Rekordni 3,4-odstotni tr?ni dele? Mazde v Sloveniji v mesecu marcu 2009
09.04.2009
V Evropi je Mazda s koncem meseca marca 2009 zaklju?ila svoje poslovno leto, ki se je za?elo meseca aprila 2008, s prodajo 324.600 osebnih vozil in povi?anju tr?nega dele?a na 2 odstotka. Gre za drugi najbolj?i prodajni rezultat v zgodovini podjetja Mazda Motor Europe.
Mazda je v Sloveniji v preteklem mesecu ponovno okrepila svojo prisotnost v prodajni statistiki. Registriranih je bilo 182 Mazdinih osebnih vozil, kar predstavlja rekordni 3,4-odstotni mar?ni tr?ni dele?. V leto?njem letu Mazda v Sloveniji ?e ni zabele?ila mese?nega tr?nega dele?a, ki bi bil ni?ji od treh odstotkov.
V preteklem mesecu je bila pri slovenskih kupcih ponovno najbolj priljubljena Mazda2, ko je bilo zabele?enih 74 registracij, sledita ji Mazda6 z 42-imi in Mazda5 s 33-imi zabele?enimi registracijami. Prodanih je bilo kar 26 primerkov globalno najbolje prodajanega Mazdinega modela Mazda3 in 6 ?portnih terenskih vozil Mazda CX-7. V ?portni legendi z rotacijskim motorjem Mazda RX-8 se bo odslej razvajal en Slovenec ve? kot doslej.
Mazda je v Sloveniji v prvih treh mesecih leto?njega leta skupno zabele?ila 485 registracij Mazdinih osebnih vozil, kar na kumulativni ravni ustreza 3,31-odstotnem tr?nem dele?u in 2,97-odstotni prodajni rasti glede na enako obdobje lanskega leta.
Tako je Mazda ena od dveh avtomobilskih znamk izmed Top 20 na slovenskem trgu, ki se v prvem ?etrtletju lahko pohvalita z rastjo na padajo?em trgu.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
mene pa nekaj zanima: ?e bi se ve?ina ljudi v mestih odlo?ila za predelavo na plin, kam bi parkirali? V podzemne gara?e in parkirne hi?e se ne sme...?!
Se lahko, samo slovenija je 3540 let za ?asom.
Po novih direktivah mora biti opozorilo: Prepovedano za vozila na plin brez varnostnega ventila!! To velja za zelo stare predelave, nove imajo vse varnostni ventil!
V Evropi - in hrvaskem bos to videl povsod, a ne v sloveniji...
Nazaj k temi: Jutri je torek - gremo pobirat stave, koliko bo sel bencin gor?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Glede porabe je tako.Primer:-Recimo,da dva te?eta 1000 m dale?.
Eden bo tekel pri 36°C po mestu,v najve?jem soncu,se ustavljal pri semaforjih,po klancih gor pa dol,sre?al kakega znanca in moral z njim na pir.In se bo potil in bo na koncu rabil 15 min.Ful poten bo.Porabil bo 1,5 potu /1000 m in 0,5 l pira.
Drugi bo tudi tekel 1000 m po prijetni senci,v gozdi?u,rahlo bo pihljal vetrc.?ele po kilometru se bo spomnil,da je malce ?ejen in bo popil dva po?irka hladne limonade.To isto pot bo pretekel v 9,5 min.In ne bo skoraj ni? poten.
Se pravi,oba sta pretekla isto dol?ino samo v razli?nih pogojih.Zato je njuna "poraba" razli?na.Pa tudi ?as bo pri drugem bolj?i,ker je njegov tek bolj teko?.
P.s-ta drugi bo najbr? M6- diesel. :aaaaa:
Pozabil si da se drugemu pred ciljem prizge DPF lucka, in mora s poti na servis zaviti....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Carr - to je res, mislim, da najve?ja razlika v potro?nji goriva, vprid dizla je ravno pr mestnih vo?njah, medtem ko pr relacijah, npr. 5. - 90km/h, pa imata porabo ?e nekje ?ist konkuren?no!
To je samo zato, ker ima dizel navor pri majhnih obratih, izven mesta pa ko pride v obrate izgublja mo? in se 'matra', tu pa bencinar potrebuje manj napora....
Seveda 6 prestava to malo izni?uje, a vseeno
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ker se ?e ka?ejo neke iskre in strele v debati dizel-LPG je potrebno vklju?iti "brizgalno" z hlajenje debate.
Verjetno ne bo kavelj v predelavi dizla na LPG v tem, da se dizla najprej predela v bencinca. Australska vlada subvencionira predelavo dizlov s 2000 Aust. $, bencincev pa z 1000 $ , torej je predelava mo?na le, da je za dizel avtomobile dra?ja. Sedaj govorim malo na pamet, ker nimam ?asa brskati po internetu,vendar menim, da je to tako drago ker je potrebno vgraditi posebne injektorje, torej poseben sistem vbrizga LPG, kar je jasno, da je precej boj zapleteno in tudi dra?je kot predelava pri bencincih.
Se pa na netu reklamira druge vrste sistem, ki predstavlja me?anje 5-35% LPG v dizel, ki se vbrizgava v cilinder. Dose?ejo se bolj?i rezultati izkoristka goriva z zmanj?anjem porabe za do 25% pa tudi onesna?evanje okolja je bistveno zmanj?ano, brez raznih DPF. V VB to stane tak predelava 1400 funtov+VAT (16%).
******
Avon Autogas has developed a revolutionary system that can substantially reduce the operating costs of any diesel engine. And have fitted over a hundred vehicle in the last 12 months mainly for local councils, and even main dealers are using us on there own vans.
Save around 25% of diesel fuel bills.
Prices from Ł1400 plus vat
Reduced Emissions
Tests have shown particulate Matter is reduced by approximately 70% as a consequence of an efficient combustion rate and the combustion process being completed with in the cylinder.
Further emissions can be removed with employment of a catalytic converter in the exhaust system.
Improved Fuel Efficiency
Did you know that only around 85% of the diesel is burnt in the cylinder with the rest wasted. It burns in the exhaust manifold or escapes to the atmosphere unburnt.
Our system uses a secondary fuel to increase to burn rate to a typical 98%. The electronic controlled introduction of LPG into the inlet results in improved combustion that requires a reduced amount of Diesel to produce the equivalent horsepower / torque.
It is basic mathematics, if you burn 25% more fuel rather than sending it into the atmosphere you will receive an increase in fuel efficiency.
System Adaptability
The intellectual property within the OMVL ECU has the flexibility to be adapted to suit any Diesel engine.
The system is designed to operate on new (computerized) engines whether they are turbo charged or naturally aspirated.
The ECU module is efficient for all Diesel-based vehicles that travel intra city or long haul interstate environments including stationary generation and marine applications.
Improved Driving Conditions
Vehicle drivability and driver morale are increased, most importantly driver fatigue is decreased. This is because the driver is faced with fewer gear changes due to improved engine torque curve.
Fajn da se dela v tej smeri, samo ne vem ce ljudje zelijo 25% znizanje...hocejo dokaj hitro povrnitev stroskov...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Meni Xedos naredi nekje 550 km ob tem pa porabi tam 46-47 L bencina - poraba poraba zadnja 2 tanka je bila 8,2 - 8,3 L/100 km. Samo jo kar ?param, pa brez klime oziroma redko s klimo.
Ko mi za?ne opozorilna lu?ka svetit, lahko nato?im nekje 47 litrov.
Dosedaj ve? kot 50 litrov ?e nisem spravil vanj, pa sem kar nekaj km naredil s pri?gano opozorilno lu?ko (pa naj bi imel 55 litrski tank).
Potem mi ostane edino ?akat na kak?ne subvencije za LPG.
Ne, nisem tvoj sosed. Sem iz Ljubljane.
Ima 60L tank, ja men se tudi zgodaj prizge. ampak je za vsaj 120km se not
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Predelava cca 1.000 do 2.500?. Razliko kar dolgo noter prina?a?, s tem da izgubi? na kapaciteti prtlja?nika (dodaten rezervoar) in pa cca 15% mo?i, ter avto kuri cca 10% ve? kot bencina. Dizla ni mo?no predelat oz je predrago.
Pod ?rto se redkim spla?a, ker razlika ni tolik?na, da bi se investicija kar v enem letu povrnila, tko da....ne vem no.
Halo do 1.000? pri pravih fantih...bencina ne po?re ve?!!! poraba je popolnoma enaka skupno gledano. Nekateri ga sploh ne potrebujejo in dobro jutro, dizli se ?e 2 leti predelujejo, samo je vpra?anje ekonomi?nosti - zakaj? ker potrebuje 2 dodatna rezervoarja, za LPG in bencin za v?ig.
Vkolikor dela? vsaj 20.000km na leto se spla?a! KEr 20.000km je meja za povrnitev. Danes nekdo ki dela letno 20.000km - dela mese?no 1600km to sta vsaj 2 tanka, 2 x tank razlike 28? = 56? * 12 = 700? tu pa se za?nejo predelave
In vsak ki gre v to investicijo bo imel avto vsaj se 5 let - kar pomeni 5 x 700e plusa ali skorajda povrnitev izgube cene avtomobila!
O se spla?a, se! Najte?ji je korak odlo?itve. Sedaj pa so petrol v Sloveniji z LPGje ze na vsakem koraku in sploh ni debate. Po evropi je to razvito, tudi po jugi in se da zelo poceni voziti.
Ce pa dobivas se kilometrino od slu?be potem je to zmaga na polni ?rti - povrne se ti v 3h mesecih!!
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
OK, pol ?e tole na hitro zra?unam, da me predelava pride 1000 ?.
Ko grem zdaj tankat, me pride slabih 50 ? (tank nekje 50 L), potem bi me pri?lo 23,5 ? (LPG 0,47 ?/L)
Pri vsakem tankanju prihranim cca. 25 ?.
Torej se mi to povrne po 40 polnih rezervoarjih (1000/25).
Z enim rezervoarjem naredim 500+ km. Investicija se mi povrne po 20000 kilometrih.
Toliko kilometrov naredim nekje v letu in pol.
Glede na to, koliko je avto star, pa da je v primeru crasha skoraj takoj totalka, ne vem, ?e bi investiral 1000 ? vanj.
A seveda, tudi v mojo xedosko ne dam tega, ceprav se zelo za LPG. Treba je narediti izra?un, s tem da za tvojega bi bilo manj kot 1000?, in ce bi drzava se subvencionirala (a smo v Sloveniji) potem je druga zgodba
Izracun naredis na mnogih straneh - samo googlaj
Drugace je G1 ali avtoplin.si (SIGAS) kjer sem naredil jaz - kolega, imel akcijo 800? za kerkol avto
Ej, povej po?teno kolk ?re ta tvoja CX-7? Kater motor ma??
Kako to misli?
Cx-7 ima samo en motor - od MPSke 2,3 260KM
V podpisu imas porabo - plina, ob tem se 2,5L benza tro?i na 100km
Prio CX-7 je nujno potrebno se malo benza poleg zaradi mo?i in 'mazanja/?i??enja motorja', medtem ko 'normalne' ma?ine lahko vozijo samo na plin.
Najavljena je dizelca 185KM, samo ce mene vprasas to ne bo resitev, ker avto ima 1800kg, velik upora, 4WD in ce hoces to vozit kot je treba je poraba takoj nad 10..in tudi pri dizlu bo ene 11-14 takoj.
Saj Mazda 6 s to masino normalno porabi okoli 8...
Edino ce bo cena za vsaj 3.000? boljsa se spla?a dizel na CX-7, druga?e boh ne daj, ta avto rabi mo? in uglajen motor (pa ne rabi DPFja..
Z enim rezervoarjem naredim 500+ km. Investicija se mi povrne po 20000 kilometrih.
Na Xedos6? Jnaredim 600 - 650km komot...zre ful malo pa je ne sparam - v podpisu..
P.S. A si ti moj sosed z Orehka..? Pa Ummitov sosed (ma CX-7 pa MPSko 10 metrov od tebe)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
No, vsaj vidijo vsi privr?en?ki levice, SD-ja, Milan?ka in Zoran?ka, kam so nas pripeljal - v iste gu?ve pred bencinskimi, kot so bile v "stari dobri jugi" (resda je bla stara, sam kaj je blo pa tolk dobrega na njej mi pa ni jasno).
Kolk sploh stane predelava avta na LPG? Kako to vpliva na mo? ma?ine, pospe?ki, koliko kilometrov naredi? s polnim tankom plina?
Isto, isto, isto (ob istem tanku)....samo ko pla?a? je isto/pol....
Predelava je okoli 800-1100? odvisno kater avto. Moj CX-7 preko frenda ki ima firmo je bil 1100?, obrnilo se je v 8-ih mesecih, ker ta ?ival pije....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
LPG has a higher calorific value (94 MJ/m3 equivalent to 26.1kWh/m³) than natural gas (methane) (38 MJ/m3 equivalent to 10.6 kWh/m3), which means that LPG cannot simply be substituted for natural gas. In order to allow the use of the same burner controls and to provide for similar combustion characteristics, LPG can be mixed with air to produce a synthetic natural gas (SNG) that can be easily substituted. LPG/air mixing ratios average 60/40, though this is widely variable based on the gases making up the LPG. The method for determining the mixing ratios is by calculating the Wobbe index of the mix. Gases having the same Wobbe index are held to be interchangeable.
LPG-based SNG is used in emergency backup systems for many public, industrial, and military installations, and many utilities use LPG peak shaving plants in times of high demand to make up shortages in natural gas supplied to their distributions systems. LPG-SNG installations are also used during initial gas system introductions, when the distribution infrastructure is in place before gas supplies can be connected. Developing markets in India and China (among others) use LPG-SNG systems to build up customer bases prior to expanding existing natural gas systems.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani