Mogoče v snegu ali blatu na mokri cesti pa nikoli.... 🫣🤣😉
Aha, ja, seveda...
Kolikor imam jaz izkušnje, se edino na suhem asfaltu ne pozna nobene razlike, na vseh drugih podlagah se pa brez ABSa ustaviš prej kot z ABSom.
Sicer pa, če imaš med nogami toliko kot imaš jezika, lahko sprobava. Vozi za menoj na zelo kratki varnostni razdalji. Ko zahodim zavoro, jo zahodiš tudi ti. Če se ti z ABSon ustaviš prej kot jaz brez ABSa, se itak nimaš česa bati. Če se pa jaz brez ABSa ustavim prej kot ti z ABSom, bo pa to precej odmevno...
Malo si pozabil napisat kolikšna je razlika pri zaviranju najboljše in najslabše nove gume v metrih. Kaka je šele razlika pri obeh, ko so stare kake 4 leta..... 🤔
To pa res ni problem. Odklopim ABS pa kolikor se podaljša zavorna pot zaradi slabih gum toliko se skrajša zaradi odklopljenega ABSa - pa se pogliha...
Ti si vozil na pol tovorno vozilo oziroma mini bus. Primerne temu so bile tudi povprečne hitrosti. 😉
BTjc s prikolico ima pri stotki večji zračni upor kot pa npr. Mazda 6 karavan pri 130, pa čeprav ima šestka strešne sani...
Mazda 5 pa je ponavadi imela trop otrok zadaj in se je vedno povsod mudilo. Sicer nismo žgali na polno, smo pa lepo vozili po omejitvi. In na avtocesti je omejitev 130.
Je pa res, da sem pa enkrat vozil z našo petko poleg mene še 5 potnikov in smo šli po avtocesti stotko, mogoče 105, če smo prehitevali šleperja, v hrib pa niti stotko ne. To je bilo takrat, ko sem spremljal nekoga z e-golfom. Smo šli iz Solkana nekam v okolico Laškega, pa se je bal za domet. Takrat je imela petka porabo 4,5 litra na 100 km... Če bi s takim tempom vozil ves čas, bi z enim rezervoarjem najbrž naredil blizu 1.500 km... Samo tak tempo ni zame...
Nekako mi liči na tisto kar vidiš v Indoneziji in nasploh v tistih koncih....
Drugače pa ok.... 😉
Pa sem mislil, da vozni park v Indoneziji in nasploh v tistih koncih nekako liči na mojega BTjca: obutan okoli naokoli, sšravban skupaj s knipingi, rejnat pa toliko, da niti sence več ne meče...
@Boss, ta "tvoja" teorija, da so krožna križišča varna in enostavna, ima dva pomembna pogoja:
- vsi v krožišču morajo pravilno uporabljati smernike
- krožišče mora imeti premer vsaj 25 metrov, rajši več
Če ta dva pogoja nista izpolnjena, je krožišče najslabša možna stvar in zelo nevaren del ceste. Ker če ljudje ne dajejo smernikov, lahko samo ugibaš, kam bo kdo zavil in kdaj lahko ti zapelješ v krožišče - brez da komu izsiliš prednost. Če pa je krožno križišče premajhno, ti pa avto prihaja pod prevelikim kotom, da bi sploh videl njegov desni smernik. Zato so se Italijani dobro domislili, da če greš po krožnem, imaš levi smernik, pred izvozom, kjer greš ven, daš pa desni smernik. No, nekateri v krožiščih dajejo smernike kot bi bilo navadno križišče: če gre ven na prvem izvozu, da desni smernik. Če gre na drugem, ne da smernika. Če gre na tretjem, da pa levi smernik. V vsakem primeru je boljše kot pri nas, ker vsaj vidiš levi smernik in veš, da ne smeš peljat, ker bo on nadaljeval po krožnem...
Dashcam ne snema skozi levo okno, pa se tak primer ne more dokazat.
Vem, ker je sodelavka imela enak primer in ona je imela dashcam. Pa se vseeno ni videlo, da z leve prihaja nekdo s smernikom. Rešil jo je samo tisti, ki je pripeljal nasproti in tudi mislil zaviti. Je bil za pričo.
Na koncu članka piše, da je kriva povzročitve prometne nesreče iz malomarnosti. Glede na to, da se je ustavila in spremljala dogajanje in ker je tudi "pešec" ustavil, je speljala v trenutku, ko je on pognal skiro - težko govorimo o neki malomarnosti.
Mora pa tudi pešec pogledati levo in desno, preden prečka cesto - torej bi lahko enako bil kriv tudi fant s skirojem...
V torek, nekaj pred 15. uro, so novogoriški policisti odhiteli na Cankarjevo ulico v Novi Gorici, kjer je prišlo do prometne nesreče, v kateri je bil na prehodu
@dvorjan, tole je vrhunski odgovor na vse. V filmu lepo pokaže to, kar jaz ves čas razlagam: lopata ni za pospravljat seno in z vilami se ne kida sneg. Stvari, ki so stacionarne (fotokopirni stroj, računalniki, mikrovalovna pečica, EV, pralni stroj, televizija, hladilnik, ... ... ...) so električne.
Mobilne stvari (vozila in avtomobili) pa na ICE...
So se pa pri tej reklami prav potrudili, da so zadimili. Mislim, moj BTjc pod polno obremenitvijo ne zadimi tako, kot zadimi v tej reklami fen od tiste ženske. Gotovo so DPFje ven pobrali...
Tudi jaz sem bil na Interclassu zadovoljen. Sicer so marsikaj pozabili priviti in marsikaj zašuštrali in potem našli sto izgovorov, da oni niso nič krivi (še zdaj mi ni jasno, kako zamenjaš kolesni ležaj BREZ da odstraniš zavore na tistem kolesu), so mi pa zraven dali orodje, da sem doma potem dokončal.
In ko sem naslednjič pripeljal orodje nazaj in jim ga postavil na pult, so ga zložili na desno spredaj "pod noge" in sem ga peljal nazaj domov...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Aha, ja, seveda...
Kolikor imam jaz izkušnje, se edino na suhem asfaltu ne pozna nobene razlike, na vseh drugih podlagah se pa brez ABSa ustaviš prej kot z ABSom.
Sicer pa, če imaš med nogami toliko kot imaš jezika, lahko sprobava. Vozi za menoj na zelo kratki varnostni razdalji. Ko zahodim zavoro, jo zahodiš tudi ti. Če se ti z ABSon ustaviš prej kot jaz brez ABSa, se itak nimaš česa bati. Če se pa jaz brez ABSa ustavim prej kot ti z ABSom, bo pa to precej odmevno...
Popravljeno od SlivkaPovezava za deljenje
Deli na druge strani