To že, ampak a je to res pravilna reklama za spodbujanje splošne elektrifikacije? Verjetno je pa žal edin plus, da pač daješ močnejše motorje notri al jih pa pač samo dodajaš več in več. Nihče se ne vpraša do kam, ker kar naenkrat poraba elektrike ni več pomembna tako da lahko troši kolikor hoče, samo domet vzdržuješ s čedalje večjimi baterijami, kjer je izdelava pravo nasprotje s tistim ogljično nevtralnim sloganom.
Sej v ICE vozila, če bi odstranili vprašanje izpustov in porabe bi lahko tudi brez težav rinili 500, 600 al pa 1000KM turbinske motorje. Vse se da, ampak ni point -pri EV-jih pa se kar tekmuje kdo bo v SUV al pa pickup stlačil vsaj 500KM in to taki proizvajalci, kot recimo KIA, kjer je bil do zdaj plafon 360KM. Zdaj pa juriš, kot da je jutri konec sveta.
Ljudje imamo pa čedalje večje omejitve v hitrost, ki jo nekje celo nižajo na 20km/h, gneče in drugo pol pa gledaš te performance, da si res misliš, da nek "ludak jebe zbunjenog".
+1👍
Bom pa spet rekel-nič bat,k se itak ne bo prodajalo...ker koliko je teh Cybertruck-ov bilo dostavljeno izbranim naročnikom?
Po moje zna celo Pagani svojih tahudih strojev več "skup sklamfati" kot pa tesla te Cybertruckov....ali pa pač Rimac...dejansko nima veze,k so številke brezpredmetne....tu je Musk imel prav ko je rekel-"z tem avtom so si sami skopali grob"...po moje imajo itak z vsakim dobavljenim nenormalno izgubo,in gre le za PR (jaz bi temu rekel "še več peska v oči").
Bom še par slik objavil...kakšno je stanje na 312kah....isti Siemens k sem ga včeraj peljal iz Logatca,samo druga kabina...monitor "cveti",a to ni nič takega,k se še komot vse lepo vidi...nov modul tipk za PIS (potniški informacijski sistem)...v bistvu ne paše-zna biti,da tisti k je naročal,da je zajebal,ali pa da teh,k so original vgrajeni,da jih ne delajo več v tej verziji (lepo ravni z površino)...in je samo tako priključeno in visi...za bruhati!!!...bodo rekli,saj je v redu,k lahko v drugi kabini nastaviš...res je...samo misliš si pa svoje.
Poceno vetrobransko steklo okoli motorja brisalca....ko vklopiš brisalec motor tolče...ni čudno-pametnejsi popusti...bodo rekli..."saj ni v vidnem polju...in itak nimamo nadomestnih na zalogi..."
Ja seveda,k je treba naročiti...to pa stane...
No,a je sedaj bolj jasno,kako je to v resničnem življenju...pravila,predpisi,"kako bi moralo biti" itd...vse malce naivno,dokler te z časom ne strezni.
In na BUSih po moje ni nič drugače.
Se je med železničarji že ukoreninil rek..."samo penzion nas reši"...in teraš naprej,k je brezveze.
He,he...mal ga rukneš,pa te živ bog noče odšlepati😂...ker te nima kam parkirati brez bojazni,da nebi še kaj drugega zgorelo...k mu lahko šleper zgori,in k bo plačal za popravilo ceste🤣
Po kratkem dopustu spet na šihtu...vse po starem-za začetek strojni v Logatec vlak 38022 in nazaj potniški vlak 2633. Na Siemensu na enem WC-ju EM-ventil umivalnika v okvari-skoz teče voda,kar pomeni,da komplet WC čez čas brez vode za izplakovanje wc skoljke.
V drugem WC-ju pa zamašen lijak umivalnika...pomeni,da drugi WC lepo dela,samo rok si ne mores umiti...oz. si jih lahko v "polnem" umivalniku....
Lahko se pa v prvem WCju poserješ,in gres v drug WC umiti roke,dokler še voda teče....ali pa si roke umiješ v wc skoljki.
In vozimo naprej....
Ko pridem iz Logatca gre res v delavnico,a za do Logatca bo še čist OK😃👍
Verjamem,da je na avtobusih z okvarami odobno...dokler čist ne škripne.
V bistvu imaš prav...je na železnici enako...je pol vleke fuč,ker je en pretvornik crknil...samo goni naprej...in preostali pretvornik dobi vso breme,preostala dva motorja od štirih pa "pregrevanje", tako da npr. v Koper ne smeš z samo pol vleke (Siemens serija 312),k se drugače moraš par krat ustaviti,ker se pregreje ves pogon,in seveda potniki bogi cakajo,da se ohladi in gasa naprej...
In če ne sme v Koper...za jeseniško progo bo pa dober....bomo šparali,naj košta koliko hoče....
In je to samo za 312...drugje pri drugih serijah je enako,a le z to razliko,da npr. pri Stadlerju je sistem tako narejen,da imaš max. hitrost kljub 1/2 vleki....sam dal in gasa naprej...ko pa do konca škripne pa ni nihče kriv.....
Vetjamem,da na avtobusih ni nič drugače...nadrejeni...k mu nebi dal niti kolesa za paziti...da komando-teraj miško....in terajo,dokler ni prisilnega "postanka"...
Še nekaj.. @DonFelipe ...a ti dejansko verjameš,da če obstajajo navodila,da to kaj pomaga?..če npr. crkne en motor,so najbrž navodila,da samo do delavnice...a avtobus ali vlakovna garnitura dela in vozi naprej....pač izgovor-"nimamo drugega",in tako vozi naprej do nedogled....žalostna resničnost.
Isto na vlakih z klimami...od treh delata le dve...teraj dalje....itd,itd...
Glih včeraj videl par EVjev po avtocesti,..so kar špopali 140plus pa tud k prehitevajo potegne k strela,..pa še lepo zgledajo z osvetljenim zadnijm delom
Seveda k so bukseljni...ker-ne za dolgo🤣...pol se pa limajo za šleparje😆
Pa ne me narobe razumeti...v smislu,da bi bil pristaš Munroja-daleč od tega,ker tip zagovarja čim več konstrukcijskih elementov iz "enega kosa"...kao,čim manj vijakov-vse na klipsne k sam gor porineš in zaskoci,da je poceni in hitro za montažo...je res specialist za svetovanja proizvajalcem,a tip tudi dela veliko škodo ugodni popravljivosti avtomobilov.
Npr. zamislite si,da bi ta "majster" izumil ta komplicirani hladilni sistem,k bi bil narejen z enega kosa...in da nekje "poči" cevka al kaj...in da moraš vse komplet zamenjati....nočna mora!!!
Aja...k smo lih pri hladilnih sistemih....malo pomislite tukaj na tista gorenja EVjev...a "zvonijo zvončki"?!
Čaki mal, a govorimo o Mach E? Razen imena, ne vidim da bi mu kej falilo. Zgleda lepše kot marsikateri ICE SUV. Ampak ja priznam, lepota je subjektivna 🙂
Ne bom preveč pametoval ker ne poznam statistike, samo poznam pa 3 primere ko so jim zagoreli BMWji ICE, seveda o tem nihče ne poroča.
Ne,da bi bil pristaš BMWjev...lih kontra...samo,ko vidim samo v Lj. vsa "južna braća" in ostale "ovce"...pa veliko sodelavcev...ne vem niti za enega,da bi BMWja vozil na original BMW servis...pol si pa misli svoje...vsaj jaz si.
Pa ne,da bi hvalil njihov servis,samo npr.sem že pisal,ko se je oče pred leeeti peljal z Freelanderjem (z BMWjevim dieselom) na morje v dalmacijo...mu je šla ena cev za podtlak po gobe,tip imel napravo prav za BKWje,priklopil in triljaužent napak...res hudih...za silo zrihtal-z INOX cevjo cev zaflikal,zapravil skor ves cvenk za dopust...tip pa rekel,da pa le naj kdaj na original servis pelje...k seveda ga foter-škrt ni nikoli....
In misliš,da pol k so avti z tonami napak-tolko,da komaj gre pr saoabajzerjih v bosni "zrihtani"...misliš,da je to ok...mislim v smislu požarne varnosti🙄...ne vem no🤔
Pred eno uro je g.Wankel napisal:
Eni so res fantastični kar se dizajna tiče. Pa dejansko dizajn nima ovire, ker komponente ne zavzamejo toliko prostora, kot pri ICE avtomobilih
Mogoče še nisi videl,kakšne konplicirane in razvejane hladilne sisteme imajo EVji...lep primer npr. poglej Mustanga...na youtubeju boš našel...boš debelo gledal.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Lahko je modna muha...če jih pa ne morejo dobaviti!!!!
12 so jih dobavili izbranim naročnikom...pa še to le takim,za katere vedo,da ne bodo nič negativnega "okoli trosili".
In tudi ne bodo jih sploh hoteli prodajati,ker prinašajo izgubo!!!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani