Skoči na vsebino
Elektromobilnost
Napisano

Ja, ne bo konec sveta. Sploh če ima EV toplotno črpalko. Plus je to, da ga lahko na 22C (ali karkoli želiš) ogreješ že doma, ko je še na polnilnici in se s toplim avtom odpelješ. Tega pa naši ICE žal ne znajo ...

 

Pa tudi če ga imaš zunaj na parkingu lahko ogrevanje kabine sprožiš preko mobilne aplikacije in te pozimi pričaka odtajan avto, medtem ko vsi ostali praskajo šipe, kolnejo zaledenele kljuke ipd.

 

Hej, elektrika je tudi udobje ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Tudi Mazda MX-30 bo za koga, ki dela kratke relacije kmalu že prišla v poštev. Prihodnje leto se bodo po moje rabljene že dobile za 15 jurjev, kar bo poštena cena.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

To, da lepite sem teste, kako dizel prej prevozi 1500 km pot je za 99,9999% ljudi irelevantno - ker nikoli ne gredo na takšno pot.

Povprečno vozilo v Sloveniji naredi cca. 30 km dnevno. Torej tudi poraba elektrike ni noben bav-bav.

Raje s prsti kažite na tiste, ki imajo toplotne črpalke za ogrevanje domov - tam pa gredo megavati letno ...

 

Saj pravim, zelo zabavno bo brati te prispevke čez deset let, ko vas bo vsaj tretjina vozila EV-je.

 

Vsi, ki imate hiše ali pa vsaj parkirno mesto z možnostjo elektrike, bi lahko že danes zelo enostavno shajali z EV. To, da se boste morali na 500 km poti do morja enkrat ustaviti za eno uro, vas pa tudi ne bo konec. Mislim, saj ste ta vikend eno uro stali v prometu, če ste bili na morju ali pa šli na Štajersko iz zahodnega ali osrednjega dela Slovenije.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Full relevantno, res. ROTFL

 

Koliko ljudi gre na 1.500 km pot? In kako pogosto?

Še na tem avtomobilističnem forumu se komaj najde kak junak, kaj šele med "civilisti".

 

In kako je to relevantno za nas? Primerjati razmere na otoku z našimi? Ni enako. Ne glede polnjenja, niti cen.

Pa primerjati 15 let starega dizla in dve leti star EV?

 

Plus to, da mojster lepo sam pove, da za po mestu in ko 90 % polniš EV doma, je to to - je EV prava izbira. Torej, katero sporočilo si želel, da slišimo? 😃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

Japonci so bile eni pionirjev EV-jev in hibridov pa jih poglejmo zdaj. Sploh ne silijo ne Toyota, ne Nissan, ne Mitsubishi, Honda Suzuki in tudi ne Mazda, da bi bolj resno posegli v EV-market. Zakaj, a mogoče kaj vedo kar ostali ne?

Japonci vedo, da so v težavah.

 

Toyota že 10+ let govori, kako bo naredila oh in sploh baterije, s katerimi bo doseg 1000 km. Pa nič. Samo "paperware".

Vmes je vse stavila na hibride, kar ji dobro uspeva (a niso brez težav), pa malce draži z vodikom (zgolj reklama, preveč težav za resno transformacijo prometa).

 

Nissan s svojimi EV-ji je vsekakor bil zaslužen za njihovo popularizacijo, zdaj pa postaja antireklama. Njihova nonšalantnost in odsotnost termalne nege baterije se jim bo močno maščevala. Baterije se napihujejo, reklamacij ne priznavajo. Prste stran, Nissan se bo sesul kot hiša iz kart.

 

Honda živi v nekem svojem svetu. Naredi luštno, a nišno stvar, ki je vsaj enkrat predraga za masovno rabo. Ampak, hej, niše ponavadi preživijo. Dokazali so, da znajo narediti EV.

 

Mitsubishi je probal z MIEV, ga celo "prodal" PSA, a ker ni bilo velikih prodajnih številk, ni bilo denarja za nadaljnji razvoj. In so se vrgli v PHEV, kateri tudi ni neki biser.

 

In potem je še tu naša draga Mazda. Drzen poskus z MX-30, ki pa od uporabnika zahteva preveč kompromisov. Prodajne številke niso dosegle pričakovanj.

Sam bi si zelo želel naslednika pa tudi Mazdo 2 in 3 ter MX-5 bi lahko elektrificirali. Ampak se bojim, da jih ne bodo ...

 

Tako da - kar se mene tiče, nisem ravno optimističen glede prihodnosti japonskih EV.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Nič nisem osebno prizadet, le ne maram pljuvanja po EV-jih kar povprek.

 

Kar pišeš, drži. Težja popravila so dražja, sploh če je poškodovana baterija, posledično tudi zavarovanja.

Ampak pri normalni uporabi vozila in scenariju, da to življenjsko dobo preživi brez nezgod, pa je vzdrževanja bistveno manj in je pod črto cenejše.

 

Mnogi med vami se sploh ne zavedate, na kakšnih ekonomsko tempiranih bombah se danes ljudje vozijo. To so predvsem razni hibridi ter turbo dizel in bencin mlinčki. Ketne pokajo, menjalniki se kvarijo, hibridne baterije crkujejo, EGR, DPF - vse to so draga popravila v ICE svetu.

 

Enkrat sem že napisal, pa se bom ponovil: čez 5 do 10 let boste ob nakupu rabljenega vozila raje izbrali EV kot pa ICE, saj bo "bolj varna izbira".

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Jah, kako "plastično" naj vam še povem.

 

Karoserijski deli in luči ter radarji so zelo verjetno za Hyundai Sonato (pogost rent-a-car avto v ZDA) cenejši kot za Teslo 3 ali S ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Ja, lahko bi tudi Teslo dal popravljat kam drugam. Pač h kleparju na kleparska popravila.

 

Še enkrat - če bi prebrali izvirnik - gre članek o tem, da so stroški popravil za rent-a-car višji.

 

Za kakšna popravila gre? Tipične rent-a-car poškodbe - odbijači, luči, platišča, pleh ... Pa še ti novi avti imajo v nosu kak radar, kar tudi ni poceni za menjavo. Original stvari so drage.

Nekaj o "draginji" elektromobilnosti v EU:

WWW.AVTOMOBILIZEM.COM

Povprečna cena električnega vozila kitajskega proizvajalca je več kot polovico nižja kot povprečna cena električnega vozila, ki ga izdeluje...

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 27 minutami je skritikrt napisal:

Ne me "hebat"...🧐....kdo bi si mislil-predragi za vzdrževanje😂🤣 

 

 

 

Boste morali pa vsi skupaj malce bolj natančno prebrati stvari. Tukaj imate izvirnik:

WWW.BLOOMBERG.COM

 

Niso "predragi za vzdrževanje", temveč so "popravila poškodovanih vozil nadpovprečno draga".

Kar je logično, saj je veliko aluminija, poleg tega rent-a-car podjetja poškodovana vozila popravljajo na uradnih Tesla servisih, ki seveda niso poceni (kot ni noben uradni servis).

 

Ampak važno, da možakar nabija vaše klike in prodaja oglase ... 😃

 

To, koliko je "EV-hejterjev" na tem svetu, ki se z EV še sploh peljali niso/niste, mi daje misliti. Mogoče bi moral tudi sam imeti "pro-EV vlog", saj bi mi že z vašim pritoževanjem in negodovanjem med komentarji generirali lep promet ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 2 vs. Toyota Yaris
Napisano

Ma, baterije v teh Toyota hibridih so ponavadi fuč med 100.000 in 150.000 km (odvisno kako pogosto je priganjan in stoji na vročem soncu), samo avto tega takrat ne javi. Dobra stvar je, da ne gorijo in da so popravljive.

 

Kako veš, da je baterija fuč? Poraba znatno naraste (ker ni toliko pomoči elektrike). Kako je s prepričevanjem prodajalca/uvoznika, da baterija ni več okej, če avto ne pokaže napake, pa ne bi vedel. Verjetno je bolj podobno boju z mlini na veter.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

Tole pa zna bit en od Avant2GO -ovih avtov za carsharing. Oni imajo namreč polnilnico v garaži pod kongresnim.

 

Ampak smešno a ne, eni se še kar trudijo razlagat, da električarji manjkrat zagorijo kot ostali pa se ne spomnim v lajfu, kdaj je gorelo v garaži kongresca.

 

Zagorel je električni golf voziček, ki ga uporabljajo za zastonj prevoze po Centru, tako imenovani Kavalirček.

Je pa bolje napisati električno vozilo, kar tudi je, saj se tako lažje manipulira

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 2 vs. Toyota Yaris
Napisano

Jaz sem tak CH-R vozil samo po mestu, tako da glede tega težko rečem.

Sem pa vozil tudi Corollo s tem motorjem in se kar pošteno premakne (jih imajo tudi policaji ...). Poraba okoli 5-5,5 mešane vožnje, če bo več hitre AC pa 6.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup avta iz tujine
Napisano

Jah, naj ti ga da na dvigalo pa sname plastiko in poslika od spodaj (če ga ne bo prej obrisal). Če ga bo pa hitro/slabo obrisal, se bo pa itak videlo, da je mastno (ali sveže brisano).

 

Pol imaš pa še tale seznam:

 

Owners of OM651 engines commonly report problems with different coolant leaks. One of the more common ones, even at low mileage, is a coolant leak at the O-ring sealed pipe junction that is located at the bottom of the diesel fuel filter.

 

Other standard coolant leak locations you should be aware of include:

  • Heater matrix
  • Water pump housing
  • Thermostat housing
  • Pipes and fittings around the fuel filter
  • Plastic elbow on the pipe that leads to the heater
  • EGR valve seals
  • Radiator

If you own or plan on buying a used car with the OM651 diesel engine make sure you check for any leaks on the floor where the car is standing. You should also check the coolant level and monitor it regularly if you decide to buy the car. If you Google “OM651 coolant leak” you can have fun for hours.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup avta iz tujine
Napisano

@mazdaman:

Sicer se ne spoznam kaj dosti na MB, a že parminutno Googlanje mi nažene strah v kosti zaradi motorja ... Puščanje olja, odpovedi turbine, oljne črpalke, AdBlue težave. Tale OM651 res ni nek biser.

 

Drugače pa zgleda lepo ohranjen in tudi prodajalec ok.

 

Samo da se v Nemčijo zapelješ snet plastiko pod motorjem in pogledat, koliko je masten, je pa tudi sranje ...

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je Matick napisal:

Meni osebno ni normalno da avto ne zdrži od enega servisa do drugega.

Saj pravim, ne vemo, koliko je bilo olja natočenega, če avtor teme ni tega delal sam, niti pogledal za mehanikom.

 

Imaš tudi mehanika, ki najprej nalije 4 litre, zalaufa mašino, pol pa pozabi natočiti še zadnji liter ...

 

Najboljša novica pri vsem tem je pa res to, da ima avto senzor in opozori voznika na prenizek nivo olja. V tem primeru pač takoj ustaviš in doliješ olje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Vprašanje je tudi, koliko olja so na servisu dolili. Če je bil npr. do polovice na šipki ali manj, je čisto možno, da se je prižgala lučka.

Zdaj ni več navade, da se kontrolira nivo olja, kot včasih, ko smo to delali pred vsako daljšo potjo ali pa vsaj enkrat na mesec - pa ne bi škodilo.

 

Pač dolij pol litra, pol litra vozi pa s seboj v prtljažniku, če se ti še kdaj ponovi ta scenarij.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Jaz bom šel tankat jutri oziroma v sredo. Ne bo gužve. 😃

Za tisti evro in pol me ne bo konec.

 

Bi bilo pa bolj fino imeti EV, tam je praktično fiksna cena oziroma celo leto veš, pri čem si. 😃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
pred 3 urami je godlike napisal:

Super.

Baterijo lahko enačimo za tank za bencin.

So pa 4x elektromotorji šli. Torej 4x menjana mašina.

 

Evo prevedeno v ICE svet.

Skoraj.

 

Prvi - torej original - e-motor je zdržal 800.000 km, ostali, ki so bili "obnovljeni", torej refurbished, pa le še po cca. 250.000 km vsak.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Evo vam novih cen:

 

V torek bodo regulirane cene bencina višje za 3,7 centa, dizla za 6,4 centa in kurilnega olja za 6,8 centa. 

 

Od 26. septembra do vključno ponedeljka, 9. oktobra, bo cena 95-oktanskega bencina znašala 1,588 evra na liter, liter dizelskega goriva bo stal 1,664 evra, liter kurilnega olja pa 1,249 evra. Za petdesetlitrski tank bencina boste tako od jutri odšteli 79,4 evra, za petdesetlitrski tank dizla pa 83,2 evra. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.