Hvaljenje s čim? Da imamo pri hiši dovolj vozil in da se zato ne bi lotil obnavljat avta, ki ga ne potrebujemo in ki niti ni to, kar smo iskali? Al je hvaljenje to, da so pred 15timi leti imeli v opremi to, česar dandanes ni več v ponudbi?
Glej, kakorkoli, ni bil moj namen, da bi se s čimerkoli hvalil (resnici na ljubo se niti nimam s čim, ker BTjc je že krepko zgonjen, ostalo pa ... ... ... Mah, pustmo stat). Če si torej karkoli razumel kot da se hvalim, sva se narobe razumela...
Glej, Mazdini dizli brez težav zmorejo 360.000 in še več bi, pa sem bil kreten in namesto, da bi tretjič zamenjal zobati jermen sem jo prodal. Čemu bi kupoval še toliko neuničljivejši motor?
Drugače pa ti napišem tako, po kmečko: z lopato se ne pospravlja seno in z vilami se ne kida sneg.
Mi živimo v hribih, hiša leži na 965 metrov nadmorske višine. Ko se od doma spravim v dolino, na vrhu hriba prestavim v drugo prestavo in dizel s svojo kompresijo zavira vozilo. Zato jaz v hribih menjam zavorne diske na 300.000 km. Ne-dizel ima nižjo kompresijo in ne zadržuje hitrosti, zato je treba toliko več zavirat. In pri dolgih spustih je veliko zaviranja, kar pregreje diske, to jih pa uvije. Ostalo najbrž ni potrebno razlagat. No, ko se pa iz doline vračam domov, pa tudi potrebujem delovni stroj, ne pa kosilnico. Ko se tu nekateri hočejo malo považičkat pa se začnejo hvalit z majhno porabo, gredo meni vsi lasje pokonci. Vozijo samo po dolinah in ravninah, pa je normalna poraba 8 litrov na 100 km. Maša Mazda 5 je imela povprečno porabo od novega do prodaje 6,3 litra na 100 km - ob dejstvu, da smo do rojstva šestega otroka z njo hodili na počitnice, se pravi 6 in 7 oseb + 1300 kg težka kamp prikolica. In s kamp-prikolico smo letno prevozili okoli 5000 km. Kadar pa ni bilo kamp-prikolice, so bile pa vožnje po hribih - z drugo do 60 km/h, s tretjo do 90, več pa po teh naših ovinkih itak ne gre...
Sem pa že premišljeval, da bi kupil eno tako, kot je v oglasu. Na BCSki mi nekaj motor štrajka. In glede na to, da bodo kmalu uvedli E-20, se ne bi čudil, če bi ta reč ropotala tudi na motorni petrolej. Torej, odličen nadomestek za motor BCSke...
Kaj "ja in". Ti si po Mazdi2 pljuval, doma pa še hujške igrače obnavljlal.
... ... ... ... ...
... ... ... ... ...
Nikjer se nisem hvalil, da sem AVTO obnovil... Ja, je igračka. Mi mu niti ne rečemo, da je Cinquecento ampak ga imenujemo kar Čigumi... Dober je pa samo za to, da se hčerka uči bočno parkirat in speljevat z ročno, ker za to je pa BTjca škoda. Ja, pa da se dijakinja v nedeljo pelje do internata in v nedeljo nazaj. Skratka, ja, igračka. To ni za neko resno potovanje do, kaj pa vem, Münchna ali kam podobno. Saj ne, da ne bi prišel, samo ... ... ... Mah, pustmo stat...
In to se oglašaši ti, ki si obnavljal podobno Fiat igračko (cinquecento al kaj podobnega)? 🤔
Ja, in, si moreš misliti, za tisto reč moraš imeti B kategorijo - kot da gre za pravi avto. In ne samo to, ti povem še nekaj bolj zabavnega: v prometni piše, da je limuzina! Še zdaj me popade smeh, ko se spomnim na to... In ne, to ni vic, res mu piše limuzina. Ko Mazda, ki je enega SUVa poredelila kot karavana...
V bistvu si napisal točno to, kar sem napisal jaz: Majhen SUV, pa malo večji SUV, pa še malo večji SUV. In to je v glavnem to.
Mazda 2: a za to rabiš B kategorijo al se to vozi z A kategorijo (kategorija vozil L5e)?
Mazda 3 in Mazda 3 sedan je majhen mestni avtomobilček, v redu, tega ti priznam.
Mazda 6e nikjer ne najdem. Mogoče zato, ker nima dizel motorja... Sem pa nekje zasledil, da je to nek PRC jajc...
Nato si naštel štiri SUVe. Torej ni samo majhen SUV, malo večji SUV in velik SUV ampak je še en SUV nekje vmes.
Mazda MX-5 je pa bolj ekstavaganca kot avto in si težko predstavljam, da bi se tako vozilo uporabljalo kot "družinski avto", s katerim bi peljal špežo iz trgovine (razen, če "špeža" obsega dve konzervi, vrečko tortelinov, štruco kruha in en six-pack piva), kakšno omarico iz trgovine, dva ali tri otroke v vrtec in podobno... Torej ga spet ne moreš šteti med navadne avtomobile. Kar se tega tiče, bi bil bolj primeren RX-8, ampak tudi tega nekako ne najdem...
Dobro, se bom popravil: ne da ni izbire, ampak imaš na izbiro en majhen mestni avto in štiri SUVe.
Majhen SUV, pa malo večji SUV, pa še malo večji SUV. In to je v glavnem to. Še Zastava je pred petdesetimi leti imela pestrejšo in bolj raznoliko ponudbo kot jo ima Mazda zdaj...
Od vseh trinajstih, ki si jih dal gor, ima samo ena dvoliterski turbo dizel s 105kW - pa še ta nima opreme, kot bi jo jaz rad. To opremo, ki jo imajo pa te s tvojega seznama, pa že imam.
Je pa žalostno, da je pred dvema desetletjema bila povprečna oprema to, kar je zdaj polna oprema. Kar je bila pa pred dvajsetimi leti polna oprema Mazde 5, pa zdaj sploh dobit ne moreš več razen pri Mercedesu Vito Tourer - za ceno garsonjere v Trnovem...
Hja, glej, jaz sem za obnovo Fiata (Cinquecento iz leta 1996) dal 4.500€ (generalna obnova motorja, razdrt menjalnik in menjane sinhronske puše, nova izpušna cev, nove zavorne cevi, novi zavorni diski, novi zavorni cilindri, nove zavorne obloge, postruženi zadnji bobni, na novo prelakiran, obnovljen katalizator, obnovljena zobata letev, obnovljeni vsi štirje amortizerji, narejena optika podvozja, nove gume). Torej lahko rečemo, da bi za tole Mazdo 6 dal za obnovo 9.000€ (sicer dvomim, ampak naj bo). Zraven še 2.650 € za sam avto (to je bilo meni prihranjeno, ker sem Cinquecenta dobil zastonj).Torej za 11.650€ dobimo zanesljiv in spodoben karavan, ki bo zdržal več kot tale novodobna PRC sranja...
Če bi pred tremi leti vedel to, kar vem zdaj, ne bi prodal naše Mazde 5...
Ne, @Boss, tip ni bil z DeLoreanom, pa da bi vozil po odstavnem pasu, ki bo tam enkrat mogoče res zgrajen. Ampak za zdaj slovenska obala ni dovolj široka, da bi lahko zgradili še dva odstavna pasova...
Eni sem omenil, da gremo septembra z roadsterji s trajektom do Krfa in potem po obali nazaj. Pa je rekla, da v Albaniji ni velik superchargerjev. Sem rabu par sekund, da sem poštekal 😀 žal, prva asociacija ljudjem ob besedi roadster je očitno Tesla Roadster 🥲
Hja, ne vem, kako je to pri lastnikih Mazd MX-5, ampak lastniki BTjcev smo sami superchargerji - in praviloma povsod dobimo kakšno, da jo priklopimo in napolnimo.
Če predpostavimo, da je izvedba brez fizičnih gumbov cenejša samo za 10-50 EUR, je to pri milijonu prodanih vozil 10-50 milijonov EUR. ... ... ... ... ... ...
... ... ... ... ...
... ... ... ... ...
Podobno kot petrol: požrešnost in pohlep.
Slučajno vem, da so bili stroški za proizvodnjo Clio Storia (leta 2009) okoli 4200€ na koncu tekočega traku, tik preden je zapustil proizvodno halo v Novem Mestu. V salonu so jih takrat prodajali po 9000€ (osnovni model).
Ja, razumem, stroški transporta, stroški salona, ... ... ..., ampak vseeno so ga prodajali z velikim dobičkom. Očitno še vedno ne z dovolj velikim, da bi potešil pohlep...
Pismo, tolikokrat, kot smo napisali dol s holobom, je verjetno že na tleh. ... ... 🤔
Je že na drugi strani ven pogledal...
pred 3 urami je Boss napisal:
Ampak tale citat in razlaga je točno to kar si o potrošnikih mislijo naftarska golazen. Ma res se norca delajo iz ljudi. Petrol bo kar mislil, da bo zdaj to dosegel še pri nas.
Mislim, da so se zaenkrat malo ustavili in potegnili nazaj. Sicer ne dvomim, da ne bodo potiho zlobirali na kak drug, bolj prikrit način...
Ugotovim, da ni samo gumijasta cev problem, ampak da je tudi železna cev prerjavela. Torej bo najboljše narediti nove, mogoče kar bakrene. Pa pomislim, da bi koristil asistenco zavarovalnice in BTjca z avtovleko spravil na Interclass Cars. Ampak glede na dosedanje izkušnje z njimi... To so zavore in ker bodo za#€bali pa da v teh naših hribih ostanem brez zavor...
Druga ideja je bila, da ga potegnemo na Avtoplus. Ma tudi z njimi imam določene izkušnje, podobne kot z Interclass Cars.
Nazadnje sem se odločil, da ne bom poskušal sreče pri tako delikatnem popravilu, kot so zavore in sem prosil soseda, da sva zvarila en drog in je BTjca z z drogom pripel na Sameta in smo BTjca potegnili do "vaškega mehanika", ki ima v nonotovi kovačiji in hlevu eno delavnico pa mi bo porihtal zavore, da se bom lahko spet brezskrbno vozil z BTjcem.
Bo pa BTjc na "bolniški" do srede, ker mora kovač dobit 3 metre bakrene cevi.
So me svarili pred Mazdinimi dizli in me opozarjali, da bodo veliki stroški, pa jim nisem verjel. Zdaj pa imam, ko nimam...
Je pa prav adrenalinsko doživetje, ko pelješ 4 prostorninske metre drv v kesonu in dveh prikolicah po gozdni vlaki, pa se ti prižge rdeč signal "napaka zavornega sistema"... In dejansko so res zavore odpovedale...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Vežbaj, pi*ka ti materna!
Veš, koliko dolgonogih v visokih petkah prav elegantno izsopi iz tako nizkih vozil? Ti se pa komaj izvlečeš. Ja, treniraj, pa bo šlo...
Od kar imam Forda, sem postal pešec...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani