Sam sem na svojo 6-ko lani montiral nove GY asy6 in je vožnja udobna, v dežju je guma suverena, tako da bom sedaj videl drugo sezono, če bo kaj drugače. V primerjavi z Bridgestone pa je sedaj malo višja poraba.
Res je. Kar se same porabe tiče GY ni med najvarčnejšimi. Je pa med bolj udobnim z manj cestnega hrupa.
Za M6 se ravno se odločam med Conti7 (jih imam sicer 6 na CX-30 in niso slabe) ter GY A6. Kaj priporočate? Bridgstonke pa so po 4-letih postale nevozne, čeprav imajo še dovolj profila.
Oboje so vrhunske gume. Na 6- ki imam raje good year. Če bi kupoval za cx 30 pa conti.
A prejšnje si že zvozil? Kolk km si pa sploh naredil z njimi?
36000 km. Imajo še enih 4 mm profila a to je zame premalo. Ko je dež, se že kar pozna. Pa tudi te nove assimetric 6 naj bi bile znatno tišje kot assimetric 5.
Če bi jaz danes izbiral med dvema novima X186 in G194, bi sigurno izbral slednjega. Mlinček X186 je verjetno za PegPerego celo dovolj, ni pa dovolj za pravi avto, kot je CX-5. Saj to tudi Mazda ve.
Saj tudi stari mercedesovi dizli brez turbine so delali 1000000 kilometrov.😊 Bili so super zanesljivi. Pa jih ne tlačijo več v nove marcedese. 😊
Dejastvo je, da je tudi cx5 počasi za v penzijo, ker je tudi že zastarela oblika. Zato tudi tej dinozavri motorji v njej.
V nove cx 60 pa pašejo edino šestaki i (benzinarjih in dizli) To so moderni, varčni motorji.
Če pogledamo, da rabijo tej dinozavrski 2.5 motorji povprečno 9 do 10 litrov (kot Porsheji) bi bil skrajni čas, da jih zaradi ekologije ukinejo. 😉
Kaj pa si pričakoval? Poglej svojo plastično CX-30 (nagrbančene plastične obrobe, plastični karter, ...). Je to še avto? Mene bolj spominja na Peg-Perego. 😃
Mašina je pa za ene tri generacije nodernejša kot dinozaverski 2.5 motor. 😊
Bdw, nimam tega cenenega Bose ozvočenja. V cx30 je vgrajeno pioneer ozvočenje, ki je za ene dve klase boljše kot Bose. Ima equilizer, ki ga Bose nima. 😊
Focus ne rjove. Jaz bi rad, da ni umetno posegano preko zvočnikov. V nobeno smer. Torej i20n sem pogasnil generiranje hrupa in pogasnil noise cancelation.
Imam Bose in B&O. In v Focusu špila B&O tak, da je jih še HiFi navdušenec pohvalil.
Bose ozvočenje v Mazdah je ena srednja žalost. Precej "umeten" zvok. Niti blizu hi-fi-ja.
zelo podobno je z gumami.....postanem živčen (oz. ne sodelujem v debati), ko se začne, koliko si dal za gume, a bi dal 100€ več za michelinke ali ene druge.....cccc, gume, najbolj pomemben faktor, avto za 30+....pol pa ali bi dal 500 ali 700 za gume....za 4.sezone....torej govorimo o mogoče 10€ na mesec razlike....kr neki....
Enako. Ni mi jasno, zakaj folk špara na gumah. Za zavorne diske in ploščice hočejo vsi le najboljše, gume pa so "postranska" stvar.
A pol praviš, da je že crknila lučka v stikalu. Even worse.
Ni čudno. Če pogledaš zadnji zapis o zanesljivosti in zadovoljstvu strank je škoda precej zadaj (skupaj z ljudskim vozilom). Tako da ena žarnica ni nič. 😉
Čist res, lahko se odloči, da prepove Mazde CX-30 Skyactiv X, z ročnim menjalnikom in dušno rdeče barve s skoraj ravno plastiko na kolotekih. To bi bilo še bolj neumno.
On se lahko odloči kar hoče, a problem je, ker ga ne bi J... L nobeden 2%. Kdo pa ga sploh še jemlje resno? 😉
7,5l/100km?, ampak če maš 200KM CX-60, ki je mild hybrid bo poraba pod 6 litrov. un močnejši z AWD pa cca 6,5. Ta 6-cilindrski dizel je fenomenalen in presenetljivo varčen.
Res je. V primerjavi je bil boljši od bmw-jevega dizla, ki slovi kot šparoven in dober dizel motor.
Ne vem, če to vpliva. Jaz mam avto zunaj pod milim nebom, tudi brez nadstreška. Večino vožen je okoli 20km v kosu le za vikend imam nekoliko daljše okoli 60km v kosu. Je pa tako, da najbolj ugodne vožnje po regionalkah skoraj nimam (okoli 5%), AC 60% in mestna po Ljubljani v konicah 35%. Poraba je od začetka lastništva do danes 5,8l/100km (BC kaže 5,7).
Je pa res da je 150KM dizel, da menjalnik je ročni, ni AWD in seveda ni oblike premikajočega cegla. Če bi bla limuzina namest karavana bi blo še vsaj dva deci manj.
Ampak, kakorkoli že, mene je tole tvoje oreng presenetilo, ker da je razlike skoraj 3 litre je pa faking čist preveč.
Je pa tudi res,da je mogoče zame "normalna vožnja" nekaj drugeha,kot pri komu drugemu...
Je tudi res,da bi se včasih najraje nekomu prilimal na rit in ga samo začel riniti...ampak,to so samo moje misli...😂
Vsaj jaz zase sem mnenja,da je 2,5 mazda motor en najboljsih v svoji klasi...seveda v ristih lastnostih,ki so meni važne...tukaj je poraba sekundarnega pomena,ker kaj mi nuca sparavnost,če moraš kasneje zmetati za popravila itd.
Pač v tej klasi okrog 200konjev.se ta kombinacija z podvozjem,menjalnikom,komfortom,opremo,zmogljivostmi itd...meni zdi najboljša.
Pač poraba me ne zanima....seveda sem nekaj casa cincal in poizkušal stisniti porabo...acme z casom mine,ker se pač moraš odlociti,ali bi rad "parkiral"in v nedogled sedel v avtu,ali pa bi rad kam prišel.
Seveda je del moje odlocitve za tak avto in motor tudi v dejstvu zmogljivosti...tisti pa,ki jim je važna le poraba,si pa naj kupijo kak 0,9L biturbo"mlinček"....samo se naj ne čudijo,če se jim bo en z Mazdo nabil na rit,in jih rinil....
Ker je pa tema o 2,2L diesel....kolega-sodelavec,tudi strojevodja,ima 6ko z tem motorjem...sem ze psal o tem,k je skoz pribijal,naj kupim tega,in tega...pa Kodiaka RS itd,kaj to nima navora ....
In sem ga enkrat zapeljal poLLj....in sem ga na momente "na roke šaltal" in "na živalsko"😁...in je od takrat samo tiho.
Če mu pije toliko nekaj ni v redu z njegovo 6-ko. Poglej si v "poraba izziv" koliko so nam pile 6-ke dizel na tem izzivu. Poraba okoli 6-ih litrov je nekje normalna. Se pravi, nekje 3-4 litre manj kot benzinarka. 😉
Aja...da bo jasno za tiste,ki me še ne poznajo....delam zelo malo kilometrov...12-13.000km/leto,in še to prakticno vse po Ljubljani.
Sem bolj sportni tip,in diesel zame nikoli...res nikoli ni bil niti približno opcija za nakup...ker "diesel je le za tovornjake,bagre in traktorje"😂🤣...in jaz bi ga po Lj. tik-tak fental.🙄
Največji No-go pa je,da bi jaz moral turbota cakati,kdaj se bo zavrtel...in saltaš in spet...in ta "gumijasti" odziv na pedal plina....
Sem napisal...kar je zame normalno mogoce za koga drugega ni🙄
To, da moraš čakati turbo učinek pri mazdinih 2,2 dizlih pač ne obstaja. In to zato ne , ker je bi-turbo. 😊
Tudi gumijaste občutka ni, ker prva takoj zakoplje, tudi druga in tretja kopljeta, če je potrebno.
Gre enako - zelo hitro v šesti po klancu navzdol ali pa po klancih navzgor. Zavedati se moraš, da ima že 150 konjska skoraj 400Nm navora. Ta močnejše pa preko 400.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Res je. Kar se same porabe tiče GY ni med najvarčnejšimi. Je pa med bolj udobnim z manj cestnega hrupa.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani