugega",in tako vozi naprej do nedogled....žalostna resničnost.
Isto na vlakih z klimami...od treh delata le dve...teraj dalje....itd,itd...
Glih včeraj videl par EVjev po avtocesti,..so kar špopali 140plus pa tud k prehitevajo potegne k strela,..pa še lepo zgledajo z osvetljenim zadnijm delom
Seveda k so bukseljni...ker-ne za dolgo🤣...pol se pa limajo za šleparje😆
Pa ne me narobe razumeti...v smislu,da bi bil pristaš Munroja-daleč od tega,ker tip zagovarja čim več konstrukcijskih elementov iz "enega kosa"...kao,čim manj vijakov-vse na klipsne k sam gor porineš in zaskoci,da je poceni in hitro za montažo...je res specialist za svetovanja proizvajalcem,a tip tudi dela veliko škodo ugodni popravljivosti avtomobilov.
Npr. zamislite si,da bi ta "majster" izumil ta komplicirani hladilni sistem,k bi bil narejen z enega kosa...in da nekje "poči" cevka al kaj...in da moraš vse komplet zamenjati....nočna mora!!!
Aja...k smo lih pri hladilnih sistemih....malo pomislite tukaj na tista gorenja EVjev...a "zvonijo zvončki"?!
Čaki mal, a govorimo o Mach E? Razen imena, ne vidim da bi mu kej falilo. Zgleda lepše kot marsikateri ICE SUV. Ampak ja priznam, lepota je subjektivna 🙂
Ne bom preveč pametoval ker ne poznam statistike, samo poznam pa 3 primere ko so jim zagoreli BMWji ICE, seveda o tem nihče ne poroča.
Ne,da bi bil pristaš BMWjev...lih kontra...samo,ko vidim samo v Lj. vsa "južna braća" in ostale "ovce"...pa veliko sodelavcev...ne vem niti za enega,da bi BMWja vozil na original BMW servis...pol si pa misli svoje...vsaj jaz si.
Pa ne,da bi hvalil njihov servis,samo npr.sem že pisal,ko se je oče pred leeeti peljal z Freelanderjem (z BMWjevim dieselom) na morje v dalmacijo...mu je šla ena cev za podtlak po gobe,tip imel napravo prav za BKWje,priklopil in triljaužent napak...res hudih...za silo zrihtal-z INOX cevjo cev zaflikal,zapravil skor ves cvenk za dopust...tip pa rekel,da pa le naj kdaj na original servis pelje...k seveda ga foter-škrt ni nikoli....
In misliš,da pol k so avti z tonami napak-tolko,da komaj gre pr saoabajzerjih v bosni "zrihtani"...misliš,da je to ok...mislim v smislu požarne varnosti🙄...ne vem no🤔
Pred eno uro je g.Wankel napisal:
Eni so res fantastični kar se dizajna tiče. Pa dejansko dizajn nima ovire, ker komponente ne zavzamejo toliko prostora, kot pri ICE avtomobilih
Mogoče še nisi videl,kakšne konplicirane in razvejane hladilne sisteme imajo EVji...lep primer npr. poglej Mustanga...na youtubeju boš našel...boš debelo gledal.
K imam čas...cugi so iz Kp.,sam mašine nima👎...bo izgleda spet na knap🙄.
pred 1 uro je godlike napisal:
Jaz pa bi se z veseljem z brižito peljal.
Saj vem. Ti si vsak dan not. Pa več kot 70 ne gre.
Se spomnim kak sva se jezla, ko je celi čas do Kopra štopala.
Brižita je tapravi "stroj"...neuničljiva,top tudi ob slabih adhezijskih pogojih...narejena kot tank....samo v kabini je hrupno za popizditi...šparajo pri vzdrževanju,in bolj so zrabljeni zobniki,več je zračnosti in "tolčenja" zob na zob...in posledično hrup....👎
Pred eno uro je sportman333 napisal:
In so za kej ti novi Stadler vlaki?
Za dieselskega nimam izpit,a motorji so že fuč...res poden od motorjev...
Za klasičnega Stadlerja-510 in dvopodnika-313 pa lahko napišem marsikaj...sem v mešanem turnusu-večino vozim Stadlerje in Siemense-312...malo pa tudi tovorce (brizite in zive), in vcasih tudi brze vlake z prastarimi "mopedi" serija 342.
Odvisno,kaj te zanima...lehko bolj z vidika strojevodje....za voziti so booomba,ceprav imajo določene 'bolezni"...zadnje čase nedodelan software regulacije hitrosti-rak rana pri vecini garnitur,se odraza tako,da nesorazmerno potegne,in zavre ob nastavljeni hitrosti tempomata...pride v fazo nihanja,ne da bi mirno vlekel ali zaviral...moraš na roko poseči z minimalnim gasom ali zaviranjem...
Na začetku in šesedak-vrata v kombinaciji z pihodnimi platformami so rak rana....ravno pri dvopodnikihje velik problem klima,ki je za ta tip vrat (edini jih imamo,k so bile najcenejše) premočna...pomeni,da se vrata ob zapiranju borijo proti nadtlaku klime potniških oddelkov...in če imaš npr. pistanek v Kresnicah,kjer je tir v loku in nagnjen,se vrata borijo še peoti gravitaciji....ne dobiš sprostitve za blokiranje vrat,in nimaš vleke.
Pa,da ne omenim poda pred vrati...če stoji več kot pet potnikov,se ta del (dvižni pod za servis platforme) povesi,in ovira platformo...spet dobiš napako,in ni vleke.
Tudi drugače,se vratom včasi "zakolca",moraš izklopiti varovalko (lokalno pri vratih) da se znova skonfigurirajo in spet od začetka....
Velika tezava so vrata....sicer proizvajalec resno in intenzivno dela na tem,a težave se še zmeraj pojavljajo...
Problem je,ker smo kupili najcenejše vse,kar je bilo opcija,in marsikaj ni preizkušeno,kot bi moralo biti...opcij je bilo veliko,nasi vse črtali,da bi lahko kupili cim več garnitur...pol pa imaš konfiguracijo,k jo nima nihče...pa.marsikaj ne spila,kot bi moralo....
Problem je tudi klima na KISS ih (dvopodniki) v kabini. Tu je klima v skupna z klimo potniških oddelkov,in tudi na minimumu dela "do daske"...tudi če "izklopiš"dela še bolj,kot na "avto"...se po cca.20 minutah ugasne za npr. pol minute,pol pa spet do daske...dejansko pogreb👎
Ena stvar,k se tiče bolj potnikov-najcenejše blago sedežev-vse se vidi-vsakacdrobyinica,lasek,vsaki madež...sedezi trdi...
Pa da ne bom samo negativne stvari-vleka je TOP-tufi če izpade 1/2 imaš polno hitrost,in tudi zmore dovolj pospeška (Siemens je tukaj pogreb).
Krmiljenje je super,...od vsega pa jevpri Stadlerjih nasploh impresivno zaviranje...res fantazija!
Tukaj je tako kot pri vleki-dvopodnik bolj potegne,in tudi bolj zavira...a je občutljivejši na slabo adhezijo...nprn.mastni potni prehodi in spodrsavanje sprednjega pigona bolj vpliva na zadnjega,ker nista čelna,kot je to pri Flirtu (klasicni Stadler),ampak drugi in predzadnji,in sta tako bolj skupaj...in ko "zaruka",vpliva tudi na zadnjega...
Moram tudi reči,da se na vseh težavah drla...tu so velike garancije itd...sam pač "porodne težave"...ni bilo pri Siemensih čisto nič drugače...
Evo-dobil živo...cug premoga za TEŠ...da bo elektrike za EVje😂🤣...ampak čist zares...glej sliko!...1661ton samo vagoni z premogom....
Za tiste k jih zanima...drugačna "elektromobilnost"...nočna 16:00-04:00 Stadler potniški brzi vlak 509 Lj.-Koper....mimo tovorne na potniško...čistilka počisti,ugasnem,in na tovorno cug za nazaj😅...da vidim,kaj bom fasal...brižito ali živo🧐🙄
Po moje,če je od Mazde...kar bolj skor ne moreš biti,po tem more biti vsaj malo tehnično podkovan,in po vsej verjetnosti ve o čem govori...
Za EU komisarje in poslance pa...nebi jim dal kolesa za paziti,kaj šele za peljati...je jasno kot beli dan,da ne vedo o čem odločajo...delajo samo po diktatu nekoga,ki v ozadju vleče niti za profit.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V bistvu imaš prav...je na železnici enako...je pol vleke fuč,ker je en pretvornik crknil...samo goni naprej...in preostali pretvornik dobi vso breme,preostala dva motorja od štirih pa "pregrevanje", tako da npr. v Koper ne smeš z samo pol vleke (Siemens serija 312),k se drugače moraš par krat ustaviti,ker se pregreje ves pogon,in seveda potniki bogi cakajo,da se ohladi in gasa naprej...
In če ne sme v Koper...za jeseniško progo bo pa dober....bomo šparali,naj košta koliko hoče....
In je to samo za 312...drugje pri drugih serijah je enako,a le z to razliko,da npr. pri Stadlerju je sistem tako narejen,da imaš max. hitrost kljub 1/2 vleki....sam dal in gasa naprej...ko pa do konca škripne pa ni nihče kriv.....
Vetjamem,da na avtobusih ni nič drugače...nadrejeni...k mu nebi dal niti kolesa za paziti...da komando-teraj miško....in terajo,dokler ni prisilnega "postanka"...
Še nekaj.. @DonFelipe ...a ti dejansko verjameš,da če obstajajo navodila,da to kaj pomaga?..če npr. crkne en motor,so najbrž navodila,da samo do delavnice...a avtobus ali vlakovna garnitura dela in vozi naprej....pač izgovor-"nimamo drugega",in tako vozi naprej do nedogled....žalostna resničnost.
Isto na vlakih z klimami...od treh delata le dve...teraj dalje....itd,itd...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani