To je res, električni trikolesniki so pač pika na i in se bo treba upret. A je kdo videl Kardašijanko, ki bi gretirala na, prosim lepo, električnem trikolesniku? Mislim, vse ma svojo mejo in zdaj smo že globoko čez. 🤬
Če pa vsi rinejo v to smer.
Kupiš japonca in imaš mir ter se ne obremenjuješ s temi zadevami.
Moj sovaščan ima Toyota Starlet, letnik 1987 in gre brez težav povsod ter ne jamra.
Jaz sem razmišljal da bi obnovil legendarno MPV-jko.
pred 4 urami je Deeyan napisal:
kaj ma to veze, oba sta za kardeširanje...
Glej to ni FAW in Mercedes-Benz koncern pri katerem te oderejo za vsako malenkost.
Ne skrbi, tudi Nivaši smo fajn ljudje, samo razumi da nam ni želja izstopati oziroma se požvižgamo na image.
Nam je važno da prilezemo povsod in da nas ne pusti na cedilu.
Koje auto voze vegani? Reno Vegan.
Je tiskarski škrat ali gre res za celjskega vegana?
Ne sam da je vegan ampak je pervert tut... V rikverc preberte NAGE-VLEC
Kot je znano so Celjski grofje imeli ogromne pašnike in mesnice.
Ali pa je Legvan pobegnil iz pragozdov Latinske Amerike in se ne znajde v križišču ter je pozabil vklopiti smernik?
Drugače pa so legvani argentinska in kostariška specialiteta na ražnju.
Kr Vegan, notri pa usnjen volan
Ta je s tablico povedal celo to... da je Levi vegan top kombinacija
Kako dobiš dodatnih 20 konjev?
Zakaj vsi bežijo od mene?
Je zanimivo ko Franc pove Lojzetu :
Ženske so mi smešne. Js sem 100 % veganka. A moška čuna je pa iz korenja a kaj
Mi je pa Amir lepo povedal :
ovi vegetarijanci i vegani imaju u kuhinji sve što je meni potrebno za herbar za Školu
Zašto vegani ne bi smeli da voze kola?
Pa zato što se svugdje u njima i u djelovima za održavanje te u WD40 koristi svinjska mast
So pa sedaj tudi v Evropi in Latinski Ameriki popularne rikše.
Za kardaširanje je precenjena nemška sveta trojica in Tesla.
Z poševnookimi nimaš šans ; so pa primerni za odklop in če iščeš nekaj kar ni pozerskega in ne rabiš pogosto obiskovati delavnic razen ob rednem servisu.
Če pa želiš biti pravi gretovec nabaviš kakšnega skandinavskega elektromobilca za po cesti.
Hummer pač ni za vsakega, upam da vam je to jasno.
Po drugi strani pa izdelovalcem ni interes narediti oziroma proizvesti vozila z velikim dosegom ker jim je cilj čim večja poraba elektrike in koriščenje ostalih storitev med polnjenjem.
Mislim, da ja... KIA ga je tržila pod svojo znamko, saj je bil licenčen in z nekaj spremembami. Nekje na glavi motorja je bil lepo še odtisnjem Mazda logo kar je nakazovalo, da so tkrat verjetno tako blok kot glavo dobivali direkt iz Mazde. Recimo 2.0 motor, ki je bil ravno tako v Clarusih pa je bil cel kupljen v Mazdi in so jih samo še not metali.
Pa tudi dosti drugih delov je sorodnih in paše od Mazde.
Imam znanca ki je v Clarusa od 626 modela premontiral električne sedeže, radijsko anteno in ostala stikala.
Drugače pa Mazda 121 / Ford Fiesta (IV) je preoblečena v Kia Pride kar je lepo objasnjeno v rubriki Badge engeneering in regionalne razlike.
4.007 views, 103 likes, 11 loves, 14 comments, 12 shares, Facebook Watch Videos from ZOO Ljubljana: Ste vedeli, da se levje rjovenje lahko sliši kar 8 kilometrov daleč 😲? Tako dajo vsem v okolici...
Napisal sem, da se bo kurilno olje oz. dizel uporabljalo za ogrevanje + proizvodnjo elektrike v obstoječih plinskih kotlih, elektrarnah. Torej mnogo več, kot v prejšnjih letih, kar pomeni povečano povpraševanje in verjetno višje cene.
Drži, samo vzrok ne bi bil omenjeni, ampak folk je naiven in prehaja na razne pelete ipd ...
Pa tudi večje izsekavanje ter veganizem in ostale gluposti jasno zvišujejo cene.
Si kdaj videl da je zelenjava dražja od mesa in da so drva za kurjavo tako megalomansko draga?
Zadeva je pač v tem da želijo staro šolo oziroma ustaljene tirnice uničiti in nam svojo ideologijo vsiljujejo. Kapiš?
Ja, samo ko si pa omenil plinski pogon ti lahko še povem da je šel še enkrat gor, hkrati pa se v garažnih hišah in na nekaterih ulicah tudi omejuje njihova uporaba oziroma je postal totalno zgrešena investicija razen v kolikor gre za mestni avtobus ; iz izkušenj ti lahko povem da zadeva zelo smrdi in je povsem neuporabna ter imam rastlinje na vrtu bolj zasmrajeno in zaplinjeno ko sopiha v klanec.
Poglej si cene dizelskih verzij kako močno padajo in večina se jih otepa.
Še do 3 leta nazaj nihče ni hotel imeti bencinske nemške svete trojice, samo dizelsko, danes pa je zadeva obrnjena..
Predkratkim je sovaščan prodal Golfa III bencinar z vso možno opremo, 1.8 automatic, letnik 1997, za 3000€, znanec iz sosednje občine pa prodaja še vedno IV-ko diesel in nihče mu ne da več kot 500€.
Zakaj? Preveč jih je, diesel je drag, večina črpalk je zaprtih ali pa imajo omejen delovnik. Lep primer tega je na Dolenjski cesti malo pred koncem Ljubljane v smeri proti Kočevju, kjer so večinoma zaprti na obeh straneh.
Da o tem kako se mnogi prepirajo ko pridejo večkrat na dan z različnimi vozili in delovnimi stroji iz sosednjih občin in jih zapirajo pipe ne govorim. Noro! To se bo poleg nutrijaškega plesal še bušmanski ples...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja in s tem imaš manj vlage tako v kabini kot v njej, pa še kompresor se manj muči in manj je v njem bakterij oziroma plesni.
Je pa hudič z zimskimi gumami voziti poleti. Vidim da se kar pozna kriza in folk kupuje najcenejše M+S.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani