Se strinjam. Je pa res, da so nekateri pri nas že nesramno bogati in se preseravajo, zelo veliko ljudi pa si avto (kripo) komaj privošči in za silo vzdržuje, da lahko pride do službe.
Imamo na svetu na stotine miljonov ljudi, ki stradajo in o avtu niti ne razmišljajo. Krivičen svet, je bil, je in sem prepričan, da bo še naprej.
Ampak,a se zavedaš da je v naši Dolini Šentflorjanski 99% vozil kupljenih na lizing?
Drugo pa če bi bilo res tolikšno število kot omenjaš v drugem odstavku potem ne bi promet funkcioniral tako kot funkcionira.
Vse te novodobne bolezni kot so veganstvo, kardaširanje, gretiranje, kovidiranje ipd... so pripeljale do tega da se bogati odrekajo marsičemu, meddrugim nekateri tudi vozilom, ter prehajajo na ostale neumnosti kot so telefoniranje in ostali okraski ; možgane pa imajo sprane s strani medijev in njihovih ''zvezd''. Zokilandiranje pa uvaja povrh vsega še sodoben life brez avta.
Učas ni blo važno kake barve je bil avto, ali ti je manjkal kak brisalec (zastava) samo da si dobil fičeka, 101ko,... ker se barva še posušila ni ko so ga prodali.
Res je, danes pa vsi gledajo samo na opremske pakete in njihove vsebine ter estetiko, da o tem kako pri rabljenem za 500€ pričakujejo da mu novega narediš in ti jamrajo kako je možno da tak model obstaja in da nisi v njegovi regiji. Razvajenci in večni otroci ki sanjarijo, v resnici pa nimajo za burek in kavo!
Se pa spomniš ti ko so licenčno izdelovali oziroma kopirali VW/Opel in ostala vozila za tiste ki so želeli nekaj več?
Je pokojni znanec imel IDA Opel Senator katerega je nabavil za pol cene kot je nemški original, samo da ni imel nič opreme, ampak imel je pa Opla in peljal se je gosposko za 45.000 DEM!
Da o Golf I in II ne govoriva kako je narod kampiral pred avtosaloni in se prerival v vrsti.
Potem pa leta 1989 pride s pomočjo Slovenijales-a Hyundai in Pony ima električna stekla in klimo za 20.000 DEM.
Mazdo 626 je sosed šel leta 1992 iskati v Graz ker je moral počakati eno leto ko se je menjal model ter ga je dobil za 5000 mark ceneje in to samo z prevoženimi 5000km ker jim je služil kot testni model z to razliko da pri nas še ni bilo testnih voženj katere poznamo od leta 2004.
Mozno, ampak vseen pa ni 2x za rect, da se to namenoma dogaja... Isto, ko se je zacel kovid, povsod so poskril razkuzila v skladisca, da se je lahk pol drazje prodajalo
Končno si dojel!
Folk žal še vedno ne razume da trg temelji na sistemu ponudba : povpraševanje in da samo kreljoti nerazumejo njegovega delovanja in ostalega kar sodi zraven.
Priporočam da se gibate v pravih krogih in ne delujete po sistemu Walt-a Disney-a in podobnih otročarij.
Vse te kvazi verzije od VW Lupo 3L in novodobnih EV verzij so samo metanje denarja skozi okno, kdaj boste to dojeli?
Pametni slovani smo, a žal se tega ne zavedamo in vsemu kar se tiče EU prevar nasedamo.
Se ne čudim da sosedov Francelj konje je prodal in vole vpregel, sosedova Pepca pa zelje in krompir pripravlja, medtem ko vsa mularija veganira namesto da kaj naredi in raje za kompom posedi.
Zanimiva izvedba modela Musso s 7 sedeži za korejski in arabski trg ; tako smo se včasih peljali v legendarnih Puch-ih oziroma prvih serijah Mercedes-Benz G klase
Naroči čim prej novega pri nas pa bo. Ali pa pokliči direktno na uvoznika če lahko potegnejo kako iz okoliša…
Samo dvomim da bo uvoznik poskrbel za rabljenega, saj jim je v interesu prodati staro zalogo oziroma čim novejši model saj hkrati gleda da ima čim manj zaloge in prazno parkirišče. Probaj in vso srečo.
Najprej se pozanimaj kako je z uvozom in s tem povezano dokumentacijo oziroma papirji.
Če lahko dodam smo v 80' in 90' hodili v Celovec in Graz po Mazdo in japonske znamke ; od strica dober prijatelj je točno pred 30-leti nabavil novo 323 sedan po takratni ceni 30.000 DEM ; takrat so bile dvojne cene na uvoz tujih izdelkov.
Danes pa so omenjeni modeli zelo redki in tudi iskani.
Mi ni treba preverjat, ker poznam avto. In vem, da na števcu manjka skoraj 100.000 km, torej je avto blizu 380.000. Avto pa je kar menjal lastnike. Karoserija in šasija trenutno izgledajo lepo...
Mi je pa zanimiv stavek: "tisti kateri jih res rabimo"... Don, Felipe, mislim, da ti ga ne rabiš. Lahko, da ti je všeč, mislim pa, da rabiš ga pa ne. Ker drugače bi ga skoraj gotovo poznal, v "teh" krogih je poznan...
Kakorkoli obrneš.
Eni jih potrebujemo, drugi ne.
To je pač delovni stroj in ne šminka.
Ta MX-5 pa ni samo športnik, ampak tudi odlična dinamična križarka
O moj bog, za četrt stoletja zjahanega službenega avta s 300.000km kratkih voženj, ki je bil zraven še ves povarjen, bi radi imeli 4 jurje. Norišnica kam gre ta svet. 😬
Kaj poznaš omenjeni pick-up?
Ljubitelj in tisti kateri jih res rabimo drugače gledamo nanj kot ti.
pred 6 minutami je Shrek napisal:
Ima pa krivuljo
Si preko avtolog preverjal oziroma pogledal VIN ?
Kaj pa pravite na ta MX-5 z avtomatskim menjalnikom?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ampak,a se zavedaš da je v naši Dolini Šentflorjanski 99% vozil kupljenih na lizing?
Drugo pa če bi bilo res tolikšno število kot omenjaš v drugem odstavku potem ne bi promet funkcioniral tako kot funkcionira.
Vse te novodobne bolezni kot so veganstvo, kardaširanje, gretiranje, kovidiranje ipd... so pripeljale do tega da se bogati odrekajo marsičemu, meddrugim nekateri tudi vozilom, ter prehajajo na ostale neumnosti kot so telefoniranje in ostali okraski ; možgane pa imajo sprane s strani medijev in njihovih ''zvezd''. Zokilandiranje pa uvaja povrh vsega še sodoben life brez avta.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani