Kot si ti že drugi rekli. Če hočeš poceni avto z deset let starim dinotom, ki ne obljublja nizke porabe vzemi podhranjenega 2.5. Če daš nekaj jurjev več, boš imel mazdo z najnovejšo tehnologijo in odličnim, varčnim motorjem, podprt z blagim hibridom, ki ti zelo pomaga v vsakdanji vožnji, neslišnim, sedaj že tud preverjenim biserom od motorja po toliko letih, kot je zunaj, brez nekih znanih hib. Mislim, da ni dileme, kateri je pravi zate.
Danes bi pa skoraj zaplesal na črpalki med polnjenjem BTjca, ampak se ne spodobi plesat na žalostinke...
Spomnim se časov, ko sem prišel na črpalko s 70€, pa je ostalo še za dva piva zvečer s prijateljem. Danes sem prišel s 95€, pa ni ostalo niti za eno kavo...
Škoda, da nisi zaplesal. Celo petkovi kolesarji bodo zopet plesali. A tokrat proti golobnjakovim. 😊
Ja, vem da gre za nov motor za EU, ki bi naj izpolnjeval Euro 6e normo, če se ne motim (zamenjava za G122 in G150).
Če prav razumem, pa gre za zelo podoben oz. morda celo isti motor, ker je v US in kateri ima 194 KM.
Morda kdo ve, kako ima mazda urejeno z asistenčnimi sistemi, se lahko na hitro vsi izlopijo?
Dodatno vprašanje 😃, ali pomočnica Alexa dela pri nas? Sem gledal nemške YT in lepo dela, za uporabo pa se ne potrebuje Amazon Prime naročnine, zadošča že običajen račun na Amazon.
Hvala
LP
Ne, v Sloveniji je za to zadolžen Alex z mazda foruma. Vprašaj, če te kaj zanima. 😉
Ta motor je dino ali dinozaver, ker ga že celo večnost vgrajujejo v vse mogoče Mazde in vedno ponudijo kot "nov".
Je pa zelo zastarela izvedba. Ta motor je v bistvu nadomestilo za vstopne 2.0 motorje. Tudi avtomatski menjalnik, ki ga ponavadi vsiljujejo zraven je že krepko v letih in ga ne pohvalijo preveč. Tudi dino med avtomatskim menjalniki.
Če hočeš moderen cx30 kupi x186 motor, ki je pravi dragulj med armosferslimi motorji. Pije dva litra( ali še več) manj kot dinozaver in če ga kombiniraš z ročnim menjalnikom si zmagal. Mazdini ročni menjalniki so med najboljšimi na trgu.
Glede "bi imel boljši zvočni sistem": sem imel CX30 z Bose sistemom (dodatni zvočniki v kabini, subwoofer v prtljažniku), sedaj imam CX30 z navadnim audio sistemom, torej ne-Bose).
Po mojem občutku ima navadni sistem za poslušalce na sprednjih sedežih opazno boljši zvok, zato pri nakupu 2. CX30 zavestno nisem izbral Bose. (seveda je odvisno, kaj poslušaš; moje subjektivno mnenje velja za rock, jazz, klasiko in pop)
Se strinjam. Navadni sistem ima zelo kvalitetne Pioneer zvočnike in radio.
Pa še equilizer ima, ki ga Bose nima.
Zvok je spredaj veliko kvalitetbjejši kot pri Bose ozvočenju, ki je precenjeno in precej srednjetonsko uglašen.
Za še bolj kakovosten zvok sem sam zamenjal visojotonce z Rainbow svilnatimi visokotonci v stebričku.
Malo se zafrkavam. Naj bo Mazda ali Škoda, važno da je lastniku všeč.
Mazda 6 karavan je kar praktična, ni pa to tako prostoren karavan, kot sta Passat, Superb.
Je po lepša za oko, čeprav je že kar v letih in veliko bolj športna vožnja kot pri škodilaku.
pred 10 urami je rookiee napisal:
Ker je tema ze odprta, je kaksna dobra dusa s karavan verzijo, ki bi mi izmeril velikost prtljaznika, sirina, globina, visina, ko je rolo zlozen, sedezi, skratka najmanjso mozno verzijo. Danes sem malo razocaran videl situacijo s CX5 pa ne vem, ima dejansko 6 karavan vec prostora ali ne...
Res je. Če bi se recimo sam odločil za električarja (po tehtnem premisleku seveda) bi se odločil zaradi tega, ker bi menil, da je to zame najboljša rešitev in ne zato, ker bi me nekdo prepričal.
Z mojim tarracotom 70L tank dizel bi 1034km tankal doma ob startu in potem doma ob vracanju....sam tok nobenega ustavljanja
Sral bi pa v tujini ce bi me prijel
Drugace pa mocno pretiravas s cenami. Italija je 1.6-1.7, avstrija, spanija je toliko kot Slovenija....kot da si primoran na 3 ure tankat govoris ..pozabljas range dizlov
To mi gre mal na k pri mojmu hibridu, enostavno so vsi delani za kratke
Res je. Italija je od 1.6 do 1.7€. Preverjeno januarja. Seveda je na avtocesti znatno več, ampak, saj je tudi pri nas, a ne?
Nikjer ne piše, da moraš tankat na avtocesti. To storiš, preden greš na avtocesto ali pa, ko greš kam na kosilo v kakem prijetnem mestecu.
Šrauf je bil ... lep, svetel, skoraj nov cca 6cm dolg. Flikarija, centriranje pa skupaj 41€ olajšanja. Tko je to, pršparaš na gorivu a te pol druga zadeva opali. Če bi šel po AC ne bi nabasal šraufa. 🤪
Pa kaj je s temi žeblji in šraufi zadnje čase? Prej dolgo let nič, sedaj pa kar po tekočem traku.
En lep prekrasen frej dan idealen za krajši roadtrip na obalo. Nekje po 20 letih sem šel spet po prazni stari cesti brez nervoze po omejitvah. Sploh nisem načrtoval nek hypermiling izziv ampak od Vrhnike do Strunjana je po skoraj 100 prevoženih km je izgledalo takole - 3.9l/100km
Povratek v Lj s tem, da sem pol poti peljal po AC (normalna AC hitrost 130km/h) in pol po stari cesti pa je dvignil porabo po 236 prevoženih km na še vedno navdušujočih 4.4l/100km
Ta avto je res nenormalen šparovček. Za tako velikost, maso in karavansko obliko se mi zdi, da je v ICE svetu skoraj težko bolje.
Aja, da pa dan ne bi bil perfekten sem očitno nekaj povozil in guma počasi spušča za pol bara na cca uro zato tam tista fletna lučka. Tko, da doma sem z enim filanjem prišel.
Sem klical vulkanizerja pa je rekel sam prit. Jaz pa njemu: "a bi se to mogoče dal kar prek Teamsov zrihtat, ker jutri delam od doma". 🤪 Ni čist zapopadel - očitno preveč geekovski štos, tako da bo treba kr fizično k njemu na sestanek. 🤣
Fak, pa saj to je trikrat manj kot porabi Dino na tej poti. 😎
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kot si ti že drugi rekli. Če hočeš poceni avto z deset let starim dinotom, ki ne obljublja nizke porabe vzemi podhranjenega 2.5. Če daš nekaj jurjev več, boš imel mazdo z najnovejšo tehnologijo in odličnim, varčnim motorjem, podprt z blagim hibridom, ki ti zelo pomaga v vsakdanji vožnji, neslišnim, sedaj že tud preverjenim biserom od motorja po toliko letih, kot je zunaj, brez nekih znanih hib. Mislim, da ni dileme, kateri je pravi zate.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani