to je isto, kot ?e bi ti v mercatorju, ko ti delajo sendvi?, ponudili ?e frizerske storitve zram pulta delikatesnega.
Spet jim daje? zastonj ideje Pice tud ?e pe?ejo neki ?asa, kot tud ostalo hrano - morebiti bi bilo dobro, da bi imel ?e en vrtec, kjer bi otroke ?uval ne pa da je cela trgovina kot eno veliko otro?ko igri??e.
I - Motorna vozila s dvije osovine, visine do 1,30 m mjereno kod prve osovine osim motornih vozila iz II
I je normalen avto ne pa nizek ferrari
Tole nisem ?ist zastopil zakaj bi bila napaka. Gleda se vi?ina vozila nad prvo osjo (se pravi nad prvimi kolesi, kjer je na?eloma motorni pokrov in 1,30m je kr zelo visoko tudi za terenska vozila.
No Lojz klele sva ?e dva, ki verjetno ne bova kupila nove ?estice, ?e ne bo 5-vratna. Jaz sem se na ta zadnja dvi?na vrata tolk navadu, da mi je lahko avto ?e tako v?e? pa ga ravno zarad tega ne bi kupil - tako je pri meni odpadla Optima, ?eprav mi je zelo v?e?en avto.
Sicer je ?e shurda odgovoril ampak vseeno ?e dodatek. Mazda nima ve? navadne papirne servisne knjigice, kjer so se vpisovali servisi ampak se vsak obisk poobla??enega servisa vpi?e v centralni ra?unalni?ki informacijski sistem tako, da bi na?eloma lahko kjerkoli v Evropi zvedel kdaj in kako je bil avto servisiran.
Zadeva je super in je skoraj bulletproof, ker je mo?nos ponarejanja izredno majhna. Seveda, ?e so vpisi zabele?eni, ?e jih pa ni potem je pa eno samo ugibanje in sigurno se ne "zmotijo" v dobrobit kupca, vsaj v to si lahko prepri?an.
Da popravim Bossa, ni se za bat avta iz Italije, za bat se je slovenskih dilerjev, ki sluzijo na racun zvozenih avtov, ki jim vrtijo kilometre....avto bo ze delal samo ni toliko vreden.
Koliko casa pa je 2. Lastnik ze lastnik?
Sem mislil tako, hvala za popravek. Krivi so uvozniki, ki nato manipulirajo kilometre - manipulirajo jih pa lahko zato, ker ?e italijan vzpostavi temelje za manipulacijo. Lizinga?ki avti namre? v veliki ve?ini niso vpisani v DSK zraven ti pa pol turijo razne printane izpiske servisov, kjer pa vsak ve, da so ponarejejni.
In ravno zato ker lizingarji vedo, da ?e bo vse v DSK bodo kurac avto prodali po ?eljeni ceni, oziroma ga bodo s toliko km sploh lahko prodali se izmikajo vpisom v DSK. V navezi z preprodajalci na vzhodu pa se nato avta znebijo za normalen denar, pri nas pa zaslu?ijo preprodajalci, ker avto na hitro izgubi 100kkm in ve?.
Sej ne re?em, da avto kljub temu ni v redu samo, da se za?ne lastni?tvo avtomobila (ki bi moralo biti lepo do?ivetje) takoj na za?etku s prevaro in goljufijo pa hvala lepa za ro?e.
In zakaj se vedno takole razpi?em ob takih temah? Na koncu takratko potegnemo vsi mi, ko prodajamo svoja vozila z realnimi kilometri in ohranjenostjo veliko bolj?o kot razne lizing varjante (verjetno ni treba ugibat zakaj je razlika v ohranjenosti) in smo v podrejenem polo?ajo, ker je kilometrov na ?tevcu ve? 80% folka pa gleda sam na ceno in je ?ist zadovoljen ker prihrani jurja za bistveno slab?e ohranjeno vozilo z veliko ve? zadevami za popravit in zamenjat - ampak ej jurja je pa prihranil, ?eprav bo v naslednjih parih letih zmetal zarad tega 2-3x tolk denarja ?e za izredna popravila, ki jih pri kilometrini na ?tevcu dejansko sploh ?e ne bi smelo biti.
Ma sej ni da bi govoril - jamo si pa itak kopljemo sami, ker ves kur?ev ?rot pokupmo, pol je pa cel kup enga jamranja kolk so Mazde al ba druge znamke zani?, ?e ti pri 100kkm na ?tevcu odletijo ?e trije injektorji.
Kilometre lahko preveri? na servisu, ?e je bil redno servisiran pri poobla??encu. ?e pa tega ni ali pa je spet kak?en italijanski lizing bi pa jaz osebno takoj dvignil roke stran, ker tam so 90% kilometri prevrteni.
hehe, kolk je to sme?no - v?asih je bil Yugo familijaren avto, ker je bil ve?ji od fi?ka al pa spa?ka. Danes se pa za Mazdo 3, ki je recimo ve?ja od Audija 80 (neko? veljal za veliko limuzino) iz 80-ih spra?uje ali je dovolj dru?inski avto. Razvadl smo se in to "big time".
Clio RSi Baccara je kar redkost. Zaradi njega (za tiste ?asa kar bogata oprema) je nastala reklama "ima vse kar imajo veliki". Kdor se jo spomni je car, ostali ste premladi.
Ko bo? sposoben debate na nivoju, bomo pa kaj ve? povedali. Kljub temu je tole tema o gorivu, zato tvoja politika tu nima ?esa po?eti. Ti pa tudi nisi nekdo, ki bo vsem solil pamet in ?e kdo ne bo istega mnenja, je pa nestrpen in ne sprejema druga?nega mnenja in uvaja diktaturo in je naiven in ne vem kaj ?e vse.
U?ivaj in lep pozdrav
Prosim Slivka
Politika ni ni? bolj moja kot je tvoja in tale tema je precej odvisna od politike in tele podra?itve lahko precej kreira jih zaostruje ali omilja ravno politika preko vi?anja in ni?anja tro?arin in raznoraznih drugih dajatev (CO2 davka in DDV).
Vidim pa da ne razume? ?e marsi?esa drugega in navajanje preverljivih argumentov ni soljenje pameti je pa soljenje pameti, da nekomu prepoveduje? kaj sme in kaj ne sme.
Umiri se, de?ko. Vsaj tipkovnico pusti pri miru, ko ima? take misli...
Se pa strinjam da debate na nivoju ne more biti dokler komentiramo o tretjih osebah (politikih) a ker nekomu to ni v?e? (recimo tebi) pa za?nemo udrihat po komentatorjih - se pravi po principu "ubij glasnika pa bo vse OK". In to?no ti to dela? saj si se spravil name osebno zaradi tegale zapisa, ki sploh ni bil namenjen kot odgovor tebi ampak Alexu.
Hehe... pred letom in pol si bil druga?nega mnenja in si za vse podra?itve krivil prej?njo vlado. Zdaj te pa podra?itve ne motijo ve?, ker ti jih izvaja tebi ljubi politik, ki je zato, da je pri?el na oblast obljubljal vse mogo?e. Me res zanima katero obljubo iz tiste famozne knjigice 100+10 je ?e uspe?no izvedel?
In ker ne lo?i? zadev ti bom rekel samo ?e tole: nikomur nikdar nisem rekel, da je nestrpen kadar je komentiral katero zadevo pa ne glede kak?no je bilo mnenje, ?e pa se nekdo obregne v nekoga osebno in mu za?ne dopovedovati kaj sme pa kaj sme se pa temu re?e kako? :ne vem:
Sicer pa dovolj o tem, ker je res brezveze ampak vseeno vedi, da ?e se mi bo zalu?talo, da podam kak?en komentar o katerikoli zadevi bodi siguren, da te ne bom spra?eval ali smem ali ne.
Pa upam, da ne bo zamere, vsaj jaz je ne gojim do tebe, ker kljub takim iskricam se mi zdi? ?ist v redu "de?ko", ?e uporabim tvoje besedoslovje.
Velja isto - ni razlike, ali ti krije kasko ali zavarovalnica povzro?itelja.
In razlago si podal takoj v drugem odstavku ?e sam... Treba je lo?it ali avto popravlja? ali ti ga odkupijo. Gre namre? zato, da se ne bi slu?ilo s karamboli - sej ve? kako to gre "avta ne morem prodat in insciniram nesre?o" ter dobim kupnino od zavarovalnice. Tako pa ti dajo 60% od Eurotaxa (ki je ?e itak nizek) za razliko 40% pa mora? prodat razbitino, da nisi v minusu.
Tudi sam sem na tak na?in (zavarovalnina + odkup razbitine) nekako prilezel do vrednosti Eurotaxa, ?eprav bi takrat tak avto bil vreden verjetno 1,5-2k? ve? na trgu.
?e je ?kode ve? kot 60% vrednosti avta po eurotaxu ti ocenijo kot totalko in temu primerno ti krijejo od?kodnino. ?e je torej ?kode ve? kot za ta znesek se pa? obri?e? pod nosom in je edina re?itev, da ali sam dopla?a? razliko ali pa vzame? od?kodnino in posku?a? avto prodat po delih, da dobi? vsaj toliko notri kot je avto realno vreden, ?e bi bil cel.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
a jo mogo?e pu??a? na standby-u pa se ti prazni sama od sebe?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani