Sam produciram, sicer amatersko, elektronsko glasbo in pa? za pravi mastering bo treba vedno uporabiti me?alno mizo.
Vidim pa v temu primeru problem v ozvo?evalcu in njegovi lenobi. V glasbi pa? ni prostora za lenobo in ''nekaj na hitro''.
Sem pa skoraj vedno uporabljal izklju?no ra?unalni?ke programe za in?trumente in lahko povem, da ni? ne nadomesti pravega in?trumenta, kar spoznava tudi vse ve? EDM proizvajalcev (recimo Avicii, Kygo itd.) in dejansko v studiu snemajo ve?ino in?trumentov (razen synthi in podobne stvari).
Itak. V 80-ih so vsi kar naenkrat pre?li na elektronske bobne in je bil zvok porazen. Nato so nazaj pre?altali na prave bobne... no v zadnjem ?asu ga spet sra?kajo z drum softwar-jem, se pravi bobni so pravi, udarec po bobnu in povle?ejo zvok iz ra?unalnika, katerega si prej izbere?. In zopet zveni za en k...c.Jih sli?im na 10 km, da so trigerirani.Vse za ?im manj?e stro?ke.
Kako danes "moderno snemajo rock album.
V kantini v Izoli bobnar posname trigerirane bobne, po?lje ta posnetek basistu v Nem?ijo, ta ga da na ra?unalnik in nasname bas kitaro v naslanja?u v spalnici, nato ta po?lje kitaristu v Los Angeles in ta. medtem ko je na veliki potrebi v wc ju nasname kitare, pa ?e naravni room reverb ima. Nato vse skupaj po?ljejo pevcu v Koper in ta v gara?i posname vokale in back vokale. Nato gre to vse skupaj k producentu v Nem?ijo, kjer zmiksa par variant in jim po?lje vsem, da preposlu?ajo in da izbetejo najboljso varianto. Nato sledi ?e mastering, tipo v Rusiji ti naredi za 300? kilerski ovitek, tiskanje in distribucija. Velikokrat se glasbeniki do kon?nega izdelka niti ne vidijo. No, pa je ?lo dru?enje in ?ar snemanju tudi v tem primeru na ra?un digitalizacije in ra?unalnikov v maloro.
?e se je ozvo?evalec odlo?il uporabiti slabo (in nepresku?eno) orodje, zakaj je krivo orodje?
Zato pa?, ker zvok se me?a z me?alno mizo, kakor nam ?e samo ime pove, risanke in igrice se pa igra na tablicah. Zato.
Tudi v preteklosti so nam hoteli uturit digitalne nadomestke za kitarsko opremo, a ?e vedno kitarski heroji pra?ijo z lampa?i. Tudi po 80 letih od izuma.
OK vedel sem, da je hudo, da je toliko pa ne. Je pa zanimivo ja, kako ravno kaki sazas in njihovi ljubljen?ki najbolj lajajo ?ez pirate. Ti si napisal to, kar sem sumil, da glasbenik dobi zaslu?ek od igranja v ?ivo, ne ve? toliko od prodaje.
O, pri nas je enih 8 ljudi, znanih glasbenikov, ki so pri koritu in mastno slu?ijo na ra?un manj?ih bandov, ki ne dobijo ?isto ni?,ker ne dose?ejo kvote predvajanja. V?asih si dobil tudi za eno samo predvajanje na radiu ali tv pa? dolo?en znesek.
Recimo kolegi iz Italije ali pa recimo ?vedske predlo?ijo seznam svojih komadov, ki jih igrajo na koncertu in ?e od tega dobijo kar zajeten kup?ek denarja. V glavnem se da tam od ?pilov dobro ?iveti in marsikdo dela samo to. In to igrajo rock muziko.
Ojoj,Simon, zdaj si pa omenil na?o najhuj?o no?no moro-sazas.O tej zdru?bi bi lahko tukaj napisal cel roman a bi bilo brez veze. Lahko samo povem, da jaz, ?eprav sem tudi sam glasbenik, ne kupujem ve? glasbenih nosilcev. Pa ne zato, ker bi bil ?krt ampak predvsem zato, ker vem, koliko od prodanega cd-ja dobi dejansko izvajalec. Niti za burek ni.
Bandi, tudi svetovno znani, imajo dobi?ek skoraj izklju?no z turnejami in prodajo maj?k, zastav in podobnih rekvizitov.
Ve?ina velikih bandov je ustanovila svoje zalo?be in so to ?e prava velika podjetja.
Recimo skupina Iron Maiden ima med drugim svojo blagovno znamko piv in pa svoj-jumbo jet,katerega pilotira kar njihov pevec Bruce. Pa pri?parajo ?e na prevozu.
Sem pozabil dodati, ds sem po koncertu pametnjakovi?u na play srationu zabrusil, da naslednji kocert lahko miksa kar od doma z pametnim telefonom. Pa ?e sproti se lahko pove?e na fejstbuk in se malo pohvali. S ?im ?e?
In potem se kdo ?udi zakaj mi gre radio 1 ve? ali manj na en organ.
Se podpi?em pod ta prispevek 120%.
Jaz sem podobno izvedel ?e tam v zacetku 90-ih,ko smo snemali v studiu Hendrix v Kp.
Tonski tehnik nam je predstavil nove snemalne tehnike z digitalnim snemalnikom in kaj je zgodi z zvokom, ko ga skompresira? zaradi radijskih zahtev.
Dejansko od takrat naprej mora biti signal toliko in toliko glasen in zato gre glasba skozi ne?teto remasterjev in kompresorjev.
Adijo dinamika in kvaliteta zvoka.
Zato pa, ?e ho?ete res kvaliteten zvok na audio sistemu dajte Lp plo??o od Dire Straits na kvaliteten gramofon in u?ivajte v zvoku-full range spekter, dinamika in poslu?lhivost prijetna u?esom. Ne pozabite, ko poslu?ate Cd ali bognedaj mp3 to nima ve? dosti veze z original posnetki.Pri kompresiji pore?ejo visoke in najni?je base, ker basi poberejo preve? zapisa in dodatno se poudari visoke tone, da zveni vse skupaj bolj "fensi".
Kar se pa ti?e same kvalitete glasbe pa je verjetno vsakemu jasno, da ta rapidno pada.
Kot je ?e v tem videu razlo?eno pi?eta dva pisca pesmi skoraj vsem izvajalcem. In pri nas je podobna situacija-?e ti ne napi?e komada kateri izmed priznanih"testopiscev ali skladateljev" pa? tvoje glasbe ne bodo vrteli nikjer pa tudi vrata raznih festivalov so vam priprta.
Kakorkoli, prav zato se razburjam, ker bodo s tem sranjem od digitalike sedaj oku?ili tudi live nastope. ?eprav je tudi v tem pogledu storjenega ?e marsikaj slabega, od nasnemanih back vokalov, do nasnemanih instrumentov, do raznih loop-ov, da se folk vpra?a, le kako uspe ?tirim na odru igrati kot da jih je dvanajst.
In to se dan-danes dogaja na vseh odrih tudi rock in metal glasbe. Na ?alost...
Verjetno ste ?e opazili, da nisem prista? digitalizacije v avtih... ampak OK, se bi nekako privadil, s te?avo ampak dobro.
Ne, problem je, ker se je na velika vrata prikradla tudi v live nastope oz. na koncerte.
Zakaj se gre? V?eraj je imel sin z svojim bandom koncert(na trgu, na prostem).Ok,lep oder, ozvo?enje, light, vse kot iz ?katlice. Pa pride check-sound. Model, ki naj bi miksal, se zadere, naj proba bobnar "kaso"(bas boben). Gledam okoli, kje je mikser a ga ne vidim. Pa zagledam tipa z tablico v rokah, kako nekaj i??e s prstom po njej. To je trajalo par minut. Stopil sem do njega, da vidim, koji k...c se igra gor. In vidim katastrofo... Odpiral je podmape, da najde, kam je shranil digitalni mikser za bobne. Wtf?
In se je tonska zavlekla za eno uro zaradi "iskanja" vsakega instrumenta posebej.
In, ko je vse kao nastavil, so zaigrali vsi skupaj. In seveda ni zvenelo nikakvo in je model zopet pet minut iskal po menijih nastavitev vsakega posebej, da je popravljal razmerja in ton.
In na nastopu so seveda zveneli katastrofalno, ker se je tip zgubil in ni ve? vedel, kaj dela. Premikal se je med publiko in iskal signal, ker mu povsod njegov play station pa? ni lovil.
Sinova kitara je zvenela, kot bi igral v 500 litrskem sodu z pokrovom gor.
Ko sem mu rekel, da naj miksa in naj popravi sound kitare in ne ?ara z prstom, mi je zabrusil, da pa? dan-danes moderni kitaristi uporabljajo Kemperje in podobna digitalna jajca v velikosti bombonijere namesto lamp?ev (oja?evalcev na elektronke) in pridejo na oder z temi ?okolatini za pasom in to 'ubodejo"v mixer, (ki ga baj de wej tukaj ni bilo) in gasa.E moj pacient,ti bo? mene u?il po 35 letih nastopanja po raznoraznih odrih. Ravno ta torek sem bil na mega koncertu banda Nickelback v Milanu in so lepo peli Mesa Boogiji odzadaj.
In tudi dvometrska me?alna miza je ?e vedno kraljevala sredi dvorane.
V glavnem, cel nastop je izpadel katastrofalno kljub vrhunski opremi banda.
Zmenili smo se z bandom , da ?e ?e kje na koncertu vidim bi?kote v rokah "miksermena" namesto prave me?alne mize se lepo obrnemo in gremo.
Sedaj par let nisem ve? aktiven na glasbeni sceni in sem misli, da gre lahko vse samo gor, kar se ti?e opreme in ozvo?enja... ampak ne, z digitalizacijo gre vse samo navzdol, kakor tudi sam zvok
(mp3).
Zato ne maram ra?unalnikov na mestih, kjer nimajo kaj iskati...
Tukaj se bolj upra?am, zakaj bi kdo prodajal avto po dobrih 6000km? Me pa tudi zanima, kolik?na je razlika med G145 in G165? Okej, ima ve? konjev, navora imata isto (?e se ne motim), drugi podatki (kon?na hitrost,pospe?ki) je razlika zanemarljiva... Kaj so potem plusi G165??
Ponavadi se prodajajo testna vozila toliko stara in s toliko kilometri.
Pa saj FL je bil 2015, ?e mislimo s FL prenovo kabine el. zavora in sli?no.
vir; inetrnetsi
Res je, a to ne velja za celo leto.Facelit je bil nekje februarja 2015.Led lu?i so pa bile na za?etku le v najvi?ji sport verziji oz. revolution,se mi zdi.
Nic bat tudi jaz znam dosezt ?mosko? porabo ampak ob kulturni voznji pa dosezes zgornji rezultat. Na gor pa prakticno ni omejitev
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sej, te porabe niso relevantne oz. niso pravi pokazatelj.Po Italijanskih avtocestah se itak vsi cijazijo 120 max. 130/uro.?e gre? v njihovem tempu je jasno, da bo poraba ni?ja.
Sam tole je pa logi?no, da v Ferrarija pa res ne bo? dizla tla?il in to gre za ?isti drugi rang bencinarjev. Avtomobili z motorji za rajo kej dost neke razlike v zvoku med dizlom in benzom ni. Pri nizkih mestnih obratih je bencinar zvokovno bolj prijazen, na AC pa ima dizel prednost saj je zaradi bolj prijaznih obratov pa? ti?ji.
Pa ko skayactiv dizla zavrti? na 5000 obratov ni? kaj dizelsko ne zveni.
Poslu?ajte dirkalne dizle z 450 konji kako ta zvok nima veze z dizli.
Sicer me pa te borbe benzin vs dizel mo?no spominjajo na ve?ne prepire na kitarskih forumih Fender vs Gibson.
Rekel bi takole:Obe kitari sta dobri a nekaj razlike je pa le med njima.
?e bi primerjal z avtomobili bi ocenil tako, da je Gibson kot dizel(globok zvok, mo?en zvok, nizki toni poudarjeni skratka kitara kot narejena za heavy metal.)
Fender je pa iz la?jih tipov lesa in zato nima jajc, nima podnja in je bolj za blues in pop.Bolj taka "mehka" kitara.To bi bil benzinski motor.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kako danes "moderno snemajo rock album.
V kantini v Izoli bobnar posname trigerirane bobne, po?lje ta posnetek basistu v Nem?ijo, ta ga da na ra?unalnik in nasname bas kitaro v naslanja?u v spalnici, nato ta po?lje kitaristu v Los Angeles in ta. medtem ko je na veliki potrebi v wc ju nasname kitare, pa ?e naravni room reverb ima. Nato vse skupaj po?ljejo pevcu v Koper in ta v gara?i posname vokale in back vokale. Nato gre to vse skupaj k producentu v Nem?ijo, kjer zmiksa par variant in jim po?lje vsem, da preposlu?ajo in da izbetejo najboljso varianto. Nato sledi ?e mastering, tipo v Rusiji ti naredi za 300? kilerski ovitek, tiskanje in distribucija. Velikokrat se glasbeniki do kon?nega izdelka niti ne vidijo. No, pa je ?lo dru?enje in ?ar snemanju tudi v tem primeru na ra?un digitalizacije in ra?unalnikov v maloro.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani