Jest recimo . Jest sem do sedaj vedno vzel ATE pa nikoli ni bilo problemov ali pa kakrsnegakoli piskanja . Piska lahko tudi zaradi drugih stvari (ujet tujek med ploscico, slabo namazana vodila, iztrosena ploscica... Konec koncev pa lahko tudi res zaradi materiala oz. zaradi ploscice same).
Omg to pa so konkretne cene. Ne razumem zakaj si se odlocil in zamenjal bremze na uradnemu servisu, kljub temu da se ve da so OEM zavore podn od podna. Sedaj je samo vprasanje casa kdaj bo spet sranje. Za bistveno manj denarja dobis vrhunske diske in ploscice. Naredis pac tisti redni servis zaradi garancije to je pa to. Kar se pa tice cene olja je pri nas 19,20?/l na uradnemu servisu (brez popusta). Glede na to da je original olje od proizvajalca total res nevem od kje jim taka cena. Olja total spadajo pod bolj "poceni" olja in se cene gibljejo med 5-6?/l.
Ceprav radio se s katolosko stevilko ujema z letnikom.. Ja oprosti, ampak to so pa ja osnovne stvari, katere v dveh minutah preveris pri uradnemu servisu glede kilometrov. Po teh podatkih avto tudi nima potovalnega racunalnika.
Meni bi bilo prej tole logicno, da je prejsni lastnik menjal radio in ni vedel, da ne bo mogu priklopiti LCDja... zato pa ne dela. Ce LCD ne dela oz. bi bil v okvari ne vidim logike zakaj bi sel cvikat kabel.
V zadnjih dveh tednih sem sel dvakrat v ikeo (klagenfurt) in nazaj in obakrat sem do deci natancno na roke prestel in je bila poraba 8.17l/ 100 km. Odlicno za to motorizacijo in glede na to da sem sel skozi prelaz podljubelj in poleg tega sem se nazaj grede se vracal s 150 kg robe .
Ko je ta mazda nesposobna kar se tice multimedije... Moj kitajc v prvi generaciji si je to zapomnil pa sem lahko usb kljucek odstranil in ga cez 2 dni nazaj priklopil pa je tocno vedel kateri komad in pa kje je nehal predvajati...
Labi ce se ne motim imas ti drugo generacijo ? Pri drugi generaciji sta leva in desna luc povezani, kar pomeni da ti delata obe ali pa nobena. Nemore se samo en zaromet nastaviti drugi pa ne. Kar se tice napake bos dobil AFS lucko v primeru, da je problem v elektriki (modul za luci, senzor za luci, kabli itd.) V primeru da je problem mehanskega izvora nebos dobil nobene napake oz. lucke. Enkrat ko avtomatska nivelacija ne deluje se snop spusti na najnizjo tocko oz. po domace povedano sveti prevec v tla. Pri drugi generaciji ni tako, da vedno ko das kontakt se snop vedno dvigne gor in nato spusti dol ala bmw, audi... Pri drugi generaciji se snop dvigne oz. spusti samo takrat, kadar je to potrebno. Sepravi ce imas ti avto parkiran na ravni povrsini se ob kontaktu luci nebojo nic nastavljale. Predlagam da zasuces volan v skrajno desno stran in na sovoznikovo strani pogledas ce je nivelacijska palcka cela. Lahko pa da ti luci previsoko svetijo in jih je potrebno malenkost nastelat. Zapelji na kaksen veliki hrib in se ustavi in zategni rocno pa bos potem videl in slisal ali se kaj dogaja z avtomatsko nivelacijo. Kar se pa tice tretje generacije pa nevem kako tocno delujejo
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jest recimo
. Jest sem do sedaj vedno vzel ATE pa nikoli ni bilo problemov ali pa kakrsnegakoli piskanja
. Piska lahko tudi zaradi drugih stvari (ujet tujek med ploscico, slabo namazana vodila, iztrosena ploscica... Konec koncev pa lahko tudi res zaradi materiala oz. zaradi ploscice same).
Povezava za deljenje
Deli na druge strani