?e si velik v avtu so ?al na?e ceste preslabe za 17". Zato odpade tudi ni?anje kot tudi tr?anje amortizerjev. Tako, da ostanejo le 16" za dokaj normalno vo?njo. Je pa tako, da mogo?e je res fino kako avto zgleda ampak ve?ino ?asa si notri in ga ne vidi? od zunaj, takrat je pa bistvo kako se avto vozi in ?e ima? veliko za prevozit je verjetno najbolj pomembno kako je udoben.
1-meni pribli?no od 6,8-7,6,odvisno od te?e svinca na nogi za gas pedal.
2-mislim,da ta letnik tudi z bose ozvo?enjem nima mp3,
3-ja,samo navig.
4-moj(l.2004) ima 73000 km,do sedaj so mi menjali modema(oba)za xenon lu?i-to je ra?unalnik,kateri uravnava avtomatsko nivelacijo lu?i,in nek senzor za ESP in DSC in eno cevko.
-servis pri privatniku pri 60000 km me je stal okoli 60 ? al nekje toliko...
Da ne kompliciram prevec: ce se ne zniza podvozje je avto z 16" bolj odziven kot un z 17". Je sicer res, da se zdi da je 17" bolj stabilen (pri zaviranju na suhem je tudi res) ampak glede handlinga je boljs 16" (na originalnem podvozju).
Glede udobja se itak ve
Na kratko-?e misli? dat gor 17-ke ali 18-ke,ti to prinese ?e en kup stro?kov zdraven z fedri in ?e ho?e? res top performance,mora? zamenjati ?e amortizerje.
Ce ni postimano podvozje, se 16" Mazde 6 bolje peljejo kot tiste z 17"....
ampak res bolje zgleda, to je res
Kako misli?"bolje peljejo" 16-ke? Kaj avto bolj?e dr?i v ovinkih,ali je bolj?e udobje ali manj trese v avtu?Ker sem mislil,da 17-ka bolj?e dr?i,ker ima ni?je boke,pa ?e ?ir?a je ponavadi.
Ma tako drasti?no ji padajo performance v snegu, da je slaba za v sneg ?e po 4-5000km, ?e velja njihov izra?un, da pridejo na 4mm po 17.000km.
ampak po na?i zakonodaji je va?no, da ima? 3mm profila in M+S gume pa si bolj varen za na cesto, kot nekdo, ki ima nove letne pa nima verig v prtlja?niku - sick
Sej zato sem se skoraj raje zdej pozimi vozil okoli z pugijem,ki ni imel zimskih gor,ampak skoraj nove letne Bridgeston-ke..
Jaz sem tudi v?eraj razre?il dilemo in namontiral nove gume. Sem se pa spet izneveril samemu sebi in namesto touring gum sem spet na ?portnih - Bridgeston Potenza ER050A.
Prvi ob?utki so fenomenalni ?eprav to ?e ni? ne pomeni saj je tako vedno, ko zamenjam letne z zimskimi. Po treh mesecih kon?no spet ?utim cesto
?isti u?itek, ko lahko avto tudi na vla?ni cesti zapeljem v ovinek tako kot se zagre. Nobenega drsenja, vrtenja v prazno, da o zaviranju sploh ne govorim.
V glavnem - poezija
Bravo,jaz bom najverjetneje tudi na teh pristal. A si jih dobil kje po ugodni ceni?
Danes sem ?el gledat tole: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1703950 v upanju da bom kupil stvar. Iz oglasa in po pri?avanju prodajalca super ohranjeno, ravno narejen velik servis itd. Ko pa sem si v ?ivo ogledal avto pa obutan levo, obutan desno, zadaj blatnik, zgoraj zadnja vrata prtlja?nika, neke lise na strehi, zgleda kot da bi bil po enem boku ?trihan, grozni problemi za videt servisno knji?ico, ki je potem tudi nisem videl, tudi notri slabo ohranjena, volan kar zdelan, sredinska konzola z vidnimi znaki obrabe itd. a ?lovek ho?e zanjo 14.000 EUR Aja pa pozabil sem omenit ?e da je sprednje vetrobransko steklo razbito in ga bo treba menjat, xsenon ni originalen notri ampak naknadno montiran itd.
Tako da the search goes on...
He,he,bi prej napisal,kaj je bilo sploh na tej mazdi v redu,kot kaj ni ?timalo
Jah sem preveril do koder sem lahko brez da je avto na dvigalu - fora je da te?e samo pod desno lu?jo - pod levo ne in tudi okoli posode je vse suho ko poper... Pa ko pritisnem gumb za pranje ?arometov pol ne ?prica ni? na lu?i - ampak ?e bolj te?e - ?prica - pod desno lu?jo na tla.
Sem dobil na telefon mehanika - kolega - ki mi je reku da ?e sam ne bom zmogu, naj pripeljem v ponedeljek med lunch-brakeom (hvala Lesnina d.d. za tak delovni ?as) in mi bo preveru. Baje da se lahko zaradi ve?jega pritiska, ki je v teh ceveh za pranje lu?i, sname kak?na objemka in se pol avto tako nemarno polula... Samo upam da bo ?lo brez da snemamo odbija?. Bom vam javil kaj je bilo in kako smo popravili - ?e bo ?e kdo kdaj rabil.
Lp
Sej tudi,?e bo? moral sneti odbija?,ne bo konec sveta. Gre dol ?e kar hitro.Verjetno se ti je res snela(ali pa po?ila) cevka pri ?arometu.?e je samo to,mislim,da ne bo ve?jih stro?kov....ali pa ja? Buo...
Se pridru?ujem mnenju mnogih ''beri vseh'' da je BC sranje v mazdi 6. Ko se mi pri?ge lu?ka mi ka?e ?e 200-250km dometa - pa raje tankam, ker mi je no?na mora ostat brez pri dizlu (preveril pri audiju in ga nism mogu ve? u?gat pol)...
Zanima pa me koliko ste ?e naredili pri kombinirani vo?nji - brez ti??anja seveda - preden ste ?li ?e ''varno'' tankat. Samo toliko da vem ali se je varno peljat ?e 50-100km brez da bom klical Triglav asistenco...
lp Kuscar
Kot smo ?e ugotovili-ko pride kazal?ek proti zadnji ?rti,alora hitro na ?rpalko.Tako ni? ne skrbi?,koliko km bo? ?e naredil.Zadnje opozorilo je,ko se pri?ge lu?ka. Sej so pri nas kar pogoste ?rpalke.?e pa si kje v tujini,pa ne reskirat do zadnjega,?e ne ve?,kje je naslednja ?rpalka.
Saj res da ni va?no kak?en je klju? ampak vsaj malo bolj masivnega bi pri?akoval ?lovek.
Tak klju? je imel od tete Suzuki Swift in ni blo ?udno, da ima pa Mazda 6 tak?nega je pa ?udno Al so pa samo vzhodnjaki mahnjeni na majhne klju?e? Kak?nega ima pa npr. Avensis?
Res mi ni jasno,kak?no vezo ima veli?ina klu?a??Sej Ferrari ima tudi majhnega,pa ?e zlo?ljiv ni.Vsaj tiste,ki sem jih imel priliko videt.Va?no je,da je avto velik in dober.Sej lahko da? na mizo,ko si v kak?ni o?tariji zlo?ljive klju?e od kak?ne bolj?e makine -tiste,ki meni izgledajo kot ?vicarski no?ek.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ah,ni ga ?ez udobje- ima? prav.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani