Pri prednostih in slabostih obeh menjalnikov mi je padla v oči ta "prednost" ročnih menjalnikov. 😊
-
Manj verjetnosti, da bi ga ukradli— Z naraščajočim številom samodejnih menjalnikov, ki so v novih vozilih, obstaja nova generacija voznikov, ki se nikoli ni naučila voziti z ročnim menjalnikom.
To pomeni, da če se tat odloči, da bo vaš avto podrobneje pregledal (z mislijo na krajo), obstaja dokaj velika verjetnost, da bo zgolj ročni menjalnik dovolj, da odvrne kriminalca.😊
Resnična glede varnosti je pa tale:
"Ročni menjalniki omogočajo voznikom večji nadzor nad vozilom".
Sem malo pozen z odgovorom, ampak vseeno... Pri 50km/h na števcu, je to 48 km/h po GPS, pri 130km/h, pa je 124 po GPS. Če se želim po avtocesti peljati realnih 130 km/h, je to že 137 po števcu. Tako, da z večjo hitrostjo se veča tudi napaka, kar je logično. Gume, ki so gor so dimenzije 215/65 R16 98H in so natanko take, kot je zapisano v homologaciji. Gume so šele drugo sezono gor in niso obrabljene.
Mene to sicer ne moti, je pa avto zaradi tega malo bolj poskočen 😁. Samo povem.
Normalno, da je razlika,čeprav so tudi te 16" zapisane v homologaciji.
Fantje, tega foruma pa res ne morem prehvalit. Od Alexovih super nasvetov, do res podrobnega pojasnila Lentusa in do akle, ki se je skoraj dve uri ukvarjal z mano in ima v dobrem še eno pivo. In seveda vsem ostalim tudi velika hvala za nasvete in mnenja.
Bi pa samo še nekaj o tem sistemu za opozarjanje na prehitro vožno. Na testni vožnji skozi vas, kjer se vozim pogosto, mi je avto začel piskat da vozim prehitro. Na delu, ki ga poznam in vem da je omejitev 50 mi je piskal prekoračitev in predlagal 30. Ma mi ni bilo čist jasno zakaj. Prejle mi je potegnilo. Model v vasi praznuje 30 let in so mu verjetno frendi na ograjo bajte obesili pano z njegovo fotografijo, na panoju je bil pa še prometni znak za omejitev na 30km/h. Evo, avto je prebral tega in piskal.
Kupiš avto za 30k+ in se pustiš dobesedno nadlegovat inteligentnemu sistemu, ki bo povečal mojo in vašo varnost in bo obenem v podporo zeleni prihodnosti. Katastrofa res.
Hvala bogu, da nimam teh neumnosti na moji cx30. 🙂
Sedaj, ko pada cena nafte na svetovnem trgu kot priljubljenost holobove vlade bi moral bit liter benza po 1€. Vse kar je več je kr neki. Ni glih za se hvalit s temi cenami. V Dolomitih sem tankal na neki pumpi benz po 1,54 €, pa je bil tam že skoraj 2€ in več.
Italijani so eni boljših voznikov v Evropi. Samo parkirati pa ne znajo...
To ni nič. Ob vsakem vikendu je na obali na desetine voznikov iz notranjosti, ki tako parkirajo (še največ z tablico LJ in najraje na zelenicah)...Pridejo pa na morčija,seveda.
Kdo je pa glavni v Italiji, ko se nočejo premakniti na avtocesti s prehitevalnega pasu in jim vsi blendajo ? Slovenceljni in Hrvati. In te tablice so LJ ( Levaki Juriš) in ZG.
Povprašam še enkrat prodajalko, kako je s podvozjem. Prebral sem marsikaj in tega prav tako nisem zasledil. Oglase na Avto.net sem pregledal, se bom pa oglasil pri mojem lokalnem trgovcu, da vidim, kaj se da zmenit. X186+Exclusive line+morda avtomatik.
Homura ima pa nekaj vizualnih razlik, npr. črna platišča, zatemnjena zadnja stekla, rdeče šive na sedežih, in nekaj tehničnih dodatkov, kot npr. električen pomik prtljažnika. Pride tisočaka več kot Exclusive line.
Mene kljub temu še vedno vleče k ročnemu menjalniku. Ne vem, rad šaltam. Ampak, saj avtomatika lahko tudi izklopim če se mi zalušta. Morda veste, ali avtomatik v ročnem načinu zniža porabo ali ta ostane na enakem nivoju (po specifikacijah 0.5 litra več) kot v avtomatskem načinu?
Vzemi ročnega. Obvezno. Itak boste potem vsi električne vozili brez menjalnika.😊 Zato pa izkoristi, dokler se še da dobit ročne menjalnike. In ta od mazde je med boljšimi na trgu. 👍
Tudi ta x motor zaživi šele z ročnim menjalnikom. Preverjeno.
Javi se kaj na obali pa da sprobano to kombinacijo z ročnim.
Poslušaj nas, ki imamo in vozimo ta avto in ne modele, ki vozijo metuzalemske 2.5 benzinarje.😉
Mogoče ja tam pri vas na primorskem. Teli vaši s tablicami od Komunistične Partije so res nekaj posebnega in tudi una Mladinka na videu je bila članica te organizacije.
Mogoče si pomešal pojme s tem, da se ve, da smo Primorci med najhitrejši mi in najbolj varnimi vozniki. 😉 Sicer pa lahko tudi Gelipter potrdi, da ko vidimo na obali voznika z tablicami LJ (Ljubljenček Jankovića) moramo voziti za njim zelo previdno, ker vemo vnaprej, da bo kako neumnost naredil v naslednjih par kilometrih.
Tole ni skos, tole je veseli december, kjer pride na ceste vse živo, ker gredo po nakupih, žurke, fešte, alko srečanja, nervoza pri kupovanju daril. Ni da ni v decembru, zato pač to omenjam. Ostali meseci razen poletnih, ko si dajejo tujci duška s svojimi forami, je relativno dokaj normalno stanje.
Ne bi rekel. Teksas je vedno. Včasih južni, drugič severni.
Pravzaprav sem na tem forumu, prebral sem ga od prve do 145-te strani, dobil občutek, da je edina prava izpeljanka x186. Žal ponujajo testnega samo G122. Danes sem šel na testno s t-rocom, avtomatik. Prvič v življenju sem vozil avtomatika in res ni bilo slabo. Višina sedežev mi je odgovarjala, o notranjosti avtomibila raje nebi. Svetleča plastika v R-line izvedbi.
Glede na teste se pri Mazdi vsi nagibajo k ročemu menjalniku. Kaj naj bi bilo narobe z avtomatikom? Jaz nisem nek dinamični voznik, čeprav nisem čist ziher, kaj to pomeni. Avto sem in tja malo poženem v obrate, načeloma pa vozim, kako ste že rekli, bolj desus stil . Morda malo pretiravam. Trenutno imam 14 let starega BMw-ja 116d z 4.9 porabe na 100km in nikakor ne bi kupoval nekaj, kar je šibkejše. Mi je pa vseeno pomebno, da avto, če rabim in hočem, potegne. Dnevno sem na relaciji Kranj-Ljubljana in nazaj plus razni izleti in daljši roadtripi . Poraba avtomobila je pomembna. Res pa sem, kar se štirikolesnikov tiče, čisti amater. V avtomobile se nisem resno poglabljal nikoli, vem pa, kateri mi je všeč. In tale Mazda mi je. Med 2002 in 2010 sem imel Mazdino trojko.
Skratka, ker sem že 50+ iščem nekaj udobja, zato sem šel preizkusit tudi avtomatika, pa relativno ok porabo. Če sem prav razumel, naj bi x186 zagotavljal najnižjo porabo med izpeljankami CX30? Tako trdi tudi Mazdin konfigurator. Koliko se to potem razlikuje v realnosti?
Pozdravljen. 😊 Od kod si? Če si kje blizu obale lahko uletiš do mene , da probamo ta x186 motor in kako ga je potrebno prav vozit. 😊
Potem je Italijanska se bolj zabacena, ker imajo goriva se precej drazja kot pri nas
Ce bi imeli pri nas gorivo po 2€ pa spet ne bi bilo prav… ane… Karkoli… ampak res karkoli bo naredila ta vlada, bodo eni imeli kaj za pljuvat… pa omenjat “slovenceljne”… pa vsega so krivi kolesarji… pa ne vem se kdo… Enim pac nikoli ni nic orav… in na svet gledajo crnogledo… in se zelo trudijo, da bi se med seboj sovrazili… Meni samo nekaj ni jasno… Zakaj enostavno ne spokajo kufre in gredo drugam… Saj je moznost… Aja… mogoce pa niti ni tako slabo… oz. drugje ni dosti bolje… 😅
Pri nas je drugače lepo, celo najlepše. A kaj, ko imamo trenutno na oblasti škodljivo vlado. Pa to ne pravim sam, vprašajte zdravstvo, privatnike, gospodarstvo, šolnike, trgovino, zaposlene na RTV Slovenija,.... Navadne ljudi, ki so to potrdili z zadnjo anketo.
Karkoli bodo naredili, bodo eni spljuvali do konca... Zakaj pa ne hodite tankat k Italijanom, ko je pa pri nas cena goriv se vedno previsoka glede na cene nafte? Aja... saj res... tam je se precej drazje
Zakaj bi pa hodili tankat čez mejo, če pa živimo v Sloveniji.
Pač ta nesposobna vlada ne zna voditi države. To je to. 😉
Jaka muda. Sedaj, ko jim že pošteno teče voda v grlo pa mislijo, da bodo s tem, ko bo cena, ki je še vedno previsoka glede na cene nafte, kao "nižja"kaj pridobili. Je že odpeljala barka. 😄
Evo, ena manj prijetna izkušnja glede EV, tokrat s strani servisov.
Konec decembra ima domači Smart predviden prvi servis na 25.000 km. Pa pošljem par povpraševanj na uradne servise.
Izhodišče:
Ljubljana - 550€
Lesce (ASP) - 400-550€
Klagenfurt - 200€
Potem jih vprašam, kaj dobim za ta denar, pa popravijo okvirne ponudbe:
Lesce: 200€
Klagenfurt: 200€
Potem jim rečem, da naj se ne zajebavajo, da za menjavo kabinskega filtra in zamenjavo zavorne tekočine nisem pripravljen plačati 200€ in da naj pripravijo konkretno ponudbo.
Kje smo zdaj:
Lesce: 192€
Klagenfurt: 135€
Italijani (Smart servis v Tavagnaccu) se žal niso odzvali na povpraševanje, bi imel lahko še bolj celovito sliko.
Mimogrede, sem še malo pobrskal po nemških Smart straneh, in dejansko so tam bolj "pošteni", pa je prvi, t. i. A-servis nekje med 70 in 90 evri.
Cena je zelo pomemben faktor. In očitno je na trgu rabljenih sedaj zatišje (manj nakupov), čemur praviloma sledi korekcija cen.
Tale ga prodaja že 1 leto in pol in ga bo še, dokler cene ne spusti še za cca. 5.000 €. Začel je z okrog 25.000.
Točno tako. Če bi sam recimo mojo rdečo raketo (6-ko) prodajal, (pa je ne bom, ker je super avto) bi postavil začetno ceno okoli 15 K€. Pa še bi spuščal, če bi bilo potrebno.
Če hočeš resno kako stvar prodajati,se moraš sproti prilagajati trgu in nižati ceno. Tudi, če se ti ne mudi.
Ker, če ni takoj nekega zanimanja za prodajano robo, ga ne bo niti pozneje, ker bodo medtem drugi že prilagodili cene povpraševanju.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Podobno kot vedo o cx30 največ tisti, ki vozijo metuzalemske motorje. 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani