Mazda zahteva od uradnih servisov, da operejo avto.
Točno tako. Naknadno dobiš vprašalnik s strani Mazde Slovenija, v katerem te sprašujejo tudi, ali si dobil nazaj opran avto. Seveda sem jih ocenil s skupno oceno porazno.
@Bini ampak tale barva je pa dejansko najboljša, ker ni takega kontrasta med samim lakom in tistimi neravnimi obrobami.😉 Za moj pogled zgleda avto vsaj za stopnjo bolj resno kot pa druge svetlejše barve.
These wheel nuts are constructed to keep your wheels connected while providing dependability and strength. They are also known as lug nuts, and each one is manufactured for increased strength and uniformity...
A ni preplitek navoj za novejše mazde 6? Takšne sem imel na prvi 6-ki, letnik 2004.Ko sem jih hotel dati na mojo sedanjo je bil navoj za kak mm prekratek.
V ponedeljek ko sem prvič peljal k vulkanizerju in je bila "pizdarija" pri sprednjem desnem kolesu, nismo probali vseh koles sneti.
Včeraj mi je mehanik popravil in sem peljal nazaj k vulkanizerju, da damo na letne.
In itak, zadnje desno kolo - ista štorija - vijak se ustavil na sredini 😅
Sicer mu ga je uspelo dati dol, ampak bo potrebno spet peljat k mehaniku še za zadnjo gumo haha.
Aja pa vijaki niso isti kot original, in mi gre blazno na živce. Iščem po slo, ne najdem nikjer. Dobim na Ebay.co.uk in sama sreča, da sodelavka pride iz UK v Slovenijo v ponedeljek, tako da mi bo prinesla 2 original vijaka.
Res komedije, v ponedeljek je polna luna in zgleda seče na polno haha 😄
Na moji so original takšne matice/vijaki. (M12x 1,5,dolžina 34 mm) Tukaj jih imajo v srebrni in črni barvi.
Verjamem, da se težko najde optimalni avto, vsaj to sem jaz ugotovil, ko sem uvažal svojega. Pa moraš nekje potegnit črto in se z določenimi stvarmi sprijaznit. Ma če maš slab občutek, raje ne.
Lahko pa sam preveriš mobile de in najdeš avto, ki ti je zanimiv, pa ga potem sam uvoziš iz nemčije npr. A iščeš striktno dizla?
Seveda išče striktno dizla, saj je objavil oglas, kjer je Mazda dizel. Pa ja mu ne boš zopet dinozavra vsiljeval z porabo 9-10 litrov/100??🤔
Zato pa vedno samo še original Mazdina platišča ... 1 set vijakov za celo leto.
Pa kaj ima veze, kakšna platišča imaš. Važno je, da so homologirans in paše ko gor. Jaz imam Momo feltne (z notranjimi obročki) in se odvijačijo in privijačijo vsakokrat brez problema. Vijaki so original mazdinimi, a so grdi. Tudi jaz bi motal poisksti druge, lepše vijake.
Razmisljam da bi vzel to šestico. Na papirjih vse štima. Čudno je le da je servis bil narejen na 60, potem že na 65, naslednji pa šele na 100. Moti me tudi na splošno, da je uvožena iz francije. Kaj pravite?
To je bil verjetno avto od lizinga. Podobno se je dogajalo pri uvoženih avtomobilih iz Italije, ki so bili last lizinga lizinga. Oni ne vozijo ponavadi svojih vozil na uradne servise ampak imajo svoje delavnice. Jaz bi bil previden, saj tu nekaj ne štima. Ali si se res zmotili alinpa kilometri niso realni in so manipulirali z števce.
Poizkusi pridobiti podatke na našem uradnem mazda servisu za to vozilo, če ti bodo šli na roko.
Kolk pumpaš? Mal eksperimentiri s tlakom pa boš prec videl kako se spreminjajo vozne lastnosti. Če so bočnice res tako mehke kot praviš bo treba tlak zvišat.
Nekaj me trenutno bega pri teh novih assimetric 6. Ne vem, ali imam samo občutek, ali so bočnice malo mehkejše kot pri assimetric 5.🤔
Gume so isto napumpane. Mogoče so pa res na račun večjega udobja??... Jih moram še malo po ovinkih prav sprobat, da dobim realno sliko. So pa velikooo bolj tihe, kar je super. 👍
Ko grem prvič v Ljubljano ali na daljšo pot jih bom podrobneje "preučil". 😊
Mene na Vrhniskem klancu ni pustil se noben avto... tudi Fico ali Jugo ne ...
Nikoli ne smeš podcenjevati fičota.
Moj bivši mehanik ima fičota z 210 konjički, narejenega za gorske dirke.
Je normalno registriran, vsake toliko gre na avtocesto smešit razne nabildane voznike bmw-jev. 😊
pred 1 minuto je godlike napisal:
Turbo se čist lepo vozi, kratke in dolge relacije.
Obstajo taki in onaki.
-Alfa 1.4 170KM mrtva do 1500. Od 2000-6500 se ji je bledlo
- Focus gre z nule in raste lepo. Preskok dobi nad 3700 obrati. Je zelo blizu atmosfercu, samo da je vse potencirano. In to 8 ventilcu ne 16v, ki samo v turah gre.
- i20N preprosto gre. Sodobna hibridna turbina. Celo odziven je kot atmosferc.
- PSA dizl 2.0 140KM, tudi v M6 bil. Je vlekel skozi celo območje.
- 1.4 Fiat. Ista mašina kot v Alfi samo 150 KM. Pa v turah ni vlekla, je je sfalilo.
Hočem s tem povedat. Da turbo motor ni enak turbo motorju.
Uničil ne bi nič, tako kot ljudje dizlov ne uničijo. Baše se DPF, samo tisto je druga.
Mazda je bila atmosferc, za gonit. Dobesedno. Ko se je drla ko zmešana na 5.500 obratov, si samo moral tiščat naprej, ker se je veselje nadaljevalo. Do konca, skoraj do blokade.
Ne vem od kod folku te ideje, da če imaš turbo motor, da bo skoraj obvezno turbina šla v franže. To je neka fama, ki jo slišiš skoraj vsakodnevno.
Pa kaj ti misliš,da se eni skoz samo po vrhniškem klancu furajo...in zmeraj samo v eno smer-navkreber.
Daj nekaj že z tem sranjem pribijati.
Jaz bi v Lj. turba "ubil"-v bistvu še dobro,da ga pri nas ne ponujajo...skoz 10-15 min. in ga ugasnem...jaz bi ga sicer takoj vzel,samo bi se najbrž po tem več z servisi videval...to naj kupujejo tisti,k relacije vozijo.
Dovolj, da te samo enkrat pusti na Vrhniškem klancu in nočne more do tu. 😉
No jaz sem imel na M6 porabo 6,9l z 2.5l avtomatikom.
Nič nimam proti X motorju, je tudi tehnološka zanimivost, samo na področju porabe, sploh v primerjavi z ostalimi mazdinimi notorji, pa tud ni takšen presežek kot ga želijo nekateri prikazati.
Je že Boss napisal, da je brez veze pisati, koliko ti pije. Lahko ga voziš po regionalki ali pa 120/uro po avtocesti.
Tega mi ostali ne vemo. Meni tudi pije po regionalki pri 90/uro 4-4,5 litrov/100. Edini pravi rezultat je bil izziv- poraba, kjer smo vozili vsi po enaki poti, istočasno. Tako smo imeli enake pogoje, enak promet na cesti in iste ovire (traktor). Vse ostalo je brez veze pisati.
V bistvu ne...sem enkrat že prilimal en link,k ima tip dva klasična in tretjega z turbo-jem.
Je povedal,da so brez turba v bistvu bolj poskočni-nenadnejši...kljub temu,da ima ameriška verzija nekaj konjičkov manj. .seveda pa kasneje turbo še za odtenek bolj potegne...a kasneje.
A z mesta-pr atmosfercu ni treba čakati,da turbo začne delati,v tem je fora.
Sicer pa tudi tako-turbo verzija ima nižjo kompresijo...nista čisto primerljiva.
Jaz bi rekel,da ima vsak svoje prednosti in slabosti.
Turbo ima navor skoraj kot dizelca.Ni primerjave v vožnji. Kaj ti pomaga pospešek, ko bi pa v daljših klancih ta turbo varianta švignila mimo, da je dinozaver niti videl ne bi. 😉
Pa dobr, ko to berem si mislim očitno je CX30 res šparovec in grem mal pogledat spritmonitor.
Cx30 z X motorjem je poraba uporabnikov od najmanj 5 pa do največ 9 l.
Pa pogledam še dinozaverski motor 2,5l v M6, ki je mimogrede težja in se poraba giba med 6 in 10l.
@Alex dej prosim razloži kaj je sedaj tolk šparovnega na tvoji premiumki napram drugim mazdinim bencinarjem.
Tako pač je v realnosti. Pusti ti sprint motor. To je podobno, kot bi poslušal goloba in bi potem mislil, da je najboljši predsednik vlade do sedaj. 😊
Realno je pač tako, da je v cx30 biser mehanike, motorjev, ki deluje kot dizli, zato tudi majhna poraba. Seveda ga lahko tudi ženeš na 5000 obratov/min. Takrat bo pil 10 litrov. In letel. No, dinozaver bo imel pri istih obratih porabo najbrž 20 litrov.
Vse lepo in prav, dokler nismo prišli do matice na sprednjem desnem kolesu, ki ni in ni hotel popustiti. Do sredine je šel, potem pa ne naprej, ne nazaj.
Nazadnje je uporabil "kamijonsko" pištolo in pač odlomil. Naročili smo novo matico in tisto palčko (pridejo jutri).
Sedaj se vozim s 4 šraufi in še vedno na zimskih gumah
Sam sigurno nisem dober primerek za testiranje. Še z nobenimi gumami me ni odneslo - OK, razen enkrat v ovinku z OPEL ASCONO z zadnjim pogonom in na cesti nekaj cm svežega snega - sem se na srečo rešil in peljal naprej.
Saj dobre gume te ne sme odnesti.
Ne po suhem ne v mokrem.
Če pa imaš takšen zmazek od gum, kot jih imamo mi na cx30, prvovgradne Bridgestone, je pa druga pesem. Pri 30km/uro ti v krožišču prične odnašat zadek. Ali pa, še slabše, ti sprednji konec rine ravno. To vam lahko potrdi tudi Gelipter. Hvala bogu je sedaj nabavil Conti. Odlične gume.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A ja? A njej jo tudi? 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani