Ma sej s to porabo najbolj želi upravičiti svoj nakup @Alex , ostali pa se verjetno glih s tem ne ukvarjajo preveč.
Zame razlika med 6l in 7l porabe pomeni pri 20k prevoženih letno 300eur, nekej je, si pa s tem ne bi glih bajte postavil.
Saj tudi jaz ne gledam samo porabe.
Cx 30 mi je všeč, ker se lepše pelje kot Mazda 6, je bolj komot, bolj pregledna in bolje zatesnena proti hrupu koles na avtocesti. Bolj ko greš hitro z njo, bolj je tiha. Da ne govorimo o motorju, ki ko se ogreje, ga sploh ne slišiš na mestu. Marsikdo me vpraša, če je električen.
Skratka, avto in pol. Bi bil pa še boljši, če bi ", pomotoma" vgradili kak turbo vanj, da bi imel krepko preko 200 konjičkov. Takrat bi bil popoln.
Pozabljaš na najbolj pomemben faktor poleg količnika upora to pa je prečni presek, ki je pri SUV-ih kar precej večji.
Formula je namreč
in dejansko v primerjavi sta pomembni le cv kot koeficient upora in S kot presek telesa. To zmnožiš med sabo in je razlike kar nekaj.
Aja pa Mazda 6 limo ima le 0,26 količnika, karavan pa žal relativno slabih 0,28 pa ne toliko zaradi sank ampak bolj zaradi odsekanega zadka. Recimo SUV CX-5, ki je na isti platformi s še bolj obupnim zadkom kot šestka ima katastrofalnih 0,33 pomnoženo še z večjim prečnim presekom.... do the math
Če navajaš omenjeno potem ta EV jedva, da je starejši od dveh let. Pri takem težav sploh ne bi še smelo biti in je logično, da slabih izkušenj še ni vsaj kar se tiče vzdržljivosti avtomobila. Drugo vprašanje pa je ali je tako počenjanje stroškovno smiselno. Padci cen rabljenih so veliki.
Ampak kakorkoli... tvoj kolega se s takim početjem ne bo soočal s težavami, ki jih povzroča daljše lastništvo bo pa seveda za ta "luksuz" plačeval kar veliko ceno.
A ni enako z mazdami in dizelskimi motorji? Baje, da je z njimi en kup težav in ko jo prodajaš, jo moraš skoraj šenkati. Tako, da ni neke razlike.
Tudi nova cx60 stane preko 50 K€, kar je občutno preveč in je tam-tam z kakim dobrim EV. Po treh letih ko boš prodal za 30 K€.
Ne bom odgovarjal a je to propaganda, ampak poglej kdo je naročil in saj veš raziskave se da naredit po želji naročnika. Bolj je treba gledat realne podatke, zakaj prodaja EV-jev ne steče oziroma se marsikje celo zmanjšuje. Če bi bilo zadovoljstvo res 92% bi morale biti prodajne številke EVjev veliko bolj ugodne.
Je pa res tako, kot pravi @NevLado, največ EV-jev se je prodalo v zadnjih 4-5 letih in v veliki večini so še v rokah prvih lastnikov. Ko bo treba to spravit v prodajo in ko bodo ugotovili, da je padec cene rabljenega precej strahovit in da bodo morali dodati še veliko za novega bo marsikoga zabolela glava. Ker so več ali manj to novi avti, nekih strašnih popravil sploh še ne bi smelo biti zato veliko lastnikov EV-jev, ki so vsajmalo premislili pred nakupom bi morali biti še zadovoljni. Kaj pa po 10 letih? EV-ji so točno tisto kar v agendi "trajnostnega" ne sme biti.
Trajnostno pomeni, da ni panike imeti stvar tudi 20 let z relativno nizkimi stroški popravil. Glede na spremembe v razvoju, za EV-ja čez 10 let ne boš mogel dobiti rezervne baterije, četudi bi bil pripravljen jo kupit. Za ICE danes še vedno dobiš rezervni del za skoraj vsak avto iz leta 2004.
Resno vprašanje... kolk vas je pripravljeno dat za EV-ja 50k€ in po 10 letih imet EV-ja s prodajno ceno blizu 0€?
Tega, ki kupi EV ne bo bolela glava, ko bo prodajal svojega starega. Ker ga ni niti, ko je drago plačeval novega.
Pač tisti, ki je zadovoljen z EV (in teh ni malo) bo dodal razliko do novega.
Če bi imel sam hišo z sončno elektrarno bi takoj kupil EV. Vožnja z njimi je super.
Brezveze. Jaz sem se enkrat za spremembo peljal s tokom ostalih prometnih udeležencev, no parkrat sem se pregrešil pa jih ene 15 prehitel. Samo potem sem videl, da jih ne bo zmanjkalo, ker jih je še 30 pred mano. Epilog: poraba 6,0 ...
