Skoči na vsebino
Gume
Napisano
pred 14 urami je Slivka napisal:

 

Aha, ja, seveda...

 

Kolikor imam jaz izkušnje, se edino na suhem asfaltu ne pozna nobene razlike, na vseh drugih podlagah se pa brez ABSa ustaviš prej kot z ABSom. 

 

Sicer pa, če imaš med nogami toliko kot imaš jezika, lahko sprobava. Vozi za menoj na zelo kratki varnostni razdalji. Ko zahodim zavoro, jo zahodiš tudi ti. Če se ti z ABSon ustaviš prej kot jaz brez ABSa, se itak nimaš česa bati. Če se pa jaz brez ABSa ustavim prej kot ti z ABSom, bo pa to precej odmevno...

Lahko tale tvoj predlog obrneva, da bom jaz vozil pred tabo z odličnimi letnimi gumami in z ABS, Ti pa z nekimi kitajskimi brez ABS-a..... :bravo:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 36 minutami je Slivka napisal:

 

To pa res ni problem. Odklopim ABS pa kolikor se podaljša zavorna pot zaradi slabih gum toliko se skrajša zaradi odklopljenega ABSa - pa se pogliha...

Mogoče v snegu ali blatu na mokri cesti pa nikoli.... 🫣🤣😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 2 minutama je Boss napisal:

 

Kaj naj, vsak se sam odloča kaj bo vzel je pa nekaj res vsak ima drugačne reference kaj gleda na gumah in kako vozi. Se pa vseeno delno strinjam z @jures nova guma je nova guma in načeloma boljša od neke obrabljene pa čeprav je ta obrabljena premijskega izvora.

 

Zato je pa meni vedno žal, da se testi ne delajo, ko so gume stare nekaj let in recimo na polovici življenskega cikla. To bi bila prava primerjava.

Malo si pozabil napisat kolikšna je razlika pri zaviranju najboljše in najslabše nove gume v metrih.:whatever: Kaka je šele razlika pri obeh, ko so stare kake 4 leta..... 🤔

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 9 minutami je Boss napisal:

Sam res... sej so vse okrogle pa črne.

Malo več napiši o teh črnih gumah, mogoče komu pride prav v zadnjem trenutku.... 🤔😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
Pred eno uro je robertk6 napisal:

Hmmmm kaj pa je za tebe povprečna vožnja?  A ti si tudi eden izmed tistih "dinamičnih "voznikov , ki letijo skozi krožišča.

S povprečnimi gumami lahko voziš samo povprečno s slabimi slabo z odličnimi pa čez krožna naravnost.... 😁😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano
pred 24 minutami je Boki-koki napisal:

Zdravo,

Namen imam kupiti mazdo 3 sem pa v dvomih, rabim par informacij.

Kako se obnese motor 2.0 x186 2023 ali 2.5 140

Poraba?

Kaj je boljsa izbira?

Avtomatik ali rocni?

Kaksne posebne tezave, problemi?

Ko boš vse strani prelistal, pojdi na testne vožnje z enim in drugim in se na podlagi tega odločiš kaj boš kupil! Tukaj na forumu smo različni vozniki, ki nam je različno všeč! Je pa tudi pri ceni razpon nekaj tisočakov med najcenejšim in najdražjim avtom.....:nevem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 47 minutami je jures napisal:

Napisal sem v smislu, da ne odstopajo od big brandov. 'do sedaj' pa sem predvsem mislil kilometražo. PRedal sem jih z avtom, na seb so imele vsaj 60.000 pa so bile še za natakniti. Mi pa vulkanizer vsako leto pravilno obrača (in hrani) gume. Mam za sabo že ene 30 let dela, ki je vedno povezano z mobilnostjo avto pa moped, če vzamem res konzervativnih 20.000 na leto, je to 600.000km (pa je res konzervativno). Lahko rečem, da nisem imel nikoli slabe izkušnje z gumam, name ali no name, pa sem kar nekaj takih 'prepovedanih' gum nataknu, tud za dolge kilometrine, v vročini in mrazu...., pa še za sabo velikokrat vlečem kaj, upam da se nisem jinxal sedaj.

No najbolj je pomembno, da si predvsem ti zadovoljen in da imaš dobre izkušnje z njimi 🤗 Tudi jaz mislim, da za samo povprečno vožnjo ni potrbno imeti drage vrhunske gume ampak je že kaka guma pod vrhom za skoraj polovico manj denarja tudi dobra. Tiste s podna pa res nebi kupil, če mi ni potrebno iz razloga, ki sem ga prej navedel.... 😉

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 12 minutami je jures napisal:

Ko sem šel po tarraca v slovenj gradec (tam je bil na zalogi), je imel seveda kot nov model spet malce posebno dimenzijo, zimskih gum niso imeli nikjer samo na gumaxu. Bil sem 2 dni pred potjo (rabil takoj) in na voljo sem imel pri njih samo Gripmax. Nikad čuo ali nema drugo.

Mogoče najboljša guma, ki sem jo kdaj imel pozimi, pol te sezone in še druge 4 sezone potem (zahvaljujoč zamudi toyote) gume odlične, skupaj cca 50-60.000km...

 

Sem pisal da so mi pozabili povedati da zamenjan model rav4 ki mi ga bodo dobavili nima 18 ampak 19 colskih gum, jaz doma že imel 18, sem spet na hitro kupil tokrat Sailun trailblazer al nekaj takega. Še danes so gor imajo ene 25.000 zimskih, in delajo 1A

 

Za Fiata sem pred to zimo šel res na najcenejše možne zimske ker je mulc treniral in čakal za izpit. Našel sem Nordexx WinterSafe 2 FR 3PMFS. Sva šla v tisti sneg ki je bil, bilo je mrzlo, šel sem celo v Bologno s ta malim, vozim se več kot sem si mislil. Guma dela, pa je vsa teža spredaj tega avta, zadek držal. Res je da malce bolj vibrirajo na AC ampak za zimo za tak avto 1A 

 

Zdaj se fiat seli v nemčijo, ima letne continental s katerimi je bil kupljen, zgledajo kot nove, s celim profilom ampak DOT2015 in bom spet šel na neki no name ROTALLA Setula E-Race RH01 DOT2025 samo zato ker menim da je bolje nova no name kot starejsa name... 

 

Zgolj moje osebno mnenje, ja sem verjetno drugačen, ampak gume so tudi počasi stvar marketinške presoje. Receptura in izdelava se itak seli vsa tja kamor vsi vemo....Poglejte kaj je naredil Mitas na moto segmentu, pa so bili predkratkim označeni kot čehi, kitajci....kaj je Nexen naredil na avto segmentu....

Si napisal kot, da nebi še boljših gum vozil a vem da ni tako.... :nevem:

Tudi jaz sem na službenem imel v preteklosti že nekaj blesavih kitajskih gum a so kmalu šle adijo. 

Ene so imele veliko obrabo in posledično tresle, druge pretrde in po snegu zanič, tretje kar vredu, jim je pa robe pobralo itd. 🥴 Je pa res, da delam veliko km in se zelo hitro opazi kake so gume.... :nevem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 46 minutami je Slivka napisal:

No, če jih montirajo na Audi in BMW, potem že ne morejo bit slabe. Bom res izbral kar ene od teh.

Kolk slabe so ne vem, vem pa, da ti lastniki nimajo za boljše gume, ker imajo liziko do daske.... :nevem:

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Pridi v Lj. pa poglej malo po MB, BMW, Audy.... in boš vse te gume spoznal... 😁🥴😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 12 urami je NevLado napisal:

Favš za koga? Plastična gajbica za katero neveš kaj bo čez 15 let

 

 

Verjamem da se dobro prodajo, važno da zgleda čim večja gajba in čim cenej….v realnosti pa notri manj placa kot v 15 let starem reno karavanu, ko so še delali uporabne avte

Za 15 let naprej se ne gleda, ko kupiš novega za 28k jurčkov. Poglej kako zgleda notri in preberi kako opremo ima pa preverjen Mi..... motor ima.Samo všeč ti še mora bit in to je to za ta dnar.... :nevem:

IMG_20250316_222409.jpg

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 34 minutami je NevLado napisal:

Favš za koga? Plastična gajbica za katero neveš kaj bo čez 15 let

 

 

Verjamem da se dobro prodajo, važno da zgleda čim večja gajba in čim cenej….v realnosti pa notri manj placa kot v 15 let starem reno karavanu, ko so še delali uporabne avte

Žal ni tako kot praviš.... :nevem:

Čez kako leto bodo imeli pri nas večjo prodajo kot Mazda.... 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Meni dobro zgleda, ne bit favš, če naredijo lep avto, ki nima slovesa kot Mazda. Za večino voznikov bo uporaben. Sploh, ko bo omejitev na AC 110....:nevem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Malo bolje bo, nebo pa veliko bolje. Bi moral vzeti avto na test pa poskusit, to je najboljša rešitev.... :whatever:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

 

Od kdaj pa si ti divjak ratal? Izbral si namreč najbolj nepomemben podatek, ki ga lahko najdeš in ga bi mogoče sprobal 1x v življenju, tko kot sem sam 1x sprobal max brzino moje šestke. Ja gre 220 po števcu.... uuuuaaaa super in to je to.

 

99% se avto uporablja v tistih režimih vožnje, kjer sta iz primerjalne tabele motorja skoraj identična. Oziroma 2.5 ima tolk več navora v nizkih obratih, da se ga da vozit skoraj kot dizla, kar je za povprečno vožnjo veliko bolj prijazno kot telovadba z menjalnikom, ko hočeš vozit normalno a še vedno dinamično. Za bit pobalin pa ne en ne drug motor nista primerna pa če še tolk tulite o nekih premijcih in nekih nadnaravnih motorjih.

 

V glavnem, oba motorja sta super, kar neverjetno primerljiva... pri X-u imaš seveda nekoliko več rezerve, samo če boš tisto rezervo uporabljal in vozil tam poraba ne bo nikoli 6 litrov ampak vsaj 8+.

 

Bottomline - ne glede katerega vzameš nisi naredil napake.

Večino imaš prav ampak ravno zaradi tistih nekaj rezerve in še par stvari je cena višja in zato se šteje kot, da je X186 boljša in premium.... 😁😉

Ker nisem divjak sem še zaenkrat ŽIV po več kot 3 000 000 kilometrih in če bi takrat imeli G140, ko sem kupoval cx-30 bi jo verjetno tudi jaz kupil. Gledal bi z vidika, da sem prej imel 3ko G120 2.0 potem bi pa imel 140 in 2.5 motor z več navora kar bi za mene bilo dovolj in še preverjen motor-dino....:nevem: (Če bi bila 2k€ manj kot je bila moja za 26k€) 

 Sedaj pa imam biser od motorja s katerim sem zelo zadovoljen in kolikor sem obveščen do 150kkm do sedaj ni bilo večjih težav..... :bravo:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Dobri športni avti se vrtijo na 10k obratih pa nihče ne jamra, da bi se morali vrtet na 3k obratih..... 😂😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 3 minutami je GregorV napisal:

Danes sem videl mojo novo igračo. 👍

 

Čudovita rdeča barva v dežju. Zelo lep design. Seveda tudi razlog za nakup.

 

Baby dino pa se je še sramežljivo skrival. 😄

 

Kako najlažje naložiti sliko na ta forum? Iz telefona?

Klikneš "dodaj datoteke" , ko ti odpre klikneš na "orodje za izbiranje" ter iz "galerije" izbereš sliko. 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Deeyan napisal:

 

Po tejle primerjavi CX-30 med X186 in G140 sta si zelo podobna kar se pospeskov tice

Screenshot_20250314_182005_com.microsoft.emmx_edit_356243729830716.jpg

Screenshot_20250314_182021_com.microsoft.emmx_edit_356218120651247.jpg

Tole niso ravno uradni tovarniški podatki ampak so kar vredu in precej v prid x186 motorja, sploh tisti od 0 do 160 je 5 sekund in to je v metrih pri 160km/h kar veliko! :danzoman:

Popravljeno od Bini
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 7 minutami je Deeyan napisal:

Js pa cist vrjamem, ce pridem js na G194 na tako porabo zakaj pri G140 nebi mogla bit 🙂

Verjamem, jaz tudi pridem na 4.0l ampak to ni povprečna. Lahko se pa cincam cel tank in pridem pod 6.0.

Gre se za normalno vožnjo... 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 1 uro je akla napisal:

Še moj prispevek k debati 2.0 x186 vs 2.5 G140:
Če bi sedaj kupoval, bi kupil G140.
Zakaj ? Imel sem G150, imam X186, kak mesec sem vozil G192 v CX5.
2.5l G motor je enostavno bolj uglajen, napram X motorju vse naredi opazno bolj suvereno; je pa res, da ne vozim agresivno, vendar še vedno precej hitro.

Kar se porabe tiče, sem imel na CX-5 7l/100 km, na X186 sem ravno tankal in imam 6.2l/100km; na G140 bi imel pomoje enako dobrih 6/100km.

...

Vse mazde, o katerih govorim, so AT.

Tisto o 6.0 l pri G140 pozabi.... 😉

Bodo povedali novi lastniki G140 koliko imajo povp. porabo. Jaz ugibam, da bi lahko bila poraba od 6.5-7.0l..... 🤔

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 1 uro je Tilen5 napisal:

Ja in u četrti mi penzijonisti limajo slike starih telefonov za katere me boli kurac namest, da bi odgovorili na moje prvotno vprašanje...

 

Kamot te lahko boli k.... c,😁 vprašanje pa je bilo? 🤔

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 55 minutami je Alex napisal:

Ne smemo pozabit, da je baby dino druga izbira, cenejša varianta za cx30, motor, ki je nadomestil osnovne 2.0 motorje. 

Nadgradnja in boljša izbira še vedno ostaja x186. Ljudje, ki gledajo za cenejšo varianto bodo izbrali pač baby Dinota. 

Drugače pa je za Mazdo dosti boljše in ceneje da je izkoristila ta trpežen Dino motor in zmanjšala konje ter porabo in zadovoljila EU- EKO standarde kot pa razvijala nov motor, ker nov motor tako že ima X186.... :nevem:

pred 3 minutami je Janez007 napisal:

 

Sem vesel, da je boljši G140 celo 2.000€ cenejši od manj zmogljivega (slabši navor pri 2.000 obratih, kaj šele pri 1.500 in manj obratov), navitega X186. 😁 

 

image.png

Mazda že ve zakaj je tako kot je.... :whatever:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Glede na drugi posnetek in njuno še kar dinamično vožnjo se je videlo 7.8 na displeju. Mislim, da z nekaj prakse in utekanjem zna biti poraba kak liter manjša. 👍😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.