Po kapitalisti?ni demagogiji ima prav sleherni ?lovek na svetu prilo?nost biti bogat. Tako da svetla prihodnost ko bomo vsi sedeli v Teslah je ?e (skoraj) tu.
O pogromu nad dizela?i v evropskih velemestih pa.. bral sem standarde za euro 6 za bencinarje in dizlce, ne mor? verjet prav enako izpustov pri obeh. Izstopajo samo bencinarji s ?e enkrat ve?jim CO2-jem. Tko da kdo se tuki zaje.. Vsa stvar je samo v tem, da politi?ari - sluge kapitala - delajo na tem, da bo na?a vo?nja ?e v bli?nji prihodnosti ratala precej draga, profit bo pa ?el ve se kam.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Eksperimentalno je imel t.i. "podalj?evalec dosega" tudi Pe?jak v enem od svojih projektov, pa ga je hitro vrgel ven, je raje za isti denar kupil dodatne celice.
Boss ima? prav. Ampak nima? prav. Hibrid je avto, ki gre na ilektriko in na bencin.
?e bo v bateriji samo za ene100km ?upe, pa? zato ker ima avto itak podalj?evalec dosega, potem pri dalj?ih ve?jih obremenitvah ko se bo baterija spraznila tud speljat ne bo mogel. Bo zanimivo potem videt, ko bodo na avtocestnih po?ivali??ih v parkiranih avtih tulili mlin?ki. Samo zakon o tem da na mestu ne sme? pustit pri?ganega avta bo treba spremenit.
Kar se ti?e cene elektrike pa, ?e jim (z administrativnimi ukrepi) uspe toliko elektri?nih avtov spravit na cesto kot napovedujejo, potem bo cena elektrike tak?na, da se ne bo ve? spla?al za ogrevanje hi? imeti toplotne ?rpalke, bomo ?li nazaj na kurilca.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Podalj?evalec, a ni to nekaj podobnega kot ponujajo tiste spletne strani, ki prodajajo tudi modre tabletke?
To ?udo od izuma ni ?isto ni? drugega kot navaden hibrid. In ?e bo v bateriji ?upe za 100km potem bo? s ?rnogorske obale vozil prikolico ene 700 km samo na bencin, za kar je pa dobro imet motor blizu 100KW.
Eh ?e spet obljubljajo lu? na koncu predora, samo elektrarn bo zmanjkal zanjo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
"Kot sem ?e povedal v va?em intervjuju leta 2016, mislim, da baterija ni dolgoro?na re?itev za elektri?na vozila. Prete?ka, predraga, prevelika. Uporabiti bomo morali ?isto nov tip goriva v avtomobilih, da bomo dosegli dele? bencinskih in dizelskih motorjev."
Niti pri obeh mojih japoncih po ve? kot 300 000km uporabe ni bilo nobenih problemov z zajlami, pri Renoldu pa ?e pred 30 leti ni ni? zmrzovalo, tako da res ne vem zakaj bi moral nekaj zajle odstranjevat pa su?it bodne. Pa so moji avti redno do?ivljali parkiranja tudi v malenkost ostrej?ih klimatskih pogojih kot jih pri slo povpre?nemu uporabniku.
Mi ?e na misel ne pride, da bi avto pustil viset na menjalniku, so predragi.
Samo kot zanimivost. Sicer pri nas v slu?bi parklac ni ?ist navaden - je zelo specifi?en, nezategnjena ro?na pomeni kr?itev varnostnih predpisov, zaradi ?esar pokasira? odvzem dovoljenja za vo?njo slu?benih avtov, pa posledi?no lahko tud kr?itev delovnih obveznosti. Pri nas vsi zategujemo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Moja najdra?ja je to "preventivo" izpilila. Pri svojem meganetu (ro?ni menjalnik) pri parkiranju vedno zategne ro?no, prestave pa v ler. Seveda sem ?e zdavnaj obupal da bi jo spreobrnil v njeni veri da je to edini pravi na?in.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Razen ?e ni prfektno ravno se pri DSG-ju, po tem ko da? v park in spusti? bremzo, avto zapelje nekaj cm preden se zaleti v ?tift ki prepre?uje premik. Znalci so vedeli svetovati, da se je v vsakem primeru bolje navadit uporabljat ro?no kot pa tvegat obrabo.
Ampak ?e nih?e tu se ni javil da bi povedal kdaj mu je nazadnje zamrznila ro?na.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Kupi? ?lauh za bicikel ki ima ?e teko?ino not, potem normalno pumpa?, samo ne ko je fentil?ek v spodnjem polo?aju. Ima? pa mo?nost dveh variant te?av, ena da ti teko?ina s ?asom zama?i fentil?ek, druga varianta pa, da del?ek te svinjarije pride not in ventil?ek ne zapira ve? - pu??a.
Pomoje je kar na mestu Slivkina pripomba o krasni kombinaciji senzorja tlaka in teko?ini za flikanje.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Tekocina masi samo tam kjer uhaja zrak, to pa ni ventilcek, pa le ta stane euro ali dva
Moja izku?nja s teko?ino za flikanje luknjic je omejena na uporabo na biciklih - uporabljal sem zra?nice s teko?ino "Slime" in pa "Bontrager". Kolikor teko?ina zanesljivo zama?i majhno luknjico ob predrtju, toliko zanesljivo tudi zaje... fentil?ek, pa ne glede na to ali je ventil Presta ali Schrader.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Kot je v navadi, se takole pred Novim letom preto?i nekaj alkohola. In tako je tudi sodelavec po malici malo popil. Nato pa s slu?benim avtom od?el po opravkih. In zgodilo se je - ka-bum!
In ti si se obrnil pro? in mu nisi prepre?il?
Nebi bil rad v ko?i tvojega sodelavca, v vsakem primeru zna imet te?ave. Pri nas v na?i slu?bi je pravilo 0.0, verjetno tudi pri vas. Kako je z vo?njo slu?benega avta s strani neprofi voznika pa tudi mene zanima a mora imeti za polcaje 0.0 ali ne. Za Zavarovalnico verjetno tisto kar pi?e v polici.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
V?eraj je moja ?ehinja na avtocesti delala napoto - skozi trojanski predor se je po prehitevalnem pasu mimo enega prikoli?arja cijazila s samo 110km/h. Situacijo je uredil nek gospod z besnim trobljenjem od zadaj, (verjetno je tudi blendal ampak lu?i ni bilo mo? videti, ker je vozil par cm od odbija?a). Nagradno vpra?anje: katere znamke avto je vozil g. trobilec?
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Sej tudi z prvimi dizli je bilo kao ful narobe to,da so zaribavali.
Seveda tistim pacientom, ki nikoli v ?ivljenju ne dvignejo havbe in pogledajo nivoja olja. Tisti so seveda blatili mazdo po forumih.
Ne bo ?ist dr?alo, ?eprav sem redno dvigoval haubo bi skoraj postal pacient.
Pacienti so pri mazdi, ker so skrivali da ima njihov motor tovarni?ko napako. (da ?e malo blatim)
To je pravilno - motor ima najbolj?i izkoristek ravno v obmo?ju med 80 in 90km/h,
Rekordno nizko porabo na relaciji ?iht-dom sem imel, ko zaradi prometa nisem presegel hitrosti 50km/h. Seveda je DZG menjalnik dr?al vrtljaje na rekordno nizki vrednosti kar ni glih zdravo za ma?ino.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Tole s sedmimi sede?i ko sta zadnja dva nazaj obrnjena pa je eno vrhunsko sranje. Se vidi da Tesla ni avtomobilska firma ampak karneki.
Uglavnem, pol ure vo?nje v os. avtu z nazaj obrnjenimi zici, ?e ?e ti uspe ohranit vsebino ?elodca rabi? ene tri?etrt ure sprehoda po sve?em zraku da ti je vsaj eno malenkost mine slabost. Po sili razmer preizku?ali en mesec pa smo potem raje kak?no uro pe? hodili, kot da bi se na ta na?in preva?ali.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Hibrid je fino za po mestu. Na relacijah na AC ni mnogo koristi od njega. Je pa dra?ji pa ?e nekaj dodatne te?e vozi? s seboj in pa seveda dodtnih elementov ki se lahko kvarijo.
Smrdljivi sodobni bencinski turbomlin?ki imajo ?tevilo trdih delcev v izpustu enako kot dizli leta 96.
V cerkvi nam obljubljajo nebesa, politiki nam obljubljajo lep?o prihodnost, in?enirji v avtomobilski industriji pa mobilnost brez izpustov za ?ist malo denarja. Komu vi verjamete?
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Bencin ima ni?jo kalori?no vrednost od dizla, zato sanje da bo imel nek x bencinar pol ni?jo porabo od dizlov so samo sanje.
Ta politi?na kampanja o ukinitvi motorjev na notranje izgorevanje nima hudega ekolo?kega efekta. Precej racionalneje bi bilo prepovedati uporabo kuri?? in zapovedati uporabo toplotnih ?rpalk. Pri tem ima? na en del vlo?ene energije 4dele toplote, medtem ko pri uporabi el avta me?e? stran energijo ko s seboj preva?a? 300kilsko ute?.
?e najbolj ekolo?ko bo takrat, ko se bo ?tevilo ljudi na zemlji zdesetkalo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Po kapitalisti?ni demagogiji ima prav sleherni ?lovek na svetu prilo?nost biti bogat. Tako da svetla prihodnost ko bomo vsi sedeli v Teslah je ?e (skoraj) tu.
O pogromu nad dizela?i v evropskih velemestih pa.. bral sem standarde za euro 6 za bencinarje in dizlce, ne mor? verjet prav enako izpustov pri obeh. Izstopajo samo bencinarji s ?e enkrat ve?jim CO2-jem. Tko da kdo se tuki zaje.. Vsa stvar je samo v tem, da politi?ari - sluge kapitala - delajo na tem, da bo na?a vo?nja ?e v bli?nji prihodnosti ratala precej draga, profit bo pa ?el ve se kam.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani