Ne bi rad, da zabredeva pregloboko v temo, zato zaključujem debato z odgovorom, ker si me izzval.
Če se počutiš izzvanega ...
Izpostavil sem, da delaš drugim škodo brez potrebe - ker si pač zapisal, da ne bo nihče oškodovan.
In tudi tvoj drugi primer - vračilo oblačil, ki ne ustrezajo, je lažje razumljiv. Ti pa boš naročil in vrnil nekaj, kar sploh ne potrebuješ - in veš, da ne boš rabil.
To, da pa potem izdelek vrnem, pa v tem ne vidim nič spornega. Saj nisem nikogar oškodoval.
Ne vem, no, od kje tako ozkogledo razmišljanje?!
Skladiščnik je moral po verige na regal in jih zapakirati. Trgovina je morala natisniti račun in poknjižiti plačilo. Poštar je moral priti po paket, spet drugi poštar ti ga je, potem ko je paket zakrožil po logistični verigi, dostavil. In potem vse skupaj še enkrat - v obratnem vrstnem redu.
No, zdaj pa razmisli, koliko energije in časa je šlo za to tvojo "foro/finto".
Nadgradil programsko opremo CMU enote (multimedije). Zdaj je že na 12004.
Posodobitev je na voljo tudi za EU modele novih trojk in CX-30, ampak baje, da jo sedaj lahko dobiš zgolj in samo še na servisu ... Vprašajte, ko boste tam (pa imejte USB ključek s seboj).
Ja, najbrž res. Verjetno pomeni "aquaplaning" for free. 😊
Oznaka A na gumah Bridgestone (in večini ostalih) pomeni "asymetric", torej asimetrični profil tekalne površine.
Kar sicer pomaga pri zagotavljanju oprijema, je pa seveda oprijem odvisen tudi od same zmesi, ta pa je pri "touring" gumah, oznaka T, precej trda in namenjena predvsem nabiranju kilometrov in manj športni vožnji.
Sicer pa tisti, ki morate vsak dan in v vsakem vremenu na cesto, ne komplicirajte in preprosto namestite zimske gume.
Te eksperimente s 3,0 bara se raje pojdite spomladi, ne zdaj, ko bodo ceste mokre in spolzke. Razen če imate radi utripanje tiste lučke proti zdrsavanju koles, vklapljanju ESP in lovljenju vozila po cesti ...
Pri 3,0 bara bo že pošteno trda guma, znatno manjši oprijem in udobje ...
Če prav razumem z vidika lege na cesti... Zimske 16, je težišče avta nižje in je to na "zimskih cestah" z vidika varnosti pozitivno. Zakaj potem letne 18 in posledično višje težišče? Z vidika stroškov pa ne vem, kaj bi bil razlog takšne izbire... Če lahko mogoče kdo razloži? Hvala
Težišče se ne spreminja?! Kolikor je razlike v premeru, se kompenzira z višino bočnice (45 vs 65 mm).
16 colske so ožje in balonaste = gredo lažje v (poln) sneg, večje udobje na slabi cesti, nekoliko slabša lega (ker so ožje in imajo višje boke ter se bolj zvijajo)
18 colske so širše in trše = boljši oprijem, manj zvijanja, manjše udobje, višja cena gume
Nazaj grede sem na 54 km trasi, kjer imam običajno porabo 6,8-7,1l/100 km, ker se nadmorska višina viša, dosegel rekordno nizkih 5,4l/100 km. Pri tem sem pač po AC vozil 100-115 km/h in pri tem na moje začudenje še vedno prehitel deset (!) osebnih avtomobilov.
No, danes sem tole odvozil precej hitreje, ker se je mudilo, po AC v glavnem tempo 150-180 km/h z izjemo nekaj bremzanj in pospeševanj zaradi tistih, ki v avtomobilih ne znajo gledati v ogledala pa kakega egoističnega avtodomarja.
A je kdo čipirov oz. delov re-map M3 iz 120KM na 165KM?
Me zanima kolk se to pozna, pa če je kaj na kar je treba bit pozoren ko se to dela, da gre vse skup v k***
Pa saj to ti tuner naredi, ali bi nemara ti raje sam spreminjal mape in "flashal".
Kar se tice motorja - to je to, komponente so enake za G120 in G165, tako da ni treba nic spreminjati/nadgrajevati. Itak se bo razlika najbolj obcutila nad 4000 rpm, ko bos dobil novo dimenzijo in vse tiste dodatne konje. 😃
Sm kmet an s hribu dama an se na use to ne zastopm prou preuč, ma če prou zastopm, tisti, ki imate avtomatski menjalnik veliko časa ročno izbirate prestave...
ROTFL
Jaz ročnega načina pri trenutnem avtu še nisem sprobal. To verjetno veliko pove.
Če pa kak "dinamik" občasno preklopi v ročni način, pa tudi ni konec sveta. Veš kolikokrat bi si tisti, ki imajo ročni menjalnik, želeli, da bi imeli avtomatika ...
Tako tudi je, če imaš neko normalno porabo 6.0-6.5lit/100....👍😊
Mater ste tečni s temi decilitri. 😃
Naj vas podražim? Nazaj grede sem na 54 km trasi, kjer imam običajno porabo 6,8-7,1l/100 km, ker se nadmorska višina viša, dosegel rekordno nizkih 5,4l/100 km. Pri tem sem pač po AC vozil 100-115 km/h in pri tem na moje začudenje še vedno prehitel deset (!) osebnih avtomobilov.
In to z "dinozavrom" od motorja, kot nekateri radi rečete zaenkrat še najbolj prostorninsko radodarnemu bencinarju v Mazdinih osebnih avtomobilih.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Če se počutiš izzvanega ...
Izpostavil sem, da delaš drugim škodo brez potrebe - ker si pač zapisal, da ne bo nihče oškodovan.
In tudi tvoj drugi primer - vračilo oblačil, ki ne ustrezajo, je lažje razumljiv. Ti pa boš naročil in vrnil nekaj, kar sploh ne potrebuješ - in veš, da ne boš rabil.
Kam bi prišli, če bi vsi tako delali?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani