Kupi si rajsi tisto torbo za v prtljaznik, saj dosti lepse zgleda, kot pa tole. Pride pa cca. 5-10e odvisno od velikosti. To so cene pri nas in na ebayu znajo biti se ceneje.
To ne velja ze nekaj let in sicer ce se ne motim je to veljalo samo prvo leto ob sklenitvi pogodbe. Lahko pa poklices in se prepricas. Jest vem da sem klical ene dve leti nazaj. Madona, ce bi bil 42% popust potem se v tej temi nebi kregali na koliko let menjat gume
Jest sem imel nexen zimske 6 let. Pa delam 25k km na let. Nakoncu so sle, ker sem prodal avto. Konec koncev so pa te nase "zime" za en kurc kej vredne glede na to da je mogoce 14 dni kao mraz. Da o snegu ne govorim. Me zanima kaj potem skandinavske drzave gor dajejo? Traktorsko gumo s ketnami pa le te na usake tri leta menjajo
Omg kaksni komentarji. Vi kar lepo na vsake tri leta menjajte gume s polnim profilom pa glejte da boste kupl continental, goodyear, ker vse ostalo je krs. A pol k kups gumo na mimovrste pa dobis DOT pol leta ali skoraj eno leto od proizvodnje se isto bunite? Kokr sm ze prej reku vazn, da se vsak pocuti varnega.
P.S Aves koliko sem ze jest videl avtov v jarku z novimi gumami.
Pa drgac je Nexen cist top guma...
Se pa strinjam, da niso zaupanja vredne razne goodlife in neves se kaksne XY znamke gum.
Sej ne recem nekatere gume res znajo bit katastrofa po nekaj letih, kar pa ne velja za vse gume. Ce ti menjas gume z dovolj profila po treh letih je to pac po mojem mnenju skoda denarja. Amortizerjev, vzmeti in ostalih delov podvozja predvidevam, da ne menjas na 100k km, kot je to predpisano? Pa usi vemo da recimo vzmet po 100k km ni vec tako prozna, kot nova. Da ne bo pomote tudi zaradi dotrajnih vzmeti oz. ostalih delov podvozja lahko naredis karambol. Konec koncev pa vsak dobro ve kaj je najboljse za njega. Jest vem, da me niti enkrat ni niti malo zaneslo tako na snezni, kot na mokri podlagi. Je pa res, da ima guma se 4,5-5mm profila.
To je pa potem drugo, ker dvomim, da ti bo uradni servis menjal volan, ker je pac umazan . To imas pet minut dela pa je kot nov. Ce je pa obrabljen je pa druga zgodba. Je pa itq povsod "fake" usnje in je treba bit pozoren za kaksno sranje gre. Ksno skaj usnje kot ga ima mazda je definitivno slabse kot pa napa usnje recimo.
Jest sem na prvi generaciji saniral vse zivo pa se je za avto skrbelo bolj, kot pa marsikateri skrbi za svojega otroka. Obe novi zadnji obrobi, oba nova praga, oba nova blatnika, sanirana sprednja leva in zadnja leva vrata. Po strehi so se ze zaceli pojavljati mehurcki in pa na prtljaznih vrati pri lucki za tablco. To da je imela prva generacija tezavo z rjo je DEJSTVO. To vsi mehaniki vejo in tudi licarji. FL je bil malenkost bolj zasciten od pred FL to je pa to. Veliko vlogo ima pri tem tudi kje je bil avto vozen in pa nekaj doprinese tudi kako za avto skrbis. Da bi pa zej reku da avto ne rjavi, ker si ga povoskal je pa malo za lase privleceno. Jest sem ga redno voskal in vsako leto je bil pri treh kronah pa je vsako leto nekje drugje ven udarilo.
Ja valda da ni neke velike razlike, saj je facelift in ne novi model. S FL naj bi odpravili dolocene napake in malenkost vizualno spremenili karoserijo in notranjost.
Kot si rekel mazda ima samo "sportni" izgled. To je to. O legi na cesti se pa da dost razpravljat. Meni je imela prva generacija vrhunsko lego, kar pa nemorem rect za drugo generacijo. Nevem pa kako je s tretjo. Kar se pa zvocne izolacije tice pa sploh nebi zacel. Ce se pozimi peljes po snegu neves ali se peljes z avtom ali z boeing 737.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jest osebno bi na tvojemu mestu pustil 225/45/18 z originalnimi GTA feltnami za letni komplet in bi za zimski cas kupil 17ke.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani