No, pa sem še jaz danes menjal gume in komplet opral M3, stare felge z gumami in pa tudi nove originalne, ki so bile precej črne in sploh ni šla umazanija dol z vapom. Jah, banex, cotka in pa na roke drgnit.
Sem pa opazil, da sta precej bogi dve gumi, Nexen N'fera SU4. Imajo DOT 2720. Če jih primerjam s starejšimi zimskimi Michelin Alpin PA4 ki imajo DOT 3819, ki so kot nove...
Povejte, jih je potrebno menjati? Sedaj sem jih dal na zadnji dve kolesi, pa bi jih najraje menjal po koncu sezone - kar vse 4 skupaj.
Ali pa bi bilo bolje da bi jih kar čimprej? Lani so bile na sprednjih kolesih in kot vidite, res pobira robove - praktično jih ni več na notranji strani gume.
Glede teh Mazdinih konjskih posodobitev imam svoje mnenje. Bencinska Mazda626 2.0 s 115 konji je pred 25-timi leti vlekla ravno tako dobro, kot sedanja bencinska Mazda 6 2.0 s 165 konji.
Samo, če daš na 626 komplet izpuh od nove šestice, bo pa kot yugo 55...
Ok, lahko bi bilo več teh kurnikov (enoprostorcev), a dejstvo je, da ni več toliko povpraševanja po njih. Zato tidi ne ponudbe
Proizvajalci opuščajo programe, ki ne gredo več v promet. Z njimi imajo same izgube.
Spet žališ... Zdaj lastnike enoprostorcev. Če si že ti ne moreš privoščiti drug avto kot suv ali karavan, želja ti je mx5, si drugi tudi lahko limuzine in HB avte. Pa karavana tudi.
Vsi avti iz uvoza imajo magične km. Tudi po 200 000 nazaj zvrtenih. Službena mazda 6 letnik 09 se prodaja s 436000 km. Imel bi jo, samo prodal nikoli več.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zadaj
Povezava za deljenje
Deli na druge strani