Aftermarket senzorji so vec ali manj usi isti in imajo tudi isti konektor. OEM je pa druga zgodba in ima tudi drugacen priklop. Ce se ne motim ti senzor posebi priklopis na kabel in potem kabel v enoto oz. modul. Pri aftermarket senzorjih je kabel in senzor v enem.
Das kontakt in pa prestavis v rikverc, potem pa z roko mahas po vsakem senzorju posebi. Seveda nisem tako opazil, ampak sem naklon vzvratne kamere nastavljal in slucajno opazil da skrajno levi senzor ne dela. Dobil sem ga pa zastonj na mazda servisu, ker sem bil tam zaradi ene druge zadeve in sem omenil, ce imajo slucajno kaksnega na zalogi. Drgac pa na internetu za 30e dobis cel komplet za montazo...
P.S senzorji niso OEM in so bili naknadno vgrajeni.
To je kar konstantna praksi pri mazdi in sicer ze od prve generacije isto sranje . Jest to kar redno vsak servis spremljam in pridno pobrusim in namezem. Kako se obnese komplet ATE in koliko te je prisel material, ce ni skrivnost . Predvidevam, da ima dizel ravno tako 299 mm diske ?
Jest sem dal oz. zavarovalnica je dala pri meni 300e za barvanje sprednjega odbijaca. Ko sem pa barval sprednja leva, zadnja leva vrata, sprednji levi blatnik in pa preliv na zadnji levi bok + 2x nove vratne "lajste" je bil pa racun malenkost cez jurja. Mazda 6 prva generacija, perla bela in je vse placala zavarovalnica. Kje je on najdu 780e za en odbijac nevem. Ceneje bi bilo ce bi narocili, komplet nov odbijac ze pobarvan...
Meni osebno na temnejsem vozilu lepo izpade krom na svetlejsem (belem) vozilu pa crna . Glede na to, da imas bel avto bo crna oz. grafitna barva cist fajn izpadla
Sej tuki je senzor ok. Problem je po vsej vrjetnosti v instalaciji oz. v kablih (konektor) k so pod voznikovem sedezu. Ce bi bil senzor se lucka nebi ugasnila, ko sem po konektorjih porukal. Drgac pa tist bypass na prvi generaciji se zmeri dela k je dejansko su sovoznikov airbag senzor
Nevem, ce se ?e kdo spomni moje prito?be ?ez mazda servis v BTCju (nekaj postov visje). No vceraj sem malo bolj pozorno pucal avto in danes, ko sem se vsedel v avto me je pricakala utripajoca lucka za airbag. Lucka 2x utripne nato sledi 2s premora in spet 2x utripne in nato 5s premor in tako naprej ves cas. Gre za airbag code 22 in problem je lahko v instalaciji, kratek stik ali pa zanic senzor v sedezu. Ponovno zazenem avto in lucka je se vedno prisotna. Se prepognem in pod sedezom malo porukam po konektorjih in lucka lepo ugasne. Kot sem ze v tisti pritozbi nekaj postov visje omenil mi takrat na servisu niso fiksirali kablov oz. konektorjev nazaj tako, kot so bili. Kljub temu, da sem jih 2x upozoril, saj sem moral servis obiskati 2x, ker mi v prvo niso niti gretje sedezov nazaj priklopili. Ocitno sem med premikanjem sedeza, ko sem pucal avto zadel v konektor. Naj se omenim, da sedez zelo zelo redko sploh kaj premikam, ker se z avto vozim samo jaz... Ce bi se sedez bolj pogosto premikal bi stvar crknila veliko prej.
Moram sedaj en dan pogledat kje je problem in ali je slucajno kaksen kabel precvikan...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Na svoji bivsi sestki zamenjal lcd ekran oz. display, saj je zacel ze konrektno izgubljati pixle. Pac hiba prve serije.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani