Jaz pri nakupu pnevmatik gledam kot prvo dimenzije, sledijo podatki o hrupu, tekalni površini, oprijemi in porabi. Znamka mi ni pomembna, ampak največ do sedaj sem imel SAVA in Michelin tako letne kot zimske. Za rezervno pa imam ponavadi original in celoletno (M+S).
Drugače pa za terence imam za cestno uporabo SUV All-terrain, ko pa zapeljem izven ceste pa MudTerrain.
Za umirjeno in off-road vožnjo pa je seveda tudi prilagajam tlak v njih.
Samo vedi da je danes večina žal le v svojem svetu in ne razmišlja ter nima pojma da se nahajaš v njegovem mrtvem kotu. Vse je v predvidevanju. Verjemi mi da so danes omejitve delane večinoma z namenom kasiranja. Jaz vedno vozim dinamično in s primerno varnostno razdaljo ter predvidevanji.
Najbolj se pripravim čim vidim VW/Audi/Bmw ; kar se pa Mercesa tiče pa so najbolj razumevajoči in strpini upokojenci kateri dajejo smernike. Kolesarji in pešči so pa svojevrsten fenomen, da skirojevcev in skejterjev ne omenjam.
Nejc1986, glej korejske kopije niso slabe, samo potrebno je pač vedeti da niso namenjene tako kot originali za izstopanje in kardaširanje. Gre pač za luksuz v normalni preobleki.
Pri nas so se preizkušali tudi Hyundai Equus, Mitsubishi Diamante in Honda Legend, a žal zaman.
Pa smo spet tam : pri nas je bolj pomemben nemški image kot vse ostalo, pa če tudi se 3x preblača, samo važno da je značka.
Tudi Lexus ki je podznamka Toyote je za specifičen krog ljudi ; njim je važna kvaliteta in ne kvantiteta!
Slivka, ti imaš pick-up kateri je res delovno vozilo in ne šminka!
To so pa res za kakšen robnik zajahati, v resnici pa ne vidijo niti trave, kaj šele makadama ali da bi šli z njim na daljšo pot.
Pri teh kvazi SUV-jih hitro presežeš uradnih 3500kg skupne teže ker so že sami zelo težki.
Očitno je folk preslepljen da mu je oblika oziroma face value bolj pomemben od ostalih lastnosti.
Danes biti normalen je zelo težko oziroma nemogoče ; verjameš ali ne poznam dosti normalnih kateri se niso uspeli prilagoditi kreljotom in so naredili samomor.
Kdor kupi pravega terenca ga kupi z razlogom in ne za poziranje, sploh pa Toyota LandCruiser katera niti pod razno ni namenjena tem in podobnim zadevam.
Če se že greš plezanje robnikov in urbanista potem si kupi raje UrbanCruiser katerih je v Sloveniji le 5 komadov
No sej zapora diferenciala je nekak vstop v svet terencev
Mal so mi samo na smešne izjave, ker je vsak njegov post v smislu ''kitajec, korejec je top, vse ostalo je zanič''. Mazda ni vredu, Mercedes ni vredu, zadnjič je bil Matiz (ali neko podobno spekedralo) avto za prave voznike, moderni avti s pomagali pa za razvajence.
A praktično lahko z MLom isto vlečeš hlode kot s Kyronom. Tudi kar nekaj delov na Ssangyongu je iz Mercedesa 😏
Res je.
Ampak omenjeno/e zaporo/e zelo redko kdo razume, kaj šele vklopi.
Današnja vozila pa so res samo s pomagali za razvajence in imajo poudarek na komforti in estetiki, ne pa več praktičnosti in ostalih lastnostih.
Lahko bi to počel tudi z ML-om ampak to je bolj šminkerski oziroma pozerski voz.
Ni mi en prijatelj, po rodu bosanec, rekel : Ssangyong je Mercedes za sirotinju
Drugače pa prve generacije ki so bile na voljo pri nas so ponujale odlično osnovo za terenske predelave ; poznam tipa ki je Kyron-a predelal in mu še danes služi.
Zanimivo da pa se pri nas ni obnesla limuzina Ssangyong/Daewoo Chairman na osnovi W140 ; sta samo 2 v Sloveniji
Je pa zanimivo da je teh vozil več na podeželju kot v mestu kar je po eni strani tudi razumljivo.
Pa tudi res je, da je pri nas bolj okrnjena modelna ponudba medtem ko je pri sosedih italijanih in madžarih bolj številčna ter ne samo ''terenska'' oziroma SUV in pickup-ovska.
Motor ima od mercedsa za drugo se ne ve preveč ker jih je zelo malo
To vem, sploh od starejših modelov MB so motorji in moram reči da lepo delujejo.
Svoj čas je bila to znamka skupaj z Daewoo-jem potem pa so se ločili.
pred 6 urami je Nejc1986 napisal:
Iskreno.... Nevem zakaj bi se ob poplavi vseh ostalih suvov in terencev zagrel ravno za to znamko. V najboljsem primeru bo težava "zgolj" v iskanju nadomestih delov. Razen če mu je oblika tako všeč .
Kot vidim ima kar dobro prodajno-servisno mrežo in tudi ni jih veliko. A je z rezervnimi deli problem?
Ne gre za obliko in ostalo, ampak za uporabnost oziroma funkcionalnost.
Verjetno ne bo kupil novega, ampak katerega od starejših modelov (Actyon, Musso, ...)
pred 4 urami je g.Wankel napisal:
Kaj, a korejski Chevroleti pa niso več kul? 😪🥰
Tudi to gledava, ampak kot večini med njimi ni terencev in enoprostorcev, ampak limuzine in manjši modeli.
Vprašal pa sem tukaj ker nimamo omenjenega foruma tako za večino japoncev in korejcev ; enako sem naredil za Chevrolet
Kia Pride z avtomatskim menjalnikom je bila tudi pri nas, ampak takrat smo jih samo ljubitelji poznali.
Vzhodnjaška vozila so delana pač minimalistično za prevoz od točke A do točke B in ne kot šminka ter ostalo kar se dandanes žal proizvaja in prodaja.
Gre pač za (staro dobro) preverjeno tehniko in poceni dober izdelek ; vzhodnjaki so ceneni samo v očeh večine in tistih ki ne razumejo trga ter jim je pomembno kaj bo sosed rekel in si o njih mislil, saj omenjene znamke ne zvenijo prestižno.
To bi pa imel v zbirki
Pa še zanimiva verzije Chevrolet za indijski trg :
Omenjena zadeva se je v teh dneh in nočeh pokazala zelo koristna, sploh ko gre za precejšnje nihanje vlage in temperaturne spremembe ter ko ob koncu tedna pelješ cunje na pranje na poti domov
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz pri nakupu pnevmatik gledam kot prvo dimenzije, sledijo podatki o hrupu, tekalni površini, oprijemi in porabi. Znamka mi ni pomembna, ampak največ do sedaj sem imel SAVA in Michelin tako letne kot zimske. Za rezervno pa imam ponavadi original in celoletno (M+S).
Drugače pa za terence imam za cestno uporabo SUV All-terrain, ko pa zapeljem izven ceste pa MudTerrain.
Za umirjeno in off-road vožnjo pa je seveda tudi prilagajam tlak v njih.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani