...druga?e je pa prodajalec OK, ko se je kupoval avto za kolega smo se vse zmenil v nulo, vse tip top...avto dela par let ?e brez problema, avte ima slovenske (vsaj ve?ina) in vse je bilo preverljivo ipd.
A tolk jim cene padejo ... leto nazaj me je isti letnik kapelce pri?el le dva jurja manj. Naslednji? sam ?e me?ke gledam, ko jebe francoze.
ja, z izklopljenim dsc kr pozab (tud ce mas zimske gume), z vklopljenim pa to ni vec rx8
Zakaj? Po moje se pa glih ta avto lepo pelje po snegu (v konkurenci RWD-jev seveda), ker ga ne razganja od navora in mo? dobi ?ele v visokih obratih, ki jih z vo?njo po snegu definitivno ne rabi?. Ker ima tudi lahek motor in idelen "weight distribution" 50:50 se po moji lai?ni oceni (RX8 seveda ?e nisem peljal v snegu) pelje solidno tudi brez vklopljenega TCS-ja. Verjetno bolje kot kak dizel s te?jim motorjem v nosu in veliko navora ?e v nizkih obratih. ?e sam pri sebi vidim pa gre za FWD, da ?e je sneg je bolje ?e izklopim Powerbox, ker mi daje malce preve? navora v prenizkih obratih in prehitro zavrti v prazno, ko ni treba. Z izklopljenim PB je mnogo la?je dozirat pravilno "dozo" plina pa ne glede, da je TCS vklopljen. :ne vem:
Ponavadi se tako zgodi, ?e forum ni ?iv. ?iv pa pomeni, da se v?asih tud o bedarijah pogovarjamo, da se kre?ejo mnenja in da nismo strogo samo za pleh.
Pa to se ne dogaja samo nekaterim ampak skoraj vsem forumom, kjer ni raznolikosti... recimo Kia/Daewoo forum je en tak primer, kjer je rekord, ?e je 10 sporo?il na teden.
Zato v?asih bolj? kako bedarijo gor imet samo, da forum ne umre.
Yep ta sistem naj bi bil le v 2.5...zato ne vem zakaj taka kolobocija...
sicer pa ne vem a nima varovalke, izklopa ali katerekoli druge faking opcije da se izklju?i in vozi? naprej do zamenjave???
Od kje pa zdej ta info - ieloop je odvisen od opreme in je v vseh najbolj opremljenih z oznako opreme Revolution. To pomeni tako mo?nej?i 2.0i bencinar kot 2.5i in seveda oba 2.2 dizla.
Temu se re?e "prerazporejanje sredstev". ?para? na stvareh, ki ti ne pomenijo veliko, da lahko iracionalno tro?i? na stvareh, ki se jim ne more? upreti. Dejansko je vsako ?paranje nalaganje sredstev v nekaj druga. V primeru, da na kaki nujni zadevi ne more? pri?parat, si potem tudi teh nepotrebnosti (razvajanja) ne more? privo??it V ?ivljenju pa nam gre ve?inoma za u?itek in manj za nujo.
Bravo majster, to?no si zadel poanto vsega in ni kej dosti dodati. ?para? tam kjer najmanj boli oziroma te najmanj omejuje, da si lahko privo??i? tisto kar te osre?uje. Simple as that.
Pa tista koli?ina 0,5 litra/100km, je tud mal za lese privle?ena, ?e se fura? po 15 km, pol je raje 2 litra, na 100 km, ?e pa dela? po 200-300 km v kosu, pa je pol ta poraba do max 0,2 litra na 100 km, na benz dela samo dokler ni temp vode cca 40 stopinj, pol pa ni? ve?, ?e pa recimo zakurbla? mrzel motor in se pelje? 500 kilometrov brez da ugasne? motor, samo tistih prvih par minut dela na benz pol pa dokler ne zmanjka plina al pa je motor ponovno zagnan ni porabe benza popolnoma ni?, jaz sem to re?il z webastom, poraba na uro je cca 0,6 litra, po 10 minutah pri -10 ima voda ve? kot 40 stopinj in sem porabil 0,1 liter in imam ogret motor, toplo kabino in ?a motor po speljevanju takoj preklopi na LPG.
Js sem v povpre?ju naredu, poleti cca 4000 km z 40 litri benza, pozimi pa med 2800, 3200 kilometri.
Ampak nikol ni prav, kar koli napi?em... napisal sem, da sem vzel podatke iz spritmonitorja.de, da bi bil ja ?im manj pristranski - se pravi se nisem zmislil teh cifer je pa teoreti?no mo?no, da so si jih uporabniki spritmonitorja. :ne vem:
Tudi porabo 0,5 litra bencina povpre?no sem dal zanala?? tolk nizko, da se ja ne bo usul plaz, da to ni res. Se pravi sem ?el na resen minimum povpre?nega uporabnika pa spet plina?em neki ni v?e? tudi, ?e je v njihov prid. Ali sem narobe razumel in si hotel biti po?ten, da je stro?ek na LPG v bistvu nekoliko vi?ji kot sem napisal, da je zaradi vi?je porabe benza poleg LPG-ja?
Aja pa je razlika v tem, ?e dela? dnevno ve? ali manj relacije in je manj mesta ter ?e manj AC-jev. Takrat verjamem, da je mnogo bolj ugodno ampak povpre?je je pa vedno povpre?je ve?ih uporabnikov, kjer se napake oziroma ekstremi v eno kot ekstremi v drugo smer navadno izni?ijo oziroma porazgubijo.
?e si nekdo ne more privo??it 8 deci vi?jo porabo, naj proda avto in se vozi z busom,pe?, s koelsom, naj spusti standard in si kupi manj?i, var?nej?i avto.
?e bi se ?li kaj vse lahko na 20 let pri?paramo, lahko takoj vsak neha npr. piti 1 pivo na teden, 1 kokakolo na teden, namesto na morje gre lahko se son?it za Savo (sonce, je sonce), na morje gre pa 1x na 5 let, ne rabi najbolj?ega telefona - kupi si pa? reglo za 10 eur, ne rabi najbolj?ga compa in grafi?nih - igrc noben ne rabi v ?ivljenju, za word je pa skoraj vsak comp dober ipd. ipd., tako da tole glede porabe za par deci na 10-20-30let in prihranek je ?isto mimo...in to je dejstvo.
Sem prepri?an da je vsakemu kar nekaj stvar bolj pomembnih stvari v ?ivljenju kot poraba avtomobila. OK sej, pa? je tema, se pove mnenja, in je pa? debata kot debata....samo po ve?ini se gre v neka faking dokazovanja in prepucavanja, skoraj vrat na no? ipd., ra?unice, kar je pa totalno bolano. Konec koncev vsi norijo, debatirajo, koliko pri?parajo....na koncu pa na drugih stvareh spu?ijo 5x ve? denarja.
DC/DC konverter je sigurno pod sede?em - kr verjemi ampak po sliki sode? definitivno ni kriv. ?ak bom zdele mal internet obrnil pa najdem kako slikico na to temo.
a evo sem ?e na?el - ni glih najve?ja ampak za silo bo
Tukaj je skoraj 100% zagorelo v motornem prostoru, ?e bi pod sede?em bi bila notranjost uni?ena, tako je pa pokrov konkretno bolj o?gan kot pa recimo streha.
Hvala Marko za oceno - to sem tudi sam opazil tako, da bi tukaj rekel, da je problem nekje drugje in ne v krmilni enoti, ki naj bi bila pod sovozni?kim sede?em. V bistvu to pomeni slab?o novico saj je verjetno te?ava v samem kondenzatorju, ki se nahaj v motornem prostoru. Variabileni napetostni alternator, ki deluje med 12 in 25V se sicer tudi nahaja tam samo verjetno ni te?ava v tem. DC/DC konverter pa je pod sovozni?kim sede?em ampak kot ka?e ni vzrok po?ara, vsaj po sliki sode?.
Tole bo znal biti ve?ji zalogaj kot ga Mazda prikazuje saj gre za poseben kondenzator, ki kot ka?e je podvr?en segrevanju in posledi?no eksploziji ter gorenju. Menjava tega za bolj sprejemljivo re?itev verjetno ne bo tako hitro na voljo, ker gre za klju?ni element i-eloop sistema. Verjetno bo za?asna re?itev, da se i-eloop izklju?i iz sistema, dokler se ne najde ustrezno re?itev.
Na zdej si pa ti preve? resno zagrabu - tole z delanjem norca je itak mi?ljeno v hecu.
Sej ve? kak?no je moje mnenje. ?e ima? bencinarja, rabljenega je plin zelo zanimiva izbira. ?e pa kupi? nov avto pa ?al ne vsaj dokler ni iz garancije, ker vse preve? je te?av, ki niso nujno s strani plina pa ti osporavajo garancijo, kar je nesprejemljivo.
Druga?e pa je cena goriva na prevo?en kilometer v bistvu enaka pri 2.0 dizlu kot pa pri 2,5 bencinarju s plinom.
Podatki so iz Spritmonitorja, da ne bom pristranski:
Boss, ti si pravi Mr. Poraba, v?asih kar kar mal pretirava?.
Ne ?tekam... iz mene se dela? norca sam pa ima? ne vem kateri avto na plin predelen. Se pravi te ?e krepko zanima kako bo? cenej skos pr?u. Sej mene na?eloma tudi litri in decilitri ne zanimajo ampak samo cena, tako da res en vem v ?em je tvoj point druga?en od mojega. :ne vem:
Ne vem a se motim ampak bolj kot gledam sliko bolj se mi zdi, da je zagorelo nekje v motornem prostoru in ne pod sede?em. Avto je namre? najbolj uni?en spredaj v kabini pa manj, kar je nekako v nasprotju s tem, kje naj bi se nahajal ta pretvornik.
Ampak ravno to, da bolj ko rastejo cene bolj je pomembno, da goriva ?im manj potro?imo oziroma bolj se pozna na kon?nem se?tevku v evrih. Bolj vseeno sicer je, ?e se dela letno malo kilometrov, ?e pa je kilometrina ob?utna so pa tudi razlike ob?utne.
Jebat ga, ?e bi imeli ceno goriva kot v Venezueli bi men tudi gladko malo dol viselo a ga kuri 20 litrov. Tam bi si privo??il nekaj ogromnega s 6 litrsko ma?ino**
Tukaj nekaj oreng ne ?tima in sicer letnik. Zadnje z dizlom 2.0 so se ?e prodajale v za?etku leta 2009 potem pa ne ve? saj jih je zamenjal 2.2 motor.
Tako, da realno je tolje v najbolj?em primeru letnik 2009 v za?etku leta, ?e bolj verjetno pa letnik 2008. Kar pa na koncu pomeni, da je cena ?isto ustrezna.
Men je ?e bolano da se folk ubija med sabo po forumih za fakin 8 deci gor al pa dol....kot da nimajo druzga za po?et...npr. sko? na svojo ?ensko, gre na pivo ipd., cele vojne jebojih. V?asih se je ?lo kdo je ve? bab posexu zdej pa komu manj avto pije
Ne gre za to, da se meri ti?e komu manj porabi - gre zato, da vsak prihranek, kjer ne trpi udobje vo?nje in vozni?ki u?itki je dobrodo?el. Ne govorim o prihrankih za vsako ceno samo, ?e se da zakaj pa ne. Na rok uporabe raznoraznih vozil skozi neko obdobjea je to lahko ogromno denarja.
Recimo ?ist tko za demonstracijo - Po pribli?ni oceni imam za sabo ?e cca tri ?etrt milijona prevo?enih kilometrov in ?e vzamemo ravno tvojih omenjenih 8 deci je to v tem ?asu po dana?njih cenah na u? okoli 9.000?. Je to veliko ali malo za obdobje dobrih 20 let? En manj?i avto samo na razliki v porabi :ne vem: .
"Kakor je meni znano diesel sploh nima 5-stopenjskega menjalnika tako, da ne vem od kod ta informacija. 5-stopenjski menjalnik je le pri bencinarjih."
Vsi dizli do letnika 2005 so imeli pet prestav, razen moje ki sem ji menjal menjalnik
Mata z theBillom prav - ne vem zakaj sem bil kar prepri?an, da je 6 stopenjski menjalnik pa ?e imel sem jo to ziher vreme vpliva al je pa stvar res tako nepomembna.
lahko da se motim , a se mi zdi visoko, moja je bila v ceniku tud 27k pa je bla 22 se mi zdi al 24 sej ne vem ve?.
Pa kilometri - moja baba z swiftom naredi 15k letno - slu?ba, 2x na morje pa 2 x koncert colonie...
Ne razumi narobe avto je lahko tip top ampak preveri km in realno ceno - po moje 17-18k....
videti je pa da ?e sami ni?ajo proti tej ceni....oglas je ?e pod 20k
Ampak kakorkoli ?e ste navalili s temi kilometri ja kolk jih pa lahko ima najve? za ta letnik? 30, 40, 50kkm. Kej ve? ?e dvomim kar se pa vse lepo ?teje pod malo kilometrov in sploh, ?e jih ima toliko je verjetno ve?ino vo?en relacijsko kar tudi pomeni zanemarljivo kilometra?o, ker gre za prakti?no skoraj nov avto.
lahko da se motim , a se mi zdi visoko, moja je bila v ceniku tud 27k pa je bla 22 se mi zdi al 24 sej ne vem ve?.
Ne s tem motorjem in opremo, ki je v oglasih. Klele je cca 8-9 jurjev ceneje kot je bil dejansko nov.
Ja a res ni nobenmu tole logi?no... diesle se v ve?ini kupuje za delanje ve?jega ?tevila kilometrov. Tako v povpre?ju imajo isti letnik diesli vsaj za 50% ve? kilometrov kot bencinarji in logi?no tudi temu primerno ve? napak.
?tos je namre?, da se tudi vse statistike vodijo na letnik in ne na ?tevilo prevo?enih kilometrov, kar je v bistvu v ve?ini primerov ve?ji dejavnik za morebitne okvare kot letnik vozila... obraba materialov zaradi delovanja je namre? mnogo bolj intenziven proces kot pa je to zaradi staranja.
V glavnem hiter pregled pove, da razen pri filtru in sklopki ni bistvenih razlik... ve?ino je pa tako, da je logi?no da je pri dieslih ve? okvar saj gre za kompleksnej?e motorje, ki delajo ve? kilometrov in poleg tega jih je vsaj 80% napram 20% bencinarjev. ?e samo zadnji podatek pove, da za pet napak so po statistiki ?tiri dizelske.
Pregled napak, okvar in vpoklicev
Te?ke okvare
Pri prvih dizelskih motorjih, leta 2006, s filtrom trdih delcev (DPF) prihaja do okvar. Te se ka?ejo kot prekomerno zmanj?anje zmogljivosti motorja med regeneracijo filtra. Regeneracija se preve?krat ponavlja in pri?iga se indikacijska lu?ka. Problem so re?evali s preprogramiranjem elektronike motorja ali z menjavo filtra.
-problem pri dieslih
Pri modelih 2002-2003 prihaja do te?av s sklopkami. Ponavadi je krivec za te?ave dvomasni vztrajnik, prihaja pa tudi do mehanskih te?av s sklopko.
- sklopke odletavajo tako pri dieslih kot pri bencinarjih in najve?krat pred?asno zaradi grobosti uporabnika. Je pa logi?no, da gre pri dieslu za ve?jo verjetnost saj je poleg ve? kilometrov tudi motorni navor bistveno vi?ji in bolj obremenjuje sklopko in vstrajnik.
Druge napake in pomanjkljivosti
Pri nekaterih vozilih letnika 2002 je prihajalo do te?av s hlajenjem motorja zaradi napake na hladilniku motorja.
- tako pri dieslu kot pri bencinarju oziroma pri bencinarju ?e bolj saj gre za ve?ja segrevanja kot pri dieslu
Pri modelih, izdelanih do junija 2005, predvsem pa tistih, izdelanih pred novembrom 2003, prihaja do hrupa iz podvozja, ki je intenzivnej?i po 70.000 prevo?enih kilometrih.
-tako diesel kot bencin
Modeli, izdelani do poletja 2003, trpijo za neprijetnim zvokom servo mehanizma volana, predvsem pri dizlih.
- sicer velja za oba je pa spet veliko odvisno od prevo?enih kilometrih
Nekaj prito?b je zaradi okvare pete prestave pri dizlih. Te?ava se pojavlja pri 136KM dizelskih modelih s 5-stopenjskim menjalnikom, predvsem pri tistih, ki se veliko vozijo v tej prestavi ali pa vle?ejo tovor, kar povzro?i kratko ?ivljensko dobo prestave. Pri kasnej?ih 6-stopenjskih menjalnikih teh te?av ni ve?.
Kakor je meni znano diesel sploh nima 5-stopenjskega menjalnika tako, da ne vem od kod ta informacija. 5-stopenjski menjalnik je le pri bencinarjih.
?arnice v prednjih ?arometih velikokrat pregorijo.
-za oba motorja enako
Napake na karoseriji
Pri 2002-2003 modelih prihaja do vibracij v zunanjih ogledalih.
Pri karavanih in 5-vratnih limuzinah, izdelanih do novembra 2003, prihaja do ?kripanja prtlja?nih vrat med vo?njo in tudi cilindri, ki dr?ijo vrata odprta, so ?ibki.
Rjavenje okoli kolesnih obrob pri ve? kot 4 leta starih vozilih je dokaj pogosto, prav tako pa na robovih vrat in prtlja?nih vrat.
- velja za vse motorje
Napake notranjosti
Hrup v notranjsti, ki nastaja na stiku razli?nih materialov skupaj. Ta prihaja iz armaturne plo??e pri vetrobranskem steklu, iz prednjih sede?ev, vrat in vrat prtlja?nika pri 5-vratnem modelu.
Pri vozilih, izdelanih do julija 2002, prihaja do problema z odpiranjem predal?ka na vrhu sredinskega dela armaturne plo??e.
Modeli 2002 letnika imajo te?ave s prednjimi vzglavniki.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A tolk jim cene padejo ... leto nazaj me je isti letnik kapelce pri?el le dva jurja manj. Naslednji? sam ?e me?ke gledam, ko jebe francoze.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani