@Boss zaznavaš tuljene med 80 in 90? Kolk si jih pumpal? Js mam zdej spredaj 2.5 zadaj pa 2.4.
Kar se tiče oprijema, ne vem kolk maš stare zdelane, sam moje bridgstonke se na dežju ne morjo primerjat niti slučajno, včeraj sem spet komentiral v avtu: "me zanima, če bodo te gume drugo leto tudi tak držale v dežju". vi vil si.
So tvoje Made in Germany? Moje majo še zdej duh to prav ne morm vrjet. Si zaznal da nenormalno bolj pobirajo kamenčke in ostalo kramo s ceste in jo mečejo v avto?
Hja, saj, ko te drk..o v zastojih, pogledaš en pornič. Glede na to, kako velik zaslon je, ga lahko še trije avti zadaj...
Če ti elektrike ne zmanjka..... 😁
Pozimi je prevozila do 10% 200km,ko je gretje naredilo svoje, sedaj pa cca 250km.
Kako bo poleti bomo pa videli🤔
Namenjen je kot drugi avto in vožnji v službo in nazaj cca50km. Polni večinoma čez noč, če slučajno rabi čez dan na hitro napolnit pa gre na gratis opčinsko polnilnico, ki je 500m proč in skoraj vedno prosta... Kako dolgo bo tole šlo pa ne vem🤔
Pa saj ni tezko videti ali s polnim tankom naredis 300 ali pa 450 ob enakem rezimu voznje (grob primer)
Pa saj Tilen ni napisal kje se je vozil...od servisa. Ce stojis na mestu, al se cjazis v mestu je to cist normalno. Ce se je pa peljal normalno je pa mal žejno....
Se strinjam, samo eni tankajo za 30€ in nikoli polnega..... 😚
Dodal bi le to, da če se voziš po mestu kjer je veliko pločnikov v kombinaciji s kolesarskimi stezami so problem ti robniki, ki so pogosto prekinjeni na cestišče! Nekje so visoki celo več kot 3-4cm in če imaš nek bolj osnovni skiro se lahko že pri 10km/h ubiješ! Jaz se večinoma vozim po relacijskih kolearskih, ki so lepo urejene le na šuder na ovinkih je treba pazit.Ja, treba je pazit in se dobro zavedat kaj voziš in kako se v danih okoliščinah peljat, da je čimbolj varno.....
Ni sarkazem, tako pač počneš, če ti je kaj do avta in verjemi, da se iz tega marsikdaj kaj lažje ugotovi in prepreči večje težave na motorju ali kje drugje na vozilu....
Peš zračunat porabo pa ja ne vzame toliko časa.... 😉
Sem pa s kolesom padel pri 15 na uro, ko sem si najmanj mislil, da bom pa sem se lepo poribal vse povsod, da o bolečih rokah naslednjih 14 dni, sploh ne govorim. Tako, da prav dobro vem kako to zgleda ko poljubiš asfalt.
Ta občutek manjše zavorne moči je predvsem zaradi rekuperacije el. energije,ki polni baterijo, šele pri močnejšem pritisku na pedal v resnici ploščice zavirajo. Tako se tudi ploščice manj obrabijo in so tudi premze manj obremenjene....
wtf? Če bo šlo kaj narobe boš zgrmel k vol. Pri 25km/h se še da nekaj lovit, pri 35 boš pa kožo po asfaltu ribal. Sicer pa vsak je svoje sreče kovač.
Kaj bi šlo narobe? 🤔 Pišeš kot, da se še s kolesom nikoli nebi peljal več kot 25....Brez skrbi, da se znam pazit in da vem kaj se zgodi, če zaplužiš po asfaltu....
60,ampak samo, da sem videl kakšen je občutek pri tej hitrosti. Drugače se vozim cca 35 izven naselja po kolesarski, po naselju pa tako vozim previdno in po pameti.....
Adrenalinko! Takim bi morali zdravstveno zavarovanje računat trojno, najmanj.
Če lahko bicikel z 250W povsem normalno funkcionira, s tem da ima ooogrooomna kolesa, z oooogromnimi bremzkoluti. Potem tanckolo nima kaj imeti 100 W.
Ne se hecat, moj ima 2x1000W a ne zato, da bi vozil 60km/h ampa zato ker je bolj kompakten, dvojno vzmeten in ima dvojne disk hidravlične zavore,napihljive gume premaguje večje klance in ima dometa do 80kilometrov.
Tist z 250w pa nima nič od tega razen eno zavoro in mala trda kolesa, ki so res življensko nevarna!!!🫣
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Meni so na M 3ki po 4ih letih čist popokale in se lupile-trgale po zunanjem delu profila 🥴
Drugače so ble pa ok in so kar vredu držale... 🤗😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani