Zanimivo - nova tehnologija pa? in stara modrost, da je pri avtih vedno fino po?akat kak?no leto po predstavitvi modela, da se iskristalizirajo vse mo?ne zadeve.
Ker bom v kratkem postal lastnik nove M6 (vozilo je ?e pri prodajalcu) in sem v zadnjih dneh zasledil na spletu kar nekaj informacij o te?avah z I-Eloop sistemom (v tujini so celo zaustavili predajo avtov kupcem) me zanima kako je oz. kak?ne so va?e izku?nje o seznanitvami o vpoklicu oz. garancijskimi zamenjavami delov.
Kje pa si prebral o kak?nih problemih, ker sam nisem o tem na?el ni? konkretnega pa tudi sistem je ?isto nov tako, da verjetno nekih velikih globalnih izku?enj z njim ni.
Se strinjam ja...sploh ?e vzame registracijo na obroke, ma ga pride max 30-40eur na mesec brez vsega...cestinan pa pa? malo v?ge....jest mislim da s ?voh avtom ne bo lih kej preve? pri?paral.
Hja ?e samo pri cestnini, ki jo ma zdele 135? je lahko z motorjem do 1350ccm na 55?. Pol pa ?e gre ?e recimo na 50-60kW pa je ?e tam cca 100?. Tole je slabih 200? razlike... ni malo ?e si na tesnem z denarjem. PA tudi tale 2.2 diesel ni nek sparov?ek splojh pri te?i avtomobila in zadanjem pogonu. :ne vem:
tako porabo imam jaz s precej visjim povprecjem...
edino vceraj se mi je mudilo, 900km v 8urah, rezerva se je prizgala po ca. 850km (ponavadi se prizge pri 58l-60l)
Sam sem porajtal, da je najbolje takrat, ko "ujamem" regeneracijo direktno pri 130-140km/h na AC. Takrat je prirastek porabe izredno majhen (namesto 5,5 je recimo 6.0 - to ugotavljam, ker sem se malo igral z BC-jem in ga resetiral v takih primerih).
?e pa regeneracija pade nekej med mestno vo?njo ali pa jo celo prekinem in nadaljujem pri naslednjem zagonu pa je razlike lahko tudi dva litra in vse skupaj moćno vpliva na kon?no povpre?je.
Torej najbolje je to?no v takih pogojih kot jih ima? ti Labi... dolge relacije brez ohlajevanja motorja. Takrat je ?ala mala spravit porabo pod 6 litrov seveda, ?e ne ti??i? oziroma vozi? nekje do maks 140km/h.
Preveri, ?e ti kak sosed ne naliva gorivo pono?i. Dose?i povpre?je 81 km/h in tako nizko porabo pa je res umetnost in si zaslu?i? priznanje najbolj u?ikovitega voznika na forumu. Ko si bil na "regionalki" bi se lahko javil, da te peljem na kavo.
Moram povedat, da sem izmeril mo? motorja po nekje 900 km prevo?enih z aditivi in, da bistvene razlike od prej ni, celo za nijanso ni?ja je bila, res pa je, da je take stvari izjemno te?ko izmeriti, brez laboratorijskih testov, ki predpostavljajo vse ostale pogoje prej in pozneje enake, razen dodanega aditiva. Torej gorivo iz istega soda in prav tako mazalno olje, kar pa v tem slu?aju ni bilo.
Druga?e pa se je moja poraba pri zadnjem tanku ustavila nekje na 6,2 l/100km, kar je za moje pojme dober rezultat, glede na to, da mi junior dviga povpre?je.
?e verjame? ali pa ne sploh ne vozim po?asi, ker nikoli nisem. Je pa res vse v okviru omejitev le na AC ali pa pri kak?nem prehitevanju grem ?ez. Zadnji tank 5,79 pri 78km/h povpre?ne hitrosti
Druga?e pa zadnjih 5 tankanj
14.03.2013...58,75...132.580..1.015...5,79 gorivo
05.03.2013...53,99...131.565...825....6,54 gorivo
20.02.2013...58,57...130.740...996....5,88 gorivo
15.02.2013...55,56...129.744...897....6,19 gorivo
11.02.2013...55,40...128.847...896....6,18 gorivo
Tista 6,54 je bila v snegu, k se prebudi otrok v meni
Poleg li?anja in barvanja in dela si spregledal, da so ?e vrata sesuta in bi bila potrebna menjave. Mogo?e tudi prag. Glede na to, da je gor rezerva je mo?no, da je uni?ena tudi ena guma, kar posledi?no pomeni menjava vsaj dveh gum. Vpra?anje je kaj je s feltno - ?e se tazga modela felten ne dobi ve? to pomeni menjava vseh ?tirih.
Stro?ki gredo v bli?ino treh jurjev tako, da tole je vredno maksimalno jurja in pol... ampak res maksimalno, sploh ker se recimo prodaja tale http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6842173&show=1, ki izgleda zelo lepa in cela.
Se zelo strinajm s tabo ?eprav sem bil pred leti zelo velik zagovornik menjave zimakov najkasneje v ?tirih letih. Vse to sem zagovarjal iz lastnih izku?enj pri uporabi razli?nih bolj?ih znamk zimskih gum. O?itno so z zadnjo generacijo gum odpravili tudi to te?avo, da ratajo gume iz leta v leto bolj drse?e in neuporabne ter nenazadnje celo nevarne.
S temi Dunlop 3D, ki jih imam trenutno gor moram re?i, da sploh niso slab?e od leto?nje zime name??enih Continentalk in ?e vedno bolj?e od tudi letos novih Barumk.
Moje gume imajo spredaj trenutno 4,5mm zadaj pa 5,5mm in pri vo?nji v snegu sploh nisem opazil kakr?nih koli pomanjklivosti oziroma nenadzorovanega drsenja. V mokrem tudi ne ka?ejo pomanjklivosti kot so jih prej?nji Dunlopovi modeli M2 in M3, ki so po treh letih uporabe bili na mokrem gladkem asfaltu drse?i tako, kot bi bil na ledu.
Po suhem se pa obna?ajo celo bolje saj zaradi ve?je izrabljenosti prihaja do manj negativnih lastnosti lamel saj je manj zvijanja le teh.
?e bo tako bodo gume dobre ?e za naslednjo sezono, kar je v ?istem kontradiktornost tistemu kajr sem zagovarjal ?e pred nekaj leti. Se vidi, da je napredek dose?en tudi tukaj ?e vedno pa velja, da pri normalnih pogojih letna guma enake starosti deluje bolje.
No, no, a ma? kak?en dokaz za te navedbe al kr takole mal iz glave na pamet? Glej vsi tisti, ki redno bele?imo porabo recimo na www.poraba.com imamo razliko minimalno pri posameznih ponudnikih pa tukaj gre za ve? deset tankanj, da se ja izni?ijo vse mo?nosti napak.
Ti bom dal moj primer, da bo? vedel o ?em govorim
Poraba Diesel pri dru?bi Petrol: 6,55 l/100km (?t. zapisov: 101)
Poraba Diesel pri dru?bi OMV: 6,45 l/100km (?t. zapisov: 11)
Poraba Diesel pri dru?bi MOL: 6,51 l/100km (?t. zapisov: 38)
Poraba Diesel pri dru?bi Agip: 6,32 l/100km (?t. zapisov: 1)
Poraba Diesel pri dru?bi Logo: 6,39 l/100km (?t. zapisov: 2)
?e gledam samo porabo v zadnji zimi od 1.11.2012 do danes pa je recimo takole
Poraba Diesel pri dru?bi Petrol: 6,35 l/100km (?t. zapisov: 11)
Lohk si pogleda? tudi sam... moj nick je enak kot na forumu
Po tvojih izjavah pa se da izra?unat, da ima? z:
-Molom nekje porabo 5,6 do 6,4
-OMV 6,8 do 7,7
-Petrol pa najni?je 8,9
Oprosti ampak a vidi? tele razlike (celo za 50% vi?je porabe pri Petrolu kot pri MOL-u ) in zakaj ti ne verjamemo kar razlaga?.
Zadnji tank 5.8 in povpre?na hitrost 81km/h. Precej relacije sicer ve?ino po AC 140km/h po ?tevcu, zelo malo mestne vo?nje in ena malo dalj?a relacija od Celja do Kr?kega po regionalki. Se vidi, da ?e bi imel samo regionalko bi verjetno z lahkoto dosegal porabo okoli 5 litrov.
Boss, to je tko kot roke. Bolj jih pere? slab?e je.
Pomoje je podobno tudi tukaj. On pomoje ne bi nalagal. Vidi pa najbr? marsikaj. Od takih, ki so obsedeni s pranjem, do takih ki perejo parkrat na leto.
Hja glej... to je njegov biznis, od tega ?ivi. A misli?, da bi si pljunil sebi v skledo in rekel, da se da ?iveti brez rje tudi brez te svinjarije napacane na podvozju? Ne vem na zadnje sem imel dinitrol gor ?e v ?asu Yugota pa je glih tko zgnil spodaj, kjer je bilo za??iteno. Na Wartburgu sem imel tisto elektronsko za??ito pa ni bilo dosti bolje... rja se je pojavila.
Tko, da sam kej dosti ne dam na te za??ite, ker do zdaj sem imel edino mir takrat, ko sem bil sam lastnik avta od novega in sem ga redno pral, ko se je soljenje nehalo.
Ja tale majster pa se spozna na kemijo in kemi?ne procese... se pravi je bolje imet avto fajhten in celga od soli kot pa da to spere?... noro, kaj bom ?e prebral.
Lepo vas prosim no, dejmo mal resnosti... jaz sem svoj prej?njo Mazdo pral celega skupaj s podvozjem po vsakem soljenju in do prodaje na njej ni bilo nobene rje po robovih. Nikjer. Avto pa tudi ne pozna gara?e in toplih prostorov pozimi, ki skupaj z vlago in soljo idealno vplivajo na razvoj rje.
Pri tem, ki bo letos napolnil 5 let pa se mi je pojavila rja na notranjem robu pokrova motorja (havbe) na delu, ki je najbli?je steklu spodaj, kjer sta sestavljena zgornji in spodnji del pokrova motorja. Se pravi niso krivi ne kamen?ki ne druge po?kodbe ampak gre za napako pri izdelavi, dodatno pomo? pri rjavenju pa je seveda sol, ker gre za mesto, kjer se te?ko ?isti in seveda je ves ?as ogrevano s strani motorja.
Ali se da napajanje dobiti iz vzvratnega samozatemnitvenega ogledala?
Jaz se bom tega spomlad lotu in ?edalje bolj se nagibam to?no v tej smeri, da bi z ogledala potegnu napajanje. Morebiti bo treba iz 12V na 5V spravt sam to bo najmanj jebe pa kabla?e.
Preveri specifikacije Skyactiv za navor in benz, mene je skor na rit vrglo.
kaj te je na rit vrglo? Jaz ne vidim ni? posebnega... ob normalnih razmerah vo?nje se bo povpre?je porabe gibalo v ?tevilkah, ki jih ozna?ujejo za mestno vo?njo, da ne bo kdo pri?akoval kakih ?ude?ev.
Imam bencinarja 2.0 in mi je zakon, prevozim 10.000-13.000km letno, ?e bi delal 20.000-30.000km letno, bi se verjetno odlo?il za dizlerja. Tko pa sploh ni upravi?en nakup novga avta, glede na potrebe, v bistvu samo lokalna vo?nja in se ve?krat vpra?am a mi je treba tega.
po?ten in tehten odgovor - vse je odvisno glede na potrebe.
A dj ne bluzi, bi vsaj delalo. Pa ravnote?je je overrated, tut ?e dobi par kg se ziher zato ?e zmeri bolje pelje kot katerakoli FWD Mazda.
Ne vem zakaj se pa pol tolk trudjo pri RWD - jih, da se i??e ?imbolj?i balance... eni grejo celo tako dale?, da za uravnote?enje dajo spredaj karbonske dele zadaj pa kovino vklju?no s spojlerjem, da ja pride 50:50 obte?itev - recimo Corvette ZR1.
Prelahek zadek namre? tudi ni OK ampak res za par procentov razlike verjetno ne bo glih konec sveta. :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zanimivo - nova tehnologija pa? in stara modrost, da je pri avtih vedno fino po?akat kak?no leto po predstavitvi modela, da se iskristalizirajo vse mo?ne zadeve.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani