Skoči na vsebino
Gume
Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Te Fulda so pa res na kitajski ravni.... 🥴

Fuldo so mi prodali v 80-ih kot neko premijsko znamko. 😄

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Moj je prav lepo dišal po NOVEM (ne smrdel po zažganem), ko je bil še nov. 🤗😉

Pač PREMIUM X186.... :nevem:

Mislim, da je ta problem samo pri dinotu. Pri premium x186 lepo diši po novem. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 2 urama je etcho napisal:

Boš rekel, da še nikoli nisi vozil Trayal? Po 5 letih isti profil.

Ne. Že na yugotu sem imel Pirelli. Nato michelin. Aja, najslabše gume ever so bile Fulda. Po pol leta sem jih dal dol z avta. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 1 uro je sportman333 napisal:

to je čiso normalna cena 👍, lahko bi pa vzel neke iz druge linije in privarčeval po gumi kakih 25€ in v celoti mogoče celih 100€ za naslednja 4.leta :) pa ne bi vedel kaj imaš.....

Pri meni ne gredo na avto  gume iz druge linije. Ko se zrabijo, kupim nove. 

Imel sem samo enkrat nexen na stari 6-ki, pa še to samo dva meseca, ker sem jo prodal. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 36 minutami je etcho napisal:

Čez 10 let, ko bo za kupit samo elektrika, bomo vsi vozili Dinote. 😉

Jaz ne. Dobro, x186 ne bo nikoli.Dino. Takrat raje električnega. 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)

IMG_20250320_175009.jpg

IMG_20250320_175455.jpg

1000008085-01.jpeg

Pravkar sem dobil sveže pečene Conti, letnik 1 teden 2025, made in France, XL varianta (trše bočnice) 

Vir informacij za Janez007 :

Alex-ob telefon. 😉

pred 4 urami je Mraušk Mčk napisal:

Ne vem kako kdo izklaplja ABS ampak jaz ga ne morem. 

 

Zdaj pa jaz prav ničesar več ne razumem. Do sedaj sem bil prepričan, da je ABS asistenčni pripomoček ki pomaga pri zaustavljanju, ne za speljevanje. 

 

Ne, ne morem izklopit ABS-a.

ASR - preprečevanje zdrsa pogonskih koles - se pa ne spomnim kdaj sem ga nazadnje izklopil - pri 4WD je opazno manj potrebe po izklopu. 

 

Različne znamke imajo pri svojih avtih asistenčne sisteme različno naštelane. Pri nekaterih avtih so baje annoying tečni. Take se splača izklapljat.

 

V mojem avtu ESC - elektronski nadzor stabilnosti še vedno dopušča driftanje - v snegu v zavoju zahodim gas, pa mi zadnji konec glih prav odnese ven. Dokler bo tako ne izklapljam ničesar. 

 

 

Tudi sam spoznavam na tem forumu kar nekaj novih "trikov" za vožnjo v snegu, blatu, po mokrem, na suhi cesti. Cela znanost. 😊

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Sem si raketo malo drugače predstavljal .... raketa s starimi zimskimi gumami na primorskem razbeljenem asfaltu ... ruska ruleta, ne raketa 😃

A greva en giro, jaz z raketo na izrabljenih zimskih, ti na tvojih "novih" zimskih  z dinotom od Ljubljane do Kopra in nazaj. Kdor pride zadnji plača kosilo in pijačo

😊

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6
Napisano
pred 3 urami je Milkožer napisal:

Hvala. Ker sem nov na forumu bi vprašal, Pelko je mehanik?

Ha, ha, dobra. 👍

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 4 urami je jures napisal:

Alex kot sem rekel ti si fenomen. Ce je 10cm na cesti to ni sneg, toliko ga imamo tud v mestu preden pride plug... 10cm za suv ali navaden avto ni nic.

 

To je kot pred bajto ko gres z avtom pluziti...

20240119_110157.jpg

20240119_121938.jpg

Kar se tice poligona je popolnoma res. Idealen asfalt, pripravljen si na bremzanje itd itd.

 

Moj motor se na poligonu ustavi pri 100 na uro vsaj 10-15m prej kot drugje (z absom :) )

 

V Maroku sem 14 dni vozil z izklopljenim tako tcs kot abs (!), tako na asfaltu, pesku kot puscavi. Zakaj, moja stvar iz izkusenj, ne bi spet sel v kokica debate

To ni nič. Pri nas na obali je pozimi toliko slane. 😉

pred 2 urama je Janez007 napisal:

 

Res je ...

 

WWW.RTVSLO.SI

Po temeljitejšem pregledu sadovnjakov so strokovnjaki Kmetijsko-gozdarskega zavoda Nova Gorica ugotovili, da je Primorsko prizadela huda pozeba. Ocenjujejo, da bo med deset in sto odstotki manj sadja...

 

Ha, zjutraj je res malo bolj hladno, ko grem domov iz službe je pa v avtu ki je na soncu 30°C. Sicer pa imam še eno raketo, ki sliši na ime diesel-power. Na njej ne bom še zamenjal zimskih, jih bom skuril do konca. Tako, da je to situacija win-win. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano
pred 14 minutami je Boss napisal:

Jaz ves čas, saj ga mam na voljo že pri 2700 obratih :nevem: Vsako vključevanje na AC je poln navor.

Točno to je to ,kar naredi navor.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
Pravkar je Mraušk Mčk napisal:

ESP, TCS, ABS, ASR, ESC, XDS....

 

Edina tipka ki kaj izklaplja pri mojem avtu je tipka za izklop ASR - preprečevanje zdrsa pogonskih koles. Le ta omeji tudi delovanje ESC - elektronski nadzor stabilnosti.

 

Izklopa ABS-a nimam. Izklop ABS-a je smiseln samo v primeru globokega snega ali mehkega peska ko blokirana kolesa pred seboj rinejo kajlo materjala, ki poveča trenje - krajša zavorna pot. V vseh ostalih primerih podlag blokirana kolesa podaljšajo zavorno pot. Izklop tudi ne pomaga pa k izboljšanju vodljivosti ampak ravno obratno. 

Končno en pameten odgovor. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je jures napisal:

Alex ti si fenomen, pri tebi se svet vrti drugace :) :)

Tud jaz sem ze v snegu z motorjem sel preko dolomitev po asfaltu brez problema. Prelazi so soljeni, spucani...ce pada sneg se ne pomen da vozis po snegu

 

Pridi na nas klancek pa pozimi preden ga kmet zorje spelji na glavno....sem pisal lani da sem sosedo vlekel ven karoq 4x4 pa je zlezla postrani s ceste glih zato ker se ni mogla prenakniti sntcs nikamor

 

To je osnova zimske voznje drugace tcs vedno mece ven gas.

Yota ma gumb Trial ki v bistvu vse to priredi za voznika (tud manj obcutljiv gas) kadar gres na pesek, off ali sneg

A si ti kdaj šel čez prelaz, ko je snežilo? Dokler ga ni na cesti vsaj 10 cm ni nikogar blizu. Nato prelaz zaprejo.Šele pozneje ga spucajo. Tako, da ne tii meni, da je vedno asfalt. Tam čez hodim od leta 86 vsako leto. 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 7 urami je jures napisal:

Dokazano: ABS zmanjsa zavorno samo v enem primeru - na ravnem zaviranju na suhi cesti (mocno zmanjsa), ker je takrat trenje med gumo in cesto vecje od trenja med 'drsenjem' blokirane gume

 

V vseh ostalih primerih pa jo podaljsa. Na ledu, pesku, snegu, mokri cesti, kot tudi na suhi v primeru krmarjenja med zaviranjem, saj se trenje zmanjsa med gumo in cesto med krmarjenje.

 

Mas ogromno teh testov.

 

V snegu pravilom ne izklopis samo abs ampak tud tcs, ce hoces kam priti

V snegu še nikoli nič nisem izklopil, pa sem brez težav prišel v snegu preko vseh prelazov v Dolomitih. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano
Pravkar je FuManchu napisal:

Možakar je pomotoma dodal številko ena spredaj...

Res je. Tip ta avto  prodaja kot, da je nov. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano
pred 1 uro je Carot napisal:

Alex tebe pa res ne razumem. Do sedaj je bil tvoj x186 najboljši motor, kar je možno, zadnje čase pa si bistveno spremenil svoje mnenje. 

Nisem. Še naprej trdim, da je x186 znatno boljši motor kot dino, da pa ne en ne drugi niso nek presežek, kar se tiče same vožnje po razgibanem terenu. Obema manjka turbina, da bi bila vožnja v klance bolj tekoča brez menjavanja. Mogoče je to zaradi tega, ker vsakokrat, ko se vsedem iz dizelce v atmosferca, mi manjka navor. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano
pred 2 minutama je Boki-koki napisal:

Janez hvala ti, vedno vozim mazdo seveda samo bencinarja,sedaj imam mazdo 6 2016 limuzino prevozenih 160.000 in mislim da je cas malo za spremembo, mulca sta ze velika, tako da ne potrbujem velikega avta vec.

zelo dobro si mi opisal oba motorja, tako da mislim da se bom odlocil za 2.5 140

 

Karkoli vzameš od mazdinih benzinarjev ne bo optimalno. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano
Pred eno uro je etcho napisal:

V ameriki, če nočeš, da ti ukradejo avto, ga kupiš z ročnim menjalnikom.😁

V Evropi pa Teslo. Ga ne rabiš niti zaklepat.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 32 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Kaj se zdaj nekaj ven vlečeš. Kot večina nas si ziher volil za vstop Slo v EU. 

 

Prijatelji iz Anglije so vedeli povedat vic o deželici, ki si je stoletja prizadevala za svojo samostojnost. In, ko jo je končno dosegla, ni vedela kaj bi z njo...

Prijateljem iz Anglije je že nekaj časa žal, da so izstopili iz te "gnile" Evrope. 

Če bi bil referendum sedaj se to ne bi več zgodilo. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano
pred 24 minutami je Tilen5 napisal:

Kupi AT da se boš peljal kot gospod :D

Jaz še že vozim kot gospod. Z AT menjalnikom me pa vozi avto in ne jaz njega. V Ameriki dajo celo bogastvo, da si kupijo avto z ročnim menjalnikom. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano
pred 4 urami je Janez007 napisal:

Oba Mazdina bencinska motorja naj bi bila zelo zanesljiva. O G140, ki je v osnovi "zablokiran" Mazdin 2.5 G194 atmosferc, je bilo napisanega veliko dobrega. Tudi tehnološko novejši in bolj kompleksen X motor je sedaj v uporabi brez posebnih težav že dobrih 5 let.

 

Odločitev je zato popolnoma subjektivna, kot pri izbiri žensk (enim so všeč plavolaske, drugim rjavolaske 😃).

 

Če bi danes kupoval jaz, bi zelo verjetno kupil G140 AT, ... še pred letom sigurno MT, zakaj?

 

- Mazdin 2.5 motor je preizkušen, vrti se s cca 500 nižjimi obrati kot 2.0 motor - je posledično tišji

- 2.5 motor ima v nizkih obratih (ki jih rabiš najpogosteje pri pospeševanju) precej višji navor od X186

- 2.5 motor je bolj enostaven kot X186 motor, večja poraba se kompenzira z višjimi stroški in ceno avtomobila pri X motorju ... pri 200.000 km si finančno približno na enakem

- radarski tempomat v kombinaciji z MT ni zelo uporaben (če je v opremi)

- če je veliko vožnje v kolonah, po mestu, itd ... AT voznika zelo razbremeni

- Mazdin AT je zelo zanesljiv, neproblematičen (tudi MT je odličen) 

 

Kljub povedanemu, bi z lahkoto izbral tudi Mazdo 3 X186 MT ali X186 AT ali G140 MT. Vse bencinske Mazde 3 so po mojem mnenju super izbor. :) 

 

 

Jaz bi tudi izbral vse tri : x186 z ročnim menjalnikom, x186 4x4 z ročnim

menjalnikom in x186 z pomično streho z ročnim menjalnikom. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Danes sem naročil Conti PremiumContakt 7 za cx30. Jutri pridejo in jih damo gor. Itak je zime konec. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 39 minutami je klemen 77 napisal:

Imam x 186 motor pa zadnje case vozim tudi veliko dolgih relacij. Moram recti da nobene potrebe po turbo , motor lepo odziven poraba 5.8 . 

 

 

Ja, za dolge vožnje je v redu,ko ni to neka gorata država. Recimo za vožnjo po Italiji do Milana je super. Ko pa se voziš po Sloveniji ali pa recimo, ko greš v Dolonite, je pa že malo manj zabavno. 

Takrat je vožnja z dizelco veliko bolj prepričljiva in zabavna. Zato pa recimo grem veliko raje v Ljubljano z 6-ko. Še posebej se pozna, ko piha močna burja. 

Pridem prej, dam v šesto v Kopru in ne uporabljam menjalnika do Ljubljane, pa še poraba je nižja. 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 23 urami je Gregor Muc-Up napisal:

Tokratna dela so bila nad mojo opremljenostjo z orodjem in znanjem zato je za Mazdo poskrbel mehankar :)

 

Dela:

- menjava zadnji diskov in ploščič (nisem pretiraval s kvaliteto :));

- menjava zadnjih amortizerjev;

- menjava semeringa na desni aksi (pri menjalniku je puščal);

- posledično še novo olje v menjalnik (ga menjam bolj redno kot motornenga :));

 

Strošek vsega materiala in dela 400,00 EUR.

Stanje na števcu 358.100 km.

2f3a2d58-8578-4690-84dc-6c23e632d7dc.jpeg

28783aa1-bba4-482f-8432-133803b537b8.jpeg

Kako, da nisi pretiraval z kvaliteto. Textar diski in ploščice so top. Jaz sem z njimi najbolj zadovoljen od vseh, ki sem jih imel na 6-ki. Bremzaho fenomenalno. In se ne zvijajo. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.