@dvorjan, odštej D davek in prištej naš davek, vse naše dajatve, papirologijo, prevoz domov (če sam uvažaš), seštej in verjetno nisi daleč od teh 23k€ (razen ni zaslužka prodajalca);
Res pa je, da ima vsak prodajalec svoje apetite po nabiti marži.
Pred kratkim, FIAT 500C, ne vem točno letnika, kupljen za dobrih 4000€, uvožen, prodaja se pa za 9900€ (kar je več kot 2x nakupne cene) in v primeru menjave cena še za 10% višja; CX-5 je pa avto, ki povsod drži svojo vrednost.
Mojster, to te "švercerji" učijo, da je drago. Pa ni.
Evo stroškov (vse na debelo računano, da ne boste jamrali glede centkov):
- gre za rabljen avto, ni nobenih mahinacij glede DDV (beri: doplačila razlike)
- vlak do gor cca. 80-100€
- prepis in preizkusne tablice 150-200€
- pot domov 200€
- homologacija 100€
- DMV 111€
In že si pripravljen na registracijo pri nas ...
Torej - kje je teh par jurjev?! Ti povem: v žepu "šverota", ki ti maha s prešernim nasmeškom, ko se ti odpelješ s parkirišča. 😃
Ja, tile "modeli" bi lahko doživeli tudi kako "Darvinistično" izkušnjo ... a bi obstajala velika verjetnost, da še koga (nedolžnega) odpeljejo s seboj na oni svet.
Pri današnjih cenah novih avtov, je EV čedalje očitnejša izbira za vse, ki ga lahko polnijo doma - nima veze ali podnevi ali ponoči, elektrika je za večkratnik cenejša od fosilnih goriv. Ne rabiš nobene sončne elektrarne, to je preseravanje.
In ja, kot za vsak avto - najbolje je, da se vozi, ne pa stoji na parkirišču ali v garaži.
Kar pa se tiče karambolov in poškodb - to pa drži, da je priporočljivo imeti kasko zavarovanje. Ampak do poškodb baterije ali motorja ne pride pri poškodbah na parkirišču ...
Itak v praksi na cesti nimaš pogojev, da več ur voziš 200+ km/h. Pa naj bo to EV ali ICE.
Sicer pa ne razumem vaše nenaklonjenosti EV-jem. A ko bo pa Mazda enkrat naredila soliden EV, bo pa to najboljša stvar po belem kruhu? Pač za določeno skupino voznikov so EV že danes najboljša možnost prevoza, to je dejstvo.
Kdo od vas pa dela VSAK dan več kot 300 km, da bi lahko stokal, da mu ena Tesla ne pride v poštev?!
X186 in plastičen karter? Ja, recept za stroške - verjetno čez desetletje, ampak, saj vemo, kako je s plastiko. Sploh tako, ki je podvržena številnim ciklom segrevanja in ohlajanja.
Za vse novince na formu: Alex-a jemljite z dobro mero rezerve. Po tednu/mesecu prebiranja teh strani boste ugotovili, da je najboljše le tisto, kar ima in vozi on. Vse ostalo pa krš.
In še moja dva centa: najboljši CX-30 je tisti, ki ga v Evropi ni. Z 2,5 bencinarjem, avtomatikom in AWD.
Vsi ti downsizing Euro 6D in podobni benz in dizl turbaki, wannabe hybridi ipd, narejeni na meji, z DPF in GPF, bodo prej ali slej klonili in se ne bo dalo nobenemu ukvarjati s popravili.
V električni avto pa morajo vgraditi napake, če želijo, da se kdaj oglasi na servisu, sicer bi vozil in vozil ...
Čak mal, a sem jaz to dobro zastopil, da proizvajalci namenom vprogramirajo napake ali to kaj drugega pomeni
Točno tako.
Pri tej nečedni praksi prednjači Mercedes, ki pa je/bo hitro dobil posnemovalce.
Si predstavljaš, da z električnim avtomobilom ne bi obiskoval servisa, razen za menjavo pnevmatik in enkrat na 10 let še menjavo zavornih oblog in diskov (zaradi rje). To je pa ja nezaslišano. 😃
Jaz bi na tvojem mestu težavo z iskanjem novega avtomobila rešil takole. Našel kar najbolj ohranjeno Mazdo 5 dizel, jo peljal k Trem kronam na zaščito votlih delov in še zaščito podvozja ter s Kitajske naročil DAB+ radio z zaslonom na dotik. Pa bo mir za naslednjih 200 jurjev kilometrov.
Da ne omenjam, da za razliko v ceni do novega vozila na tem rabljenem vse vitalne dele 4x zamenjaš. 😃
Dobra reklama za elektromobilnost. Od 28 do 34%...
Ja, tile Hrvati delajo vse na tem, da se jih prime sloves slabega in negostoljubnega naroda. Potem jim tudi vsa lepa "priroda" ne bo pomagala, ker ne bo nihče več hotel k njim.
Kolega je prejšnji teden prespal v Zagrebu v enem povprečnem hotelu (nočitev z zajtrkom za 125€). Ker je prišel zvečer in utrujen od vožnje, je šel na večerjo v hotelsko restavracijo. Potem pa šok. Za bučkino juho, lososa s popečeno zelenjavo in kozarec vina je dobil račun reci in piši 80€! (da, osemdeset evrov)
Jaz 1.2 THP od PSA ne bi vzel niti zastonj...ta motor ima toliko težav, da glava boli. Poglej malo na netu, pa olje bo pil sem prepričan (moj 1.6THP je). Izogibaj se tega tricilindraša...
Problematičen je le, če ima zgolj kratke, mestne vožnje. Če se razgibano pelje, ni toliko težav ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mojster, to te "švercerji" učijo, da je drago. Pa ni.
Evo stroškov (vse na debelo računano, da ne boste jamrali glede centkov):
- gre za rabljen avto, ni nobenih mahinacij glede DDV (beri: doplačila razlike)
- vlak do gor cca. 80-100€
- prepis in preizkusne tablice 150-200€
- pot domov 200€
- homologacija 100€
- DMV 111€
In že si pripravljen na registracijo pri nas ...
Torej - kje je teh par jurjev?! Ti povem: v žepu "šverota", ki ti maha s prešernim nasmeškom, ko se ti odpelješ s parkirišča. 😃
Povezava za deljenje
Deli na druge strani