Mislim,da ima tukaj veliko vlogo tudi glasovanje "pod mizo"-podmazovanje.
Kajti na ta ra?un bodo prodali veliko (ali pa tudi ne ) golfov v Slo.
Vsa taka in podobna glasovanja in ocenjevanja so za moje pojme vedno neobjektivna-vsak ima svoj okus in vedno le-ta prevlada,tudi nehote.
In kot je lepo napisal ?e Boss,se ta "golfomanija" vle?e verjetno ?e iz ranjke Yuge,ko je pri?el ven golf I in je bil takrat proti 101-kam in fi?otom prava revolucija.Ve?ina folka tukaj pri nas itak nima nekega svojega okusa in jim lahko uturi? vse kar ho?e?-z raznimi reklamnimi akcijami tipo:-najbolje ocenjen avto v bla bla dr?avi,
zmagovalec rellyja (ki nima z istim serijskim avtom blage veze ),avto leta in podobno.
In mnogo ljudi pade na te finte brez dosti razmi?ljanja.Pol dajo na reklamo ?e sliko najbolje opremljenega modela (z ful velikimi feltnami,spojlerji itd) in napisom-?e od ... ? naprej.
In potem se za?ne"nalaganje" dodatne opreme in rast cene.In pridemo pri nemcih na ceno,ki nima ve? veze z osnovno ceno,ampak,ker so ?e tam in ho?ejo imet to in to opremo,pa? po?rejo to.Itak se pri kreditu ne bo poznalo par ? na mesec ve?.
?e vedno trdim, da je za staro ?estko 16 colska optimalna (udobje in izgled)... odkar pa so cene ve?jih dimenzij gum padle pa tud 17-ke niso ve? slab nakup, medtem ko so 18-ke pa? preseravanje
Meni pa se zdi,da so vseeno 17 optimalne-kar se ti?e izgleda in "udobje" je ?e vedno tu.(stare 6-ke,se razume Lahko dobi? 17-ke z rahlim dopla?ilom za ceno 16-k.)
Sem pa ?e videl novo z 19-kami gor in moram re?i,da je izgledalo fenomenalno.Boss??
1.Ne -to storijo na servisu le,?e uveljavlja? 3 letno garancijo.Takrat pokli?ejo v Avstrijo,da preverijo,?e so bili opravljeni vsi servisi v terminu in na uradnem servisu.V A nato odobrijo ali pa tudi ne.
2.Za Italijanski trg-195/65/15 in pa 205/55/16.Za Slo-avte so zdi se mi tudi 215/45/17.
-5 x 114,3 fi luknje na sredini=67,1.
3.Mislim,da gre noter malo ve? kot 4 litre olja.Jaz uporabljam Mobil 1, -0W40.
4.Ne hodim,?e res ni potrebno na poobla??en servis.Sem ?e napisal enkrat,zakaj.
5.Dr?i.Ali pa vsako leto,?e ne naredi? 20000km v enem letu.
6.-ne vem to?no...
7.Moj je letnik 04-diesel,136,L˛&Bose,Xenon,usnje...Pri meni xenon-avtonivelacija ni delovala,zamenjali v garanciji oba ra?unalnika na obeh xenonkah(tov.napaka),rade rjavijo na vratih in zadnjih blatnikih(tov.napaka)
meni crknil ERG ventil,diski se radi zvijejo,rolo v prtlja?niku pri karavanih se rad pokvari,crkujejo xenon ?arnice,nekatere italijanske vle?ejo v desno,?e spusti? volan,slaba kvaliteta laka-veliko pikic od kamen?kov,
od webasta pozimi rado prismrdi v kabino,ko pri?ge? avto in se le-ta pri?ge,ko spelje? je o.k.,
Da ki globalno segrevanje-mogo?e na soncu ja.Upalil iz prve,kot raketa(nov 100 Ah aku ),malo po traktorsko zaropotal in po 500 m ?e nesli?en.Mislim,da ko je tak ali ?e ve?ji mraz nima veze,kak?no diesel gorivo ima? noter-vse je isto ali malo slab?e.Kaj ?mo-globalno segrevanje pa?.
Aja,dodal nek dodatek za pozimi v rezervoar.Ne vem,?e kaj pomaga ali ne. :ne vem:
to bi jaz peljal na kosovo tko, da bi imel namest 900km kar 9000km
hyundai bi recimo bil kandidat (prijatelj je cist nezahteven, ima dva majhna otroka in pojma nima o avtih, sam da pride iz A do B - sploh ne bi dojel smisel Alfe
He,he.In ko bi ga dojel,bi hotel pre?altati na Mazde.
...tudi pri meni,resda benzinarji,2 Peugeota-problems na kvadrat.
Pri meni ne bo ve? Francozov parkiranih.No,tega ,ki ?e imam,bom zgural do tilta,samo olje bom menjaval,drugo pa ?e vse crkne,ne zamenjam ni? ve?.Za po mestu bo po mojem v redu.
Saj ti je barkley lepo napisal, da 4ohmski zvo?nik igra bolj potiho, ker predstavlja MANJ?E breme in je pri istem siganlu sposoben potro?it pol manj energije kot 2Ohm zvo?nik.
Je pa vse ?ista fizika... (?e predpostavimo da so vsi elementi idealni) P = U * I, napetost je podana z signalom in ?e predpostavimo, ugotovimo da, ?e je ta napetost 10V potem pri 2R te?e tok (i=u/r) 5A pri 4r pa 2.5A.
Torej po ena?bi P=U*I ugotovimo, da se na 2ohm zvo?niku potro?i 50W=10*5, pri 4Ohm zvo?niku pa 25W=10*2,5.
Ampak, ker dobro vemo da veliki tokovi predstavljajo veliko sranje, zato raje uporabimo oja?evalec, ki je prirejen za 8R in ugotovimo, da za 50W pri napetosti 20V potrebujemo le ?e 2.5A toka. Vemo pa, da se tukaj zatakne pri oja?evalniku, saj za dober izhodni signal pri +/- 20V oz za 100W celo +/- 40V, kar pomeni napajalno stopnjo, ki mora biti sposobna it sebe dati vsaj +/- 25V oz. +/- 45V, kar pa je drago In ?e pri?tejemo, da za kvaliteten napajalnik tega ranga potrebujemo astabilni sinusni generator (poceni, par ?ur), Mon?nostne FET tranzistorje (ve?ji tok, ve? trazistorjev, nezanemarljiv stro?ek....) in pa ?e kvaliteten toroidni transformator z razmerjem 1:4,16 oz 1:7,5 pri velikosti jedra vsaj 1000VAC, kar pa je velik stro?ek, k temu pa pri?tejmo ?e par dobrih elkotov (kondenzatorjev) in pridemo na po?ten stro?ek.
Zato, je veliko la?je vzeti 2Ohm zvo?nike, za katere rabimo dosti ni?jo napetost, da iz njih stisnemo neko mo?, vendar je temu primerna tudi kvaliteta.....
lp, Ale?.
In kaj potem?Z vso to "znanostjo" si pri?el do ugotovitve,da je tip naredil oja?evalec na 2 ohm-ih,ker je cenej?e za izdelavo in ,da se ne spla?a menjavat zvo?nikov,ker bodo igrali bolj potiho.
In kaj sem jaz napisal?Da bo glasnej?i,ali kaj?
Predlagam,da odpreta z Barklejom posebno temo o elektroniki in si data du?ka o tem,"kako se tele ve?e" in kdo je kdo v elektroniki.
Jaz bi tukaj zaklju?il z to temo o zvo?nikih gor,fer?tekerjih dol.
Kot kretnico jaz razumem tuljave in kondenzatorje in ne samo enega poceni kondenzatorja.Kondenzator ?e ni kretnica.To,da re?e spodnje frekvence,ve vsak malo bolj podkovan laik.Priklopi ti visokotonc brez ni?.
Lahko obiskuje? ne vem kak?en faks,samo bo? moral ?e v praksi kaj prej preizkusit.Tudi pri nas v firmo so pri?li "nafilani"ing.strojni?tva in vsi polni samih sebe...
...in jim je navaden priu?en mojster pristrigel malo perutni?ke...
V glavnem,priklopi ti gor 4 ohm-ske zvo?nke na bose oja?evalec in bomo potem vsi lepo poslu?ali "bolj glasno" muziko.To je poizku?al ?e marsikdo,verjemi.In potem prodajal nove zvo?nike...
p.s-se ?e dolgo ukvarjam z temi re?mi in glej ga zlomka-?e ni?esar nisem skuril in vse dela.
Sicer nisem seznanjen s tem ali ta sistem res deluje na 2 ohmih ampak, ?e zdaj amp deluje na dveh potem na ?tirih vsaj ?e enkrat la?je diha, ker se tro?i ?e enkrat manj?a mo?. Ni?je spu??a? ohma?o ve?ja mo? se tro?i, manj nadzora/kontrole ima amp. ?e gre? na vi?jo ohma?o je kve?jemu bolje za amp ampak slab?e zate ker ne more? max. iz ampa ven stisnit..no tko nekako zelo skraj?ano povedan.
?e priklju?i? gor ve?je breme 4ohm,pomeni,da logi?no bolj te?ko diha in da ?e manj od sebe.
Ta oja?evalec dela samo na 2 ohm in ?e to je vsega skupaj 4 X 25 W +25W .To niti ni klasi?en fer?terker ampak neke vrste booster.Na dva ohma je ?el Bose prav zaradi tega,ker je potrebnih mnogo manj Watov in
se ne pregreva niti pol toliko,kot 4 Ohm.Pa ?e vse skupaj strpa? v malo ve?jo ?katlico .?e priklju?i? gor 4 ohm- ski zvo?nik,bo delal polovico bolj potiho.
Pa ?e druga?e so "klasi?ni"zvo?niki zvo?no ukrojeni.Probaj ga priklju?it gor,pa bo? videl,da ne bo ni? muzike.
In obratno.Tejle Bose zvo?niki so ceneni,z kartonsko opno narejeni zvo?niki,ki delujejo na to?no dolo?eni frekvenci za v prednja vrata.Tudi visokotonci,ki sem jim sam zamenjal kondenzator,da gredo malo vi?je,imajo
plasti?no opnico (in ne silk tweeter z neodium magnetom,kot kak?na bolj?i visokotonci),pa ?e brezkretnice so.
Saj to mislim... res, da je avto zastonj (nagrada) sam je treba ?e precej dopla?at, da ga lohk na cesto zapelje?. Ne mislim to za kupca, ker cena na koncu je pa? ta kon?na, mislim za prodajalca in vzrok zakaj prodaja.
No,samo vseeno jo dobi? zeloooo poceni,ne?Pa ?e barva je lu?tna.
Jaz sem naredil modifikacijo na tem famoznem "subu" in imam sedaj base na 0 in je v redu.
?e dam na ve?,pridejo basi preve? napihnjeni in nenaravni.Sicer pa sem ?e enkrat omenl,da deluje vse skupaj
preve? na mid-basih.Re?itev dokaj poceni je zamenjava suba in dodaten fer?terker v prtlja?nik.
Sicer pa za nezahtevno poslu?anje je kar O.K.
Jaz osebno ga ne bi nikoli naro?il v novem avtu.
P.s-za tiste,ki ne veste,Bose je po rodu Indijec in se je specializiral za posebne sisteme (ala ta za v avto,ki deluje na 2 ohmih.)?e kar koli spremenite v tem sistemu,se slika in ekvalizacija totalno poru?i.
Edino visokotonece lahko brez neke posebne ?kode zamenjate.Druga?e pa pride v po?tev vgradnja drugega suba in fer?terkerja,kot sem zgoraj ?e omenil in pa seveda zamenjava komlet sistema-avtoradija,zvo?nikov,kablov in Bose oja?evalca,ki na 4 ohm-ih sploh ne dela oz.se pregreva i hitro crkne.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Danes sem bral v neki hrva?ki reviji(ne vem ve? to?no kateri) in so ocenjevali majhne avtomobile.
V konkurenci so bili-?koda fabia,Ford Fiesta ,Clio,Yaris ...Mazda 2.
In so pametovali,da ki Mazda 2 nima nobenega konforta,da je slabo sestavljena in zavore da so zani?.
In je zmagala ?koda,Mazda 2 pa je "zasedla" ?ele 8. mesto od desetih avtov.
Malo ?udno mi je bilo to vse skupaj...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani