Super da ti je uspelo daj preveri ?e je to ta ra?un ?t. 020100254915578 naslov Delticom AG Bruhlstr. 11 30169 Hannover HRB 58026; takega so mi poslali po mailu pa ga nisem mogu pla?at na nobeni na?i banki! ?koda so res poceni gume Aja daj poglej leto oz. datum izdelave gume me firbec matra...
LP RoKo
Podatke o transakcijskih podjetjih v SLo lahko preveri? tukaj
Ta avto je pravi gara?, kar se ti?e uporabnosti in vzdr?ljivosti. Tud kvart se ne bi smel pretirano, ker je v osnovi narejen za obmo?ja, kjer servisi niso na vsakem koraku...
samo mi je pa res antipati?en,sploh zaradi njegovih izpadov,ko je v bitki za prvaka sku?al iz proge izriniti tako Hilla kot Villenueva!! Anti guy pa?!!!! :ne vem:
hmm a ti je to Ale?i? povedal?
Jaz lahko povem samo to, da njegovo pristransko napovedovanje F1 na POP TV ni v ?ast novinarskemu poklicu.
Ker karkoli naredi Ferrari/?umi je po besedah Ale?i?a ne?astno in nefer in ne vem kaj ?e. ?e pa to naredijo pri drugem mo?tvu (recimo Mercedes na zadnji dirki F1) pa je to dobra taktika in pomo? mo?tvenemu kolegu.
Tudi tisti karamboli v preteklosti so tako tako... odvisno s kak?nimi o?mi jih gleda?
Plin je ugoden je pa res, da ma? z njim ve? dela pri polnjenju (polnilnic ni na vsakem vogalu) tako, da mora? namensko iti tja in ne spotoma kot na bencinsko. Te?ave je pa dodatna ?e pri tistih, ki je imajo majhen prtlja?nik saj je plinski rezervoar precej velik.
Mo? motorja nekoliko pade, samo ?e gleda? skozi denarnico je pa to absolutno opravi?ljiva slabost.
Ja glede, na zadnje cene nafte bi ?ez 14dni res lahko ?la cena dol za cca tolk kot je ?la zdaj gor, ?e seveda ne bo na?a vrla dr?ava spet kaj okoli tro?arin namutila. Glede na to kolk so pogoltni je te?ko verjeti da ne bodo.
Kimi je sicer dolgo?asen tako kot vsi finci... njegove tiskovke so tako napete kot ?trikanje puloverjev.
Druga?e se je pa kar naredil v dirka?a, ker na za?etku v Sauberju je v?asih tako naivno izpadel, da se je ?e "ata" Hakinen prvi? v ?ivljenju nasmejal.
Sicer so pa finci ve? ali manj vsi eni taki turobne?i - no ja saj bi bil jaz tud, ?e bi imel pol leta non stop mrak.
Aja druga?e sem pa jaz za Shumija in to od samega za?etka njegove kariere, ko je odpeljal prvo dirko v Jordanu. Potem pa? navijam posledi?no za tisto mo?tvo v katerem je.
Je pa res da je bila zaradi rde?ih in ?umija zadnja leta formula en ?iv dolg?as sam za to so krivi drugi in ne Ferrari. ?ele letos so uspeli to sramoto spraviti s sebe tako, da bo po moje naslednja sezona ?e bolj zanimiva.
Hja saj ni samo gorivo edini stro?ek, ?e ma? avto. Pred kratkim sem si prera?unal (za mojo porabo) da me pride 1km nekje 26 sit. Oziroma nekje na mese?ni ravni pri 4.000 prevo?enih km je to 104.000 sit oz. letno 1.248.000
Za gorivo gre cca 16sit/km oz. letno je to cca 750.000sit
Za registracijo in zavarovanje je 220.000sit oz. 4,5sit/km
pri toliko km prideta dva in pol servisa kar je na u? 150.000sit oz. dobre 3sit/km
Porabim en komplet gum kar je okrog 100.000 sit oz. dobra 2sit/km
Ostane ?e slabih 30 jurjev za kak?en nepredviden stro?ek
In kaj sem hotel povedat, da je gorivo 60% skupnih stro?kov in da je ostalih stro?kov kar za 40%, da se sploh lahko vozim po cesti.
In kaj ro rekli na servisu? Ti ga prebarvajo v okviru garancije? Predvidevam pa da ni? od tega, ker sem jih jaz isto spra?eval pa so mutili da pa? preve? za tovornjaki vozim
Ko sem mu omenil KIO je ?ist flekast ratau in sva se za?ela pogovarjat; jaz o jabolkih on o hru?kah tako, da na koncu sem imel ob?utek, da sem jaz idiot, ker se sploh v debato spu??am...
glede garancije pa mi je rekel tako kot tebi, ?eprav mu ni jasno kako je na eni strani havbe vse skoraj OK na drugi je pa cela ?pura pikic.
V glavnem se ne bom sekiral, se pa baje da dobit barve za retu?irat pa se bom teh pi?kic na rahlo lotil glih tolk, da ne bo grunt barva ven sekala.
Glej... Volvo ima terenski odbija?, ki je narejen zato, da lahko avto tudi v kak?en kolovoz al pa grmovje zapele?. Temu primerna je tudi oblika in debelina plastike in v izogib praskam tudi ni lakiran.
Zato je najprej popustila plastika na Mazdinem odbija?u in ko sta se sre?ala plehnata dela jo tudi Volvo ni odnesel ?isto brez po?kodb - po?ena lu?, zvit del pod lu?jo in zvit pleh na prtlja?niku pri tem, da je Volvov pleh znan po pregovorni trdnosti.
Je pa nekaj res in to dr?i, da je kvaliteta barvanja in trdnost lakiranega nanosa pri Mazdah precej slab?a kot recimo pri moji prej?nji KIJI. Mazda je namre? spredaj ?e ?isto popikana pa je pre?ivela zgolj eno zimo pa ?e takrat sem ekstra pazil, da nisem vozil preblizu drugih avomobilov niti nisem prekora?il hitrosti na AC preko 140km/h. KIA je zdr?ala ?tiri sezone z manj po?kodbami na laku kot jih ima zdaj Mazda dokler nisem s KIO nasadil jelen?ka pa je bilo potrebno farbati havbo.
V glavnem barvanje in lakiranje si zaslu?i globok minus in to sem tudi ?e prijavil na servisu.
Cena je kar realna saj ?e bi ta avto popravljal bi te?ko pri?el izpod 500 jurji skozi, ?e samo kleparijo, dele in barvanje ra?unam. v kolikor so pa ?e po?kodbe kilerja za motor in klimo pa ?e kaj drugega potem je sploh vpra?anje smotrnosti poravila tako, da je edina vrednost zgolj kot rezervni deli
?e sama konstrukcija gume (lamele in bolj grob profil) M+S nikakor ne "premaga" letne gume tudi pri temperaturah -10 stopinj se pa ta razlika ?e bolj ob?utno zve?a v kolikor raste temperatura. Pred leti sem to sam testiral ?e s Clarusom na katerem sem imel najprej letne gumein nato menjava ter ?ez cca 1 uro in pol ?e z M+S. Temperatura je bila -3 do -2 stopinji celzija in suha cesta. Poskusil sem na treh razli?nih ovinkih zaradi razlike v asfaltu (eden je bil zelo drse? (dovoz iz AC na c. na Brdo v Lj) in po ob?utku je bila letna precej bolj odzivna kot M+S, ki je zelo hitro za?ela drseti.
Ampak, ker sem vedel, da ob?utek je samo ob?utek sem ?el ?e testirat zaviranje (konec Brn?i?eve v Lj) s 100km/h (po ?tevcu). Za orientacijo sem izbral en znak in vsaki? pri njem za?el zavirat. To sem izvedel 5x z letnimi in nato po menjavi ?e 5x z M+S. Razlike med posameznimi zaviranji z letnimi so bile manj kot dva metra. Iz tega sem nato izra?unal povpre?je in isto izvedel ?e z M+S. Tudi tam je bila razlika med posameznimi zaviranji manj kot dva metra. Samo ?ok pa je bil, da je bila povpre?na zaviralna pot z M+S dalj?a za ve? kot 6 (?est) metrov od povpre?ja M+S. Na koncu sem si zra?unal, da to pomeni v trenutku ko z letnimi ?e stojim se z zimskimi vozim ?e s hitrostjo 30 (trideset) km/h. To pa je ?e zaskrbljujo?a razlika.
Letne Gume so bile GoodYear Eagle Ventura 195/65 14 cca 15.000 prevo?enih
M+S gume pa Dunlop Wintersport M2 195/65 14 kupljene eno sezono prej in prevo?enih zgolj 2.000 do 3.000 km.
Aja, lotil sem se pa tega testa zato, ker so v avto revijah vedno objavljali zavorno pot in tip gum in razlika med dol?ino zaviranja je bila vedno v prid letnim gumam tudi pri ni?jih temperaturah. Isto?asno pa nobena avto revija ni objavila primerjave med letnimi in M+S gumami ampak vedno samo primerjava samo med letnimi in nato ?ez pol leta samo med zimskimi. ?e se malo igram amerikanca in me paranoja vle?e k zarotam bi lahko reku, da je za tak?na NEtestiranja kriv predvsem gumarski lobi saj mu je v interesu, da se tak?na testiranja ne opravijo oni pa veselo reklamirajo zimske gume, da so oh in sploh.
Ljudje pa nasedajo full time in marsikdo je prepri?an, da je M+S bolj?a celo poleti samo, da ima edino slabost, ker se zelo obrablja. Nakar ugotovijo, da delajo letno 10.000 km in, da se jim ne spla?a imeti dveh kompletov gum in vzamejo M+S, ker so predpisane za zimo med tem ko letne niso predpisane za poleti?!?!? Pol se pa spra?ujejo kako je mogo?e, da so v Istri zleteli s ceste pri 30km/h pri sploh ne ostrem ovinku v suhem vremenu.
ma je blo ene pol leta nazaj test gum, bil je namre? primrjalni test med zimskimi in letnimi v razli?nih pogojih. gume je dala Sava.
no kokr se ?e spomnm je tko da so se letne gume obnesle pri vseh testih bolje od zimskih, razen v snegu so zimske bile nekaj bolj?e. testiral so jih pa ob toplem in hladnem in ob mrazu nekaj plusa, pol okol ni?le in pol ?e pri par stopinjah minusa.
glede na to kak?ne zime imamo in tisti k smo doma bol bliz kak?nih ve?jih cest da niso kje v rovtah, kjer ?e plu?t ceste ne pridejo, niti ne bi bilo potrebno menjat gume za zimske, ker takrat k je sneg ponavadi ne gremo vn, ?e pa ?e so pa zelo prometne ceste splu?ene ali pa vsaj ?e zvo?ene in zelo posoljene.
sicer imam tudi sam zimske gume, ki jih redno menjam ob predpisanem ?asu. poleti se vozim z bridgeston potenza pozim pa michelin alpin a2. se pozna da je potenza bolj?a guma v suhem in mokrem. v snegu se pa ?e nism vozu z tem gumami tko da ne vem.
LP Toma?
My point exactly...
?e ne bi bil tako odvisen od avtomobila in bi ga lahko pu??al doma ob sne?enju in snegu na cesti bi imel samo letne gume, ki se v normalnih razmerah (suhe in mokre ceste) bolj?e od M+S.
Sicer so vse M+S gume en velik ??i? napram letnim (tudi pri nizkih temperaturah pod ni?lo), se pa izka?ejo v extremnih situacijah (sneg, blato, brozga in tudi poledica).
Sem pa sam vedno na Dunlopu Wintersport M3 na tem na prej?njem pa M2 in zelo kratek ?as ene Kleberce.
ja to je pa res jeba glede teh bonusov saj bi moral po ?estih letih imeti vsaj 25 ali pa celo 30% (odvisno kako ?teje? ta leta ).
To vpra?anje so ?e zastavljali Zavarovalnicam pa so se vsi izgovarjali na veliko zmedo, ?e bi upo?tevali ?e vsa ta "neceloletna" zavarovanja.
Mislm, ?e to ni sme?en odgovor v dobi ra?unalnikov saj lahko vsak butl pogleda koliko ?asa je nekdo zavarovanec in ?e je to 6 let pomno?i? s 5%/leto in ima? 30% popusta. ?e si imel vmes karambol bo pa? itak zabele?en ta malus in ti od?tejejo od bonusa.
Kolk je to enostavno samo zavarovalnicam niso v interesu popusti zato pa je tak na?in kot je zdaj.
In se je za?elo tisto, kar se obljublja zadnjih nekaj let, da bodo na evropsko tr?i??e vdrli Kitajci ?e s poceni avtomobili.
Prvi je JMC Landwind, ki je skoraj kopija nekdaj zelo priljubljenega terenca Opel Frontera. Nizozemci ga ?e prodajajo v Sloveniji pa je tudi ?e znan zastopnik v Novem Mestu.
Avtomobili so sicer tehnolo?ko bolj zastareli kot ne a s ceno 3,8 miljona SIT za terenca!! se bodo osnovni modeli 2.0 2WD zelo hitro zna?li tudi na marsikaterem dvori??u pri nas. Aja za ta denar dobi? ?e usnjene sede?e, avtomatsko klimo, elektriko za ?ipe, ogledala in centralno zaklepanje. Aja pa ?e alu feltne vendar po drugi strani v osnovi zgolj airbag za voznika in za dopla?ilo le ?e airbag za sopotnika - varnostna oprema pa? iz 90 let prej?njega stoletja.
4WD naj bi imel celo reduktor in zaporo diferencialov, motorji pa so preverjeni bencinski Mitsubishijevi in znani havyduty turbodiesli od Isuzuja, ki sicer pridelajo iz 2,8L skromnih 92KM in 210Nm ampak na?eloma je to ve?ni motor.
Ene 14 dni nazaj, ko je bilo ?e peklensko vro?e sem imel manj?i popadek in sem se malo zdivjal po prazni cesti iz Logatca proti Podkraju Zanimivo je bilo, da mi je bilo, zaradi neprestanega pospe?evanja iz ovinkov v hrib, ?edalje bolj vro?e.
Najprej sem mislil, da je to zaradi adrenalina potem pa le porajtam, da klima ne hladi tako kot bi bilo treba in sicer, ko mo?no pospe?im sploh ne hladi. ?e sem vozil zmerno pa ni bilo problema s hlajenjem.
Predvidevam, da pri mo?nem pospe?evanju avtomatika ugasne klimo, da bi ?la vsa razpolo?ljiva mo? na kolesa in se ne bi zgubljala s poganjanjem klime. Potem sem posku?al tole preveriti pa na internetu ne najdem nobene informacije.
Zdaj ne vem ali je to lastnost samo avtomatskih klim, ker na Clarusu sem imel ro?no in ?e sem hotel po?teno prehitevat sem klimo za tistih nekaj sekund raje ugasnil, ker razlika v pospe?evanju je bila kar o?itna.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
http://www.bsi.si/html/ps/register/default_po.asp
Druga?e je pa tale ra?un popolnoma aktiven in brez nekih blokacij tako, da tu ni ni? sumljivega
Transakcijski ra?un Oznaka za IBAN*
02010-0254915578 SI56
Vrsta ra?una Evidenca o neporavnanih obveznostih**
OK
Status ra?una
Odprt
Pri banki Naziv
Nova LB Ljubljana
Naslov
DELTICOM AG BRUEHLSTRASSE 11 0000 , 30169 HANNOVER
Odprt/Spremenjen/Zaprt***
13.01.05/13.01.05/-
Povezava za deljenje
Deli na druge strani