SkyActiv X nikoli ne upraviči toliko višje cene v primerjavi s SkyActiv G. Nikoli.
Sploh če bodo pogruntali, da se mogoče G140 enostavno odpre na G194, potem pa ne bodo prodali skoraj nobenega SkyActiv X več. 😃
Ha, ha, saj ni še prvi april.😄
Ta revščina je le nadomestilo za 120 in 150 konjske ta stare motorje. Nikakor pa ne za najbolje prodajane x186. Ljudje ne bodo kupovali požrešnih 2.5 motorjev. Ja, bi jih, če bi imeli od 250 konjev pa gor. Da bi imeli športne avtomobile.
Nikakor pa ne, da jim da vem ubogih 140 žrebičkov. Toliko ponudijo tudi 1.0 motorji.
Včasih je na Audijih pisalo 4.0 XYZ in je bila 4.0 mašina. Kar tukaj več ne verjamem.
Isto je BMW začel glumit.
Včasih je 328 šla, da te je sleklo, ker je bila 2.8 mašina....
Ma audiji imajo kar neki oznake, da izgledajo bol kul. Jaz sem mislil, da ima kako hudo mašino noter, na koncu pa je to 2.0 turbo benzinar, mild hybrid, 201 konjiček. Vseeno kar gre to.
pred 6 urami je Boss napisal:
Ne verjamem, ker so v Italiji zeko povečali kazni. Dvomim, da sta se podila čez omejitve v strahu, da bodo pol carabinieri al pa poliziotti imeli preveč dela s pisanjem kazni.
Hitro voziš tam, kjer veš, da lahko. Kot pri nas, ko veš, kje so radarji.
Ja, skoraj deset, če še malo zaokrožimo navzgor ali pa 8,če smo bolj natančni.... 🤔
Je čisto dovolj za tak avto in je nadpovprečna. Večina avtov je nekje med 8 in 11 za ta razred.
Mislim pa, da nihče pri vsakodnevni vožnji tako ne vozi... Je še pa tudi kaj drugega pomembno pri vožnj
Vsak kupi kar mu paše a ne.... 🤗😉
Res je. S tem motorjem sem na poti do smučišča z lahkoto držal ritem vožnje z Audijem benzinarjem 4.0 tsi ki je bila kar krepko preko omejitev. S tem, da smo pogledali na koncu in je bila njegova poraba 7,9/100,pri mojem pa
Zdaj vidim, zakaj me Cx30 ni navdušila s svojim pospeševanjem (sem dejansko več pričakoval od 186 teličkov). Skoraj 9 sekund do 100 glih ni nekaj fascinantno poskočno, heh
Ko je govora o naših spletnih straneh so nekateri še ta luno. Ravno pred desetimi dnevi sem nekaj naročil v eni izmed naših spletnih trgovin. In čakam, in čakam in nič. Čez pet dni jim pišem in oni mrtvo hladno odgovorijo, da izdelka trenutno ni na zalogi, da pride šele po novem letu. Seveda, sem naročilo nemudoma storniral.Po po drugi strani pa sem prejšnji teden naročil nekaj v Nemčiji, popoldan, drugi dan ob 13. uri sem unel paket doma. Nikoli nisem čakal več kot dva dni. Tako, da razen na kakem Extreme vital ne naročam nič pri nas.
Ja kaj zdej spet ni OK, pa sej čez Taubija udriham. Tud z besedo gologlavega ne omenjam pa spet ni OK. Kdaj hudiča boste eni zadovoljni?
Kle maš pa čist prav, če bi 1 cent prišparal bi mel na koncu leta za pol kile medu, kar pa ni za odmet. Če prišparam dva centa bo že za kilco, al pa celo šteko 12 l mleka si lahko privoščim, ker se je drugač ne bi mogel.
Če pa je deset centov je pa že cela fasunga za en teden. Pol jih moram samo še 51 plačat, da pridem skozi leto
Ja splača se sekirat za cente in iz kože skakat. Če ne trenutno pa vsaj na zalogo. Pomaga.... pa aja, Golob je kriv. Sej še smem to napisat al bo kdo užaljen, ker nisem Janšarija omenil.
Ah, če bi bil samo za dvig cen goriva kriv. Potem bi ga še nekako prebavljali. 😉
Ta filozofija 2.5 motor in 140km mi še vedno ne gre v glavo, in "iščem" počasi nekaj kandidatov za nov/novejši avto, ampak mi ta kombinacija zagotovo ni v izboru, meni osebno pri CX-30 je edino X186 motor, ki je na papirju kjer je nek seznam :).... (to mi je podobno tisti ameriški filozofiji, velik motor z veliko kubaturo...ampak ok tam je bilo ponavadi tudi veliko konjenice :)).
To pony konjenico so priredili za nižjo porabo. In ni nadomestek za X 186 motor, kot nekateri zmotno mislijo, ampak za stare 2.0 - za 120 in 150 .Se pa da verjetno odpret na "normalnega" dinozavra.
P. S. Gospodična še ni pripeljala nazaj cx30 s tem motorjem. Baje, da je bila službeno odsotna pa ga še ni izprobala.
Sin je naredil testno vožnjo s CX-30 G140 MT. Pravi da je bolj udoben, manj športen kot Mazda 3, odzivnost pa podobna kot pri Mazdi 3 G120. Splošen vtis zelo pozitiven. Zmotilo ga je samo piskanje ob prekoračitvah hitrosti.
Danes me je Gelipter poklical, da je ena gospodična ptišla v mazda salon v KP, dala keš na mizo in se odpeljala z edino cx 30 z novim dinozavrom. Brez da bi gasploh preizkusila voziti.
Sedaj z Gelipterjem čakava, da ga čez kak dan pripelje in ga vrne v salon. Potem bova lahko šla na testno vožnjo. 😊
Sprašujem pa se, zakaj nam je tako težko enako vprašanje nasloviti na servis?
Gre za našo pravico in njihovo dolžnost - da smo informirani o cenah! Verjetno zaradi izkušenj z njihovim odnosom do strank, kot da nekaj skrivajo ... Smo tudi sami krivi, da je tako. Zato zahtevajmo informacije od njih, da se navadijo.
II. poglavje
OZNAČEVANJE CEN IN BLAGA
14. člen
(navajanje in upoštevanje cen)
(1) Podjetje za blago, storitev ali digitalno vsebino, ki jo ponuja potrošniku, vidno označi ceno, ki vključuje davek na dodano vrednost, če je podjetje zavezanec za davek na dodano vrednost.
(2) Cena blaga, storitve ali digitalne vsebine je označena v eurih.
(3) Podjetje upošteva označeno ceno.
...
III. poglavje
INFORMIRANJE POTROŠNIKOV
18. člen
(predhodne informacije)
(1) Podjetje mora potrošniku pred sklenitvijo pogodbe oziroma preden potrošnika zavezuje ponudba na jasen in razumljiv način zagotoviti naslednje informacije, če niso jasne že iz okoliščin:
1. glavne značilnosti blaga,storitve ali digitalne vsebine v obsegu, ki ustreza nosilcu podatkov in blagu, storitvi ali digitalni vsebini;
2. firmo, naslov sedeža podjetja in telefonsko številko podjetja, kadar je ta na voljo;
3. končno ceno blaga, storitve ali digitalne vsebine, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga, storitve ali digitalne vsebine ni mogoče izračunati vnaprej;
4. informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati;
5. plačilne pogoje ter pogoje dostave blaga in izvedbe storitve oziroma dobave digitalne vsebine, rok dostave blaga in izvedbe storitve oziroma dobave digitalne vsebine, kadar je to potrebno;
...
Če se vgrajeno blago za opravljeno storitev obračuna posebej, mora biti potrošniku na razpolago cenik vgrajenega blaga.
Verjetno zato, ker si z njimi nimaš kaj pomagati. Potem pa, ko prideš po avto po opravljenem rednem servisu, najprej zagledaš umazan avto in potem te zadane kap, ko ti mrtvo hladno
Ima kdo izkušnje s čim podobnim? Tele gume mislim, da bi ble kar dobre za mene, razen, če ima kdo kej preveč negativnega za povedat. Cena se giblje nekje cca 170 eur po komadu, kar mi je ok.
Hankook Winter i*cept evo3 W330 je bila večkrat testirana v avtoklubih (AUTOBILD 2024, AUTOBILD 2024, ...) - v naši temeljiti analizi smo povzeli rezultate, jih združili z mnenji strank in jih postavili v kontekst -...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Saj tudi jaz ne gledam samo porabe.
Cx 30 mi je všeč, ker se lepše pelje kot Mazda 6, je bolj komot, bolj pregledna in bolje zatesnena proti hrupu koles na avtocesti. Bolj ko greš hitro z njo, bolj je tiha. Da ne govorimo o motorju, ki ko se ogreje, ga sploh ne slišiš na mestu. Marsikdo me vpraša, če je električen.
Skratka, avto in pol. Bi bil pa še boljši, če bi ", pomotoma" vgradili kak turbo vanj, da bi imel krepko preko 200 konjičkov. Takrat bi bil popoln.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani