Skoči na vsebino
Sprememba Zakona o pravilih cestnega prometa
Napisano

Hja, pejt pogledat kako je pri nekaterih avtih napisano celo 2.0 ali 1.9 bara. To je minimum, ker v kolikor ima? pod so gume premalo napolnjene. ?e ima? nad si na varni strani. Namre? v tisti raziskavi, ki sem jo omenil so testirali tlak in kdorkoli je imel pod to vrednostjo, ki je bila predpisana za njegovo vozilo je bil zabele?en kot uporabnik s premalo napolnjenimi pnevmatikami in zato je bilo v statistiki 80% takih.

 

Je pa marsikaj odvisno tudi od modela gum. Nekatere tako nizkih tlakov ne prenesejo in se neenakomerno obrabljajo. En tak lep primer je bila stara Eaglca F1, ki je rabla kar visokih 3.0 bara, da se je enakomerno obrabljala po celi tekalni povr?ini in ne samo na robovih, da je bila po 20.000km ?e za v kanto.


Ko smo ?e pri tlaku v gumah: povsod je zabele?eno, da je zapisan tlak za mrzlo pnevmatiko. Kako pa ve?, kdaj je ?e mrzla in kdaj je ?e topla? Termometer s seboj pa pomerit? Pri kateri temperaturi pa je ?e mrzla?

Tudi to je en od vzrokov... pride? z ogretimi pnevmatikami, napolni? na vrednost, ki jo vidi? na vratih in odpelje?. Ko pa se gume ohladijo ima? pa kolk tlaka v gumah? Kr za nekaj desetink bara manj in si spet v prekr?ku.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba Zakona o pravilih cestnega prometa
Napisano

Slivka, ne to ni ?isto tako kot so te informirali..

 

Evropska zakonodaja zapoveduje naslednje in sicer:

 

1.) od novembra 2012 so morali imeti TPMS (Tyre Pressure Monitoring System) vgrajen serijsko vsi novi modeli avtomobilov, ki so pri?li na trg in so se prodajlai znotraj EU.

2.) od leto?njega novembra 2014 je to zdaj raz?irjeno na VSE nove avtomobile, ki so v prodaji tudi za tiste, ki so bili kot nov model  predstavljeni pred letom 2012.

3.) zakon ne velja za nazaj, kar pomeni, da ne velja za stara vozila, ki so bila prodana pred tem zakonom.

4.) zakon predvideva, da odstranjevanje ?e vgrajenih TPMS sistemov (menjava ventil?kov za klasi?ne, blindiranje lu?k in zvo?nih signalov glede opozoril) se smatra zdaj kot prekr?ek in se lahko sankcionira ozirom tudi zavarovalnica lahko zavrne pla?ilo od?kodnine, ?e je bil poseg na TPMS sistemu. Predvideno je tudi, da naj bi se od leta 2015 to testiralo tudi na tehni?nih pregledih (sicer ne me vpra?at kako, ker ne verjamem, da bodo spu??ali gume, da preverijo delovanje)  Ampak vseeno se ni za zajebavat ;).

5.) Velja pa ta zakon za osebna vozila s do 7 sede?i

 

 

Zakon je nastal na podlagi raziskav, kjer se je ugotovila, da naj bi kar 80% avtomobilov imelo premajhen tlak v pnevmatikah. Kar je sicer zaskrbljujo?e ampak je vse skupaj posledica tega, da danes ?e vedno 90% ljudi misli, da je potrebno imeti gume napolnjene natanko toliko kot imajo napisano v navodilih ali na nalepki na vratih. Dejansko pa je tam napisan najni?ji tlak, ki je ?e varen in isto?asno omogo?a najbolj udobno vo?njo. Ampak, ?e tlaka ne kontrolira? vsaj vsak drugi tank si hitro pod to mejo in posledi?no lahko nevaren na cesti. Zanimivo, da pa nih?e ne spremni zakonodaje v tem smislu, da se naj objavlja priporo?ljiv tlak v pnevamtikah in poleg tega ?e minimalnega. Priporo?ljiv pa je po moje pri cca 0,2-0,4 bara nad trenutnimi oznakakmi, ki jih imamo v avtomobilih.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Vzdr?evanje tega avta ni ma?ji ka?elj, ?e samo za osnovno registracijo z max boniteto in cestnino pla?a? preko jurja brez kaska, s kaskom pa ?e kakega jurja in pol da vsega ostalega sploh ne ?tejem. Tisti, ki ima toliko denarja za vzdr?evanje si bo verjetno prej privo??il novega ali pa skoraj novega.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

ojej siolov portal in ?lanki na njem ... o?itno lahko pi?e vsak o vsem sam da ima pet minut prev? cajta...

 

pa samio nekaj cvetk

 

1.) na nalepki novih gum ni oznake o OBRABI ampak je oznaka o PORABI

2.) all season pnevmatike niso M+S pnevmatike, ker to je oznaka prvenstveno rezervirna za zimske gume. lahko pa dobijo all season pnevmatike tudi to oznaka ali pa oznako sne?inke, ?e je na profilu vsaj 25% odprtega profila - se pravi kanalov za bolj?e izrivanje vode, plundre, blata itd.

3.) zimska oprema so letne ali zimske pnevmatike z najmanj 3mm profila a pri letnih rabi? ?e ketne v dodatni opremi in ne tako kot novinar pi?e, da morajo samo zimske imeti 3mm profila.

 

mi je pa vseeno v?e?, da se v ?lanku ni zna?el famozni podatek o pravlji?nih 7?C :rispekt:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Mogoce zato, ker imamo v Svloeniji kretensko zakonodajo, ki zahteva zimsko opremo od dolocenega datuma dalje... ne glede na to, kaksne so vremenske razmere... Ce bo zunaj 30 stopinj plusa... in ce te ustavi policija, bodo hoteli videti obvezno zimsko opremo (letne gume s toliko in toliko profila in verige v prtljazniku ali zimkse gume ... ) ... V Avstriji je tudi sicer obvezna zimska oprema od dolocenega datuma dalje (celo od 1.11. dalje pa do 15.4.) ... ampak je se dodatni pogoj... in to so zimske vozne razmere ... 

 

Ja do takrat je ?e 14 dni lepega vremena in v tem ?asu te nih?e ne bo zajebaval. Druga?e pa pri men so ketne pozimi skos v prtlja?niku pa ne glede al so zimaki gor al pa ?e niso. V kolikor je sneg previsok ali klanec prehud ti edin ketne pomagajo pa ma? lahko ?ist nove zimske gor. Dejansko mi vsaj 1x na dve leti tud prav pridejo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Jap, sponzorski ?lanki se spet reciklirajo v enaki obliki vsako leto pred 15.11. Ista zgodba o fenomenalnih 7?C. Zanimivo kako je eden pred leti lansiral izmi?ljeno zgodbo o tej sedmici in vsi jo ponavljajo kot papagaji pa ?eprav ni niti enega testa, ki bi to dokazal niti ni ene raziskave, ki bi razlo?ila ta fenomen - ?e najblji?ja je pa? razlaga o pravlji?nem ?tevilu, ki se lepo sli?e.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

 

Hehe si pa izbral :punk: ... tale po?ast je mimogrede ogromna in je kot bi vozil manj?i kamion.

 

Primerjava velikosti F-350 in Ford ranger (ekvivalent Mazde BT50) (ne glej dvojnih koles zadaj in ?irjenih bokov, ker tole je kit za predelavo rangerja v podobo F-350)

6773-big-feet-f-350-f-50.jpg

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Krpanje prora?una RS
Napisano

To bi bilo izvedljivo le v primeru, ?e ne bi neko? bedaki podpisali Kjotski sporazum in padli v biznis vrtliljak CO2 kuponov. Enostavno to pomeni, da se izpusti CO2 merijo po koli?ini prodanih energentov in ne po dejanskih izpustih (pa? zgodba, ki so jo podtaknili bedakom in mi smo jo dejansko kupili). V glavnem zdaj pla?ujemo penale/kupone, v kolikor gremo ?ez dolo?ene kvote izpustov CO2. Te kuponi celo veslo kotirajo na borzah tako, da je to samo ?e en easy money za tiste, ki so si jih izmislili.

 

In da zadeva ne bi bila ?e huj?a je Kjotski sporazum podalj?an do leta 2020 tako, da vsakr?no tak?no ni?anje cen goriv v smislu vi?je prodaje nas bo stalo veliko ve? kot bi dejansko s tro?arinami zaslu?ili - ?al, pa ?eprav je predlog smiseln.

 

Aja ozadje te eko veselice pa in nastanka Kjotske prevare so pa? ?elje po hitrem zaslu?ku na ra?un izredno ob?utljive teme kot je ekologija. ?e bi se dejansko ?lo za okolje bi se uvedle ekolo?ke spodbude za tiste "?istej?e" in ne denarno kaznovanje tistih, ki niso tako ?isti. Se pravi lep dokaz da gre samo za en navaden biznis.

 

Da pa bi uvedli svetovni podpis so na konferenci v Kjotu nastopili z argumenti, ki so se do dandanes izkazali za neresni?ne jih pa veselo skrivajo za tem, da je ravno Kjotski sporazum omogo?il, da se ?rni scenariji niso zgodili. Namre? napoved ?rnega scenarija je bila, da ?e so se temepratue od leta 1950 dpo 2000 povi?ale za 0,6?C, da naj bi se do leta 2010 pove?ale ?e za dodatnih 1,4 do neverjetnih 5,8?C. To je pa? vlade dr?av tako prestra?ilo, da so brez razmislekov podpisovali ?isto vse. In danes konec leta 2014 se tudi pribli?no nismo pribli?ali tistim napovedim katastrofologov a co2 lov na ?arovnice se ?e vedno nadaljuje.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Ma? prav... klele so me zavedl

 

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=88198

 

prej bo tam okoli 8 ali pa malo ?ez ampak vseeno je to ?isto spodoben rezultat ker glede na prostornino motorja in navor bi znal biti tole zelo pro?en motor. Sploh pa bi znal tole biti dober projekt za kak?en tunning, ker po moje bi se dalo s kak?nim twin turbochargerjem z lahkoto dobiti 400KM ven al pa z ve? dodelavami tudi 600KM in ve?.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Pa tudi zelo dobro gre ne glede na papirju "samo" 165KM. V6, 2,7ccm, malo ?ez 7s do 100 in relativno veliko navora za atmosferski motor - ?koda, da nima ene 200kg manj pa bi bil cela raketa.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Ampak najve?ja Italijanska specialiteta je pa vo?nja po sredini s pol avta na vsakem pasu. Kot, da bi se to dejansko u?ili v avto?olah, ker prakti?no je nemogo?e, da ta manever samo Italijani izvajajo in nih?e drug.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

been there, seen that

 

so pa na za?etku pustili samo en pas pa se je naredla kolona za popizdit pol jim je pa le kapnilo debilom, da pa? tako pa ne bo ?lo, ker jih je o?itno vsak tadrug poslal v 3PM.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.