Eno vprašanje za domače vulkanizerje. Ko doma menjate gume, dvigujete avto ob vsakem kolesu posebej ali dvignete toliko, da lahko menjate obe kolesi na vsaki strani?
Jaz dvigujem na mestu za dvigalko ob prvi osi in dvignem celo stran avta, zamenjam obe kolesi in potem še enako na drugi strani.
Jaz podobno. Razlika edino, da dvignem avto komplet prvi konc (npr. saaba) na sprednjem mostu (kjer je mesto za dvigalko tudi). Zadaj pa ima tudi mesto za dvignit.
Neke normalne gume, za normalen denar. Nekih športnih ekstremov ne rabim, prav tako ne bi imel goodride kitajskih. Ni mi pa problem 10€ več, če je guma boljša.
Gre za edino stvar, ki avto drži na cesti Ponavadi sem pogledal top 3 review-e in kupil eno izmed teh.
Edit: Tudi ne delam toliko kilometrov letno, da bi se ukvarjal s pretirano obrabo gume... Bo prej guma trda predno jo bom zvozil.
Tudi jaz imam trojkico in bo tole verjetno skrajni čas za menjavo, čeprav po profilu bi še mogoče šlo... Sem kupila rabljeno M3 lani in sem takšne že dobila v last.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz podobno. Razlika edino, da dvignem avto komplet prvi konc (npr. saaba) na sprednjem mostu (kjer je mesto za dvigalko tudi). Zadaj pa ima tudi mesto za dvignit.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani