Skoči na vsebino
NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Sem, res da letnik 07 (2.0 tdi DSG v touranu), tisti je bodisi ves ?as stremel k 1100 obratom in posledi?no se je cel avto trsel ali pa v S na?inu preve? dr?al obrate. Poleg tega pa nadle?no cukanje ob po?asnem rangiranju - tega se bojda ?e do danes niso re?ili. Renaultov EDC recimo teh problemov nima, menja pa po?asneje od DSG in je preve? eko naravnan (ni sport programa, vsaj pri letniku 14 ?e ne).

 

Dodajam: Grand tour oz. biv?i top gear je pa? ?ov, med avti ne more biti toliko razlike, na papirju so namre? zelo izena?eni (vsaj polo in fiesta). Tudi aston martin je v zadnjem delu na mokrem pri 150+?? km/ h delal 360 stopinjske obrate, pa mo?no dvomim, da je temu v realnosti tako.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Glede na to da gre za ?portnej?i avto kot ve?ino konkurence v segmentu, se ne ?udim, da si kar nekaj ?eli kombinacijo AWD + ro?ni menjalnik. Gre za involviranost v vo?njo, ?e angle?ki izraz lepo poslovenimo. Tukaj pa? noben AT menjalnik ne pride blizu ro?nemu, verjetno morda v kakem (super) ?portniku, recimo kar je vsaj ali ve? kot AMG, M, RS itd. Vsaj za DSG, EDC, powershift in aisinove klasi?ne (tudi novej?e) avtomatike lahko mirno trdim, da to ni to. Komot je, ampak v nobenem primeru ?portno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Dober review, kanad?ana sta vedno zabavna za pogledat.

 

Sicer se strinjam s plusi, ki sem jih deloma v svojih vtisih ?e omenil: pravi naslon za roke, kvaliteta materialov notranjosti in obdelava, haptika. Novi infotainment je res zelo hiter in bistveno odzivnej?i, ?eprav res izgleda precej staromodno, prav tako je upravljanje druga?no in se bo verjetno vsak, navajen starega MZD, na za?etku lovil.

 

Kul feature nove 3 so tudi izpostavljeni stranski pragovi, izgleda kot minimalisti?en aftermarket styling dodatek in v ?ivo res lepo izgleda.

 

 

Jures: saj cx-5 ni ni? hitrej?a oz. posko?nej?a kljub 45 PS ve?. ?e jo bolj nalo?i?, jo malce re?ujejo edino precej kraj?a prestavna razmerja.

 

Dodajam ?e tole: gumbi na volanu so res majhni, morda so za ?enske ali male azijske prste ok, meni so bili tudi konkretno premajhni.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Saj je 6 2.5t JDM, v USA, Kanadi in v Avstraliji. Evropa jim ne pomeni kaj dosti?!

 

Tudi nova 3 ima povsod razen v Evropi 2.5 motor, v USA je to celo edini mo?ni motor: https://www.autoblog.com/2019/01/27/2019-mazda3-first-drive-review-87hy65/

 

?e AWD: https://www.autoblog.com/2019/03/23/2019-mazda3-awd-first-drive-review-8736nj3/?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly9uZXdzLmdvb2dsZS5jb20v&guce_referrer_sig=AQAAAIxZ466nz_A64curpmaIR8VYv2-kQptLyo-3mE5keLLhiYZc4S8UGDYebEXpswuEm00Prl6zI8qyGdQY8KHlub1ga0ARVmCsJuL9lJyUmEgi1TuQCpad5ve1lzbWXKxLTxb-pBP4WqGQNZIQuzfgq6I88USdasoX__qgHHsAyvYJ

 

EU pa je o?itno preve? eko usmerjena (ker je to pa? biznis), tako da zanimive motorizacije mnogokrat sploh niso na voljo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Prej bo kdo rekel dam 7k :)

 

Attraction je sicer tretja najvi?ja oprema. Razen kamere, ki se jo lahko nadgradi in bose ozvo?enja, ki ga ima ?ele revolution, nima slednji nivo opreme neke omembe vrednih razlik. Asisten?ni sistemi so recimo enaki (tudi revolution nima acc, ?e ni AT).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Dr?i, ampak ?e notranjost nove M3 primerja? z novo Corollo, je mazda spet stopni?ko, ?e ne dve vi?je.

 

Tudi sam sem v trenutku slabosti pred kratkim razmi?ljal o aurisu karavanu, a se si po kratkem ogledu premislil. Peljat ga sploh nisem ?el, verjamem pa, da bi me CVT menjalnik ?e toliko bolj odvrnil od nakupa.

 

Edit: popusta je 2,5 k EUR. ?e vedno 30k EUR za avto ni?jega srednjega razreda. Veliko, ?e mene vpra?a?. Zaradi litra ali dveh (?e je veliko mesta) ni?je porabe se ne izpla?a. Pri meni bi tak avto pri?l v po?tev, ?e bi mi bila M6 karavan prevelika (pa mi ni) in hkrati seveda zato, ker mazda 3 ni na voljo kot karavan.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kak navor...kako blendanje tovornjakov...ne spravjajte ?loveka v strah, no...

Zakaj 145 konji?ev ni dovolj za vleko prikolice? Zakaj je samo dizel za vleko prikolice? Kako so avti 30 let nazaj vlekli prikolice na morje, ko ?e ni dizlov blo? Zdaj bo pa samo na dizla dovoljeno priklop za prikolico montirat al kaj?

Po predpisih se bo ?ist komot peljat s tem avtom in prikolico, pa sklopka ne bo ni? trpela...

 

Odgovor je manjko turbine oz. kompresorja in s tem navora. 145 konjev je seveda ve? kot dovolj.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

?e tole dodajam: cena za polno opremljeno (vsi opcijski paketi + barva): 30.330 EUR - 1500 popusta (najdra?ji, torej premium paket, je gratis) in dodatno ?e 1500 popusta ob menjavi staro za novo oz. ob financiranju enako = 27.330 EUR. Navedeno je avstrijska cena., ?e bi bile pri nas enake akcije, bi to pomenilo 23.330 EUR (redna cena je pri nas 4.000 EUR ni?ja), kar za polno opremljen avto ni veliko.

 

Primerljiv golf ali celo audi a3 (po premium ob?utku verjetno celo bli?je slednjemu) je bistveno dra?ji, golf ca. 5k, a3 celo 10k EUR.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

?e nekaj vtisov iz petkove testne vo?nje:

 

- ?obe za pranje stekla so integrirane v brisalcih, sedaj je teko?ina za pranje stekel razpr?ena to?no in samo tam, kjer mora biti.

- pravi HUD display deluje bistveno elegantneje.

- na upravljanje novega infotaimenta se je potrebno navaditi, saj meniji niso ve? postavljeni v obliki polkroga, temve? en pod drugim. Sam start meni je zato na pogled nenavaden, samo ?rno bel in brez ikon. Touch screena nisem pogre?al.

- usnjeni sede?i so samo ogrevani, ne pa tudi prezra?evani

- gretje volana sem imel ves ?as vklopljeno, a dejansko nisem ?util, da bi kaj grelo?? Morda je bilo pretoplo ali pa je gretje tako ?ibko, da se ob?uti le, ?e je res mraz.

- mrzel motor ?e vedno deluje z izrazito povi?animi obrati in zamaknjenim v?igom, tako da bodo sosedje ob mrzlih jutrih ?e vedno za?udeno gledali, kak?na kosilnica od motorja je vgrajena :)

 

?e koga kaj zanima, naj vpra?a.

 

*Edit: typo

post-5919-0-36111100-1552916181_thumb.jpg

post-5919-0-42996200-1552916185_thumb.jpg

post-5919-0-08372400-1552916189_thumb.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Danes sem pol ure vozil G122 comfort+ z vsemi paketi, edino AT menjalnika ni imela. Na kratko: avto je odli?no zvo?no zatesnjen, pelje se suverno, skrajnih zmogljivosti podvozja nisem preizku?al. Motor je ok za prevoz od a do b, za kaj ve? bo X. Menjalnik je malo kraj?e prera?unan od prej?nje G120, zato me ?e bolj ?udi skoraj 2 sekundi slab?i podatek o pospe?evanju do 100. Mote?e: deaktivacija dveh cilindrov ob enakomerni vo?nji z recimo 50 km/h. Cel avto se namre? precej zaznavo trese. Ekologija? ?koda, ker se te funkcije ne da izklopiti. Povpre?na je bila 7, a je ?lo za testno vo?njo, v RL zlahka liter manj. Mild hibrid funkcionalnost je nezaznavna.

 

Notranjost je super, tako ergonomija, kot tudi obdelava. Verjetno v tem razredu ni avta, ki bi se lahko kosal z novo m3, razen seveda premium segmenta. Pravi head up display je zakon. Ozvo?enje bose je bistveno bolj?e kot tisto iz mazde 6. Prostora je na zadnji klopi malo, prtlja?nik ranga renault clio je majhen, a itak ne gre za dru?inski avto. Temna notranjost vklju?no s ?rnimi usnjenimi sede?i in ?rnim stropom me ni motila. Utesnjenega ob?utka na voznikovem sede?u ni.

 

Pod ?rto: super dovr?en in lep avto, v ?ivo ?e bolj kot na slikah, ki pa kar kli?e po mo?nej?em motorju.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano

Npr.: http://www.css-tuning.com/galerija-vozil/mazda/mazda-3-20-skyactiv-g-120-hp

 

Govorilo se je, da je serijsko bli?je 130 konjev, kot pa 120. Zgornji primer to dokazuje. Bojda sicer na CSS pravijo, da dyno poka?e samo 160 PS zaradi "slabega goriva pri nas". Ne vem no, ?asi juge in slabega goriva so verjetno ?e zdavnaj mimo.

 

?e en primer, kjer je pokazalo ve?:

 

Edit: lepo se vidi, da se mo? in navor malenkost povi?ata tudi v obmo?ju do 4.000 obratov, nad to vrednostjo pa je razlika kot dan in no?.

post-5919-0-03914000-1552634405_thumb.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.