Ne, ne. Tle se pa ne strinjam. BTW, tudi meni so vrtec zvišali za 30eur, pa ne iščem vzroka v tem oz ga ne vidim. Mislim, če dobi 20 jurjev, je morala že firma državi plačati precej več od teh 20 jurjev. Sedaj pa jaz s temi 20 jurji kupim avto na lizing, ali na keš. V obeh primerih imam avto za 20 jurjev, ki sem jih prislužil s svojimi rokami, nogami, možgani...s čimerkoli.
Torej zdej, neko senco metat na uporabnike lizinga je brez veze. Pa nimam lizinga. Samo povem. Gre pač za prislužen denar, za katerega je bila plačan pošten , res pošten davek. Saj ne gre za pranje denarja.
Zdej, da mi pa CSD potem teh 20 jurjev še enkrat šteje v neko kvoto je pa milo rečeno odiranje. Ali pa če bi teh 20 jurjev dal na varčevalni račun. Ista pesem.
Sicer pa, če bi hoteli bi lahko prišli do tega podatka , kdo ima registrirano premičnino. Nisem siguren, na koga se dejansko registrira avto v primeru lizinga? A v prometni piše lizing hiša?
Ja, če te skrbi izguba vrednosti avtomobila pa rentaj avto, boš precej na slabšem v 5-10ih letih 🤠
Primerjamo samo lizing ali takojšnje plačilo. Lizing je vsekakor slabši, saj denar ne izgubi toliko vrednosti kot znaša preplačilo lizinga... Če pa ti denar vsak trenutek toliko pomeni, si pač ne kupiš avta. Imaš npr. 10k za avto in še 10k lufta na računu. 10k obračas po želji, lahko tudi z izgubo... Za avto pa bom jaz plačal 10k takoj, ti pa po obrokih-vse kupaj 13k v npr. 5 letih. Avto na koncu prodava za enako vsoto. Mislim, da je tukaj logično kaj je cenejše..
Če avto izgubi 70% vrednosti, si pozabil dodati še izgubo vrednosti denarja-odštej še ene 10%
Ja, če bi bil spreten z denarjem , vlaganjem itd...potem je računica v tem. Ampak večina žal ni.
Sicer je pa pred leti že Jures razlagal, kako se njemu izide ta lizing da je vedno v plusu. Tako da, nekaj je na tem.
Zanimiva štorija, mene pa zanima razplet. Al je potem običajen državljan, ki je zgolj pomagal, odgovoren za nesrečo oz ne - soodgovoren, ali ne? Kaj so pa dejansko policaji rekli? A so kaj namignili, da se to pač ne bi smelo na tak način urejati ali kako?
Ne gre sem probal🙃. Edino, da jo poskusim spolirat...čuti se hrapavo, zato mi je čudno. Mah saj je garancija, ni pa dober občutek pri 4 mesece starem avtu takšna rja🙄
Hja, če je površinska nimaš kej, to se hitro lahko zgodi. Če je pa rja kot rja, pol pa seveda ni v redu
Zdej, če bi tole zlival od nule , bi nekako veljalo da si zaradi tega brez težav naklepal toliko kilometrov.
Ne vem pa koliko ima to dejansko veze z antigripante. Antigripante, je za redno (bolj ali manj) dodajanje v gorivo, ker maže sistem. Tole je pa za čiščenje, se pravi enkrat ga kao sčisti, potem pa spet teče obična nafta skozi sistem. Verjetno je kombinacija obojega recimo optimalna.
To sem rešil s peno zadaj za displeyem. Poka celotna trda plastika spodnjega dela armature ter pokrov predala. Lahko da so kaki kabli v armaturi. Na tujih forumih je tega vse polno ne glede na letnik. Ko se avto segreje na sreco vecino ropota izgine.
Zanimivo, pol dvomim da so kabli, ponavati so oviti v tako penast izolirtrak al kako se rečem. Pomoje je bolj kak stik plastike na plastiko, ko se segreje se najbrž malo raztegne in je mir. Je pa hudič to najdt.
@SpEkTr, koliko lukenj-zamaškov so ti v ta namen naredili v plehu? 😁
Sem bil zdej že drugič s to šestko tam. Tistih štoflcev pa , mislim da ene 4, tok sem jih opazil. Pri temnem avtu to ni težava. Če pa bi imel belega, bi pa mogoče prej vprašal, če ima mogoče bele barve štoflce, oziroma, če je kaka druga varianta.
Najbrž se to počne zaradi časa, ker sicer bi moral pri vsakem avtu iskati vhod v prag ipd..
Ja imam smolo da je prve tri kilometre cesta obupna in dokler se avto ne segreje (avto je zunaj pod nadstreškom) cela armaturka šklepeta. Ko je avto segret ni več tako hudo razen tisto rožljanje na stropu.
saj ne vem kaj je boljše, a da ogledalo skoz miga, al da imaš zaprte. Slednjo sem že probal, in sem že 2x menjaval levo ogledalo. Sedaj imam nastavljeno, da se zlagajo, pa da vidimo. Mogoče še špricnem notri kak silikon sprej, drugega pa ne vem. Edino razdret in ugotovit težavo.
Prištej zraven še recimo asistenco - cca 40€, si že na 140€, recimo da garancija na prerjavenje nekaj pomeni, čeprav dandanes to niti ni več težava. Potem je razlika že manjša. Če se na uradnem zmeniš za kako dobro ceno , zna bit zadeva zanimiva in na nek način (skoraj) primerljiva
Za nas redne - dolgoletne stranke, če se zmenimo s tapravimi ljudmi ,je cena na uradnem ugodna - je sicer še vedno malce več kot pri popoldancu, ampak, saj vsi vemo kako je pri njih.
recimo Pelko, ki je top za moje pojme, bi redni servis za m6 2.2. prišel sigurno 150EUR. Govorim na pamet, pa mislim da nisem kaj dosti od prave številke. Na uradnem pa recimo 200, ali malo čez. Pa če štejem asistenco recmo...
To je pa zato, ker me ne poznaš v živo. 😜 Drugač pa, šef sem bil samo ene dve leti in se ni najbolje obneslo, ker zelo težko ukazujem drugim kaj naj delajo in potem raje sam naredim, kar pa je s stališča vodstvene piramide čisto nesprejemljivo.
Ne, saj to je pravi leader, da zna pokazat in tudi naredit kot je prav. Ne pa da samo diktira kako in kaj
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne ne Bini, sedaj si pa ti zašel. Trdiš, da tisti ki ima lizing, gre to na račun ostalih staršev
Cmon...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani