Se pogovarjate kot bi vsi vozili100% ve? kot je omejitev. Pri normalni vo?nji so vsake gume nad 3mm profila varne neglede na to kje jih imamo,?e ne gremo v podrobnosti. Lp
To ze da so varne, ampak ce jih vsako sezono nebos obrnil bos v dveh sezonah imel samo se na dveh gumah enako profila dve bos pa lahko spet nove kupil.
Napisal je da je zelo lepo ohranjena. Nevem no ce je z avtom vse tako kot mora biti in ce je res lepo ohranjena je 8k za takle avto zelo ugodna cena pa tudi ce ima 200k km. Se vedno bolj da jih ima 200k kot pa da vzames dizla pri teh letih z 50k km.
Tako, kot je jest napisal. Ce imas vse stiri gume enakomerno obrabljene jih je smiselno vsako leto zamenjati in sicer sprednje na zadnjo os. Ce pa nimas vse gume enakomerno obrabljene grejo pa ta boljse z vec profila na zadnjo (pogonsko) os. Zakaj je temu tako si lahko preberete na internetu v petih minutah googlanja. Neda se mi pisat
Bot vesel da ni ker te razne dokupljene garancije so vse skp en nateg. Kolega pred kratkim kupil golfa 2014 letnik in doplacal za eno leto garancijo. V pol leta je imel tooook stroskov in NIC niso hoteli kriti pod garancijo kao potrosen material. No zadnjic se mu je pa se gospod vztrajnik zacel oglasat (dvomasni). Je dobesedno komi izsilil, da mu to oni krijejo s tem da more on placati za sklopko. Garancija je bila GVS. Aja avto ima komi malo vec kot 100k km. V tujini vrjetno ni takih nategov z garancijo in logicno, da potem rajs placajo in imajo mir oz. neko varnost.
1.8 motorji so znali popiti olje ni pa nujno. Glede na to da ima 330k km in da je na plin je za preveriti koliko casa je ze notri lpg, ker na moji bivsi sestki je lpg unicil ventile po 130k km prevozenih na plin. Preveri tudi ali ima lpg mazanje ventilov in pa ce je bila naprava redno servisirana.Drgac ima pa avto verigo in naj nebi bilo nekih bajnih problemov z motorjem. Mogoce se preveriti karoserijo, da ni kaj prevec rjasta, ampak po slikah sodec zgleda kar vredu. Kar se pa tice zgodovine avta pa gres preprosto z VIN stevilko do mazdinega servisa in ti naceloma to preverijo brezplacno.
Pa tudi ostale stvari imas v prtljazniku ne samo vrecke iz stacune. Cistila, mikrofibre, vitrex, strgalo za led, prva pomoc,trikotnik, mogoce kaksen izvijac itd.
Meni se ni cisto nic posedel. Tudi vozil se je v nulo in se sploh ni videlo, da je pocila vzmet, ker je cisto na vrhu pocila in je vsa teza pritiskala. Opazil sem sele ko sem dal avto na dvigalko k sem menjal gume, saj se je takrat vzmet sprostila.
Tocno tako je meni pocila na prvi generaciji. Vozne lastnosti so bile nespremenjene in sem slucajno opazil, ko sem menjal gume. Mazda ima tovarnisko KYB vzmeti. Na uradnemu servisu je 200?/kos, na bartogu pa 75?. Jest sem identicne narocil na autodocu za 35?/kos. Sem pa menjal obe (leva in desna). Sepravi 70? vse skupaj + delo.
Pismo to je pa res ja in sicer ze prva generacija je imela velik notranji rob. Samo to bi mogu bit ornk nalozen avto, da bi poprasku ali pac? Govorim za stock podvozje.
Jest osebno bi te tvoje 18ke prodal pa kupil original GTA, saj meni osebno bolj pasejo k avtu in pa tudi lepse so mi. Poleg tega so se original in imas vse po "standardu". Je pa res, da imajo vsake uci svojega malarja. Meni osebno ni to cisto nic lepo, da feltna malo ven gleda...
Aless glede distancnikov predvidevam, da voznja ni nic manj udobna, ampak vrjetno malo bolj trpi podvozje (pesto, lezaj...). V kombinaciji z vecjimi platisci pa sploh.
Kupi si rajsi tisto torbo za v prtljaznik, saj dosti lepse zgleda, kot pa tole. Pride pa cca. 5-10e odvisno od velikosti. To so cene pri nas in na ebayu znajo biti se ceneje.
To ne velja ze nekaj let in sicer ce se ne motim je to veljalo samo prvo leto ob sklenitvi pogodbe. Lahko pa poklices in se prepricas. Jest vem da sem klical ene dve leti nazaj. Madona, ce bi bil 42% popust potem se v tej temi nebi kregali na koliko let menjat gume
Jest sem imel nexen zimske 6 let. Pa delam 25k km na let. Nakoncu so sle, ker sem prodal avto. Konec koncev so pa te nase "zime" za en kurc kej vredne glede na to da je mogoce 14 dni kao mraz. Da o snegu ne govorim. Me zanima kaj potem skandinavske drzave gor dajejo? Traktorsko gumo s ketnami pa le te na usake tri leta menjajo
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To ze da so varne, ampak ce jih vsako sezono nebos obrnil bos v dveh sezonah imel samo se na dveh gumah enako profila dve bos pa lahko spet nove kupil.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani