Slovenski kupec rabljenega avtomobila ima alternativo - kupi lahko v Nemčiji, Belgiji, ... za cca dodatnih 5-10% stroškov cene avta (pri avtu tega ranga).
Slovenski prodajalec rabljenega vozila skoraj nima alternative - odvisen je od slovenskega povpraševanja.
Na kratko je zato nauk te zgodbe, tisti, ki kupujete avte v tujini, sami sebi pljuvate v skledo (znižujete povpraševanje v Sloveniji in s tem ceno svojega rabljenega). 😁
Saj kupuješ avto zase in ne za prodajo naprej. Zato ga kupiš tam, kjer je ugodneje. To je bila do sedaj Nemčija. Če se ga pa (pre) hitro naveličašin in ga hočeš čez par let prodat, e, takrat boš pa izgubil precej.
Sicer pa je navdušenje nad kupovanjem rabljenih avtov upadlo in s tem padajo tudi cene.
Kak 200€ za delo. Pa svečke in občni servis je max. 2 uri, pa če vse točke pregla res opravi. 100€ ura. Lepo.
Ok. Tukaj se strinjam s teboj.
Urne postavke za delo so oderuške, to sem vedno trdil. Zame so njihove ure na uradnih servisih navadna kraja. Prav tako je cena olja pri njih kriminalna. So pa te svečke res dražje. Tukaj nimamo kaj.
Včeraj sem nesel smuči na servis. In ugotovim, da ima serviser (drugače se poznava od prej) črno mx5. Vprašal sem ga, če se lahko vsedem vanjo. Na žalost je to avto bolj za "tapote" in se nisem mogel splazit v sedež.
Za tiste, ki ne veste, kaj pomeni po primorsko "tapo" vprašajte g. wankla. 😉 Skratka, za nas višje rasle ta malček ne pride v poštev.
Kako je novi teslin električni poltovornjak nascal porsha 911.😄🤣 Kot zanimivost, ta poltovornjak je vlekel še prikolico, na kateri je bil enak porsche 911, kot ta,ki je dirkal z njim. 😄
Danes opravil 3. redni servis na 60k km. Cena sitnica 600 eur
- svecke
- filter olje in zraka
- olje
- delo
Za dobrim avtom se vedno kadi. Tako, da teh 600€ za servis bomo z veseljem dali. Napredna tehnologija pač štane in tudi tej x motorji so vredni tega denarja. 😉
V bistvu je minimum, saj proizvajalec išče kompromis med voznimi lastnostmi, varnostjo, udobjem, porabo goriva, še pravilno obrabo. Vse to doseže le pri najnižji napolnjenosti kot je sploh možno zato pa stalno opozarjajo, da je treba vsaj vsako drugo tankanje čekirat ali je tlak še na tej meji.
Ker, če bi bilo to res kar praviš, potem bi proizvajalec napisal od/do. Se pravi bi pisalo 2.4-2.8 in če bi bil znotraj tega si OK, izzven pa je premalo ali preveč. Zakaj ne tako - ker je avto recimo pri 2.8 sicer lepše vodljiv, ampak opazno manj udoben in trši. Ampak kljub temu bi bila obraba še vedno ustrezna, poraba zelo podobna, varnost je tudi OK.
Meni osebno sta dva znana vulkanizerja vedno rekla, da pumpajo nekje 0,2 do 0,3 več kot je na nalepki. Tudi povejo stranki zakaj tako in da bo nekoliko manj udobno ter da si lahko spustijo tlak nazaj na mejo, če bi bilo preveč trdo.
Sem pa v svoji zgodovini nekoč imel prve GY F1 Eagle, ki so bile res prave sport gume pa sem bil še prezelen, da bi vedel, da 2.3 kot je bilo na nalepki označeno je le pomenilo, da gredo gume po 20.000 v kanto, ker je pobralo robove. Šele 3.0 bara je bilo pravilno za te gume in takrat je bila sploh ustrezno enakomerna obraba pa še gume so dale od sebe to za kar so se reklamirale. Res dinamična, zelo športna vožnja.
Če je guma premalo napumpana, se obrabi po zunanjih robovih. Če je preveč (kar je več kot 2,5 bara za CX30) se obrabi tekalna površina po sredini. Tako, da se je potrebno držati predpisanega tlaka za posamezno gumo (+0,2 max).
Evo, tudi midva z Gelipterjem sva prejle obula naše lepotice v zimske gume.
Izgledalo je pa kot na dirki F1.😊
Jaz z "pištolo" (makito) odvrnem vijake, on dvigne avto z hidravlično dvigalko,
Jaz do konca odvijem vijake, on kolo dol, že razmaščuje vse in z jekleno krtačo pošmirgla, takoj namaže vijake z mastjo, očisti naležno površino.
Zimska guma je že gor, on jo drži, jaz z pištolo privijačim. Ta čas on spusti avto dol, jaz že z moment ključem privijačim do konca. Zadnja guma je bila gor in dol v 7 minutah. Lahko bi rešili to še v kakih dveh minutah manj, a se je že delal mrak. 😊
Vmes sva popila še brezalkoholno pijačo, podebatirala o naših Mazdah in hkrati ugotovila, da so njegove letne bridgestonke totalno na koncu (le še 4 mm profila). Bo potrebno nabaviti nove Conti 7 spomladi. Prav tako so njegove čeljusti (od cx30 seveda) v precej klavrnem stanju in jih bova spomladi obnovila., oziroma prebarvala.
Ko sem vozil domov, se je prižgalo opozorilo, da je prenizek tlak v vseh gumah (spredaj le 2,2 bar, zadaj še manj in sicer 2,1 bar) . Tudi to je urejeno. 😊
Izgledata pa naši cx30 z črnimi feltnami veliko bolj športno kot pa z originalnimi grafitnmi srebrnimi.
Evo opravljena menjava gum na dvorišču za dve Mazdi in eno Škodo. Moram pa pohvalit mojo tamalo (12 let), ki je prešraufala vse kolesa na vseh treh, sam sem samo na koncu le preveril ali je dovolj zategnila z moment ključem. Kaj naj rečem "Team work makes the dream work".
Uživaj v teh trenutkih. 😉 Ko bo v puberteti se bo občasno obnašala kot čarovnica na cracku kot večina najstnic. Pa jo takrat, ko bo prišla ob štirih zjutraj iz žura zbudi, da morata menjati gume. 😊
To bi mel za hobi, celi motor porihtal sčistil, menjalnik lepo na izi poservisiral, ventile zamenjal, mehatroniko sčistil. V glavnem vse te napake zrihtal pol pa opazoval kako dolgo vi šel.
Ne bi bilo slabo, da bi scania naredil test, ali se da tega dizla z rednim vzdrževanjem voziti brez problemov in to velikoooo kilometrov, ali pa, da je ta Mazdin dizel, ljub rednemu in picajzlastemu vzdrževanju - pacient, ki mu ni pomoči. 😊
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Saj kupuješ avto zase in ne za prodajo naprej. Zato ga kupiš tam, kjer je ugodneje. To je bila do sedaj Nemčija. Če se ga pa (pre) hitro naveličašin in ga hočeš čez par let prodat, e, takrat boš pa izgubil precej.
Sicer pa je navdušenje nad kupovanjem rabljenih avtov upadlo in s tem padajo tudi cene.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani