Skoči na vsebino
Mazda CX-30
Napisano

A nardimo eno temo ''Primerjave motorjev'', da bi meli take stvari na enem koncu? @Jest?
A mi lahko nekdo prosim najde krivuljo navora še za mojo 2010, 2.0, 155 konjsko, za primerjavo? Oziroma, ali je morda krivulja podobna tej novejši 2.0 E-skyactive na zgornjem grafu, zeleni? V tem primeru sta X186 in G140 videt neprimerljivo boljša in bi bil zadovoljen s katerimkoli. A pije 5, 6, al pa 7l mi je vseeno. Pri moji pogrešam ravno malo tiste prožnosti, pod 3000 obratov, ko greš v šesti v klanec recimo, ali pa, ko v peti začneš pospeševat na AC. Primer ljubljanska obvoznica, od Polja proti tunelu Golovec, malenkost klanca, peta prestava, v koloni, mal jajcamo, mal peljemo... Pred mano model pri 60-70 km/h pospeši in nardi razmak, če jaz tam v peti pohodim, se ne zgodi nič 🙄. Enako je v četrti pri 60km/h.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 11 urami je NevLado napisal:

Sej lih to, isti navor že pri 3300 obratih, nerabiš čakat na 4000.

Po 3300 začne pa padat krivulja pri G140, to je pa (predvidevam) ravno nekje 130km/h v šesti nekje, po ravnem?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 16 urami je NevLado napisal:

Pa sej 2700 - 3200 je identičen graf :D 

Spraševal sem za tole ''luknjo vmes'' glede situacij na cesti... 2700-3200 sem ocenil mal na oko, glede na položaj številk na dnu grafa, mogoče sem mal preveč levo/desno odmeril, ampak sem označil, da bo bolj jasno.

image.png.e04ade046eff2bd35273f4db8056dae6.png

pred 16 urami je Alex napisal:

Da, se razumemo. Ko je govora o vožnji v  Vrhniški klanec je govora o vožnji v šesti brzini.Tako, da ne primerjati ročnega in avtomatskega menjalnika, kjer avtomatski menja v nižjo brzino ali dve. 

Sprašujem točno to, v šesti brzini, brez žaltanja dol in po možnosti ročni menjalnik ja.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

A bo treba en Mazda piknik na Vrhniki, al mi lahko nekdo pove kolk obratov ima kater motor pri 100km/h v šesti in kolk pri 60km/h, v četrti? Mene najbolj zanima tista razlika med 2700-3200 obratov, kjer na teh krivuljah prednjači x186. V kateri situaciji na cesti se ponavadi znajdeš v tistem rangu obratov? Vključevanje na AC? Pri speljevanju in normalni vožnji bi tam itak šaltal že v višjo brzino. Kolk obratov je, ko pičiš po tem famoznem vrhniškem klancu navzgor? A jih ima x186 takrat preko 3000 in je zato kokr bolj prožna kot G140? Pa ne mislim zdaj pri 160+ km/h, ker nekateri ga očitno mal manj kot preletijo, govorim brzine 100-130km/h.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano

In predvsem speljevat zelo z občutkom in počasi. Tut mojo lahko vozim s povprečno porabo okol 7l, ampak enostavno mi je to muka. Jadrat, pa spuščat gas, pa ne do podna, pa ne prehitro... Vozim malo skrajšano relacijo kot  @Janez007, s Škofljice, ampak z dinamiko @NevLado style. Večinoma ob končnicah, torej v gužvi in pridem zlo hitro na 9l porabe. Tolk sem mel tut s prejšno G120.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Se ve.😉😉

Ja dobr, tvoja lahko itak še speljuje v peti. Če ne bi mel tolk mikronov laka gor, bi pa še mal bolj letela. 😉 Meni sta oba motorja všečna. A pije 6.2 al 7.2 mi je gladko vseeno. Probal bi oba in vzel tistega, pri katerem bi (upam) opazil več prožnosti, kot pravi @Boss

Pred eno uro je ignacij napisal:

@Alex a si mogoče prebral del članka kjer govori o porabi?

seveda zna poskrbeti tudi za kakšen centiliter manjšo porabo goriva, ki se je tokrat ustavila pri dobrih 7 litrih. Ob bolj nežni desnici ter na kakšnih relacijskih poteh pa bo znala pasti celo pod 6 litrov na sto kilometrov.

 

Bo pa zdej

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano

Teli moderni dino motorji, G140 se mi po eni strani precej dopadejo, ko sem gledal tiste vaše krivulje navora. Pri mojem mam pri 130km/h lih mal čez 3000 obratov. Pri teh G140 mi je krivulja navora precej všečno zgledala do 4500. Ampak potem pa vidim 9,8s 0-100km/h, sem pa mal kisel zraven. Primerjam s Cx30, ki je nekje sekundo boljši. Tako X186, kot prejšni G150. Kaj se potem v praksi ''bolj premakne'' med samo vožnjo, ko pohodiš gas v poden? Če prav razumem bi moral G140 bolj potegnit, zarad navora in ker ima tudi večjo samo prostornino?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Nimaš kej menjat pasov v križiščih in na prehodih. Ima lepo svoj desni pas, s katerega se mora potem vključiti na levega, in tisti na njem ima prednost. Če prideta oba istočasno do prehoda, mora desni počakat.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Danes sem jo odpeljal na redni servis, kjer so le za menjavo 4.6 l olja in filter olja (filtra klime niso zamenjali, tekočine jim nisem jaz dovolil naliti, oprali ga niso) , legalno okradli za 330€ (s popustom 😬). In model mi po telefonu reče, da bo potrebno zamenjati tudi akumulator, ker javlja napako. 😄😄

Vprašam ga, če so imeli odprta vrata. Rekel je da ja. Pa valjda javlja, da je potrebno zagnati motor. To se pojavi vsakokrat, ko imaš odprta vrata ali havbi nekaj minut. 

Premium avto, premium cena. 😘

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup CX5 165 manual
Napisano
pred 8 urami je m1983 napisal:

SamSimon uh...a ga sparas, ali ti je "vseeno". 

Kaka voznja oz kje? AC, mesano...?

Hvala

Realno moj motor ni neka primerjava, sicer 2.0 bencinar, 155km. Vozim pa pretežno 50% mestnega cijazenja in 50% AC. In ne gledam v števec porabe prav na veliko, je kar je. Ne gonim neki v rdeče, ampak sem vseeno kar dinamičen voznik in tudi speljujem ne ravno po polžje. Na (prazni) AC je poraba nekih dobrih 7l.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)

A niso bli tut prej že? 🤔 Imam 2010 letnik. Sicer jih pa lahko zapiram samo na knof, niso avtomatsko, na zaklepanje avta. Sam čeljust je pa štekala očitno in je ploščico pobiral. Očitno ne vedno in ne čist, ampak vseen dovolj. Ploščice pa diski so ATE in sem jih menju Junija 2022, pa sem takrat fajn lepo spucu čeljust, vodila, podmazu... Slabi dve leti, pa sm pršu na želez, na zadnji desni. Sm pa biu na šihtu, zato sm mogu to hitr reševat in sprot. Potem sm gnjavu mehanika tam zraven, če mi lahko pogleda, kaj mi lahko še dans dobi, ker mu itak materjal vozjo dvakrat na dan, pa še popust ma, da grem jst lepo z avtom dons nazaj domov tut. Nisem prov velik kompliciral, naroču ATE, pa niso ble enake, vrnu ATE, potem sm vzel neke Optimal, ker je blo na zalogi in zadnjič je že nekdo spraševal na forumu o njih. Bom lahko s prve roke povedu 😄 Diska hvala bogu nism ferderbu. Za čeljust mi je pa reku, da načeloma ne rabim menjat obeh, na zalogi je bla pa samo ena za 123€, niti ne vem zdele katera, rabu sm jo tko al pa drgač. Dal jo je za 108€

 

Drugač pa ni nič vlekl avta, smrdel, tresl, karkol, tut zdej, k mam novo, nimam neki občutka, da bi avto bolj potegnu 😁 Dinozavrski motor, jebi ga

Gledat sem šel pa, ker mi je pri namotanem volanu mal zaružilo, ko sm bremzu in sm mislu, da so verjetno opozorilni kontakti pr sprednjih ploščicah.

Popravljeno od samSimon
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 17 urami je sportman333 napisal:

Evo za fane Forda :) -> imajo dizla in 4x4......🤣

WWW.RTVSLO.SI

Na slovenske ceste smo pospremili zastavonošo serije tourneo, model tourneo custom, ki je naredil še korak naprej v udobju in meri tudi na zahtevne stranke. Pri Fordu v velikoprostorcu ponujajo razkošje...

 

2500km do zdej naredu z njem in še kar nobene lučke 🤭

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.