Ah no pretirava? - jaz pa res nisem zagovornik diesla v taki meri, da bi pljuval po bencinarji kolk so zani?. Me pa vseeno malce po?ge?ka, da eni pa se res konstantno prav matrajo kako bi o?rnili diesle. Ampak ker vem, da ?e bi bil bencinar tolk bolj? ne bi nih?e rabil pljuvat ?ez diesle tako pa je pa? potrebno tudi pred samim sabo nekako opravi?iti uporabo bolj potro?nih motorjev na ra?un tega, da diesel naj bi se pa kvaril nonstop. Da je recimo na forumi 4/5 ?estk dieselskih z bistveno ve? kilometri v povpre?ju in polovica od teh uvo?enih od bohvedi kje je nekako logi?no, da je ve? napak zabele?enih pri dieslu kot pri benzu.
Druga? pa ra?unica je ?ist enostavna - govorimo samo o novih avtomobilih pa dajmo eno bolj logi?no obdobje 200.000km:
Diesel je dra?ji 2000?
na 100.000km pri porabi 6,7 (vir www.spritmonitor.de) pride po dana?njih cenah stro?ek goriva za to obdobje je 18.900?... Bencinar porabi 8,6 kar znese 26.600? --- razlika 7.700? v prid diesla
Servisi pridejo za diesla cca 100? dra?je kot za bencinarja in jih je v tem obdobju 10 - se pravi 1000? v prid bencinarju
Na koncu pri prodaji za diesla iztr?i? 1000? ve? - vsaj nekje je taka razlika na avto.netu
Na koncu je diesel v prednosti za cca 5.700?
Da ne bo zdaj ognja v strehi in prpri?evanja, kaj pa ?e crkne ne vem to in ono - lahko ali pa tudi ne in je irelevantno za grob izra?un. Tudi vgradnja plina ni v tem izra?unu - ker je to aftermarket poseg, ki lahko vpliva na garancijo in vsaj lastnik novega avtomobila na to ne pristane prav z lahkim srcem.
sej tud, ce ves kera vrata so, moras it ven pa jih zapret pa to...ne vidim kako je drugace
To je ista zgodba kot z indikatorjem tlaka v gumah. Va?no je, da ti sporo?i, da je v eni gumi tlak prenizek, itak mora? it na pumpo pa preverit vse gume, ?e pa je ?e tolk nizek, da je kriti?no bo? pa tud s prostim o?esom videl katera je prazna.
Druga?e pa Jures sprobaj ?e rainX... sam nimam te?av z zaro?enimi ogledali pa je avto tudi skos zunaj pod milim nebom.
Danes sem bil na servisu ( Selmar) glede te zra?ne rje in po doma?e povedano so mi rekli da naj se znajdem, seveda niso oni krivi, ne Mazda ne Jan?a, ?e Gombo?eva ne....In zdaj naj dajem NOV avto polirat na lastne stro?ke, pa ?e potem ne bom nikol vedu kdaj jo spet fa?em. Me ma da jim jo porinem v salon pa naj se jebejo oni in Mazda .
Zdele me tak dr?i da jo prodam in kupim golfa, tam vsaj rje ne bo
Oprosti, sej vem da si jezen ampak kaj pa je tukaj servis kriv? ?isto ni?, si pa? vozil za nekom, ki je spu??al tele kovinske vro?e opilke, ki so se ti prijeli na lak in obstali tam zdaj pa rjavijo. To se lahko zgodi na kateremkoli avtu in nima veze s kvaliteto laka.
Absolutno bo? to moral sam po?timat, ker tukaj nima? prav in te bo ob morebitnem pravdnem postopku samo ?e bolj bolela glava in ?ebula bo ?e bolj zevala iz denarnice.
Re?itev: vzame? polituro, ter vatko in po?asi cel avto spolira? ter odstreani? te kovinske del?ke na laku. ?e ne gre s fino polituro imej zraven ?e malce bolj grobe paste sam ne pretiravat, da ne bo? preve? zdrgnil laka.
Vse skupaj se da re?iti za cca 10 evrov pa kak?ne tri ure prostega ?asa.
Ali se bo ponovilo: lahko da se bo, ?e bo? spet vozil kakemu takemu za ritjo, ki mu letijo kovisnke oizdarije izpod koles/bremz. Sploh kak?no dirkanje po ridah komu za ritjo je super zadevca za popikan lak. lahko pa se ti ne bo nikoli v ?ivljenju.
Jaz osebno sem imel tak primer 2x s KIO, 1x s prej?njo Mazdo, s tole, ki jo imam zdaj pa v skoraj petih letih ni bilo tega primera.
A imam mogo?e pravico oja?at sprednji odbija? pa takega, ki se vozi 60, kjer je omejitev 90, malo poriniti? Glede na to, da imam plug na BTjki, kar poplu?iti s ceste?
ima? hitro bi bil red
To bi pa Boss moral videt. Mogo?e bo celo dobil nekaj (za)upanja v tebe.
To?no to sem mu poskusil ne?tetokrat dopovedat pa se je vsaki? norca delal, zdej je pa sam provalil isto in je ziher stra?no ponosen na to kako dobro se je spomnil.
to bos ponoci videl tega itak, ker jaz gledam kje ma kaksen passat skrite lucke namest na cesto
aja mene je ustavila provida, ker nisem dal zmigavca = 40 eur al neki tazga
Pa ne da goni? tudi pono?i - te bo LojZi okregal
Pa sej ne buli? v vsak avto, ?e zagleda? novega Passata limuzino si pa pa? malo bolj previden, da ne pade? mimo kot snet kladu. Pa tudi ?e pade? in si ga vmes zagledal ?e ni panike sam va?no je da zmanj?a? hitrost, ker po zakonu mora biti hitrost odmerjena v nekem povpre?ju, ki ima ve?jo toleranco, ?e je kraj?a razdalja merjenja.
Ni prepozno - itak mora? najprej njega prehitet ?ele nato ima zakonsko pokritje, da te lahko nadzira, snema in nato kaznuje. ?e si pa? slepec in ne vidi? tega ko gre? mimo pa pa? je pravilno da si kaznovan, ker je bila hitrost toliko prevelika, da nisi ve? uspl biti pozoren tudi na take zadeve.
Ni to veze z lakom, to so mali opilki oziroma ?elezov prah, ki se prilima na lak in potem za?ne rjavati. Sploh ni veze al je to na plasti?nem delu ali na kovinskem. Lahko pa to odletava iz zavor spredaj voze?ih ali pa pri kak?nem drugem drsanju in kru?enju kovine (plu?enje recimo).
Zato lahko to va?e vsakdo sam pravega "donatorja" je treba najdet in vozit za njim.
Haha... ker precej vozim 140KM Passata lahko samo tole re?em, da je tale ?lanek en navaden BS in hvaljenje nem?kih avtomobilov razen Opla, ki je itak drvarnica, v nebesa.
Passat je korekten avto in ni? ve? od tega, vozna dinamika je za dva razreda slab?a od mazde in tud slu?ajno ni namenjen za kake ovinke polagat. Je avtocestni avto za starej?e ob?ane in verjetno so ga tudi taki ocenjevali.
a tole vse skupaj ?tima...3/2010 je bil ?e FL model, ane? notr je pa ?e ta star volan? mal me bega...nism pa ?ist zihr....bo kdo povedal, ?e stvari ?timajo? pa kukr vem, je mela samo FL 2.2 motor, ali se motim? prosim, popravi naj me kdo...
To kar je na sliki ?e ni FL model in zato je ?e stari volan. So pa prve 2.2 ma?ine pr?le v prodajo v za?etku leta 2009, ko so iz proizvodnje tudi umaknili 2.0 motor, ki se je prodajal do takrat. Z motorjem 2.2 so malo zamujali zato je bil v za?etku prodaje Mazde 6 serije 2 ?e vedno stari preizku?eni motor 2.0 vendar, ker so vedeli, da bo bil v roku leta in pol zamenjan je obstajal samo v eni izvedenki 140KM.
V glavnem da bo la?je razumljivo za Mazde 6 serija II diesel:
Hja, ?istit masko, da ne bo zabita s snegom... To lahko po?nem vsakih 5 metrov. Je bilo toliko snega, da mi je ?ez plug rinilo na pokrov motorja. In v prvi in v reduktorju. Je pa res, da sem ga na?igal v blazne obrate. Je bilo kar okoli 3000 obratov na minuto.
Je pa zunaj kar mrzlo: -4 stopinj Celzija. Se kljub temu ne hladi?
Pri nizkih hitrostih in veliko obremenitvijo se motor lahko hladi le preko ventilatorja, ki piha ?ez hladilnik. ?e ma ta ventilator zabasano pot in ne vle?e normalno zraka skozi se ti dogaja to?no to kar opisuje?.
Ne vem kako tole zadevo re?it razen, da uporabi? namenski stroj za plu?enje (traktor, bager) kadar je toliko snega ali pa nekako za??itit pot do hladilnika in omogo?it nemoteno hlajenje. Druge po moje ni. :ne vem:
Zabit maska s snegom do ventilatorja in je logi?no, da ga ne hladi, sploh ?e so te?avni pogoji za vozit in velike obremenitve kar vo?nja v snegu definitivno je. Pre?isti masko in odprtine ter preveri ali ni slu?ajno tudi ventilator zabasan - pa bodi pozoren na vse to, da ne bo res kaj zaribalo zaradi pregrevanja.
62 litrov porabe v takih razmerah ni ni? posebnega.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hehe kaka primerjava V6 2.5 166KM pri dobrih 1100kg te?e proti 1.6 dieslu s 109KM pri 1350kg... hmm ja bi rekel, da je razlika in to ob?utna
Povezava za deljenje
Deli na druge strani