V zadnjih dveh tednih sem sel dvakrat v ikeo (klagenfurt) in nazaj in obakrat sem do deci natancno na roke prestel in je bila poraba 8.17l/ 100 km. Odlicno za to motorizacijo in glede na to da sem sel skozi prelaz podljubelj in poleg tega sem se nazaj grede se vracal s 150 kg robe .
Ko je ta mazda nesposobna kar se tice multimedije... Moj kitajc v prvi generaciji si je to zapomnil pa sem lahko usb kljucek odstranil in ga cez 2 dni nazaj priklopil pa je tocno vedel kateri komad in pa kje je nehal predvajati...
Labi ce se ne motim imas ti drugo generacijo ? Pri drugi generaciji sta leva in desna luc povezani, kar pomeni da ti delata obe ali pa nobena. Nemore se samo en zaromet nastaviti drugi pa ne. Kar se tice napake bos dobil AFS lucko v primeru, da je problem v elektriki (modul za luci, senzor za luci, kabli itd.) V primeru da je problem mehanskega izvora nebos dobil nobene napake oz. lucke. Enkrat ko avtomatska nivelacija ne deluje se snop spusti na najnizjo tocko oz. po domace povedano sveti prevec v tla. Pri drugi generaciji ni tako, da vedno ko das kontakt se snop vedno dvigne gor in nato spusti dol ala bmw, audi... Pri drugi generaciji se snop dvigne oz. spusti samo takrat, kadar je to potrebno. Sepravi ce imas ti avto parkiran na ravni povrsini se ob kontaktu luci nebojo nic nastavljale. Predlagam da zasuces volan v skrajno desno stran in na sovoznikovo strani pogledas ce je nivelacijska palcka cela. Lahko pa da ti luci previsoko svetijo in jih je potrebno malenkost nastelat. Zapelji na kaksen veliki hrib in se ustavi in zategni rocno pa bos potem videl in slisal ali se kaj dogaja z avtomatsko nivelacijo. Kar se pa tice tretje generacije pa nevem kako tocno delujejo
4300K je najbolj optimalna svetloba oz. je naboljsa svetilnost. Na zalost je vizualni izgled malo bolj rumenkast, kot pa pri 5000K ali 6000K k je snop bel. Odvisno kaj zelis, cim boljso svetilnost ali kompromis med svetilnostjo in estetiko. Bolj, ko gres proti modri oz. vijolicni svetlobi slabsa je vidljivost oz. slabse sveti.
Tocno to jest cel cajt razlagam, da je ta servis v btcju poden od podna in se z mocnikom sploh nemore primerjat... Kar se pa garancije tice so pa potem vedno neki izgovori... No ugl. da si resu . Andrej (od sefa sin) pa itq legenda.
Ce kupis stara jajca z malo vec km vzemi obvezno bencinarja pa tudi ce pije 2l vec, napram dizlu. Moje mnenje pa brez zamere . Se pa strinjam, da se megan niti podrazno nemore primerjat z mazdo.
Zato pa vzemi bencinarja pa gledas samo rjo . Kar se pa tice klesc je pa prva generacija imela res hibo in so rsde zastekale (rocna). Nove klesce pa dobis ze od 50e tako da to ni nek strosek.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
https://www.ebay.com/itm/2004-MAZDA-3-CENTER-DASH-INFO-DISPLAY-SCREEN-OEM-SEE-PHOTO/232941459889?hash=item363c6499b1:g:z9MAAOSwTuJYrzbE:rk:29:pf:0&vxp=mtr
Cist zgornji prikljucek k imas na radiu je za LCD
Povezava za deljenje
Deli na druge strani