Skoči na vsebino
Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 56 minutami je godlike napisal:

Ne bo držalo.

 

Kepko šije VW-ja  in za malo šije Alfo po kvaliteti.

Vsaj po mojih izkušnjah. Gostilniške debate pustimo ob strani.

 

Ko ti na Mazdi gre ABS enota ni poceni. Ista enota na BMW-ju je bila ceneje ca. 1800€, na Mazdi 2100€.

Točno tako.

 

Bi jo imel naprej, a so nehali delati, za mene uporabne, modele.

 

M3 karavana ni, M2 je prešvohna in nek rebrand....

Raje dam 2500 € za ABS enoto, kot da vozim BMW. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 16 urami je Tilen5 napisal:

Okvara tesnila na glavi,popolnoma vozna

 

Tolk je zdej moja vredna 🤣

Ne, ne bo ker se prodaja cela :D v opisu

Ja. Celo kupim in prodam po delih. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 8 urami je ignacij napisal:

Danes smo šli s CX 30 iz Kranja v Sevnico in nazaj po AC in regionalki. V vozilu 4 osebe, po AC 130-150 km/h. Poraba na koncu 6,3l z dinotom. Avto ima sedaj 2k prevoženih, tako da računam v prihodnje še kak deci manj.

Nič te nisem videl... 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5 (2026)
Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

 

To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže. 

 

Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.

 

Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.

Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak... Nikakor se ne more. To je v glavi. 

To je zdaj tisto...dajmo hitreje... 

Zakaj že? Najbolj so na cesti tempirani vozniki tovornjaka, potem vozniki avtobusa. Vsi ostali greste lahko 5 minut prej. Pa prosim lepo, kdor ni to probal, kar se tovornjaka in avtobusa tiče, naj ne komentira. Roman lahko o tem napišem. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5 (2026)
Napisano (urejeno)

Nestrpnost. Komot se s takim avtom voziš. Kaj ti nucajo konjički, če se vedno vozimo v koloni. 130 se lahko komot po AC pelješ. Ne mi bluzit o dinamični vožnji. Pejt se v Belgijo ali Nizozemsko dinamično po AC vozit. Z busom, ki ima limit 100 sem prehiteval in bil na levem pasu. Vsi se vozijo 100 po števcu, to je cca med 94 in 96. Povprečna hitrost je pa točno taka, kot maksimalna. Koliko prej prideš, če se po levem pasu dinamično pelješ? Iz Trebnjega v Ljubljano sem testiral v špici enkrat po levem na polno, koliko je šlo, drugič pa od Ivančne Gorice, kjer se je začela gužva, lepo na desni pas za tovornjakom. Edino čez Višnjo Goro po srednjem pasu. Razlika? 2 minute. To zmore CX5 s 100 konji... Al pa yugo 45.

Popravljeno od Shrek
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Ja. Ne bo oviral prometa. Z mazdo6 in 147 konjev oziroma 165 konjev si pa nepremičnina na cesti, da o 2,5 motorju sploh ne govorimo...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.