Če greš na 1380 km dolgo pot, greš s polnim tankom nafte in/ozr. napolnjeno baterijo - ali pač ti to počneš drugače od ostalega sveta?
Nihče ni rekel, da z električnim avtom prideš dlje. Jaz ti/vam samo želim dopovedati, da tisoč in več kilometrov prevoziti z EV-jem danes ni noben bav-bav, kot bi mnogi to radi prikazali v gostilniških in forumskih debatah.
Jah, če bi moral, bi tudi 1380 km prevozil z EV-jem v 18h, čemu pa ne.
Praktično vsak novejši EV se od 10-80% baterije napolni v pol ure in to je ravno tisti postanek, ki ti paše po dveh do treh urah vožnje.
Naj izbere kak forumaš rabljen avto v Nemčiji, ki bo 700 km iz Ljubljane, pa ti bomo to pot praktično demonstrirali. 😃 Še zraven boš lahko sedel, tudi vozil, če je želja. 😃
Že lep sem zagledan v Mazdo in občasno spremljam oglase. A menite da bi bilo realno mogoče dobit kakšno pametno Mazdo3 nove generacije (2019+) za do 18.000€ do 50.000km ali si delam utvare?
Cene takšnih, ki jim bo kmalu potekla garancija, se trenutno na avto.net vrtijo okoli 20.000€ ampak tukaj se mi potem zdi že skoraj smiselno dati malenkost več in dobiti skoraj novega. Se motim ali pa gre za dejansko solidne cene pa pač nimam jasne predstave?
V Nemčiji imaš točno eno samo, ki ustreza tvojemu kriteriju ...
Ja, statistika kaže, da se bistveno pogosteje vžigajo sodobni hibridi kot pa EV.
Hibridi so po mojem mnenju itak slepo črevo razvoja avtoindustrije - čemu bi vozil s seboj dva pogona in ju bolj ali manj posrečeno kombiniral. To, da se prej vžgejo, me pa tudi ne čudi, saj jih razvijajo na silo in na "horuk".
In kot si pravilno ugotovil, sodoben PHEV, npr. Mazda CX-60, ima že vgrajeno večjo baterijo kot električni Smart ... Pa še bencin zraven. 😃
Strah je prisoten, a ne povsem utemljen. Statistično gledano EV-ji gorijo redkeje. Težava je v tem, da ko gorijo, pogorijo temeljito (in še kaj zraven).
Varnostni standardi so - mogoče bi jih še nadgradili. Ne moreš pa reči, da varnostnih standardov ni. Če vozilo prestane vse NCAP teste brez da se užge, potem je precej narejenega na varnosti - se strinjaš?
Koliko ljudi osebno poznaš, da jim je zagorel avtomobil? Jaz točno dva, enega direktorja, ki sem mu še mahal, ko se je njegov Audi A8 začel dimiti, da je pravočasno odvil in izskočil, ter od kolega sodelavca z BMW 2 Tourer. Sem pa pri vseh prevoženih kilometrih po domačih in tujih avtocestah v živo videl goreti še tri avtomobile - v vseh primerih so bili ICE ...
Nobenemu proizvajalcu EV ni v interesu, da ne bi kar se da dobro poskrbel za zaščito pred gorenjem, saj jim je kristalno jasno, da če se kakšnega njihovega modela prime renome bakle, da lahko kar zapre proizvodnjo ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kaj zdaj spet mešetariš z nekimi scenariji?
Če greš na 1380 km dolgo pot, greš s polnim tankom nafte in/ozr. napolnjeno baterijo - ali pač ti to počneš drugače od ostalega sveta?
Nihče ni rekel, da z električnim avtom prideš dlje. Jaz ti/vam samo želim dopovedati, da tisoč in več kilometrov prevoziti z EV-jem danes ni noben bav-bav, kot bi mnogi to radi prikazali v gostilniških in forumskih debatah.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani