Prej?ne trojke so se delale tam v Mehiki za Ameri?ki in posebej za ostale trge tudi za eu,tako da to ni problem glede razli?ne opreme,varnosti in homologacije!
Verjetno, da ne ?isto, ker razlika v ceni ni tako majhna, da bi bila samo obdav?itev v EU toliko vi?ja. Znano je da okoljovarstvene in pa tudi varnostne zahteve v ZDA niso na takem nivoju kot v EU.
Hvala ti,toda v mojem priro?niku ni. Imam samo 6-14. Je pa na 5-34 opis menjave osvetlitve prtla?nega prostora. Verjetno je v starej?ih priro?nikih,verjetno mi bo uspelo. Upam da ?epkov nebom polomil! Kaj misli?? Lp
Pri 185.000 mi je pocil izpusni kolektor. Za ga zamenjat je cela drama. To je klasika pri tem hondinem motorju. Takrat sem dal obnovit se DPF ker je bil na koncu in pa turbo sem nesel na pregled ker sem ga pac imel v roki. Po pregledu so mi svetovali popolno obnovo. No, to je naneslo vec ? kot sem prisparal goriva ce bi imel enako hondo 1.8 benz z isto mocjo na dane kilometre. Potem sem zacel razmisljat o sklopki, dvomasnem vztrajniku, pumpi za nafto, injektorjem in sem se odlocil da je cas za slovo. Prej sem imel enako hondo 1.8 benz. Nobenih problemov in nobenih skrbi. Sel sem tudi na testno voznjo z novim civicom 1.5 turbo ma me ni preprical. Ps se EGR ventil sem pozabil napisat.
Lahko vpra?am kje si kupo M3 in koliko si dal za njo? Je bila pa bolj kone zadnja. Lp
Hoj. Imam enako machine gray in sem super zadovoljen,ko se jo navadi? bo ?e ?la pol litra dol. Je pa predvsem mala poraba pri umirjeni vo?nji(6-6,5)zoom zoom
Hoj,da se malo oglasim. Ko sem junija kupoval m3 sem preveril cene v bli?ji okolici in ugotovil slede?e,v Srbiji,Hrva?ki in Mad?arski so cene po izra?unu v evre popolnoma enake v Italiji,Austriji in Nem?iji pa po njihovi konfiguraciji za izra?un nekje 4.000 eu ve? kot prinas.Moja m3 g120 revolution lim.21.000 v Avstriji 25.000 minus popust v obeh dr?avah. Mislim,da bo kakega jurja ve? kot sedaj ima pa tudi ve? opreme in velikosti pri limuzini. Lp
Evo, zgodba z vinjeto se je ugodno kon?ala. Poklical me je ?ef amzs, mi podaril brezpla?ni tehni?ni pregled, eno storitev pri njih (bilo katero izberem zastonj), vrnejo mi stro?ke pritrditve nove 7? in ?e na kavico sem vabljen.
Tako, da bom imel v bistvu novo brez stro?kov, ker itak sem imel namen to it v kratkem v Lj.
Najve?ji problem konceptnih avtov je v tem, da si takrat dajo oblikovalci na?eloma du?ka. ?e samo pri kolesih, kjer vedno natikajo 22" ali ve?je feltne in temu primerno tudi ve?ja kolesa.
Samo to pa avto zgleda ?ist druga?e. Logi?no, da iz cenovnega pogleda 22" feltne ne morejo bit na serijskem avtu pa ?e kak?na omejitev glede varnosti pred naletom pe?cev pa je spet treba kompenzirat pri obliki in seveda se bo ?e kaj na?lo. Vseen pa so se kar dr?ali koncepta, kolikor so se pa? lahko. Zdej a nam je v?e? ali ne je pa pa? druga zgodba - Men je limo pa? lep?i.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani