Busi, ki jih vozim, so pa mešano nekaj ročnih, nekaj pa avtomatikov.
Raje bi vozil vse ročne. Zakaj? Ker noge migajo. Pri avtomatiku leva noga ne dela nič, če je pa aktivni tempomat zraven, pa tudi desna ne dela. Ni razgibavanja in miganja...
In kar je še najbolj zanimivo, danes bi za dizla zapravil več kot so redni servisi in je vreden.
Sem taksiral z 406 in C5 prve generacije pa je kilometer bil liter nafte, danes pa s tem ne bi nič zaslužil ; včasih je veljalo pravilo : kilometer je liter bencina, danes pa je kilometer 0,90€/km cena nafte pa je 1,8€ oziroma še enkrat več tako da se nemoreš pokriti. Kilometer bi moral tako biti vsaj 2-3€, čakalna ura pa ne 15, ampak 20€. Želim samo povedati da se dizel splača samo v kolikor si non-stop v pogonu in ga ne ugašaš, hkrati pa z današnjimi cenami kot taksist oziroma prevoznik ne preživiš saj imaš še dodatne stroške (članarine, servisi, nalepke na vozilih, ...).
Zanimivo pa da so avtobusi obstali in zamujali, folk pa jasno živčen saj se niso imeli kam dati ker je bilo prevroče in soparno.
Kilometer 2-3 €? Zanimivo.
Poraba recimo 10 litrov...
Tovornjak in avtobus se vrtita max 1,5 € po km in 30 litrov porabe...
Čakalne ure pri tovornjaku ni... Vsaj za šoferja ne...pa se na mejah po 24 ur čaka...
Sam sem v petek dobil Toyo Proxes Comfort 215/45 r18 93w xl fsl. cca 103€/kos. Sam sem že imel Toyo drug model in drugih dimenzij na Toyoti pa niso bile slabe (zimske in letne). Je slučajno že kdo fural tote?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Dol...težko še kdaj...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani