Skoči na vsebino

Jest sem dal oz. zavarovalnica je dala pri meni 300e za barvanje sprednjega odbijaca. Ko sem pa barval sprednja leva, zadnja leva vrata, sprednji levi blatnik in pa preliv na zadnji levi bok + 2x nove vratne "lajste" je bil pa racun malenkost cez jurja. Mazda 6 prva generacija, perla bela in je vse placala zavarovalnica. Kje je on najdu 780e za en odbijac nevem. Ceneje bi bilo ce bi narocili, komplet nov odbijac ze pobarvan...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pritožba čez servis A-Cosmos
Napisano

Sej tuki je senzor ok. Problem je po vsej vrjetnosti v instalaciji oz. v kablih (konektor) k so pod voznikovem sedezu. Ce bi bil senzor se lucka nebi ugasnila, ko sem po konektorjih porukal. Drgac pa tist bypass na prvi generaciji se zmeri dela k je dejansko su sovoznikov airbag senzor :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pritožba čez servis A-Cosmos
Napisano

Nevem, ce se ?e kdo spomni moje prito?be ?ez mazda servis v BTCju (nekaj postov visje). No vceraj sem malo bolj pozorno pucal avto in danes, ko sem se vsedel v avto me je pricakala utripajoca lucka za airbag. Lucka 2x utripne nato sledi 2s premora in spet 2x utripne in nato 5s premor in tako naprej ves cas. Gre za airbag code 22 in problem je lahko v instalaciji, kratek stik ali pa zanic senzor v sedezu. Ponovno zazenem avto in lucka je se vedno prisotna. Se prepognem in pod sedezom malo porukam po konektorjih in lucka lepo ugasne. Kot sem ze v tisti pritozbi nekaj postov visje omenil mi takrat na servisu niso fiksirali kablov oz. konektorjev nazaj tako, kot so bili. Kljub temu, da sem jih 2x upozoril, saj sem moral servis obiskati 2x, ker mi v prvo niso niti gretje sedezov nazaj priklopili. Ocitno sem med premikanjem sedeza, ko sem pucal avto zadel v konektor. Naj se omenim, da sedez zelo zelo redko sploh kaj premikam, ker se z avto vozim samo jaz... Ce bi se sedez bolj pogosto premikal bi stvar crknila veliko prej.

Moram sedaj en dan pogledat kje je problem in ali je slucajno kaksen kabel precvikan...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Se pogovarjate kot bi vsi vozili100% ve? kot je omejitev. Pri normalni vo?nji so vsake gume nad 3mm profila varne neglede na to kje jih imamo,?e ne gremo v podrobnosti. Lp

To ze da so varne, ampak ce jih vsako sezono nebos obrnil bos v dveh sezonah imel samo se na dveh gumah enako profila dve bos pa lahko spet nove kupil. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Napisal je da je zelo lepo ohranjena. Nevem no ce je z avtom vse tako kot mora biti in ce je res lepo ohranjena je 8k za takle avto zelo ugodna cena pa tudi ce ima 200k km. Se vedno bolj da jih ima 200k kot pa da vzames dizla pri teh letih z 50k km.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Tako, kot je jest napisal. Ce imas vse stiri gume enakomerno obrabljene jih je smiselno vsako leto zamenjati in sicer sprednje na zadnjo os. Ce pa nimas vse gume enakomerno obrabljene grejo pa ta boljse z vec profila na zadnjo (pogonsko) os. Zakaj je temu tako si lahko preberete na internetu v petih minutah googlanja. Neda se mi pisat :D

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Bot vesel da ni ker te razne dokupljene garancije so vse skp en nateg. Kolega pred kratkim kupil golfa 2014 letnik in doplacal za eno leto garancijo. V pol leta je imel tooook stroskov in NIC niso hoteli kriti pod garancijo kao potrosen material. No zadnjic se mu je pa se gospod vztrajnik zacel oglasat (dvomasni). Je dobesedno komi izsilil, da mu to oni krijejo s tem da more on placati za sklopko. Garancija je bila GVS. Aja avto ima komi malo vec kot 100k km. V tujini vrjetno ni takih nategov z garancijo in logicno, da potem rajs placajo in imajo mir oz. neko varnost.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde 5 1,8i 2009 L.
Napisano

1.8 motorji so znali popiti olje ni pa nujno. Glede na to da ima 330k km in da je na plin je za preveriti koliko casa je ze notri lpg, ker na moji bivsi sestki je lpg unicil ventile po 130k km prevozenih na plin. Preveri tudi ali ima lpg mazanje ventilov in pa ce je bila naprava redno servisirana.Drgac ima pa avto verigo in naj nebi bilo nekih bajnih problemov z motorjem. Mogoce se preveriti karoserijo, da ni kaj prevec rjasta, ampak po slikah sodec zgleda kar vredu. Kar se pa tice zgodovine avta pa gres preprosto z VIN stevilko do mazdinega servisa in ti naceloma to preverijo brezplacno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Tocno tako je meni pocila na prvi generaciji. Vozne lastnosti so bile nespremenjene in sem slucajno opazil, ko sem menjal gume. Mazda ima tovarnisko KYB vzmeti. Na uradnemu servisu je 200?/kos, na bartogu pa 75?. Jest sem identicne narocil na autodocu za 35?/kos. Sem pa menjal obe (leva in desna). Sepravi 70? vse skupaj + delo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Platišča
Napisano

Pismo to je pa res ja in sicer ze prva generacija je imela velik notranji rob. Samo to bi mogu bit ornk nalozen avto, da bi poprasku ali pac? Govorim za stock podvozje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Platišča
Napisano

Jest osebno bi te tvoje 18ke prodal pa kupil original GTA, saj meni osebno bolj pasejo k avtu in pa tudi lepse so mi. Poleg tega so se original in imas vse po "standardu". Je pa res, da imajo vsake uci svojega malarja. Meni osebno ni to cisto nic lepo, da feltna malo ven gleda...

Aless glede distancnikov predvidevam, da voznja ni nic manj udobna, ampak vrjetno malo bolj trpi podvozje (pesto, lezaj...). V kombinaciji z vecjimi platisci pa sploh.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Platišča
Napisano

Sem ravno hotel napisati, da vprasanje kako udobna bi bila voznja na 19kah. To je pa skoda, da nisi dobil original GTA platisc poleg :/

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.