Narobe razume?. ?al ni tako. Ko se lu?ka pri?ge je ?e pizdarija. Navadno se pri?ge ?e se nivo olja dvigne do oznake X na merilni palici, ki je cca 5 cm nad max nivojem. Bodi previden pri preverjanju nivoja, saj celo merilna palica ka?e narobe (ko jo potegne? ven, je cela mastna ker se ob nekaj podrsa in jo namasti. Prav ka?e le na eni strani. to me zelo jezi, ampak kaj ?mo)
Torej ?e se DPF lu?ka pri?ge, so mi na servisu rekli, da se je treba vozit 15 min nad 2000 vrtljaji... ne vem kolk je res na tem.
Preberi si malo temo vse o DPF, k ije tukaj pod tehniko, se mi zdi.
Ko pride? pred dom,se ti pri?ge ta lu?ka,obrne? avto in gre? do Venezie na kapu?in.In pol se vrne?,ko se ugasne.In tako o?isti? saje...in ?e par litr?kov nafte se re?i? iz rezervoarja,da ni avto tako te?ek...
fora je, da se vonja navadi?... neko? sem kupil dva, ?e?njo in jagodo, ter dal v vsak avto enega, ko sem mislil, da ve? ne di?i, sem ju zamenjal, pa je blo spet zanimivo ?e vsaj mesec dni...se pravi najmanj 5 tednov dlje kot pri navadni smrekici
Sej to je ravno fora.Se navadi? na vonj in misli?,da ne di?i ve?.Pa pride kdo drug noter in se ne more na?udit,kako lepo to di?i.
ponavadi imam tale predal?ek itak zaprt, ?e pa si za?elim mo?nej?ega vonja, pa ga samo odprem
popolnoma varno, ni? ne izteka, kriza nastane edino, ?e popolnoma odstrani? pokrov, si neroden in pomotoma prste pomo?i? v di?avo, ko daje? kaj v predal, ali jemlje? iz njega, ampak potem vsaj prsti di?ijo
Nedolgo nazaj sem veselo ugotovil, da je poraba po compu padla pod 9l, pri nekje 65k prevo?enih (M6, 1.8 bencinar). Po?asi se spu??a, upam, da bom kdaj pri?el pod 5l Ja, pajade
?e je to po BC-ju, dodaj kakega pol litr?ka gor in to je to.Niti ni tako malo.
Glede an to, da sosmrekice re?itev za par dni, razni Ambi Pur pa ne pa?ejo na na?e prezraćevalne re?etke me zanima, s ?im odi?avljate svoje Mazde. Pa pustimo vonje, zanima me tehni?na re?itev.
Thnx
Jaz uporabljam dobre stare smre?ice...rezultat-na?rlo mi je barvo oblog pri kljuki za odpirat vrata.
Evo, na servisu so nastavili dize. Se mi zdi da je sedaj ob?utek na stopalki za plin bolj?i, cukanja nazaj domov ni bilo ve?.
Bolj me je presenetilo, ker so mi na servisu dejali, da moja mazdica sploh servisa ?e vidla ni. Pa ?eprav sem ob primopredaji dobil izpiske (elektronske) od servica ,kjer naj bi bila servisirana. Sedaj moram po?akat, da odobrijo garancijo (upam da jo) potem moram ?e urediti zaklepanje vrat, pa menjava lambde sonde, neka napaka je baje tudi na webastu in pa na ksenonu. ?eprav zaenkrat ksenon deluje.
?e ni bilo servisov na uradnem servisu,bo bolj te?ko z uveljavitvijo garancije.
Ja ok, to je jasno ja. Problem je , ker se to na ravnini pojavlja. Sej pravim, ?udno se mi zdi da bi bil to kar tak splo?en problem teh motorjev 143KM. Zato me pa zanima, ?e se ?e komu kaj podobnega dogaja.
A,jaz imam "samo" 136-konjsko brez rompiballe filtra.Pri nas se to po ravnini ne dogaja.
Benjamin hvala za info. Ja avto je 2006/12 letnik. Ima DPF filter, sem pa ?e predhodno bral o teh te?avah. Kaj ?em re?t. Lahko upam da bo ok. Sicer pa delam bolj relacijske kot mestne vo?nje.
A so z EGR ventili tudi take te?ave kot pri Renaultih?
Mazda je pod 2000 obrati bolj mrtva kot ne.Zato je res,da ga vozi nad to ?tevilko.
Z tem ventilom imam tudi sam te?ave odkar sem nabavil in tudi mnogi drugi ga imajo.
Problem je ta,da v ve?ini primerov servisi ne vedo,kaj storiti in v ?em je fora.
Tukaj je samo eden izmed primeov tavanja servisov v temi :
Bo ?e dr?alo kar pravi Uklopko. ?e ho?e? iz avta iztisnit malo ve? dinami?nosti gre koj poraba za liter do dva gor. Samo mene jezijo tile uradni podatki o porabi. Moja mazda mi porabi v povpre?ju 7,6l poleti in 7,8, - 8l pozimi. Kaj morem. no?e manj piti. Je pa res ko popizdim imam tudi te?ko nogo. Pa ?ena ko bi lahko malo pri?parala ma avtocesti (130/h) ga tla?i do 170. Samo da fajn leti.
Smo ?e ugotovili,da uradna poraba nima veze z realno.Ti samo vozi in u?ivaj.
?e ?e kupuje?,kupi jo obvezno brez PDF filtra. (pred face- liftom).
Gume so gor original na diesel power 205/55/16 in niso glih ne vem kak?en stro?ek.Kupi? pozneje ?e jeklene feltne in da? pozimi gor 195/65/15.?e manj?i stro?ek.
Sedaj mi prosil vse ki vedo kako je z uveljavljanjem garancije na poobla??enem servisu glede karoserije, ali mora biti avto redno servisiran ali ne da lahko uveljavlja? garancijo.
Zanima me tudi kako se to razlikuje od letnika izdelave ali so novej?i modeli bolj?i glede tega ali ne?
Jeb... podvozje, tam se niti ne vidi, niti ne bo stran padlo zarad tega. Precej bolj kriti?na je karoserija. Kar malo dvomim, da bi kdo kogarkoli klical na preventivni pregled, iz Crvene zastave niso nikol nobenga pa so avti glih tolk rjaveli.
To je itak vse skupaj eno bolj bogo "flikanje" napak pri izdelavi.Mazde bodo veselo rjavele naprej.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
moja je oktober 2004
Povezava za deljenje
Deli na druge strani