Skoči na vsebino
Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 13 minutami je ignacij napisal:

Hmm, uporabniki pravijo, da je X motor isto bogi v nizkih obratih kot g120.

 

Je pa res, da še ni vozil od@Alexraketo, ki je poseben model, izboljšan, odziven, varčen, eksploziven, športen, skrqtka najboljši.Screenshot_20241229_124013_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20241229_124505_Samsung Internet.jpg

A dinozaver je pa poskočen?😄😄 Kako pospeši v peti pri 50/uro? Verjetno s  pomočjo  noge, ki.mu pomaga. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)
pred 22 minutami je Janez007 napisal:

 

Ja. Komu ni jasno?

 

G194 -dinozaver vs. X186 - poskusni zajček: 

image.png

 

https://www.automobile-catalog.com/curve/2022/3001280/mazda_6_2_5_skyactiv-g_194_skyactive-drive_i-eloop.html#gsc.tab=0

https://www.automobile-catalog.com/curve/2021/3001580/mazda_cx-30_2_0_e-skyactiv_x_186_awd.html#gsc.tab=0

 

Za tistih nekaj konjev so 2.0 odličen bencinski motor (G120, 145, 165) močno zakomplicirali v 2.0 (X186 ...menjava svečk, filter delcev in posledično kurjenje pri visokih T ... vemo kaj to lahko povzroči pri Mazdinih dizlih - rada poči glava, ...).  Sem zadnjič debatiral z enim Mazdinim mehanikom in ga vprašal glede alternative 2.5 motorju, torej glede X186 ... reče dober motor, je pa dražje vzdrževanje ... Potem pogledam zgornji krivulji in je vse jasno. Ne mi sedaj @Alex govorit o porabi, ki smo že večkrat slišali, tudi zate ni pomembna 😃...

Moj mehanik, ki je bil vodja mazda servisa v KP pravi, da je naš X xotor enostavno najboljši Mazdin motor do sedaj. Japonci si ga testirali do 500000  km brez problemov. Svečke? Mah, ni glih nek strošek. To prišparaš v par letih na gorivu proti dinozavru. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Ej @Alex, svaka ti čast za tako neumen odgovor. 👍 Sklepam, da je potem ekvivalenten tudi vsak Renault, Citroen, VW, ... Hvala, ker si mi prihranil 15.000 €.

Tukaj je govora o dinozavru, a ne? 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 8 minutami je Boss napisal:

 

Ma pust ti to, jaz se samo še smejim pa sploh nisem hotel komentirat. Kaj nekatere vse moti... mene recimo samo sanke pa če to bolj v hecu kot pa kaj drugega. Vse ostalo mi je čist OK. Sigurno pa tole ne bi menjal za CX-30.

Ti. Imaš dizla, ki je čisto druga pesem.😉😊 Tvoja 6-ka gre v vsak klanec, pije malo. 

Ne mešati hruške in jabolke.

Kar se tiče pa primerjave cx30 in 6-ke, so to zopet hruške pa jabolke.Cx30 so hruške, 6-ka je jabolko. Jaz imam rad oboje, zato vozim obe. Če bi se moral odločati med obema, bi vozil vsak eno. 

Mazde z dinozavrom pa ne bi nikoli kupoval za 30 K€. Za da denar dobiš znatno boljše turbo motorje v karavanih ali limuzinah drugih znamk ,ki tudi potegnejo kot se šika. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Avto za 30.000, ki ima zastarel info sistem, na roke dviguješ prtljažna vrata, da ne omenjam kakovost kamer - najcenejše iz AliEkspressa so boljše. Če imaš smolo še tresejo diski, poraba pa okoli 8,5 l/100 km.

O čem ti to? O dinozavru? 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 4 minutami je Bini napisal:

Za 2,3k€ manj bo takoj šel... :prstgor:

Vprašanje. Kot lahko vidimo, večino teh dinozavrov pokupijo mazda  forumaši, ki poslušajo hvalospeve o njih. Ostalih ne zanimajo kaj  preveč. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano
pred 8 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Ukvarjal sem se s plezanjem zaledenelih slapov, takrat sem bil tudi 13let lastnik mazde 6 . In mazda 6 je vedno splezala do tam, do koder so prilezli SUV in kvazi terenci. Res je imela mal pobutan podn in pragove, ampak, videla je več terena kot 99,5% SUVotov danes.

Kjer je volja je tudi moč.

Ti si imel še vintage 6-ko, ki je bila še kar dvignjena od tal. Tudi sam sem jo imel. Imam tudi zadnjo gen. 6-ki pa je zelooo nizka. Tako, da jim primerjave. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano (urejeno)

Med drugim lahko cx30 spleza zaradi oddaljenosti od tal tudi tam, kjer mx5 in mazda 6 ne more, ker nasede kot kit v nizki vodi. Vozniki le teh lahko le stokajo. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 55 minutami je Janez007 napisal:

Kje to piše? Tole pri Mazdinih servisih diši po tem, da je važna tudi barva kože, narodnost, verska pripadnost, politična usmeritev,  spolna usmerjenost ... in morda še kaj. Torej, kje so zapisana pravila glede menjave motorčkov - sem spraševal že Mazdo Slovenija, pa nisem dobil odgovora. In kaj ima stvarna napaka teh motorčkov veze z rednimi servisi pri njih? 

Kaj ima veze? Da so te vsa ta leta, ko avto, ki več v garanciji, lahko na suho nategovali. Mi je rekel moj mehanik, ki je prej delal na mazda servisu KP, sedaj je šel hvala bogu na svoje, da je max.sprejemljiva cena za renini servis na premium cx30, skupaj z materialom, 150€. Kar je več je uradna kraja. 

Tako, da tudi če bi plačal polno ceno motorčka, bi bil še vedno v plusu, če nisi vozil k njim avta. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
pred 5 urami je Boss napisal:

Holob je bil na TV pa ni nič govoril o tem kako je bancin zrihtal na dol. Slabo to, namest tega je pa o nekih dosežkih vlade govoril--- brez veze, nas sam bencin zanima zato dol s Holobom.

Dosežkih??? 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 1 uro je ignacij napisal:

Ma sej s to porabo najbolj želi upravičiti svoj nakup @Alex , ostali pa se verjetno glih s tem ne ukvarjajo preveč. 

 

Zame razlika med 6l in 7l porabe pomeni pri 20k prevoženih letno 300eur, nekej je, si pa s tem ne bi glih bajte postavil. 

Saj tudi jaz ne gledam samo porabe. 

Cx 30 mi je všeč, ker se lepše pelje kot Mazda 6, je bolj komot, bolj pregledna in bolje zatesnena proti hrupu koles na avtocesti. Bolj ko greš hitro z njo, bolj je tiha. Da ne govorimo o motorju, ki ko se ogreje, ga sploh ne slišiš na mestu. Marsikdo me vpraša, če je električen. 

Skratka, avto in pol. Bi bil pa še boljši, če bi ", pomotoma" vgradili kak turbo vanj, da bi imel krepko preko 200 konjičkov. Takrat bi bil popoln. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano
pred 17 minutami je Boss napisal:

 

Pozabljaš na najbolj pomemben faktor poleg količnika upora to pa je prečni presek, ki je pri SUV-ih kar precej večji.

 

Formula je namreč

 

image.png

 

in dejansko v primerjavi sta pomembni le cv kot koeficient upora in S kot presek telesa. To zmnožiš med sabo in je razlike kar nekaj.

 

Aja pa Mazda 6 limo ima le 0,26 količnika, karavan pa žal relativno slabih 0,28 pa ne toliko zaradi sank ampak bolj zaradi odsekanega zadka. Recimo SUV CX-5, ki je na isti platformi s še bolj obupnim zadkom kot šestka ima katastrofalnih 0,33 pomnoženo še z večjim prečnim presekom.... do the math ;)

a379ca782e794f54bc0a486872a8a409c1d8a457.svg 5.36 kB · 0 prenosov

Naši cx30 so "kao" neki suvi, pa posekajo z lahkoto pri porabi marsikatero limuzino, da ne govorimo o karavanih. Benzinarjih, seveda. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 35 minutami je Boss napisal:

 

Če navajaš omenjeno potem ta EV jedva, da je starejši od dveh let. Pri takem težav sploh ne bi še smelo biti in je logično, da slabih izkušenj še ni vsaj kar se tiče vzdržljivosti avtomobila. Drugo vprašanje pa je ali je tako počenjanje stroškovno smiselno. Padci cen rabljenih so veliki.

 

Ampak kakorkoli... tvoj kolega se s takim početjem ne bo soočal s težavami, ki jih povzroča daljše lastništvo bo pa seveda za ta "luksuz" plačeval kar veliko ceno.

A ni enako z mazdami in dizelskimi motorji? Baje, da je z njimi  en kup težav in ko jo prodajaš, jo moraš skoraj šenkati. Tako, da ni neke razlike. 

Tudi nova cx60 stane preko 50 K€, kar je občutno preveč in je tam-tam z kakim dobrim EV. Po treh letih ko boš prodal za 30 K€. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 8 urami je Boss napisal:

 

Ne bom odgovarjal a je to propaganda, ampak poglej kdo je naročil in saj veš raziskave se da naredit po želji naročnika. Bolj je treba gledat realne podatke, zakaj prodaja EV-jev ne steče oziroma se marsikje celo zmanjšuje. Če bi bilo zadovoljstvo res 92% bi morale biti prodajne številke EVjev veliko bolj ugodne.

 

Je pa res tako, kot pravi @NevLado, največ EV-jev se je prodalo v zadnjih 4-5 letih in v veliki večini so še v rokah prvih lastnikov. Ko bo treba to spravit v prodajo in ko bodo ugotovili, da je padec cene rabljenega precej strahovit in da bodo morali dodati še veliko za novega bo marsikoga zabolela glava. Ker so več ali manj to novi avti, nekih strašnih popravil sploh še ne bi smelo biti zato veliko lastnikov EV-jev, ki so vsajmalo premislili pred nakupom bi morali biti še zadovoljni. Kaj pa po 10 letih? EV-ji so točno tisto kar v agendi "trajnostnega" ne sme biti.

 

Trajnostno pomeni, da ni panike imeti stvar tudi 20 let z relativno nizkimi stroški popravil. Glede na spremembe v razvoju, za EV-ja čez 10 let ne boš mogel dobiti rezervne baterije, četudi bi bil pripravljen jo kupit. Za ICE danes še vedno dobiš rezervni del za skoraj vsak avto iz leta 2004.

 

Resno vprašanje... kolk vas je pripravljeno dat za EV-ja 50k€ in po 10 letih imet EV-ja s prodajno ceno blizu 0€?

Tega, ki kupi EV ne bo bolela glava, ko bo prodajal svojega starega. Ker ga ni niti, ko je drago plačeval novega. 

Pač tisti, ki je zadovoljen z EV (in teh ni malo) bo dodal razliko do novega. 

Če bi imel sam hišo z sončno elektrarno bi takoj kupil EV. Vožnja z njimi je super. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 32 minutami je dvorjan napisal:

Brezveze. Jaz sem se enkrat za spremembo peljal s tokom ostalih prometnih udeležencev, no parkrat sem se pregrešil pa jih ene 15 prehitel. Samo potem sem videl, da jih ne bo zmanjkalo, ker jih je še 30 pred mano. Epilog: poraba 6,0 ...

 

SkyActiv X nikoli ne upraviči toliko višje cene v primerjavi s SkyActiv G. Nikoli.

 

Sploh če bodo pogruntali, da se mogoče G140 enostavno odpre na G194, potem pa ne bodo prodali skoraj nobenega SkyActiv X več. 😃

Ha, ha, saj ni še prvi april.😄

Ta revščina je le nadomestilo za 120 in 150 konjske ta stare motorje. Nikakor pa ne za najbolje prodajane x186. Ljudje ne bodo kupovali požrešnih 2.5 motorjev. Ja, bi jih, če bi imeli od 250 konjev pa gor. Da bi imeli športne avtomobile. 

Nikakor pa ne, da jim da vem ubogih 140 žrebičkov. Toliko ponudijo tudi 1.0 motorji. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

 

Očitno se tudi števec porabe pri CX-30 lahko pokvari. 😁

 

Sicer pa naša Mazda 3 G120 MT l. 2018 ima na računalniku povprečno porabo 6.0l /100 km. 90% avtocesta - pogosto hitrost 0 km/h.

Mazda 6 G165 MT l. 2018 ima na računalniku povprečno porabo 6.5l /100 km. 90% avtocesta - pogosto hitrost 0 km/h.

Na računalniku... Kaj na telefonu tudi? 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 22 minutami je godlike napisal:

Prosim prevedi.

 

Včasih je na Audijih pisalo 4.0 XYZ in je bila 4.0 mašina. Kar tukaj več ne verjamem.

 

Isto je BMW začel glumit.

Včasih je 328 šla, da te je sleklo, ker je bila 2.8 mašina....

Ma audiji imajo kar neki oznake, da izgledajo bol kul. Jaz sem mislil, da ima kako hudo mašino noter, na koncu pa je to  2.0 turbo benzinar, mild hybrid, 201 konjiček. Vseeno kar gre to. 

pred 6 urami je Boss napisal:

 

Ne verjamem, ker so v Italiji zeko povečali kazni. Dvomim, da sta se podila čez omejitve v strahu, da bodo pol carabinieri al pa poliziotti imeli preveč dela s pisanjem kazni.

Hitro voziš tam, kjer veš, da lahko. Kot pri nas, ko veš, kje so radarji. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.