Jst nisem še nobenga vidu, da se po laboratorijih vozi, ko delajo te grafe in navajajo porabe ipd. Vem pa, da konstantna vožnja nad 3000 obratov zna bit nadležna in zgledaš kot en bebček, ki je pozabu prestavit, ko se ti dere mašina v nedogled 😄
Niso oni nas prehitel, Evropa je ostala zadaj. Zdej bi se pa vsi po glavah tepl in kleli, da nas mal manj kot okupirajo. Sej pa smo jim sami prodal vse fabrke in tehnologijo, zdej bomo pa riža žrli 🤷♂️
Jaz sem lani od forumaša kupil komplet, pa me zdej tolk motijo tej obgriženi robniki, da jih sploh gor nisem dal. 🙄okol 400 bi dal za popravilo, 150 za tpms ventile, pa 500-600 za gume in mam zdej doma nedokončan projekt. 🥴
Živjo, predlagam ti, da pregledaš zadnjih par strani v temi ''Mazda CX-30'', kjer boš sigurno našel vse te podatke, oziroma naše pregovarjanje okoli te primerjave. 😄
Kdo pa danes še dela 2.0 turbo motorje? Audi? Mercedes? Ostalo vse na 1.5 mlinčkih. Če iščem avto 2017 letnik in naprej, bencin, ročni menjalnik, vsaj 150 konjev in vsaj 1.8l prostornine, po možnosti limuzino... Nimam neke strašne izbire. Padem ravno v ta trend SUV 1.5 avtomatikov 🙄
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Malo opečnate barve še ne pomeni vintage. A je kaj druzga na tem designu še?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani