Čist po kmečko povedano "boli me k za tujca". Ne bit preveč sentimentalni do njih, ker oni tud niso do nas, ko smo mi pri njih. Tko, da fak it... naj se znajdejo
To so pogovorne fraze - ko bi ti vedel kolikokrat sem tudi sam na povabilo odgovoril, da velja, ko bo čas. In verjemi pri tem današnjem tempu tega časa enostavno ni. Kdor dela v takih branžah to ve in tudi ve, da je povabilo na kavo le in samo še ena pogovorna fraza več.
Kako odgovoriti na frazo s kavo - enostavno ni vljudno je odbit in zato pač ostanejo taka povabila odprta hočeš nočeš. Razen, če si upokojenec pol pa izgovor ni. 🤣
Ne vem, nekako ni blo možno vzpostavit dialoga - vem samo to, da okol drugih avtov ne bom več skakal pa če majo še tako krivo plastiko pa ne glede na to al bo ta tema imela še nadaljnih 8 strani. Resno, jaz sem končal in me ne zanima več.
Mislim fuck off pa tale tema na 8 straneh. Resno. Bil danes v Supernovi na Rudniku in vidim v garažni hiši eno belo CX-30. Me je firbec premamil in sem šel gledat te nesrećne plastične obrobe, ampak zdaj ne vem več al so ble Ok al ne, ker naenkrat od daleč začne nekdo tulit, kaj se grem. Očitno lastnik vozila, ves besen, tuli da bo poklical policijo, ker naj bi vlamljal v avto. Sem bil tolk zbegan, da mi ni blo čist nič jasn in sem kar bleknil, da gledam plastične blatnike a so ravni.
Mislim, bolj bi blo smiselno, da bi rekel, da mi je, ne vem, 2€ padlo na tla al pa kartica oziroma kej podobnega... bi bolj verjetno zvenelo. V glavnem, un se že grabi za telefon z namenom, da bo verjetno klical policijo.
Kaj sem hotel, sam pot pod noge stran, mimo moje Mazde, k da jo ne poznam... 3/4 ure sem čičal v lokalu upajoč, da se bo tale speljal. Sem takrat pomisli, da mi bo slikal tablico, če grem v svoj avto in prijavil na policiji. Pa da mi spet ob treh ponoč potrkajo smrkci na vrata kot takrat zarad airsofta. 🙄
In kaj bi rekel policaju na informativnem pogovoru... ja veste sem gledal, če so plastike na avtu res dovolj ravne, ker na Mazda forumu pravijo, da niso. Mislim, da bi bil hitro sostanovalec Napoleona, Josipa Broza in dveh papežov.
Noja... ampak dejmo stopit malo v realnost... Kolikokrat pa ti zmanjka goriva? Ravno ene tolikokrat, kot spusti guma... ali pa se redkeje... Ce le nisi luftar, ki se mu jebe za vse in tudi osnovih zadev pri avtu ne preveri ... Glede praznih baterij tezko recem, ker so EV vseeno se dokaj redki... verjetno se je komu ze zgodilo... ampak moras biti res butelj, da ignoriras vsa opozorila ... Ne recem, da se kdaj zgodi kaj takega... samo res ni to vsakodnevna situacija ... Je pa fajn za to, ce isces izgovore, zakaj je EV tako zanic ...
Kot prvo ne govorim, da so EV-ji zanič, govorim, da je pa hype okoli nih čisto nezasluženo previsok in da v trenutni situacije še ne ponujajo tisto kar mogoče nekoč bodo. Ja zdajle moraš biti kar nekaj zanesenjaka, da si tole omisliš brez zadržkov.
Ostati brez goriva. Hja 1x se mi je pa res zgodilo, ker sem zaupal tehniki in ne sebi. Starejši forumaši po stažu veste, da se mi je to zgodilo pri prvi Mazdi 6 20 let nazaj, ko sem zaupal BC-ju, da imam še za 111km goriva avto je pa samo zakašljal in ustavil. Ja prvič sem imel avto z BC-jem in sem mu zaupal kot teliček.
Drugače pa je tako, da meni ko domet pade pod 200km grem na tankštelo, pozimi pa še prej. Pri EV-ju si pa skos v področju praznega tanka po mojem videnju. Ko bodo normalni dometi preko 500km bom govoril drugače.
Glede EV-ja pa toliko, službena pot Lj-Trebnje (cca 50km). Mudi se mi, drugega avta ni kot električen tamal Smart z 96% baterije. Domet preko 100km pravi Avant2Go aplikacija. Na uč sem si rekel, eh do trebnjega je cca 40km, to bo dovolj do tja in nazaj. Avto je omejen na 130km/h tako da tudi z gasom do konca ne bo srkalo kej več kot navajajo. Hja bolj napačno ne bi mogel razmišljat. V Trebnje sem prišel in nisem kaj dosti gledal na domet, tolk večji šok, k sem pa hotel nazaj pa pravi, dragi moj, baterije je samo za 20km.
Pol pa iskanje polnilnice pa aplikacija, pa polnjenje na lastne stroške, ki jih nikoli nisem dobil povrnjenih (ampak to je še najmanj). Skupaj s samim polnjenjem, je to trajalo še dodatno uro pa sem bil nazaj v Lj spet s skoraj prazno baterijo.
OK, je res, ta avto je čist neprimeren za referenco, ker je dober res samo za po mestu, ampak vseeno pove pa marsikaj.
2) Tudi to ni problem avta. Sicer pa je tale tvoj znanec res "ultra škrtica", če ob vseh brezplačnih polnjenjih jamra parkrat, ko "toči elektriko na avtocesti". Verjetno niti ni pomislil, da ne rabi polniti do konca, ampak le toliko, da pride do doma oziroma svoje brezplačne polnilnice.
3) Dramaturško pretiravanje.
4) Za to ni kriv avto, temveč lastnik.
5) Se strinjam, da bi moral biti avto s ceno 100k izdelan bolje. Ampak glede na to, da je imel "free supercharger" različico, je to moral res biti eden prvih modelov. To z glasnostjo v kabini pa ne kupim. Razen če ni pogruntal, da se vozi z priprtim oknom, ali pa je kupil kaj razbitega in slabo popravljenega.
Prosim ne vzet moje razmišljanje kot prepucavanje ampak le kot drugačno videnje cele zgodbe.
1.) To ni krivda samo ICE voznikov ampak tudi EV voznikov, ki zasedajo polnilno mesto, ko ne potrebujejo polnjenja. Pač to so goveda oboji in nekaj najbolj groznega je, da si odvisen od dobre volje goveda, da samo opraviš najbolj osnovno zadevo kot je polnjenje. In ker si večkrat v fazi polnjenja kot z ICE se ti take situacije zgodijo tudi statistično večkrat.
2.) Dejmo na splošno in ne samo primer te "škrtice", ker v večini ostali nimajo brezplačnega polnjenja tako, da v kolikor ne polniš doma so ostala polnjenja pač dejansko dražja kot če imaš klasiko. Celo do 2x na ultrahitrih polnilnicah.
3.) Ne vem, če je glih pretiravanje, ker jaz osebno, ko mi pade domet pod 200km pozimi pa pod 300km zavijem na pumpo, da imam vedno dovolj goriva in da to opravim bolj mimogrede kot pa v stilu "zdaj pa moram tankat" Ja nelagoden je občutek, da si z EV-jem, kot da si z ICE ves čas skoraj ali na rezervi. Sploh, ko nekaj ne gre tako kot si si zamislil.
4.) To ni kriv lastnik, ampak zavajanje s strani proizvajalcev oziroma, da se testi dosega delajo pri najbolj ugodnih temperaturah za EV-je. Nikjer v tehničnih podatkih ni napisano kakšni so dometi pri temperaturah -10°C ali nižje oziroma +35°C ali višje. Tega podatka ni in ga moraš izvrtat nekje na forumih, YT, praktično na neuradnih testiranjih. Se pravi kot kupec bi moral narediti celo raziskavo pred nakupom. Tega pri ICE ni treba, ker so razlike v porabi minimalne pri različnih temperaturah in zanemarljive za nivo dometa z enim tankom.
5.) Prve Tesle so bile res slabo izdelane in si moral bit precej nahypan fanboy, da si se sprijaznil s tem, sploh ker je bila cena takrat hudičevo visoka. Tudi elementi podvozja, karoserije so bili poddimenzionirani in zato je marsikatera Tesla po tokih letih uporabe pač precej koretasta za vozit.
Ko je tale Ignacijev prijatelj videl toliko minusov, ki jih ni pričakoval, je pač naredil to kar se takrat naredi, da ne izgubiš preveč. Isto, k pri službah. Dokler je plusov več kot minusov pač ne iščeš druge.
Jest bencina nimamv kufru… pa tudi ne poznam nobenega, ki bi to prakticiral… Sicer pa tisti, ki ima benz v kufru, ima lahko tudi se agregat 😆 …
Asistence se pa tudi posodabljajo in imajo nekatere tudi ze agregat zraven, da ti za silo napolnijo baterijo …
Nekateri EV znajo pa tudi ze oddajat elektriko in lahko po potrebi pomagajo drugim s polnjenjem…
Kot sem ze napisal… lazje je tistim, ki se znajo prilagoditi situaciji, kot pa tistim, ki vedno iscejo samo izgovore in krivce drugje…
No ja, 5L kantica je tako majhna, da ni neke grozne izgube placa v prtljažniku , da pa več kot 80km vožnje. Če jo lepo opasaš na steno prtljažnika s pasovi ni skoraj nič moteče. Katerikoli agregat, da ima vsaj 3kW zasede pa pol prtljažnika. Pa še to ga moraš tri ure gnat za 50km vožnje in ja ta ma tud rezervoarček za 5 litrov goriva. Se pravi voziš gorivo in še agregat - nice.
Tudi asistence imajo problem, ker je dostikrat lažje naložit EV-ja kot pa par ur filat, za tistih 30km vožnje. Čas je bolj vreden in v tem času lahko še dve intervenciji naredijo.
Temu jaz ne bi rekel prilagodit situaciji, ampak bolje rečeno podredit situaciji. Jaz sem svoji že dobro prilagojen zdaj, ne rabim se podrejat masovni histeriji, ki v isti sapi govori o zelenem prehodu a istočasno spodbuja nesmiselno potrošništvo prezgodnjo menjavo avtomobilov ali celo oteževanje popravljanja starih. To je čista kontra ekologiji.
Kar se tiče tega, da uničujemo okolje, je čisto res. Kot sem že povedal v tej temi, je moje in tvoje uničevanje pljunek v morje.
Kar se tiče tega, da smo se razkomotili z avtomobili (da se folk vozi do bližnje trgovine, da se vozijo sami) - ja no...jaz zase priznam, da sem se, žal. Ampak po drugi strani pa, moj avto je vedno 50% zapolnjen
Drugače pa ja, on si dela reklamo za svoje električno podjetje. Problemov ne bomo rešili samo z električnimi avti.
Men gre najbolj na živce, da krivdo teli "podjetniki" vedno zvračajo na ljudi. Na način kako deluje kapitalizen s strani biznisa je popolnoma neekološko. Prvo kot prvo je treba povečat trajnost izdelkov, dolgoživost le teh in možnost poceni popravljivosti. Da nikoli ne spraviš kupca v situacijo, da tehta pri nekaj let starem izdelko a ga da popravi ali ga zamenjal.
Se pravi kaznovat vse proizvajalce, ki jim izdelki crknejo prej kot v 10 letih in da končno ukinejo oddelke, kjer tempirajo kako hitro naj se izdelek pokvari.
Modularnost nadgradnje izdelkov naj bo enostavna in na ta način naj podaljša uporabo le teh, kar je trenutno skregano s temelji kapitalistične potrošnje.
Tukaj se zgodbe začnejo, ne pa pri tem, da si nekdo lasti avto in kolk ga to stane. Zakaj si lastimo pralni stroj, ki mogoče tedensko deluje 2-3 ure, zakaj imamo sesalec za tisto uro vsak teden. Večina izdelkov, ki jih imamo doma in so namenjeni lajšanju življenja se uporabljajo manj kot uro dnevno. Zakaj to imamo? Zato ker cenimo nekaj kar je bolj vredno kot pa to, da gledamo izdelek skozi strošek. To je čas in tako, kot ti pralni stroj prihrani tisto uro, tako ti avto vsak dan v večini prihrani kar precej časa.
Naša življenja niso neskončna in najbolj neumno je čas zabijat tam, kjer ga ni treba.
Pa da se dotaknem zgornjega EPP članka, si bom dovolil pokritizirat tega intervjujanca in njegovo firmo. Sistem, ki so ga uvedli deluje le ob omejeni količini uporabnikov, ki so jo očitno že davno presegli, saj je storitev Avant2Go iz dneva v dan slabša. Avtov kljub rezervaciji ni na parkirišču in sploh je super, ko kljub rezervaciji prideš tja in avta ni. Prav luštno je po kilometru hoje iskat naslednjo lokacijo, kjer se zgodba lahko ponovi. Tudi prosta mesta za parkiranje tam so navadno bolj kot ne zasedena z avti, ki ne sodijo tja.
To je super, ko hočeš vrniti avto in ugotoviš, da je tam parkiralo neko govedo. Pustiš avto, pokličeš njihovo tehnično službo, da nisi mogel pravilno parkirat in naj pošljejo letečo ekipo, da zrihtajo. Odgovorijo, da bodo, naslednji dan te pa en mulc kliče in te postrojava, kje si avto pustil. Tako je nesramen, da če bi ga dobil v živo, bi ga z veseljem spustil skozi roke. Mulc sploh ne dovoli, da se mu pove, da so bili obveščeni in da so sami krivi zakaj je avto tam ostal. Na koncu njegovega monologa te še nazja in fukne slušalko dol.
Res, za tak odnos ne bi rad bil od njih odvisen glede prevoza. Moj avto me nikoli ne ozmerja, lepo stoji pred hišo in mi je skos na voljo brez pretresov. Prihrani mi ogromno časa in ja v zameno ga pač lepo vzdržujem.
Tako je... ljudje jih morajo zaslužit z delom cel mesec ali več. Tud on jih mora zdaj zaslužit z dodatnim delom v obliki jebanja s servisi in uvozniki.
Je rekel preheat daš in potem polnit, pa polni normalno.
Kako pa to narediš na klasični tankšteli. Jaz sam vtaknem cev v tank pa je v parih minutah fertik. A bi moral kakšen preheat dat al pa kej zakurit spod, da bi šlo hitrej. 🤪
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Dobr bo, sej je glih tko na črko M.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani